Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2017, 13:00
Verwijderd
Hoi,
Daar kom ik weer met mn dramatische leven.

Nou der zit dus een jongen in mijn klas. We noemen hem even A. Nou mijn beste vriendin gaat best wel vaak met A om ( wel gewoon als vrienden, dat lijkt vaak niet zo maar ze zijn gewoon goede vrienden) Nou dus omdat mijn beste vriendin vaak met hem omgaat, zijn wij ook zeg maar (goede) vrienden geworden. Laatst had mijn beste vriendin oorontsteking( en misschien klink het heel onaardig) maar doordat ze ziek was. Ging ik meer om met A. En kwam hij ook vaker ( eig. hele dag door ) naar me toe enz. om even te kletsen. Nu is mn vriendin weer beter en komt ze weer naar school ( al 1 of 2 dagen) en toen ik hoorde dat ze weer kwam ( neem dit niet bitchy op) maar toen was ik eig. wel bang dat hij minder met mij om zou gaan en meer met haar. Wat tot nu niet het geval is. Het is ook altijd hartstikke gezellig enz. Zaterdag was er een open dag op onze school en gingen wij beiden mee helpen en waren wij samen ingedeeld. Het was super leuk en gezellig en hij deed ook super aardig enz. En laatst wou ik naar iemand appen "Je bent een schat maar appte ik het in de verkeerde groepsapp waar ik met hem zat te appen. Ik appte dat het in de verkeerde chat was maar hij schreef "Jij ook" maar ik weet ni hoe ik dat moet opvatten ( als grap of srs)
Maar ik twijfel nu dus echt heel erg of ik op hem ben of het gewoon een (goede) vriend is.
aub help me want ik ff niet wat ik moet doen denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2017, 13:37
Verwijderd
Krijg je kriebels in je buik als je hem ziet? Denk je de hele dag aan hem? Wil je veel bij hem zijn? Als dit zo is, is de kans groot dat je verliefd bent.

Gewoon blijven afspreken en kijken wat je voelt en dan kom je er vanzelf achter.

Maar ik kan je vertellen dat je je hier geen zorgen om moet maken, want er komt vast nog meer drama in je leven en dit is daar niks bij (ik spreek uit ervaring).
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Krijg je kriebels in je buik als je hem ziet? Denk je de hele dag aan hem? Wil je veel bij hem zijn? Als dit zo is, is de kans groot dat je verliefd bent.

Gewoon blijven afspreken en kijken wat je voelt en dan kom je er vanzelf achter.

Maar ik kan je vertellen dat je je hier geen zorgen om moet maken, want er komt vast nog meer drama in je leven en dit is daar niks bij (ik spreek uit ervaring).
Dankjewel
Het is wel zo dat ik vaak bij hem wil zijn en ik over hem denk ( maar dat gaat eig. meer over of ik hem leuk vind of niet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 08:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je vindt hem duidelijk interessant. Het kan best zijn dat je verliefd wordt, hpu er rekening mee dat dat jullie vriendengroepje erg kan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 19:42
Verwijderd
Citaat:
, hpu er rekening mee dat dat jullie vriendengroepje erg kan veranderen.
Wat bedoel je daar mee?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 19:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat bedoel je daar mee?
Door verliefdheden en relaties kunnen vriendschappen veranderen. Ik was ooit heel goed bevriend, samen met een goede vriendin, met een jongen. Na een tijd kregen die twee een relatie. Dat veranderde al dingen. Toen het uitging spraken zij elkaar niet meer, en omdat we altijd met z'n drieën waren was mijn vriendschap met die jongen ook nooit meer zo goed als daarvoor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 13:32
Klok
Klok is offline
Ehhh ben ik misschien A?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 17:15
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Nee dat ben ik.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 18:33
Klok
Klok is offline
xD Nee maar serieus dit verhaal komt we wel heel erg bekend voor xD ruzanna wat is de eerste letter van je naam?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 17:53
Verwijderd
Citaat:
xD Nee maar serieus dit verhaal komt we wel heel erg bekend voor xD ruzanna wat is de eerste letter van je naam?
Mag ik misschien weten hoe je heet?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 18:11
Verwijderd
Maar ik denk dat jij het niet bent ik zag namelijk in een ander bericht van jou dat je in 1 vwo zat en ik zit in de 2de
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Beste vrienden of wilt ze meer?
SpeedyMartinos
2 19-02-2015 20:30
Liefde & Relatie is het gewoon kloten of meer ?
ab3l
4 11-07-2010 21:37
Liefde & Relatie Afhankelijk van beste vriend?
-(L)-
9 16-10-2005 07:34
Liefde & Relatie een relatie hebben maar verliefd op een ander
meisje833
53 08-09-2005 13:51
Liefde & Relatie vriendje of vriend
Amelienne
6 29-10-2004 18:35
Liefde & Relatie Je beste vriend? of je beste vijhand?
Kleintjeyakult
22 03-05-2004 16:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.