Oud 02-02-2017, 22:14
Theroyalpogba
Theroyalpogba is offline
Hoi allemaal.

Ik ben wel redelijk opzoek naar iemand waarbij ik mijn gevoelens kan uiten. Het zit niet mee, en het gaat niet allemaal zoals ik wil. Ik heb iemand nodig die mij mentaal kan steunen en er altijd voor mij is. Het liefst in de vorm van een vriendin (relatie) ik wil meer mijn gevoelens kunnen uiten en me op me gemak voelen. Het enige probleem is om zo iemand te vinden. Zijn er meer jongens die met dit probleem zitten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2017, 07:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De meeste goede relaties zijn gelijkwaardig. In zo'n relatie ben je er voor elkaar en steun je elkaar. Een vaste vriendin vind het waarschijnlijk ook niet zo erg om je te helpen, maar als je nog zoekende ben kan het juist mensen afschrikken. Een relatie is leuk, maar soms ook extra lastig als jij mentaal ergens mee in de knoop zit. Het klinkt of je op zoek bent naar iemand die je vriendin en psycholoog in een is.

Hoe zit het met gewone vriendschappen? Kan je wel bij vrienden terecht?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 23:15
Theroyalpogba
Theroyalpogba is offline
Ik vind het heel lastig om het daar met mijn vrienden over te hebben omdat hun daar geen begrip voor tonen en daar het type mens niet voor zijn
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 07:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En wat heb jij zelf te bieden? Want nu heb je alleen maar gepraat over wat iemand voor jou kan doen, niet andersom.

Daarnaast: ik zou betere vrienden zoeken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 22:13
Theroyalpogba
Theroyalpogba is offline
Citaat:
En wat heb jij zelf te bieden? Want nu heb je alleen maar gepraat over wat iemand voor jou kan doen, niet andersom.

Daarnaast: ik zou betere vrienden zoeken.
Wat ik te bieden heb? Wat ik van iemand anders verwacht, kan diegene ook van mij verwachten
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 01:13
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
je weet wel als je op die manier nooit iemand LANG krijgt in het begin moet je sowieso leuk voor elkaar doen enz en later pas elkaar steunen en zo maar in het begin gewoon leuk met elkaar doen lol hebben je snapt wat ik bedoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vlinders & Violen?
Fosca
8 14-03-2011 21:30
Liefde & Relatie Liefde & Relatie .. Wanna girl of my lifeeee...
FrankB93
11 11-01-2010 05:55
Lifestyle Liefde & Relatie
Teun
16 12-12-2007 20:39
Verhalen & Gedichten Liefde & Twijfels
Angel
13 29-01-2004 17:01
Liefde & Relatie groot leeftijds & afstandsverschil...
xXxEvaxXx
18 02-04-2003 21:48
Psychologie vol liefde & verdriet --> gevoelloos ???
Palmboompje
2 17-04-2002 13:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.