Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2017, 11:18
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
Heee allemaal,
Hopelijk kunnen jullie me helpen ik weet zelf even niet meer goed wat ik moet.
Ik heb sinds een jaar een vriendje en ben vanaf het moment dat we elkaar leerden kennen al helemaal gek op hem, sterker nog na een jaar vind ik hem nog steeds elke dag een beetje leuker. Alles was perfect tot 2 maanden geleden.
Het begon met dat ik vaak op zijn telefoon snaps zag binnenkomen van een meisje met de naam 'aisaaax' (ik check zn telefoon niet ofzo hoor, maar als hij bijvoorbeeld even weg was en zn telefoon liet liggen en deze oplichtte, ja dan is het toch automatisme om even te kijken haha. ik opende die snaps uiteraard niet natuurlijk). Eerst dacht ik er niet zo veel bij na maar na een tijdje bleven die snaps maar komen soms wel 8 keer per dag ofzo. Na lang twijfelen heb ik het hem gevraagd heel voorzichtig wie die aisa was. Hij reageerde een beetje vaag iets met dat hij haar ooit had gesproken via een vriend maar hij vertelde er meteen bij dat ze een vriend had (wat ik een beetje gek vond alsof hij meteen wilde zeggen van er is niks!). Vanaf dat moment waren die snaps ineens minder. aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant gaf het me ook het gevoel alsof ik hem 'betrapt' had en hij het contact met haar verbroken had ofzo.. in het weekend kwam hij altijd naar mij of ik naar hem maar de afgelopen tijd heeft hij vaak ineens dingen te doen in het weekend waardoor hij niet kan afspreken. maar het zijn altijd gekke dingen waarvan ik denk zijn die dan zo belangrijk dat je mij niet wilt zien? zoals dat hij nu al 3 x op rij op zatersag met zn moeder naar de decathlon wilde voor sportkleren en vaak staat in het weekend savonds ineens zn telefoon uit en kan ik hem niet bereiken.
Ik heb sterk het vermoeden dat hij die aisa ziet in het weekend, ook omdat een vriendin van mij bvertelde dat ze hem een keer met een meisje in de stad zag terwijl hij die dag tegen mij had gezegd dat hij met zn moeder naar de decathlon was..ik weet verder niet hoe die aisa eruitziet.. maar wat moet ik doen. echt concrete aanwijzingen dat hij vreemdgaat zijn er niet maar hij is niet mijn vriendje hoe ik hem kende.... en het voelt ook niet meer alsof hij nog helemaal voor mij wil gaan.. moet ik hem vragen of hij vreemdgaat??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2017, 11:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je volgende keer als hij iets met zijn moeder gaat doen, zoals naar de sportzaak, roepen dat je het wel gezellig vind om mee te gaan. Uit zijn reactie kan je dan wel aflezen of hij echt iets met zijn moeder gaat doen, of niet.

Andere mogelijkheid is het gesprek aangaan. Niet direct beschuldigen, maar gewoon doorspreken hoe jij je voelt bij de relatie, dat je het idee hebt dat hij minder voor jou gaat, en dat je dat jammer vind.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 12:09
Cupcake213
Avatar van Cupcake213
Cupcake213 is offline
Wat naar dat ie zo tegen je loog. Ik zou inderdaad een gesprek aan gaan met hem en voorzichtig vragen waarom hij zo loog.
__________________
"Omg, they killed Kenny!"
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 12:42
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat naar dat ie zo tegen je loog. Ik zou inderdaad een gesprek aan gaan met hem en voorzichtig vragen waarom hij zo loog.
En duidelijkheid vragen. Wat hij nou wil. Voor jou gaan. Of een einde aan de relatie maken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 17:48
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
Citaat:
Misschien kan je volgende keer als hij iets met zijn moeder gaat doen, zoals naar de sportzaak, roepen dat je het wel gezellig vind om mee te gaan. Uit zijn reactie kan je dan wel aflezen of hij echt iets met zijn moeder gaat doen, of niet.

Andere mogelijkheid is het gesprek aangaan. Niet direct beschuldigen, maar gewoon doorspreken hoe jij je voelt bij de relatie, dat je het idee hebt dat hij minder voor jou gaat, en dat je dat jammer vind.



ja ik wil hem inderdaad niet beschuldigen meteen ofzo. maar als ik tegen hem zeg waarom was jij in de stad terwijl je zei dat je in de decathlon was? dan klinkt het zo stalkerig.
maargoed das wel de enige manier om zijn reactie te zien. en wel een goed idee idd om te vragen of ik de volgende keer mee mag, zeg ik dat ik een nieuwe hockeystick nodig heb
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 19:46
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
hee allemaal,'
ik was helemaal vergeten dat ik hier dit topic had gestart haha maar ik zal even een update geven want het een en ander is gebeurd sinds mijn laatste bericht.
dat hij had gelogen over die decathlon zat me best dwars. hij heeft niet meer gezegd dat hij naar de decathlon ging, hij zei echter vorige week zaterdag dat hij smiddags iets speciaals van voetbal had ofzo maar dat hij savonds wel naar me toe kon komen. Hij kwam savonds inderdaad naar me toe maar wel veel en veel later dan hij in eerste instantie zei. ik besloot toen toch maar die avond om er voorzichtig wat over te zeggen. Ik zei datik het jammer vond dat ik hem in het weekend zo weinig meer zag en dat hij vaak wat anders te doen had. Hij ging er niet heel erg op in dus ik zei dat mijn vriendin hem zaterdag een keer had gezien in de stad toen hij zei dat hij bij de decathlon was. toen werd hij best wel boos hij vroeg of ik hem in de gaten hield ofzo. en toen zei hij met wie hij dan gezien was en dat vond ik best wel verdacht want ik had nog helemaal niet genoemd dat hij met iemand anders in de stad was. ik zei alleen: (vriendin) heeft jou in de stad gezien.
toen werd ik boos en floepte ik eruit 'ja met die kut aisa' en toen is hij boos weggelopen.
ik heb hem sindsdien (dus sinds vorige week zaterdag) niet meer gesproken of gezien. ik heb hem ook niet geappt ofzo.. ik weet alleen niet wat ik nu moet doen. hij gaat sowieso niet uit zichzelf appen en het is voor mij wel duidelijk dat er iets is met die aisa anders reageert hij niet zo. moet ik hem appen? aan de ene kant ben ik zo boos en wil ik hem echt niet meer spreken maar aan de andere kant vind ik hem nog steeds leuk (hoe is het mogelijk he ) en ik wil hem niet kwijt...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 20:23
xsarahlinde
xsarahlinde is offline
meis, helaas lopen er een aantal jongens op deze wereld rond die gewoon klootzakken zijn en met meisjes omgaan alsof het speelgoed is wat je maar even aan de kant kan schuiven voor iets anders. ik ben bang dat hij er ook zo een is. Als ik jou was zou ik hem nog een keer confronteren en hij moet gewoon met de billen bloot en eerlijk zeggen dat hij vreemdgaat. Of je hem dan nog een kans wil geven is aan jou, maar hij moet dan wel héél lief voor je gaan zijn. Volgensmij ben jij een schat van een meid en jij verdient echt beter!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 20:27
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
Citaat:
meis, helaas lopen er een aantal jongens op deze wereld rond die gewoon klootzakken zijn en met meisjes omgaan alsof het speelgoed is wat je maar even aan de kant kan schuiven voor iets anders. ik ben bang dat hij er ook zo een is. Als ik jou was zou ik hem nog een keer confronteren en hij moet gewoon met de billen bloot en eerlijk zeggen dat hij vreemdgaat. Of je hem dan nog een kans wil geven is aan jou, maar hij moet dan wel héél lief voor je gaan zijn. Volgensmij ben jij een schat van een meid en jij verdient echt beter!
nja het punt is dat ik niet zéker weet dat hij vreemdgaat. misschien is die aisa wel echt gewoon een vriendin en straks wordt ik zo'n psycho girlfriend. kijk ik vermoed wel dat er wat tussen hen speelt maar ik kan moeilijk zeggen oke biecht maar op je gaat vreemd! want ik hem geen echt bewijs... misschien iemand tips hoe ik wel bewijs kan krijgen?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 21:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als hij heel veel om jullie relatie zou geven, dan zou hij rustig met je gaan zitten, het uitleggen, of in elk geval terugkomen op jullie ruzie. Dat hij nu geen initiatief meer neemt na jouw "beschuldiging" zegt ook al heel wat...

Het is geen bewijs voor vreemd gaan, maar wel een teken dat hij niet 100% zich inzet om jullie relatie in stand te houden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 22:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als het gewoon een vriendin was, dan zou hij niet liegen over de Decathlon, maar zeggen 'hey ik ga met Aisa de stad in'.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 12:50
Cupcake213
Avatar van Cupcake213
Cupcake213 is offline
Ik zou het uitmaken al om het feit dat ie boos wordt omdat je je zorgen maakt over jullie relatie. De pijn is trouwens voor korte duur. Eenmaal dat je echt een goed vriendje hebt dan ben je je ex zo vergeten.
__________________
"Omg, they killed Kenny!"
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 14:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou het uitmaken al om het feit dat ie boos wordt omdat je je zorgen maakt over jullie relatie. De pijn is trouwens voor korte duur. Eenmaal dat je echt een goed vriendje hebt dan ben je je ex zo vergeten.
Of zelfs zonder goed vriendje. Ook alleen kun je het een stuk beter hebben dan wanneer je vast zit in een niet functionerende relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 21:10
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
ik heb hem vandaag geappt dat als hij niet met me wilde praten nog een keer dat het wat mij betreft over is.. ik heb toen een uur gehuild en nu gaat het weer wat beter maar hij heeft het nog niet gelezen. hopelijk reageert ie snel
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 22:36
Klok
Klok is offline
Veel Succes meis!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2017, 12:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik zou hem lekker laten. En het voor jezelf afsluiten. Het heeft even tijd nodig. Maar dan zul je inzien dat je iemand wil hebben die wel vol voor jou gaat.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2017, 21:24
jawkiller
jawkiller is offline
als ik jou was zal ik het afsluiten, je bent nog jong. en zon jongen verdien je niet, je kan beter opzoek gaan naar een andere. niet een hand vol maar een land vol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle kulleke, edd'ok wa nuuw van oew eigeste klatergoud?
Haligh
499 27-07-2007 19:28
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 11:29
Liefde & Relatie ik ga naar marmaris vriendje naar loret
meisje833
27 24-03-2005 15:59
Liefde & Relatie Beste vriendin gaat steeds vreemd
LegallyBrunette
26 21-07-2003 19:52
Verhalen & Gedichten BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein
Vlooienband
59 21-09-2002 10:45
Liefde & Relatie me liefje gaat bijna op vakantie.........wat ben ik onzeker......help :(
HelpMePlease
15 25-07-2002 20:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.