Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2017, 15:25
geertje01
geertje01 is offline
Hallo hoe kan ik me het beste beneden scheren en wie doet het al kan ik ook tips krijgen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2017, 22:52
body
body is offline
Met een scheermesje
Nat maken en wat zeep of scheerschuim erbij
Erna ff wat bodylotion of creme eroo
Met citaat reageren
Oud 12-02-2017, 15:45
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
scheerschuim is niet bedoeld voor de erogene zones, oftewel de schaamstreek. veel krijgen daar jeuk en uitslag van.
Scheerschuim is te agressief voor de gevoelige huid en hoort op je gezicht wat hard gemaakt is door de elementen buiten.
15 minuten onder de douche en na een paar keer flink ingezeept en afgespoeld te hebben, zijn de haren/stoppels zacht genoeg.

Heb je nog nooit eerder geschoren, knip de haren zo kort mogelijk of gebruik desnoods een tondeuse. Probeer de huid niet aan te raken met de tondeuse. smeer hem lekker in met een huidvriendelijke douche gel en scheer in het begin met de haren mee. Of ga 20 minuten in bad zitten om goed te kunnen scheren met hetzelfde resultaat.

Gebruik zeker de eerste paar keren een verzachtende lotion (baby olie) of zinkzalf/betadine. Beiden,zinkzalf meer, hebben een helende werking. Zink- of betadinezalf hebben zelfs nog een ontstekingsremmende werking, in het geval van wondjes en of beschadigde haarzakjes. Smeer het maar flink in, kan geen kwaad.

Robert
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 15:26
geertje01
geertje01 is offline
Oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 23:56
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
eerst met tondeuze/ladyschave kort maken en dan met mesje en scheerschuim voor gevoeligehuid.

laseren of waxen kan ook
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 06:51
Yannickje
Yannickje is offline
Ik doe het niet met scheerschuim want door dat schuim zie je niet goed waar je precies bezig bent. Ik gebruik een beetje douchegel.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 14:37
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik doe het niet met scheerschuim want door dat schuim zie je niet goed waar je precies bezig bent. Ik gebruik een beetje douchegel.
Hoe dik smeer je schuim dan? Ik gebruik zo,n kappers mes das zonder veiligheid
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.