Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2013, 13:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit. Maar dan is mijn crush niet stiekem, elke keer als ze op tv komt, hoort mijn vriendje hoe leuk ik haar vind
Mijne is ook niet echt stiekem, want mijn pa moet het ook elke keer horen (en mijn beste vriendin ook ), maar dit is wel mijn eerste out naar de wereld.
HALLO WERELD, IK BEN OP ELLEN!

Ik hou ervan als ze gaat dansen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 26-03-2013, 13:23
Verwijderd
Oei ja ik wil ook wel portia zijn
Oud 26-03-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Mijne is ook niet echt stiekem, want mijn pa moet het ook elke keer horen (en mijn beste vriendin ook ), maar dit is wel mijn eerste out naar de wereld.
HALLO WERELD, IK BEN OP ELLEN!

Ik hou ervan als ze gaat dansen
Hoe bedoel je, eerste out? Eerste vrouw waar je voor de rest van de wereld een crush op hebt? Ik vind haar vooral leuk met kinderen of oudjes, dan straalt helemaal van haar af hoe ze geniet, Superleuk! En haar vrouw is ook zo mooi <3
Oud 26-03-2013, 13:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oei ja ik wil ook wel portia zijn
Ja, no shit
Citaat:
Hoe bedoel je, eerste out? Eerste vrouw waar je voor de rest van de wereld een crush op hebt? Ik vind haar vooral leuk met kinderen of oudjes, dan straalt helemaal van haar af hoe ze geniet, Superleuk! En haar vrouw is ook zo mooi <3
Mijn eerste out over Ellen


__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 13:31
Verwijderd
MMMM krentenbrood en een kopje koffie <3 Pauze!
Oud 26-03-2013, 14:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oei ja ik wil ook wel portia zijn
Ik zou dan liever ellen zijn, zodat ik met Portia kan scharen.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2013, 14:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De dokter is in gesprek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 15:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Morgenochtend een afspraak en lekker niet met mijn eigen dokter, want die luistert toch nooit naar me en die vrouw wel. Plus, ze is jong en vrouw, ze snapt mij beter dan hij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 15:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit staat op de website van mijn huisarts: "Consultations are held every labourday."
Ik vind het er vreemd uitzien en ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen. Niet buiten verband met de feestdag.
Omg, wat een pareltje.

Het is ook gewoon 'workday', niet labourday, tenzij iemand elke dag ligt te bevallen of lid is van de labour-partij.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-03-2013, 15:18
Verwijderd
De voicemail inspreken bij onbekende mensen als het niet werk-gerelateerd is kut.
Oud 26-03-2013, 15:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg, wat een pareltje.

Het is ook gewoon 'workday', niet labourday, tenzij iemand elke dag ligt te bevallen of lid is van de labour-partij.
Er staan wel meer foutjes, zoals 'zal werkzaam zijn voor 3 dagen in de week werken' (of iets in die trant), duidelijk afgeleid halverwege de zin
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 16:12
Verwijderd
Mini's! Mini's everywhere! Muwahahaha!

Doosje met mini's van Ieke en Wolter is aangekomen
Oud 26-03-2013, 16:18
Verwijderd
Laatst nog een tamelijk grappige situatie; iemand had een zak/rol van die Snack-A-Jack rijstwafels-met-kaasthingies meegenomen. Van die "snoep verstandig"-zoutjes of zo. 'Laat je snackhand maar gaan!', zo luidde de reclameslogan. Anyway, de enige mensen die er van aten waren de fatties in het gezelschap
Oud 26-03-2013, 16:46
Verwijderd
Ik zag mezelf vandaag terug op film en nu heb ik complexen.
Oud 26-03-2013, 17:06
Verwijderd
Eindelijk terug op het station, nu naar huis lopen
Oud 26-03-2013, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Laatst nog een tamelijk grappige situatie; iemand had een zak/rol van die Snack-A-Jack rijstwafels-met-kaasthingies meegenomen. Van die "snoep verstandig"-zoutjes of zo. 'Laat je snackhand maar gaan!', zo luidde de reclameslogan. Anyway, de enige mensen die er van aten waren de fatties in het gezelschap
die barbecuethingies zijn lekker hoor! Maar ik heb toch liever normale chips. /fatty
Oud 26-03-2013, 17:42
Verwijderd
Jij bent geen fatty, sukkel.
Oud 26-03-2013, 17:47
Verwijderd
Knalgele trap is af
Oud 26-03-2013, 17:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ineens weer last van m'n buik/darmen Niet zo'n zin om te yoga'en eigenlijk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 17:51
Verwijderd
<3 Mijn vriendje doet boodschappen omdat onze lift kapot is <3
Oud 26-03-2013, 17:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Lief!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 18:00
Verwijderd
Google, seriously? Mijn hemel
Oud 26-03-2013, 18:10
Verwijderd
He, verdorie ik ben mijn tandenborstel kwijt.
Oud 26-03-2013, 18:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben fucking statisch en m´n sportbroek plakt aan m´n benen vast en knettert
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Jij bent geen fatty, sukkel.
jajaja nou ja bij ons thuis heet iemand die 1,54m is en 73 kg weegt gewoon een obeseklantje hoor poes en daar denkt het voedingscentrum ook zo over.
Maar, ik ben geloof ik wel afgevallen maar dat weet ik niet want de weegschaal is kapot. Mijn broeken vertellen me van wel.

Maar, vanaf morgen ga ik groene smoothies drinken. Klaverhap heeft me overtuigd dat het fruitig smaakt en niet groenterig. Ik heb allemaal recepten en variaties opgezocht.
Oud 26-03-2013, 18:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, toch maar op naar yoga!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2013, 18:20
Verwijderd
Ik word hélemaal gek van een verkutte beknelde geïrriteerde zenuw in mijn voet. Elke keer als ik ook maar 1 stap doe zijn mijn derde en vierde teen helemaal prikkerig en tintelend en pijnlijk. Ga weg
Oud 26-03-2013, 18:37
Verwijderd
Met de trein naar aken was een avontuur zeg en koud en kut. 2 klasgenootjes die eerst zwart wilden rijden, gingen op de laatste minuut toch nog een kaartje kopen. DE slagbomen gingen naaar beneden. de een kwam er nog onderdoor, de ander ging via het spoor naar ons perron. de trein kwam aan en het scheelde maar 2 seconden of ze lag eronder. er was ook een vrouw met een joggingbroek die deed bedelen voor geld, maar dat geef ik niet. kom op zeg, ik ben zelf bijna arm. ( ik heb 7,6o moeten betalen voor 2 haltes in de trein te zitten. maar die had haar joggingbroek niet over haar kont, ze had ook geen onderbroek aan, dus tja...best zielig.

en de kunstwerken waren meh.

dalijk vergadering koor. nu koppijn en een bloedneus door die kou.
Oud 26-03-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
jajaja nou ja bij ons thuis heet iemand die 1,54m is en 73 kg weegt gewoon een obeseklantje hoor poes en daar denkt het voedingscentrum ook zo over.
Maar, ik ben geloof ik wel afgevallen maar dat weet ik niet want de weegschaal is kapot. Mijn broeken vertellen me van wel.

Maar, vanaf morgen ga ik groene smoothies drinken. Klaverhap heeft me overtuigd dat het fruitig smaakt en niet groenterig. Ik heb allemaal recepten en variaties opgezocht.
Wat is dat en waar is het goed voor?
Oud 26-03-2013, 18:47
Verwijderd
Het is wel een dure hobby, die groene smoothies ;x ik denk dat ik maar terugga naar om de dag of zo. Veruit het grootste deel van ons boodschappenbudget gaat al op aan verse groenten en fruit /voedselsnob.
Oud 26-03-2013, 18:48
Verwijderd
Ohh en paranoide lijnzaad naamzoek, het lijnzaad van zonnatura is al kant en klaar gebroken
Oud 26-03-2013, 18:50
Verwijderd
Oh, het gaat weer over voedselnazi's Mijn nieuwe ontdekking is eiersalade met avocado en mosterd in plaats van mayonaise.
Oud 26-03-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
jajaja nou ja bij ons thuis heet iemand die 1,54m is en 73 kg weegt gewoon een obeseklantje hoor poes en daar denkt het voedingscentrum ook zo over.
Maar, ik ben geloof ik wel afgevallen maar dat weet ik niet want de weegschaal is kapot. Mijn broeken vertellen me van wel.

Maar, vanaf morgen ga ik groene smoothies drinken. Klaverhap heeft me overtuigd dat het fruitig smaakt en niet groenterig. Ik heb allemaal recepten en variaties opgezocht.
Wat 'poes' je me De figuren waar ik het over had, daar pas jij ongeveer 3.41393x in En voedingscentrum schmoedingscentrum.

Laatst gewijzigd op 26-03-2013 om 19:08.
Oud 26-03-2013, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ohh en paranoide lijnzaad naamzoek, het lijnzaad van zonnatura is al kant en klaar gebroken
Ha, ja, ik had 't al gevonden. Voegt smaaktechnisch niet zoveel toe, maar omnom, microvoedingsstoffen.
Oud 26-03-2013, 19:02
Verwijderd
Oohhh ik wil toch even kwijt dat ik erg genoten heb van mijn varkenshaasje daarnet. </useless>
Oud 26-03-2013, 19:27
Verwijderd



<3
Oud 26-03-2013, 19:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was net in de AH en ik deed Ellens Dance Dare en dat vond ik heel grappig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2013, 19:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Godver, bij Vier handen op één buik (BNN) is er een tokkie-tienermoeder van 19, en dan zie je gewoon een shot dat ze in de tuin staat te roken. Terwijl ze HOOGZWANGER is.

Zwangere vrouwen die roken
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-03-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, het gaat weer over voedselnazi's Mijn nieuwe ontdekking is eiersalade met avocado en mosterd in plaats van mayonaise.
Ik snap 't anders nog steeds niet en ik ben toch wel een van de grootste voedselnazi's geloof ik. Reminds me, ik moest maar eens wat eten.
Oud 26-03-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Godver, bij Vier handen op één buik (BNN) is er een tokkie-tienermoeder van 19, en dan zie je gewoon een shot dat ze in de tuin staat te roken. Terwijl ze HOOGZWANGER is.

Zwangere vrouwen die roken
Ik vrees dat dat voor die baby een van de minst erge dingen gaat zijn.
Oud 26-03-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Godver, bij Vier handen op één buik (BNN) is er een tokkie-tienermoeder van 19, en dan zie je gewoon een shot dat ze in de tuin staat te roken. Terwijl ze HOOGZWANGER is.

Zwangere vrouwen die roken
"Maar de stress door stoppen met roken is slechter voor de baby dan die paar sigaretten hoor "

STERF
Oud 26-03-2013, 19:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vrees dat dat voor die baby een van de minst erge dingen gaat zijn.
Ja. Het begint nu al, 3 maanden na de zwangerschap zit ze niet meer op een roze wolk, en dan gaat ze maar stappen bij het dorpsfeest, en mag haar moeder op haar kind passen :') Dom wicht.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-03-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik snap 't anders nog steeds niet en ik ben toch wel een van de grootste voedselnazi's geloof ik. Reminds me, ik moest maar eens wat eten.
De groene smoothies zijn gewoon fruitsmoothies maar dan met stiekem ook iets van groente erin verwerkt.
Oud 26-03-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
De groene smoothies zijn gewoon fruitsmoothies maar dan met stiekem ook iets van groente erin verwerkt.
En dat drink je om meer groente binnen te krijgen of om af te vallen of...?
Oud 26-03-2013, 19:56
Verwijderd
Quis ik heb je vraag beantwoord en ik vond 'm leuk
Oud 26-03-2013, 19:57
Verwijderd
Het moeten bladgroenten zijn. En geen zuivel erbij. De precieze theorie erachter weet ik niet, ja het standaard marketingpraatje mooiere huid, betere weerstand yadda yadda. Ik doe het omdat:
- niet vies
- makkelijk en snel
- ik heb 's ochtends geen zin in vast voedsel, maar wil wel ontbijten
- ik ben geen fruiteter, en zo krijg ik toch genoeg fruit binnen

nadeel:
- duurrrrrr
Oud 26-03-2013, 20:00
Verwijderd
Oh, Klaverhap, ik had nog een cadeautje voor je. Alsjeblieft. Het is een archief van Zweedse dansbands uit de jaren '70.

Spoiler
Oud 26-03-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Oh, Klaverhap, ik had nog een cadeautje voor je. Alsjeblieft. Het is een archief van Zweedse dansbands uit de jaren '70.

oooh die birgits ik ga hier eens even goed voor zitten <3
Oud 26-03-2013, 20:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Gvd, wat is Nikkie Plessen toch een domme muts
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-03-2013, 20:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè dikke kut, weer een afwijzing.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.