Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 20:04
Verwijderd
Heyyy

In welke kledingwinkel zou jij wel willen werken (voor bijv. de korting die je dan krijgt..)
Ik wil wel bij de Guess?winkel in de kalvertoren werken..
Deze maand ga ik daar ook stage lopen voor mijn school

Als je even uitlegt waarom in die winkel, en wat je mooi vind aan de goederen is deze topic al een stuk minder beperkt

Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 20:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 20:07
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik zou wel in een winkel als black widow ofsow willen werken...of skin tight...lijkt me wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:10
Verwijderd
Eindhoven heeft een verschrikkelijk relaxte Levi's store.. daar zou ik willen werken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:11
de
de is offline
dickens&jones te plaza/rotterdam
leuke kleding
leuke enscenering (maw een broodjeszaak )

etc. etc.

Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:11
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ik wil heel graag in een zaak zoals Benetton werken, mooie stijlvolle, kwaliteitrijke kleding, en vaak mooie winkels

Een juwelierszaak lijkt me ook wel wat, vooral omdat de sieraden die ik mooi vind, en dat zijn er veel, gewoon belachelijk duur zijn, en korting is dan wel mooi mee genomen..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:14
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik zou wel willen werken bij van Eijk Herenmode (met de slagzin 'Leaders in Style').
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:22
S
Avatar van S
S is offline
Bij Status II of Donna Guy. Dat zijn de twee stylieste winkels van Den Bosch.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:26
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
rodina schreef:
Als je even uitlegt waarom in die winkel, en wat je mooi vind aan de goederen is deze topic al een stuk minder beperkt
Doe dat nou

dan is de topic meteen een stuk leuker
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:28
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
Citaat:
*Frozen Tears* schreef:
ik zou wel in een winkel als black widow ofsow willen werken...of skin tight...lijkt me wel gezellig
jepz..black widow of x-ray ofzow maar ik wil nie in een kledingzaak gaan werke duzzz
__________________
No.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:42
Verwijderd
black widow, geen idee.. maar ik denk dat ik liever in een tweedehands winkeltje wil werken, eentje als episode (die ene bij waterlooplein)

maar eigenlijk wil ik helemaal niet bij een kledingzaak werken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:45
Verwijderd
ik denk dat ik liever me eigen winkel begin, dan bepaal ik zelf een beetje wat voor kleding ik verkoop enzo...lijkt me veel leuker
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:58
punkyfish
punkyfish is offline
hmm, ik werk nu al in een kledingzaak, al is het in het magazijn als vrachthulp is shoeby fashion, soort van basicwinkel, we hebben merken als only, eksception, canoe, levi's, e.d. ik koop er niet veel, gewoon van die goedkope truitjes ofzo, maarja.

ik zou wel bij de h&m willen werken, daar is altijd wel iets interessants te vinden
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:05
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
First of all...wat ziet dit er ingewikkeld uit zeg, dat uitprobeersel hier... maar goed

Ik ga maybe binnenkort aan de slag bij Benetton. Het lijkt zowel mijn ouders als mijzelf (jaja ik ben best verstandig) toch wel eens een goed idee om zelf eens te gaan werken, en aangezien dat me wel leuk lijkt... (bij B werken dus ) de zus van een ex van een vriendin van mij (ja tis moeilijk) werkt nu in de vestiging hier in de stad en zij zou het een en ander proberen te regelen dus wie weet... en dat lijkt me superleuk aangezien ik daar zelf ook veel kom, en dus bekend ben met de kleding en stijl.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:11
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Ik heb heel even een vraagje aan de topicstartster:
Op welke school zit je aangezien je stage gaat lopen in een kledingwinkel..mode-academie? (ik wil graag nog wat opleidingen horen namelijk aangezien ik nog maar 1 school weet waar ik naar toe wil en dat is de mode-academie)
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik weet het niet,ik hoef niet zo nodig in een winkel te werken maar mocht ik dat doen dan ga ik er werken omdat het een fijne werkomgeving is en goed verdiend.
Maargoed dat was niet de vraag als het puur om de korting zou gaan,zou ik in een winkel gaan werken met verschillende soorten kleding,of een schoenenwinkel want schoenen zijn altijd zo duur
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:33
Verwijderd
Geen idee, Ben Borst omdat het lekker dichtbij is en ze wel 'mijn' merken hebben.... anders zou ik een winkel doen met een zo'n ruim mogelijk assortiment... iets als de bijenkorf ofzo..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:41
Alet
Alet is offline
Ik zou niet graag in een kledingwinkel werken, al die kledinghaakjes..
Ik zou liever in een juwelierszaak willen werken (bijouxafdeling Bijenkorf).
Maar natuurlijk het allerliefst als serveerster in een grand café. Dus dat ga ik lekker doen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:50
Verwijderd
Ik zou graag op de chill out afdeling werken van de bijenkorf in Amsterdam! Die kleding is zo dope!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 22:07
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik zou graag op de chill out afdeling werken van de bijenkorf in Amsterdam! Die kleding is zo dope!
Ja idd
Verder...ik zou dan toch het liefst mijn eigen winkeltje willen hebben. Er mogen wel dingen in van Miss Sixty enzo, maar vooral veel aparte dingetjes uit het buitenland. Mjah kee klinkt een beetje vaag zo misschien
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:09
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Baba shop of suburbian beide in maastricht..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 00:02
maar
Avatar van maar
maar is offline
In Nederland bij Benetton of Grandville denk ik. Ik ben echt van plan hier ook eens zelf te gaan werken, en dan zou ik bij Abercrombie&Fitch of bij de ongelooflijke mooie RL-winkel in Stanford willen werken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik zou bij de Benneton of iets soortgelijks willen werken: mooie kleding, rustige winkel.

Een winkel met herenmode lijkt me ook wel leuk, eigenlijk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Bij de Benneton (huh??????). Jaja. Je wordt f*cking high van die lampen daar joh. Jeetje.

Owke ffies serieus: ik zou niet in een winkel willen werken, na 3 minuten staan krijg ik al pijn in me rug
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik zou bij de Benneton of iets soortgelijks willen werken: mooie kleding, rustige winkel.

Een winkel met herenmode lijkt me ook wel leuk, eigenlijk
Whoeoeo...ik wil ook in een winkel met herenmode werken
"daar zijn de pashokje,kan je het alleen af of moet ik even helpen?"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:23
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ik heb gesolliciteerd bij de bijenkorf om daar deze zomer te gaan werken. Leuke winkel, groot assortiment. En daar is ook de mogelijkheid om bij de luchtjes of sieraden te werken en dat lijkt mij ook wel heel leuk!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 08:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Whoeoeo...ik wil ook in een winkel met herenmode werken
"daar zijn de pashokje,kan je het alleen af of moet ik even helpen?"
Haha zo'n idee inderdaad.
Lijkt me leuk, kan je laten zien wat jij leuk vindt voor ze
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:23
Dorus
Avatar van Dorus
Dorus is offline
Witteveen's men shop...hier in Apeldoorn

Hele stijlvolle, nette herenkleding, van alle bekende merken.

[edit] Of bij Piet Zoomers in Wilp[/edit]
__________________
There she walks just walkin' down the street, singin' do wah diddy diddy dum diddy do
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:44
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Zipper lijkt me heel leuk om te werken. Veel leuke kleren, gezellig winkeltje. ( En leuk mede-personeel dan )
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:01
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zou wel graag bij Britain willen werken. Vind dat ze best mooie kleding hebben en mooie schoenen, maar ut is zo duuuuur Met die korting is het tenminste betaalbaar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:24
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik wil heel graag bij de Funky House in Rotterdam werken. ZE hebben er hele leuke kleren, aparte truitjes en mooie broeken en schoenen, leuke merken, veel koele accesoires en er komen gezellige mensen, fijne collega's. Ik wil d'r daarom graag werken, en ook omdat ik dan minder problemen heb met piercings in mijn gezicht dan op mijn huidige werk (serveerster). Ik wil ook heel graag in de Sevenply of de Left in Rotterdam werken, het liefst in de Left, 2 skateboardzaken. Ik ben helemaal skateboardgeil , ik kom er vaak om schoenen te kopen of kleding, skateboardvideo's kijken, leuke mensen, het lijkt me een ideale werkomgeving.
Korting is mooi meegenomen natuurlijk
De H&M's lijken me iets te chaotisch en te stressy en er werken nogal typische mensen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:31
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
in de visions lekkel broekjuhs met kortig en ook sjhurtjuhs wiiii fun
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
dreadje schreef:
Ik heb heel even een vraagje aan de topicstartster:
Op welke school zit je aangezien je stage gaat lopen in een kledingwinkel..mode-academie? (ik wil graag nog wat opleidingen horen namelijk aangezien ik nog maar 1 school weet waar ik naar toe wil en dat is de mode-academie)
ik zit gewoon in 4atheneum
de bedoeling van deze stage is dat je leert hoe het is om in een bedrijf te werken.. dus ik ga niet naar een aparte mode school ofzow
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik wil heel graag bij de Funky House in Rotterdam werken. ZE hebben er hele leuke kleren, aparte truitjes en mooie broeken en schoenen, leuke merken, veel koele accesoires en er komen gezellige mensen, fijne collega's. Ik wil d'r daarom graag werken, en ook omdat ik dan minder problemen heb met piercings in mijn gezicht dan op mijn huidige werk (serveerster). Ik wil ook heel graag in de Sevenply of de Left in Rotterdam werken, het liefst in de Left, 2 skateboardzaken. Ik ben helemaal skateboardgeil , ik kom er vaak om schoenen te kopen of kleding, skateboardvideo's kijken, leuke mensen, het lijkt me een ideale werkomgeving.
Korting is mooi meegenomen natuurlijk
De H&M's lijken me iets te chaotisch en te stressy en er werken nogal typische mensen.
*zucht*

Daar gaat m'n reactie, dit was dus precies mijn antwoord! Vooral de Funkiehouse dus, dat is echt m'n all-time lievelingswinkel..werken ook koele merken, ik koop er ontzettend veel..

En de Left vind ik ook erg koel, veel vrienden van me komen daar, leuke sfeer..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:14
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mango.Status, different
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:26
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

De H&M's lijken me iets te chaotisch en te stressy en er werken nogal typische mensen.
typisch? hoe bedoel je dat?
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:


typisch? hoe bedoel je dat?
Die in Rotterdam zijn gewoon arrogant.

Tenminste, een vriendin van mij werkt er, en die is ontzettend arrogant.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2002, 16:29
de
de is offline
Citaat:
Jewel schreef:


Die in Rotterdam zijn gewoon arrogant.

Tenminste, een vriendin van mij werkt er, en die is ontzettend arrogant.
bij de h&m werken en dan arrogant zijn

Dát vind ik typisch

Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:50
Li
Avatar van Li
Li is offline
ik zou wel bij thom broekman willen werken. Mag je leuke mannelijke studenten helpen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:24
Verwijderd
backstreet, Independent OUtlet, RDLFS offeh die waar me nieuwe veters vandaan komen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:32
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik zou wel in Sephora willen werken...oeps, hebben ze in nl niet eh, nou, ik vind die winkel zoooo mooi want in die winkel werken alleen maar vrouwen ik zwarte pakjes en een handschoen om hun linkerhand en om hun rechterhand niets, is zoooooo mooi!T'is trouwens een makeup met airconditioning,hehe!

als ik een winkel in NL zou moeten kiezen zou ik wel in een CD winkel willen werken. Komen veel mensen (kaching, kassa!) en je luisterd zelf naar vette muziek ondertussen, en je moet op een cd'tje in een speler doen voor mensen die ff willen luisteren, of een cd in een tasje doen. Makkie!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:32
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
de schreef:


bij de h&m werken en dan arrogant zijn

Dát vind ik typisch

Ach houd je eigen arrogante mond zeg.

Wat ik met typisch bedoel is.. njah.. typisch eigenlijk.. mensen die niet altijd even vriendelijk zijn en die me niet de leukste collega's lijken.. mensen met attitude.. en ook een hoop chagerijnen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:


Ach houd je eigen arrogante mond zeg.

Wat ik met typisch bedoel is.. njah.. typisch eigenlijk.. mensen die niet altijd even vriendelijk zijn en die me niet de leukste collega's lijken.. mensen met attitude.. en ook een hoop chagerijnen.
Hmja, precies, het is eigenlijk ook het beste voorbeeld van een stad-houding..tenminste, sommige mensen die ik ken vinden het nog wel enigzins fijn als het niet allemaal zo afstandelijk is, en bij de H&M is het echt zo dat ze niets meer zeggen dan ze moeten..

Dat vind ik wel erg koel aan de Funkiehouse trouwens, daar komt wel zo'n meisje op je af met ' Kan ik je helpen?' en dan niet op een opdringerige manier, gewoon, normaal.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:41
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik zou best wel willen werken in 1 of ander vaag winkeltje met allemaal maffe kleding, beetje mensen kleding aansmeren weetje, natuurlijk wel kleding die ze koel staat.......
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:04
forgotten
forgotten is offline
diabolo
astrid
circel center
ursula.......
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:33
Verwijderd
ik werk lekker bij de hema bij de taarten!! en de worsten!! en ik krijg 15% korting op alles daar (en ontwikkelen fotows = gratizz) en 10% bij de Bijenkorf!!! jaja!!
maaruh als ik in een kledingzaak zou moeten werken doe me dan maar de Gant store offuh Men at Work...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik wil niet in een kledingwinkel werken, okay de korting is tof maar verder lijkt het me vreselijk werk
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef:
en ontwikkelen fotows = gratizz en 10% bij de Bijenkorf!!!
He, dat is best relaxed. Ik ga eens kijken of ik mensen ken die bij de HEMA werken.
"Hey, als ik jou een fotorolletje geef, kan jij 'm gratis afdrukken toch?"
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:


He, dat is best relaxed. Ik ga eens kijken of ik mensen ken die bij de HEMA werken.
"Hey, als ik jou een fotorolletje geef, kan jij 'm gratis afdrukken toch?"
Inderdaad ja, zo dacht ik ook meteen. Ik ken er ook iemand trouwens.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:31
framboos
framboos is offline
in zipper ofzow (niet dat ik in amsterdam woon ofzow) of in de inderdaag h&m al was het alleen maar om de korting!! of in een kinderwinkel..ik wil dr ook gaan soliciteren in de stad lijkt me wel erg leuk..ook omdat ik zelf vaak kinderkleding draag..
__________________
bubbelgubbeldier...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:48
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
In iets ala de High-Tech ofzo, iets vaags in elk geval.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle irritatie hoogtepunt bij winkelen
barbabella
125 30-11-2008 23:50
Psychologie Ik ben niet te vertrouwen...
Baby^Boo
50 01-07-2005 00:09
Lifestyle Huisje boompje beestje, beestje boompje huis.
Verwijderd
82 03-06-2004 22:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.