Oud 11-09-2018, 22:26
Ppyro
Ppyro is offline
Beste leden,

Ik zit sinds juni in een online relatie met een leuk meisje ik weet echt dat zij het is maar ik weet niet of ze me voor de gek houd. Ze heeft volgens mij 2 snap acc en de 2e is ze actief op voor iedereen en de 1e heeft ze alleen mij op en ik heb niet haar 2e en ze verteld daar niks over, ze zegt ook dat ze geen insta heeft en soms vergeet ze haar eige leugens en stuurt ze een screen van iets en dan zie ik haar insta meldingen of ze verteld dat ze iets leuks zag op insta. Ze heeft haar familie wel over mij verteld en we bellen elke dag en vallen aan de telefoon samen in slaap.maar toch vertrouw ik het niet het voelt alsof ik voor de gek gehouden word.

Graag advies, tips

Av bedankt
mvg pyro
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2018, 22:58
Coen00
Coen00 is offline
Zijn er ook andere dingen waar ze niet over praat? Waar ze woont, waar ze naar school gaat en andere dingen? Het is wel raar dat ze niet wilt dat je haar insta en snap niet ziet. Heb je wel eens foto's van haar gezien?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 05:25
Ppyro
Ppyro is offline
We videobellen constant en bellen, heb veel fotos van haar via snap zelf dus die zijn echt ik weet waar ze woont we bellen ook als we naar school of ik naar me werk ga, ze verteld al haar problemen als ik merk dat er iets is en andersom, het lijk heel dubbel en wil daar geen tijd aan verspillen want als ik nu een meisje hier tegekom en iets doe is het vreemdgaan. Ik heb haar vaa k genoeg geconfronteerd met dingen of haar gewoon verteld als dit nep is of je verteld dingen die niet waar zijn vertel het me nu voordat het te laat is.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 08:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat zegt jouw gevoel?

Dat jij nadenkt over "niks kunnen doen met een ander meisje" is een negatief signaal. Want waarom zou je dat willen als je zelf een leuke (online) relatie hebt?

Probeer de relatie eens wat meer offline te maken, spreek af, ontmoet haar vrienden en ouders. Maak er een meer normale relatie van. Een relatie die alleen maar online en digitaal is, is nu eenmaal lastig. Echt contact en samen zijn is juist heel waardevol in een relatie. Die chemie mis je via een scherm of telefoon.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 16:07
Ppyro
Ppyro is offline
Ja dat snap ik maar we wonen bijna 3 uur van elkaar vandaan
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 16:11
Ppyro
Ppyro is offline
Ik hou ontzettend veel van haar maar ik weet niet of het een grote grap voor haar is en ik door moet gaan zonder er jaren te verspillen. Ik had geregeld dat ik daarheen kon rijden maar toen krabbelde zij terug dus daarom twijfel ik zo ergg
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 16:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als ze niet af wil spreken, dan moet je er sowieso niet te veel tijd in steken. Kan allerlei redenen hebben natuurlijk, maar je moet ook niet hopen dat ze ooit af wil spreken als zij je steeds teleurstelt.

3 uur van elkaar wonen is veel als je allebei nog op de middelbare school zit (wat ik even aanneem), maar wordt naarmate je ouder bent een stuk makkelijker te overbruggen. Het is net wat je wilt en wat je uit deze relatie kunt halen en of dat genoeg is voor je.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 16:30
Ppyro
Ppyro is offline
Praten over samenwonen kinderen etc ze heeft me 1x teleurgesteld omdat ze in een minder fijne situatie zit wat ik niet hoef te geloven ik hou het makkelijk vol als ik weet dat het echt is
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 17:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat jullie elkaar een keer zien, eventueel in de herfstvakantie ofzo. Dan kan je veel beter inschatten of het voor haar net zo echt is als voor jou.

Als ze keer op keer niet wil afspreken dan moet je je afvragen of je wel een relatie wil die alleen digitaal is, en waarbij je nooit echt samen bent.

Waar heeft ze je precies mee teleurgesteld?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 19:05
Ppyro
Ppyro is offline
Dat ging over dat ik kon komen maar zij wou het toen niet ik heb haar daarna gevraagd als ik volgende keer wil komen mag het dan en toen zei ze ja. Het enige wat ik wel echt van haar heb is dr 06 de rest heeft ze stiekem dubbele acc, vriendinnen van haar wete dat we hebben maar ik hoor ook dat ze haar proberen te koppelen aan andere jongens het is allemaal heel raar. Als het een grap is snap ik nie wat ze eruit haal want ze vraagt me niet om geld ofso
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 21:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat ging over dat ik kon komen maar zij wou het toen niet ik heb haar daarna gevraagd als ik volgende keer wil komen mag het dan en toen zei ze ja. Het enige wat ik wel echt van haar heb is dr 06 de rest heeft ze stiekem dubbele acc, vriendinnen van haar wete dat we hebben maar ik hoor ook dat ze haar proberen te koppelen aan andere jongens het is allemaal heel raar. Als het een grap is snap ik nie wat ze eruit haal want ze vraagt me niet om geld ofso
Aandacht misschien?

Heb je haar wel eens geconfronteerd met het feit dat je weet dat ze die dubbele accounts heeft?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 21:31
Ppyro
Ppyro is offline
Ze heeft altijd smoesjes en dan wil ik ruzie voorkomen en het dan toch vermijden maar ik moet lere er wat van te zeggen want dit is dan precies wat ze wil he
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 21:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze heeft altijd smoesjes en dan wil ik ruzie voorkomen en het dan toch vermijden maar ik moet lere er wat van te zeggen want dit is dan precies wat ze wil he
Al die smoesjes zou ik geen zin in hebben een relatie moet toch op basis van vertrouwen zijn...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 21:46
Ppyro
Ppyro is offline
Daarom probeer ik er nu iets aan te doen want ik zeg straks gwn houdoe en dan zie ik wel hoeveel echt was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.