Oud 15-10-2018, 11:36
Verwijderd
Hai ik zit in de 3e en ben 14 jaar oud.

Vorige week hadden we een project op school waar we 3 dagen aan werkte. Daarvoor moesten we op dag 3 een presentatie houden op een originele wijze over een ontwikkelings land. We hadden verschillende groepjes en een groepje deed een presentatie doormiddel van een toneelstuk. Een persoon van dat groepje was ziek waardoor het in water viel. Dat groepje vroeg mij als vervangend persoon.

Er zaten 2 meisjes in dat groepje laten we ze B en C noemen. B, die ik al beter leerde kennen in de voorgaande weken vroeg aan mij om de zieke persoon te vervangen. Ik zei oke en zo ging het en ik B en C konden goed met elkaar overweg. Ik deed met mijn groepje voor de pauze onze presentatie... helaas was die heel slecht. Anyway, toen zei C 'Nou dat wordt een 1 haha' Ik zeg op SARCASTISCHE wijze 'Haha ja je hoofd is een 1' Toen ging B lachen maar C keek me beetje dood aan. Ik zei nog 'Grapje'

Toen begon de pauze en ik ging rustig bij mijn vrienden zitten in de aula aan een tafel. Ineens komen 2 jongen naar me toe: wie van jullie is x? Voor ik het wist kwam zowat heel de school naar me toe en om me heen staan. Zelfs mensen die ik niet ken of amper. Ineens komt C er tussen in staan met 'Niet zo kaulo stoer doen tegen mij' Toen legde ik vlug uit dat het niet zo bedoeld was. Toen liep ze gewoon weg. Nu doen al die meelopers bitchy naar mij. Zelfs B die er om kon lachen stond erbij.

Wat kan ik het beste doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2018, 11:41
Verwijderd
Negeren, waait wel over.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2018, 12:40
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja, jij was niet zo aardig, en C is kennelijk iemand die haar eigen conflicten niet kan oplossen zonder hulp van anderen. Lekker negeren inderdaad.
Als je echt wat wil, zou je het eens met C alleen moeten uitpraten, zonder de halve school erbij.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2018, 19:45
Verwijderd
Negeren, behalve als ze gaan meppen ofzo.

Ik vind dat naam geven met die letters maar verwarrend. Waarom niet gewoon Pietje, Klaasje en Catharina noemen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2018, 20:03
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ooh god, vreselijk ja. Nu komen mijn school trauma's ook weer naar boven door het lezen van dit topic.
Zo ging het bij mij op school ook aan toe. Als je een grote mond had tegen de verkeerde persoon dan kreeg je ook meteen de halve school over je heen.
Ik begrijp dan ook werkelijk niet waarom de leraren nou nooit eens ingrijpen in zulke situatie's.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2018, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat naam geven met die letters maar verwarrend. Waarom niet gewoon Pietje, Klaasje en Catharina noemen ofzo?
Ja sorry
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoevaak 'ruzie'?
groovy
34 14-06-2005 17:15
Liefde & Relatie jongens en ruzie maken
4774
39 09-11-2004 20:09
Liefde & Relatie ruzie
Verwijderd
44 24-06-2004 11:26
Liefde & Relatie ruzie met je vriend/vriendin
David
15 23-12-2002 10:19
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 20:18
Liefde & Relatie ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!!
Palmboompje
12 22-02-2002 16:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.