Oud 16-10-2018, 21:29
Fleming
Ik verwacht een fotomoment en op dit moment kom ik niet verder dan jeans, t-shirt en sneakers en een rugzak, dus ik verwacht dat ze me op dat moment dwingend verzoeken om even koffie te halen. Waar moet ik naartoe om er als Klaver of Trudeau bij te lopen?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2018, 21:41
Verwijderd
Een donkerblauw pak aantrekken met een stropdas, duh.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 21:45
Fleming
Ja, heb ik niet. Waar ga ik dat kopen? Suitsupply, WE, Oger, H&M, Jac Hensen, C&A, The Society Shop?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 21:54
Verwijderd
Hudson's Bay.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 21:54
Verwijderd
Ik zit me nu al af te trekken op het idee van jou in Trudeau-pak.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 22:25
Verwijderd
Maar als jij nu loopt in wat op jouw werk de dresscode is hoef je dat toch niet voor een foto helemaal aan te passen? Kies gewoon je netste kleren uit en strijk ze even wat extra of zo?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 22:50
Fleming
Het is extern en betreft de installatie voor een landelijke commissie.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 22:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
fix ergens een jasje en klaar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 23:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
WE of Peek voor een nette broek of jasje en nette schoenen doen ook een hoop.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2018, 23:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In Utrecht schijnt Suits99 ook heel prima te zijn. C&A is een budgettopper, maar ze hebben lang niet altijd mooie (niet skeer ogende) pakken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 08:04
Verwijderd
Ik zou dan eerder iets van iemand lenen dan het goedkoopste jasje ergens kopen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, heb ik niet. Waar ga ik dat kopen? Suitsupply, WE, Oger, H&M, Jac Hensen, C&A, The Society Shop?
Disclaimer vooraf voor onderstaand verhaal: ik ben voor een pak al jarenlang niet meer in dit soort winkels geweest. Verhaal is gebaseerd op pakweg vijf jaar geleden.

Winkels die je noemt kunnen allemaal, is ook geen noemenswaardig kwaliteitsverschil, allemaal massaproductie uit Azië gok ik. Ik heb in al die jaren nooit gemerkt dat bijvoorbeeld een Oger of SuitSupply betere kwaliteit pakken heeft dan C&A. Met een belangrijke kanttekening: bij Oger steekt er niets aan de onderkant uit, bijna ieder pak is van een bepaalde basiskwaliteit. Bij C&A heb je echt plasticen plakpakken die er niet uit zien. Maar ook opeens een 100% wollen geweven schitterend pak. Het is vaak veel meer zoeken bij C&A. Maar je hebt dan wel goede kans om een pak van dezelfde kwaliteit, dat echt prima zit, lang meegaat en er heel goed uitziet, te krijgen voor 100 euro waar het bij Oger minimaal 450 euro kost.

Hoe lang ben jij, Fleming? Ik heb de ervaring dat een aantal zaken nauwelijks tot letterlijk helemaal niet ingericht zijn om mijn postuur, namelijk lang en niet echt dik (wat ik best verrassend vind in Nederland maar goed). Bij WE kan ik zelden tot nooit overhemden met langere mouwen vinden, of pakken in lengtematen. Bij C&A verrassend genoeg vaak wel. Ik heb bij Suit Supply letterlijk meegemaakt dat een luie verkoper me zo ongeveer een driekwartsbroek (bij een pak dus) probeerde te verkopen onder de mededeling dat dat toch echt de mode was.

Kortom; ik ben verrassend enthousiast over de C&A in dit opzicht. Zeker als het voor af en toe is, zou ik niet 400 euro meer uitgeven voor een nauwelijks beter kostuum.

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/h...ms-combinaties

Genoeg van die pakken zien er op de plaatjes prima uit. Let wel: ga in de winkel echt even kijken en voelen want de helft van wat er prima uit ziet op internet zijn in de praktijk plakpakken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 08:46
Verwijderd
Rustig op het werk, Ertus?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 08:48
Verwijderd
Ik zit te wachten op input van anderen. Natuurlijk zou ik in theorie al wat voor kunnen bereiden of de mail bijwerken of dat soort onzinnigs. In theorie.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 08:50
Verwijderd
Ik ga maar eens de deur uit denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 09:40
Verwijderd
mannen in pak
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 09:59
Verwijderd
Citaat:
mannen in pak
Op voorwaarde dat het een goede kwaliteit, mooi passend pak is. Vormeloze hobbezakken om van die onhandige slobberjongens zijn toch minder.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 10:26
Verwijderd
Citaat:
fix ergens een jasje en klaar.
Dit; smart casual for teh win.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2018, 11:31
Fleming
180 / 70
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 11:35
Fleming
En hoe houden jullie je overhemd netjes in je broek? Een collega zweert bij mannenjarretels
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 11:37
Fleming
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 11:44
Verwijderd
Ik vind jarretels zeker een goed idee, zeker in combinatie met een goede rok.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Op voorwaarde dat het een goede kwaliteit, mooi passend pak is. Vormeloze hobbezakken om van die onhandige slobberjongens zijn toch minder.
Ik zei ook mannen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 12:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En hoe houden jullie je overhemd netjes in je broek? Een collega zweert bij mannenjarretels
Overhemd nemen dat lang genoeg is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 12:48
Verwijderd
Citaat:
En hoe houden jullie je overhemd netjes in je broek? Een collega zweert bij mannenjarretels
Inderdaad een overhemd nemen dat voor jou geschikt is qua maatvoering, dus ook qua lengte, en daarnaast een pak nemen dat precies bij jouw maat past.

Tevens:

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2018, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zei ook mannen
Ik bedoelde slobbermannen sorry voor de verwarring!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2018, 16:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En hoe houden jullie je overhemd netjes in je broek? Een collega zweert bij mannenjarretels
Niet zo veel met je armen zwaaien.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2018, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Niet zo veel met je armen zwaaien.
Ik doe de hele dag niets anders inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 10:44
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hoe is dit afgelopen???
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 11:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Zeer slecht. Fleming werd uitgelachen en weggehoond, terwijl mensen al grinnikend riepen "hahaha, heb je online om kledingavies gevraagd ofzo? Wat een flater!"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 11:09
Verwijderd
Sterker nog, de landelijke commissie is naar aanleiding van de kledingkeuze van Fleming niet geïnstalleerd. Ze gaan deze commissie opheffen. Diverse aanwezigen hebben gezegd dat ze vanaf nu enkel nog op FvD stemmen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 11:21
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 15:27
Fleming
Haha, ja klopt! Dikke schertsvertoning.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 13:53
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
mannen in pak


__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 12:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.