Oud 17-04-2005, 22:17
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Hoe staan jullie al met de stof?
Zien jullie er tegen op of is het makkelijk te doen?

Post hier al je vragen over aardrijkskunde!


Zelf ben ik al begonnen met migratie en mobiliteit, het is toch best veel en morgen heb ik proeftoets. Kijken wat ik waard ben want met se haal ik het makkelijk met 1x de stof doorlezen.
Advertentie
Oud 17-04-2005, 22:31
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Wij hebben Migratie&Mobiliteit en Vervoer&Ruimtelijke Inrichting al geoefend, die vallen echt reuze mee. Moet zeker lukken.

Actieve Aarde zie ik wel ontzettend tegenop. We hebben die in de vierde klas behandeld, dus dat wordt echt weer opnieuw beginnen. En leuk vind ik onderwerp het ab-so-luut niet
Oud 17-04-2005, 22:49
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
In de 4e? Pff.. wij zijn daar nu bezig, zo'n beetje af geloof ik, maar heb niet echt de lessen gevolgd. Vind 't onderwerp saai.
M&M en V&RI zijn makkie
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 18-04-2005, 00:02
Onherkenbaar
Avatar van Onherkenbaar
Onherkenbaar is offline
Ik vind actieve aarde een leuk onderwerp, maar om te zeggen dat ik het makkelijk vind, nee Is ook een kwestie van wat beter opletten in de les en af en toe lezen

Migratie en mobiliteit is goed te doen en vervoer en ruimtelijke inrichting heb ik gewoon geen idee. Dat onderwerp kan ik me nauwelijks herinneren
Oud 18-04-2005, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Onherkenbaar schreef op 18-04-2005 @ 00:02 :
Ik vind actieve aarde een leuk onderwerp, maar om te zeggen dat ik het makkelijk vind, nee Is ook een kwestie van wat beter opletten in de les en af en toe lezen

Migratie en mobiliteit is goed te doen en vervoer en ruimtelijke inrichting heb ik gewoon geen idee. Dat onderwerp kan ik me nauwelijks herinneren
zelfde

80% van de mensen had een onvoldoende bij onze toets Actieve Aarde
Oud 18-04-2005, 13:24
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Wij hebben alles al doorgenomen. Dit jaar nog toetsen gehad van Vervoer&Ruimtelijke inrichting en van Migratie&Mobiliteit. Met 1x doorlezen haalde ik voor allebei de boekjes een dikke 6.
Actieve aarde is een ander verhaal. Daar zijn we nu nog steeds mee bezig omdat mijn klas die in de 4e heeft gehad. Ik heb het boekje in de 5e nog behandeld gelukkig. Toch vind ik het een vreselijk boekje. Daarentegen is er één voordeel. Ontwikkeling van het leven hoef je niet te kennen <3 en dat is (met onze boeken) een heel hoofdstuk. Valt het toch allemaal nog mee..
Oud 18-04-2005, 13:30
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja, dat was het enige leuke hoofdstuk in het boek..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 18-04-2005, 14:36
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik heb van mijn leraren bij nog geen enkel vak gehoord dat ik iets niet hoef te kennen?!

Wat valt er bij de Methode Atlantis dan weg?
Oud 18-04-2005, 15:01
Verwijderd
Ik heb echt geen flauw idee wat ik kan verwachten op het eindexamen met dit vak. De meeste schoolexamens die ik tot nu toe heb gehad vond ik toch wel erg lastig; er werd steeds veel gevraagd naar inzicht. Op het eerste gezicht lijken de onderwerpen -met uitzondering van Actieve Aarde- makkelijk, maar ja...straks gaan ze inzichtsvragen vragen en dan zak ik dus hard. Ik denk dat je niet te licht moet denken over dit vak...

Trouwens, iemand tips over waar ik goede oefenvragen kan vinden?
Oud 18-04-2005, 15:07
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 18-04-2005 @ 14:36 :
Ik heb van mijn leraren bij nog geen enkel vak gehoord dat ik iets niet hoef te kennen?!

Wat valt er bij de Methode Atlantis dan weg?
Hoofdstuk 2 van Actieve Aarde.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 18-04-2005, 15:23
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Mensen, dit geld niet alleen voor AK, maar eigenlijk voor alle vakken.
Als je een ruime voldoende haalt door het 1x door te lezen zegt dit hoogst waarschijnlijk meer over de toets dan over jouw beheersing van de stof!
Bij ons bestaat een SE van AK uit onderdelen van het Examen van eerdere jaren. Dit betekend dus dat je goed moet leren voor een SE. Dit helpt je wel om de stof te beheersen, je gaat alleen met een lager cijfer het Examen in.
Ik wil dus maar ff zeggen dat je AK niet moet onderschatten! Vooral AA is best veel leerwerk, de andere 2 onderdelen zijn vrij veel 'logisch nadenken'.
__________________
WOEi !
Oud 18-04-2005, 15:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Woensdag SE over Actieve Aarde en ik heb de helft van de lessen niet gevolgd en argh Het gaat echt mislukken

Ik ben blij dat ik het altijd kan laten vallen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-04-2005, 16:47
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-04-2005 @ 15:40 :
Ik ben blij dat ik het altijd kan laten vallen

Als ik jou was, zou ik er in ieder geval nog examen in doen. Je kan het zelfs na je examen nog van je eindlijst laten verwijderen
Oud 18-04-2005, 16:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 18-04-2005 @ 16:47 :
Als ik jou was, zou ik er in ieder geval nog examen in doen. Je kan het zelfs na je examen nog van je eindlijst laten verwijderen
Mja, dat bedoelde ik ook.. Ik sta nu ook voldoende, dus het komt allemaal wel goed, maar het is wel balen dat ik meer dan de helft van de lessen heb gemist, want het is gewoon best moeilijk en zo...

Maar als ik door Aardrijkskunde zak, dan laat ik het vallen, maar pas na mijn examen, snap je?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-04-2005, 09:36
simsalabim
Avatar van simsalabim
simsalabim is offline
Is het bij Actieve aarde ook de bedoeling dat je de stenen kent?
Wij hebben namelijk in de 4de allemaal stenen (zandsteen,calciet,woestijnroos) moeten leren voor Actieve aarde. Zou dit ook terug komen in het examen of gaat het voornamelijk over de soorten gesteenten (stollingsgesteenten enz)?
__________________
Come as you are
Oud 19-04-2005, 10:44
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Bij ons hadden ze een kut vraag met iets van 15 verschillende gesteentes (van grind tot marmer ). Die moest je in delen in die groepen (stollingsgesteente, e.d.).
Vrij kut
__________________
WOEi !
Oud 19-04-2005, 11:05
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Bij ons staan die niet in het boek.. Wel de soorten gesteenten uiteraard. Dus ik ga er maar vanuit (en hoop) dat je dat niet hoeft te weten.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 19-04-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
simsalabim schreef op 19-04-2005 @ 09:36 :
Is het bij Actieve aarde ook de bedoeling dat je de stenen kent?
Wij hebben namelijk in de 4de allemaal stenen (zandsteen,calciet,woestijnroos) moeten leren voor Actieve aarde. Zou dit ook terug komen in het examen of gaat het voornamelijk over de soorten gesteenten (stollingsgesteenten enz)?
Ja, dit is de bedoeling. Verleden week kregen wij weer doodleuk het stencilpakket uitgedeeld
Ads door Google
Oud 19-04-2005, 14:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Exhilaration schreef op 19-04-2005 @ 11:17 :
Ja, dit is de bedoeling. Verleden week kregen wij weer doodleuk het stencilpakket uitgedeeld
Volgens mij hoeft dat niet hoor, wij hebben dat nooit gehad... Wel stollingsgesteenten en zo en ook dat je marmer en grind moet indelen en alles, maar van calciet hebben wij nog nooit gehoord
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-04-2005, 20:20
JH
JH is offline
Moah, het herhalen is wel weer ff interassant maar die examen opgaven zijn af en toe wel erg gemakkelijk. Ik ga daar vrij snel doorheen, en de stof hoef ik eigenlijk niet echt hard te leren want dat zit al redelijk goed.
Oud 20-04-2005, 17:56
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb vorig jaar Aardrijkskunde cse gedaan, ook op vwo niveau. Ik heb dat examen gehaald met een 6,8, uit mn hoofd.

Mijn ervaring: staar je niet blind om je losse tentamens die je op school krijgt. Het CSE is in de regel een stukje algemener, de vragen gaan vaak minder "diep". Iets wat ze dr in drillen is die atlas.... en dat is niet voor niks.

tip: ga "lekker" oefenen met examens van voorgaande jaren, (m.u.v. die van vorig jaar, zaten ergggg veel fouten in.....) en zorg dat je erg handig bent met de atlas!
Oud 21-04-2005, 10:14
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 20-04-2005 @ 17:56 :
ik heb vorig jaar Aardrijkskunde cse gedaan, ook op vwo niveau. Ik heb dat examen gehaald met een 6,8, uit mn hoofd.

Mijn ervaring: staar je niet blind om je losse tentamens die je op school krijgt. Het CSE is in de regel een stukje algemener, de vragen gaan vaak minder "diep". Iets wat ze dr in drillen is die atlas.... en dat is niet voor niks.

tip: ga "lekker" oefenen met examens van voorgaande jaren, (m.u.v. die van vorig jaar, zaten ergggg veel fouten in.....) en zorg dat je erg handig bent met de atlas!
ALs de vragen minder diep gaan, kan je dan stellen dat er weinig of geen inzicht wordt gevraagd en dat je het dus wel redt met de theorie die in de boeken staan? Of is meer dan dat vereist voor het maken van de vragen op het CSE?

Tsja, en dan die atlas. Nooit mijn sterkste punt geweest. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik dit echt goed beheers?
Oud 21-04-2005, 14:01
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Oefenen!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 23-04-2005, 00:12
Verwijderd
Migratie & Mobiliteit & Vervoer en Ruimtelijke inrichting zijn beide wel redelijk makkelijk te doen als je een beetje logisch nadenkt. Maar Actieve Aarde vind ik persoonlijk echt een kl*te onderwerp, mja komt wel goed hoop ik.
Oud 23-04-2005, 10:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 23-04-2005 @ 00:12 :
Migratie & Mobiliteit & Vervoer en Ruimtelijke inrichting zijn beide wel redelijk makkelijk te doen als je een beetje logisch nadenkt. Maar Actieve Aarde vind ik persoonlijk echt een kl*te onderwerp, mja komt wel goed hoop ik.
Ik vind Migratie&Mobiliteit inderdaad nog wel redelijk makkelijk, Vervoer en Ruimtelijke Inrichting vind ik ook aardig rot. En bij Actieve Aarde, die vulkanen en alles vind ik nog wel leuk, maar over het weer gaat echt niet. Luchtdrukken en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 24-04-2005, 10:36
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb van elk onderwerp al een schoolexamen gehad dus ik ken het wel redelijk goed... Ik lees alles nog een keer goed door en maak samenvattingen en ga proefexamens doen dan moet het wel lukken!
__________________
Dromendief
Oud 27-04-2005, 22:55
Verwijderd
nou.. ik ga wel een 8 halen zegmaar
onze leraar had beter in het leger kunnen gaan zeg.. veeleisend en je móest alles doen met doen fkkn veel extra uitleg en stencils van hem. uiteindelijk zal het wel goed zijn voor m'n examencijfer maar 't is echt.. een onmogelijke man zegmaar

jullie hebben zeker ook mens en milieu gedaan? wij moesten daarbij van elke provincie precies weten welke grondlagen er in welke volgorde lagen, waarom, wanneer... ik had me kapot geleerd en had een 5,2 hoe waren jullie P.O. cijfers trouwens?
Oud 27-04-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
simsalabim schreef op 19-04-2005 @ 09:36 :
Is het bij Actieve aarde ook de bedoeling dat je de stenen kent?
Wij hebben namelijk in de 4de allemaal stenen (zandsteen,calciet,woestijnroos) moeten leren voor Actieve aarde. Zou dit ook terug komen in het examen of gaat het voornamelijk over de soorten gesteenten (stollingsgesteenten enz)?
ja, wel die in je boek staan. er staat zon lijstje op volgorde van hardheid wat begint met gips oid en eindigt met diamant, met toelichting
Oud 28-04-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 27-04-2005 @ 22:55 :
nou.. ik ga wel een 8 halen zegmaar
onze leraar had beter in het leger kunnen gaan zeg.. veeleisend en je móest alles doen met doen fkkn veel extra uitleg en stencils van hem. uiteindelijk zal het wel goed zijn voor m'n examencijfer maar 't is echt.. een onmogelijke man zegmaar

jullie hebben zeker ook mens en milieu gedaan? wij moesten daarbij van elke provincie precies weten welke grondlagen er in welke volgorde lagen, waarom, wanneer... ik had me kapot geleerd en had een 5,2 hoe waren jullie P.O. cijfers trouwens?
Ik had me kapot geleerd voor Mens & Milieu en ik had een 6,1. Maar het was wel een heel moeilijk onderwerp. Nu heb ik geen aardrijkskunde meer, dus ik ben hier illegaal.
Oud 28-04-2005, 15:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Panini schreef op 27-04-2005 @ 22:57 :
ja, wel die in je boek staan. er staat zon lijstje op volgorde van hardheid wat begint met gips oid en eindigt met diamant, met toelichting
Volgens mij staan die niet in mijn boek, hoor

Ik had een 5,6 voor Actieve Aarde, maar ik ga hem herkansen. En het gemiddelde uit onze klas was een 5,3 en een 6,5 was het hoogste Ik vind het echt dom, want het ligt ook gewoon aan de leraar, een andere klas had veel hoger
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-04-2005, 17:40
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Panini schreef op 27-04-2005 @ 22:55 :

jullie hebben zeker ook mens en milieu gedaan?
Ja, ik vond 't echt een kutonderwerp! Had 't niet echt gevolgd tijdens de lessen enzo, en ook niet belachelijk goed geleerd, maar de toets was heel makkelijk, had 7.4 geloof ik
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-04-2005, 20:40
Verwijderd
Ak is nooit veel leren, maar wel altijd kut, is mijn ervaring..

We hebben afgelopen les het examen van vorig jaar gekregen, om te oefenen... Slik. Het was nog erger dan de toetsen die we meestal krijgen.

Het blijft een rotvak.
Oud 29-04-2005, 15:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Xia schreef op 28-04-2005 @ 20:40 :
Ak is nooit veel leren, maar wel altijd kut, is mijn ervaring..

We hebben afgelopen les het examen van vorig jaar gekregen, om te oefenen... Slik. Het was nog erger dan de toetsen die we meestal krijgen.

Het blijft een rotvak.
Leraar vandaag heel motiverend: "Ja, jullie hebben nu wel lage cijfers maar er komt ook nog het CE. Dat moeten jullie trouwens wel goed leren, want Aardrijkskunde is altijd een van de moeilijkste examens."

Fijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-04-2005, 17:32
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Weet iemand die ook de methode wereldwijs gebruikt of het dossier die na elk hoofdstuk komt ook geleerd moet worden?
En welke hoofdstukken moeten nu niet? Heb het wel even opgezocht en volgens mij alleen hoofdstuk 3 van actieve aarde niet of is dit onjuist?
Docente aardrijkskunde is al een maandje ziek en sinds gister heb ik officieel vakantie en is de school dicht tot de examens :/
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 29-04-2005, 17:55
Verwijderd
Wij hebben ook het boekje Wereldwijs , maar volgens mij hoef je die dossiers wat achter elke hoofdstuk staan niet te leren want die dossiers staan niet in andere boekjes.
Hoofdstukken die wegvallen om te leren weet ik op dit moment nog niet, zullen we nog wel te horen krijgen.

Off Topic ; Ik had voor mijn toets over Migratie & Mobiliteit en Vervoer & Ruimtelijke Inriching een 7,3
Oud 29-04-2005, 18:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 29-04-2005 @ 15:35 :
Dat moeten jullie trouwens wel goed leren, want Aardrijkskunde is altijd een van de moeilijkste examens."
Ik vond die oefenexamens anders behoorlijk easy shit.. over V&RI en M&M dan. AA is sowieso een kutonderwerp
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Ads door Google
Oud 29-04-2005, 21:22
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 29-04-2005 @ 15:35 :
Leraar vandaag heel motiverend: "Ja, jullie hebben nu wel lage cijfers maar er komt ook nog het CE. Dat moeten jullie trouwens wel goed leren, want Aardrijkskunde is altijd een van de moeilijkste examens."

Fijn
Hij is altijd zo.... maar hij is ook een beetje oneerlijk hij had eerst gezegd dat dit schoolexamen makkelijker zou zijn zodat iedereen met een redelijk goed cijfer examen zou gaan doen
Oud 29-04-2005, 21:23
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Exhilaration schreef op 21-04-2005 @ 10:14 :
ALs de vragen minder diep gaan, kan je dan stellen dat er weinig of geen inzicht wordt gevraagd en dat je het dus wel redt met de theorie die in de boeken staan? Of is meer dan dat vereist voor het maken van de vragen op het CSE?

Tsja, en dan die atlas. Nooit mijn sterkste punt geweest. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik dit echt goed beheers?
dat is het vervelende met het CSE aardrijkskunde (iig die van vorig jaar). Er zitten een aantal pure theorie-leer-vragen in, maar die gingen over een betrekkelijk klein stukje stof uit de "enorme berg" theorie die je moet leren. Zorg iig dat je alle begrippen gewoon droog uit je hoofd kent (ja zijn er veel, dat weet ik), als je dat al kan heb je de helft van de punten uit dergelijke vragen al binnen.

En verder vroegen ze vorig jaar heel veel uit de atlas, het examen staat vast ergens op internet, heb ik me nog niet in verdiept, maar bekijk die 's. Het gaat vaak om een atlaskaart van een land / gebied waarvan je misschien het bestaan niet eens afwist, waarop je bepaalde begrippen (!!) moet uitleggen en/of toepassen...

edit:
en de atlas... gewoon veel oefenen met register enzo...

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 21:25.
Oud 30-04-2005, 10:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 29-04-2005 @ 21:22 :
Hij is altijd zo.... maar hij is ook een beetje oneerlijk hij had eerst gezegd dat dit schoolexamen makkelijker zou zijn zodat iedereen met een redelijk goed cijfer examen zou gaan doen
Dat was denk ik een grapje van hem

Ik leer die dossiers altijd wel, voor de zekerheid
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-04-2005, 13:40
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-04-2005 @ 10:51 :
Dat was denk ik een grapje van hem

Ik leer die dossiers altijd wel, voor de zekerheid
Je hebt dus ook Wereldwijs neem ik aan? Weet je dan toevallig ook welke hoofdstukken niet moeten?
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-05-2005, 14:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Liss schreef op 30-04-2005 @ 13:40 :
Je hebt dus ook Wereldwijs neem ik aan? Weet je dan toevallig ook welke hoofdstukken niet moeten?
Je hebt het over de dossiers? Daar is bij ons eigenlijk niets over gezegd Maar dat zijn over het algemeen bronnen, dus ik zou ze gewoon een keer doorlezen, verder is het niet echt belangrijk geloof ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-05-2005, 14:35
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 01-05-2005 @ 14:13 :
Je hebt het over de dossiers? Daar is bij ons eigenlijk niets over gezegd Maar dat zijn over het algemeen bronnen, dus ik zou ze gewoon een keer doorlezen, verder is het niet echt belangrijk geloof ik
Nee, ik bedoelde de hoofdstukken uit het boek, niet van welke hoofdstukken de dossiers moeten maar gewoon in het algemeen de hoofdstukken
Ik dacht alleen hoofdstuk 3 van actieve aarde niet, maar weet het niet zeker
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-05-2005, 14:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Liss schreef op 01-05-2005 @ 14:35 :
Nee, ik bedoelde de hoofdstukken uit het boek, niet van welke hoofdstukken de dossiers moeten maar gewoon in het algemeen de hoofdstukken
Ik dacht alleen hoofdstuk 3 van actieve aarde niet, maar weet het niet zeker
Op je CE ook nog Vervoer en Ruimtelijke inrichting en Migratie en Mobiliteit.

Best veel, kwam ik daarnet achter
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-05-2005, 16:08
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 01-05-2005 @ 14:37 :
Op je CE ook nog Vervoer en Ruimtelijke inrichting en Migratie en Mobiliteit.

Best veel, kwam ik daarnet achter
Ja oke, dat die drie onderwerpen moeten valt nog wel mee vind ik.
Maar wilde juist weten of iemand wist dat alles van die drie onderwerpen moet of bepaalde delen niet
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-05-2005, 16:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Liss schreef op 01-05-2005 @ 16:08 :
Ja oke, dat die drie onderwerpen moeten valt nog wel mee vind ik.
Maar wilde juist weten of iemand wist dat alles van die drie onderwerpen moet of bepaalde delen niet
Volgens mij gewoon alles
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-05-2005, 17:15
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Hd 2 van Actieve aarde hoeft niet
Oud 02-05-2005, 20:18
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja, maar dat is van een andere methode.
Hoofdstuk 2 van Atlantis Actieve Aarde hoeft inderdaad niet, dat is het onderwerp dat over de evolutietheorie gaat. Ontwikkeling van het leven zeg maar. Misschien dat je dan weet welk hoofdstuk dat bij Wereldwijs is?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 02-05-2005, 20:29
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Femic schreef op 02-05-2005 @ 20:18 :
Ja, maar dat is van een andere methode.
Hoofdstuk 2 van Atlantis Actieve Aarde hoeft inderdaad niet, dat is het onderwerp dat over de evolutietheorie gaat. Ontwikkeling van het leven zeg maar. Misschien dat je dan weet welk hoofdstuk dat bij Wereldwijs is?
Hoofdstuk 3 bij WereldWijs
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 05-05-2005, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-04-2005 @ 15:31 :
Volgens mij staan die niet in mijn boek, hoor

Ik had een 5,6 voor Actieve Aarde, maar ik ga hem herkansen. En het gemiddelde uit onze klas was een 5,3 en een 6,5 was het hoogste Ik vind het echt dom, want het ligt ook gewoon aan de leraar, een andere klas had veel hoger
dan heb jij een kutboek ja misschien heb je een andere, wij hebben 'de geo' iig
Oud 05-05-2005, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 01-05-2005 @ 16:19 :
Volgens mij gewoon alles
Onze Leraar zei dat je het laatste hoofdstuk van actieve aarde niet hoeft te leren en Onze Leraar heeft altijd gelijk en Hij en niemand anders.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2013 [HAVO] Aardrijkskunde :S
LauraJansen
1 21-05-2013 21:37
Algemene schoolzaken Aardrijkskunde, profielkeuze
Verwijderd
20 24-11-2011 15:32
Algemene schoolzaken duits of aardrijkskunde??
anouk1994
16 26-03-2009 18:38
VMBO Examen aardrijkskunde
brands
9 01-06-2006 14:00
Eindexamens 2003 [aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier!
Verwijderd
220 26-05-2003 10:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.