Oud 31-03-2003, 10:19
medi
medi is offline
Heeeeeey iedereen!!
Ik ben 16 april een jaartje samen met mijn vriendje... ik zou aan hem graag een lief en origineel cadeautje geven,maar weten jullie misschien iets??!

Heel veel liefs en Xjes!!
Advertentie
Oud 31-03-2003, 10:22
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
- een avond wilde sex bovenop een flat onder de sterren...
- gewoon wat jij leuk vind om hem te geven... waarom moeten wij iets verzinnen voor je?? We kennen die hele jongen niet...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Oud 31-03-2003, 10:27
medi
medi is offline
waarom moeten julllie iets verzinnen? hmm... omdat jullie misschien beter en originelere dingen weten te bedenken dan ikzelf
Oud 31-03-2003, 10:28
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
medi schreef op 31-03-2003 @ 11:27:
waarom moeten julllie iets verzinnen? hmm... omdat jullie misschien beter en originelere dingen weten te bedenken dan ikzelf
Maar JIJ kent hem beter dan WIJ
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-03-2003, 10:29
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Nou, als je em nog nooit gepijpt hebt, dan weet ik wel wat !
Oud 31-03-2003, 10:31
medi
medi is offline
mja,das waar... ik ken hem idd wel beter dan jullie... maar een voor een lief geschenkje te bedenken moeten jullie hem toch niet kennen... en heb hem al genoeg gepijpt
Oud 31-03-2003, 10:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
medi schreef op 31-03-2003 @ 11:31:
mja,das waar... ik ken hem idd wel beter dan jullie... maar een voor een lief geschenkje te bedenken moeten jullie hem toch niet kennen... en heb hem al genoeg gepijpt
Ben je misschien bi? Hij vindt het vast leuk om het een keer met jou én een goede vriendin te doen.
Oud 31-03-2003, 10:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 31-03-2003 @ 11:35:
Ben je misschien bi? Hij vindt het vast leuk om het een keer met jou én een goede vriendin te doen.
En dan blijkt dat hij die vriendin eigenlijk nog leuker vindt, heb je dan je eigen graf gegraven!

Als je een geheime wenns vervult, vindt hij dat waarschijnlijk erg leuk. Daarvoor zul je met zijn vrienden of zijn familie moeten praten. Zij kennen hem langer dan jij.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 31-03-2003, 10:52
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 31-03-2003 @ 11:50:
En dan blijkt dat hij die vriendin eigenlijk nog leuker vindt, heb je dan je eigen graf gegraven!
Nou das maar beter ook dan, als hij dat vindt na een avontuurtje, is hij niks waard!
Oud 31-03-2003, 10:54
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 31-03-2003 @ 11:52:
Nou das maar beter ook dan, als hij dat vindt na een avontuurtje, is hij niks waard!
Ja kom zeg, als je zo de kat op het spek gaat binden.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 31-03-2003, 10:58
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Een mooie foto van jou op posterformaat
Oud 31-03-2003, 11:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
He kanker is d'r nog een die het werkelijk een jaar volhoudt ook, bah wat vreselijk onvolwassen van je, nou spring maar voor de trein met die kutvraag van je of gebruik je fantasie ofzo.
__________________
Subtiel
Oud 31-03-2003, 12:36
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Goeie dag!! Dan ben ik jarig Waarom gaan jullie niet een weekendje weg?? Of vanaf de 17e op goede vrijdag zijn jullie toch vrij?? Toen ik een jaar met m'n vriend was, zijn we naar Eurodisney geweest! Echt super leuk!
Oud 31-03-2003, 17:20
The0
The0 is offline
Citaat:
AtHell schreef op 31-03-2003 @ 12:30:
He kanker is d'r nog een die het werkelijk een jaar volhoudt ook, bah wat vreselijk onvolwassen van je, nou spring maar voor de trein met die kutvraag van je of gebruik je fantasie ofzo.
Dit wil ik bij deze benoemen tot de meest kansloze reactie die ik ooit gelezen heb.

Ontopic: (vandaag gekregen van mijn vriendin), van die Love-dobbelstenen. (te koop bij Expo of Stijl oid), of een luchtje, ook altijd leuk
Oud 31-03-2003, 17:35
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
The0 schreef op 31-03-2003 @ 18:20:
Dit wil ik bij deze benoemen tot de meest kansloze reactie die ik ooit gelezen heb.
Dit wil ik bij deze benoemen tot slechtste tegenreactie ooit.

He maar theo je bent verder vast wel aardig.
__________________
Subtiel
Oud 31-03-2003, 18:03
LittleLucille
LittleLucille is offline
misschien een romantische cd of zo..
en er dan wat omheen verzinnen...
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Oud 31-03-2003, 18:16
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 31-03-2003 @ 12:30:
He kanker is d'r nog een die het werkelijk een jaar volhoudt ook, bah wat vreselijk onvolwassen van je, nou spring maar voor de trein met die kutvraag van je of gebruik je fantasie ofzo.
pff, kan jij ooit eens een vriendelijke reply zetten?
Je doet maar hoor,maar je maakt jezelf er niet zo populair mee
Oud 31-03-2003, 18:26
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 31-03-2003 @ 18:35:
Dit wil ik bij deze benoemen tot slechtste tegenreactie ooit.

He maar theo je bent verder vast wel aardig.
Kijk, waren mijn tegenreacties blijkbaar toch orrigineler ...
maarre, Theo, wees gerust, hij is nog maar een puber, hij weet niet beter. (okee, okee, Athell, volgende keer verzin ik wel een nieuw zinnetje om je mee te treiteren, wordt zo inderdaad wel wat eentonig )

Euhm... ontopic weer...

Cadeau's, verrassingen en dergelijke andere soort gelijke goedheidjes:

- Kussen in hartjesvorm met jouw foto erop, zodat hij altijd met je naar bed kan... ware het in foto formaat

- Een map, met daarin allemaal gedichtjes en verhaaltjes, misschien zelfs een deel van je dagboek, om te tonen, hoeveel jullie al samen hebben belefd en hoeveel je om hem geeft... foto's kunnen daar dan ook bij geplakt worden... aangeraden word prit daarvoor te gebruiken.

- Een Website voor hem maken, met daarin alles dat je aan hem kwijt wilt.

- Erotische foto's van je laten maken bij het plaatselijk foto hokje en deze foto's aan hem geven.

- Een idee zelf bedenken dat orrigineler is dan ideeën die hier worden opgenoemt, omdat blijkbaar deze ideeën al zijn verzonnen en daardoor al in orriginaliteit minder worden... zelf iets bedenken voor je vriend is dan veel orrigineler... alhoewel... zelf bedenken van iets wordt ook al zoveel gedaan, waardoor dat ook weer nit meer orrigineel is... goh... zo kom je er natuurlijk nooit uit

- Een hele dag/week/weekend met hem doorbrengen in een exotische oord/ leuke omgeving met veel te doen/ thuis, in de bekende omgeving/ bij opa en oma.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie

Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 18:36.
Ads door Google
Oud 31-03-2003, 18:40
Verwijderd
kee, de rest van de tips mogen in het grote cadeau-topic.
xx
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18
Verhalen & Gedichten I Want Everything And Nothing
Ming-Xia
3 19-03-2002 11:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.