Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 14:09
martijn1905
martijn1905 is offline
Ben heel benieuwd of hier Straight Edgers zijn en wat hen beweegt...
__________________
Hoi
Advertentie
Oud 02-09-2004, 14:10
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Mag je ook zeggen wat je ervan vind? Nee? Ik doe het toch.

Straight Edge , iemand die dat is kan je niet tot de categorie echte levensgenieters benoemen , en dus vind ik dat maar saaie mensen.
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 02-09-2004, 14:12
martijn1905
martijn1905 is offline
Natuurlijk mag je ook zeggen wat je er van vind...

Ik heb onbewust wel wat overeenkomsten met straight edge..

Ik rook niet, ik drink niet, ik gebruik geen drugs...
Ik heb wel seks... Hmmm, da's dan weer jammer...

Maar serieus, ik heb net zo veel lol als iedereen zonder 'verdovende' middelen...
__________________
Hoi
Oud 02-09-2004, 14:14
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
straight edge draait niet om geen seks. maar om niet rondneuken.

daarbij is niemand 'toevallig' sxe, maar die keus moet je maken.
straight edge is namelijk gerelateerd aan hardcore.
en als ja dat verkloot, kan je het niet weer opnieuw zijn.
__________________
"Hou het hard!"
Oud 02-09-2004, 14:15
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Ik rook , Ik drink , en ik heb sex.. en ik geniet van het leven , mensen die dat uit principe overwegingen doen.. daar heb ik totaal niks mee
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 02-09-2004, 14:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
please leave your edge at the dooooooorrrrrrrrr!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-09-2004, 14:21
martijn1905
martijn1905 is offline
Ik weet dat het niet draait om 'geen seks' maar om 'niet rondneuken'... Maar goed..
Ik zeg niet dat ik 'toevallig' straight edge ben. Ik zeg dat ik onbewust wat overeenkomsten heb met s.e.
__________________
Hoi
Oud 02-09-2004, 14:22
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik zou niet eens edge willen zijn als ik zou voldoen aan de voorwaarden
Oud 02-09-2004, 14:24
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
martijn1905 schreef op 02-09-2004 @ 15:21 :
Ik weet dat het niet draait om 'geen seks' maar om 'niet rondneuken'... Maar goed..
Ik zeg niet dat ik 'toevallig' straight edge ben. Ik zeg dat ik onbewust wat overeenkomsten heb met s.e.

Dat je daar 'bewust' over na gaat denken , dan zit er ook een steekje bij je los volgensmij
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 02-09-2004, 14:24
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
martijn1905 schreef op 02-09-2004 @ 15:21 :
Ik weet dat het niet draait om 'geen seks' maar om 'niet rondneuken'... Maar goed..
Ik zeg niet dat ik 'toevallig' straight edge ben. Ik zeg dat ik onbewust wat overeenkomsten heb met s.e.
gozer wat bedoel jij met je undersign?

"Hardcore: veel nationalisten en racisten, maar ze roken wel wiet."
Oud 02-09-2004, 14:24
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
FaZ schreef op 02-09-2004 @ 15:10 :
Mag je ook zeggen wat je ervan vind? Nee? Ik doe het toch.

Straight Edge , iemand die dat is kan je niet tot de categorie echte levensgenieters benoemen , en dus vind ik dat maar saaie mensen.
sorry, maar je kan mij niet wijsmaken dat je eerste sigaret lekker was... ik heb het aan meerdere rokers gevraagd, en ze beamen het allemaal...
Dus het genot komt voort uit een opgebouwde behoefte ana het spul, niet door het roken an sich

Verder zal het me een biet wezen of iemand rookt of niet, alleen kan ik me niet voorstellen dat je longen vol teren waardoor je conditie achteruit gaat bijdraagt aan meer levensgenot

Ik drink overigens wel, met mate.

En de bewering dat straight-edgers geen levensgenieters kunnen zijn vind ik klinklare onzin, alsof dat alleen met alcohol en tabak kan...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 02-09-2004, 14:26
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 02-09-2004 @ 15:24 :
En de bewering dat straight-edgers geen levensgenieters kunnen zijn vind ik klinklare onzin, alsof dat alleen met alcohol en tabak kan...
nee dat kan natuurlijk ook met een lekker potje moshen en een leuke sub cultuur en een identiteit hebben als edger, jaja compensatie.
Oud 02-09-2004, 14:28
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 02-09-2004 @ 15:24 :
sorry, maar je kan mij niet wijsmaken dat je eerste sigaret lekker was... ik heb het aan meerdere rokers gevraagd, en ze beamen het allemaal...
Dus het genot komt voort uit een opgebouwde behoefte ana het spul, niet door het roken an sich

Verder zal het me een biet wezen of iemand rookt of niet, alleen kan ik me niet voorstellen dat je longen vol teren waardoor je conditie achteruit gaat bijdraagt aan meer levensgenot

Ik drink overigens wel, met mate.

En de bewering dat straight-edgers geen levensgenieters kunnen zijn vind ik klinklare onzin, alsof dat alleen met alcohol en tabak kan...
Mijn eerste sigaret was heerlijk , daarom ben ik er ook verder mee gegaan , dat is voor mij een manier om te ontspannen. Van mijn vriendengroep roken overigens praktisch geen mensen , dus ik doe het voor mezelf en niet voor een ander. Voor dat ik rookte , rookte ik ook wel eens sigaren , dat vond ik ook lekker.

En ja een biertje + sigaret = lekker. Ik zeg niet dat je geen levensgenieter kan zijn als je niet aan 'mijn' behoeften voldoet , maar dat ik dan geen interesse in dat soort mensen heb die bij mij vaak 'saai' overkomen.
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 02-09-2004, 14:31
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Doe mij maar een pilsje.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 02-09-2004, 14:35
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Yo gooi hier een hangslot op. Op die pro-contra straight edge discussies zit niemand te wachten. En oja ook niet verhuizen naar lifestyle. Je bent niet straight edge als je geen hardcore luistert.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-09-2004, 14:41
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-09-2004 @ 15:35 :
Yo gooi hier een hangslot op. Op die pro-contra straight edge discussies zit niemand te wachten. En oja ook niet verhuizen naar lifestyle. Je bent niet straight edge als je geen hardcore luistert.
dat zijn ook nooit discussies
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 02-09-2004, 14:42
martijn1905
martijn1905 is offline
Wie zegt dat ik geen hardcore luister? En als jij een discussie niet nuttig of leuk vind wil dat niet zeggen dat deze discussie dat ook niet is... Ik vind het wel geinig om te lezen... Als je het niet oke vind, lees je het toch gewoon niet?

Maar goed, wat ik bedoel met mijn onderschrift is niet echt nuttig in dit topic en is ook niet al te serieus... De hardcore die ik daar bedoel; like thunderdome
__________________
Hoi
Oud 02-09-2004, 14:47
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Een vriend van mij is Straight Edge


Kwam ie laatst in de supermarkt: "Hallo hebben jullie hier vegetarische bouillon?"
"Ja, hier heb je groentenbouillon"
"NEE MAN, daar zit allemaal vlees in!"
De daaropvolgende discussie houdt nog steeds aan.

Wat vinden jullie? Zit er vlees in groentenbouillon, ja of nee?
Ads door Google
Oud 02-09-2004, 14:51
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
dat moet je kijken bij de ingerdienten, kan per merk verschillen.

daarbij heeft vegetarisme niks met sxe te maken.

ik val niemand lastig met mijn onthouding, rokers mij wel.

en dronken mensen soms.
__________________
"Hou het hard!"
Oud 02-09-2004, 14:52
Daevrem
Daevrem is offline
Vaak wel.

Ik heb helemaal niets met streight edge, ken ook niemand die het is, en de muziek daar weet ik al bar weinig van, behalve dat ik het vast erg kut vind.

Ik rook echter niet, geen drugs, alcohol, vlees, cola en met seks ben ik ook nogal terughoudend.

Ik vind het meer buddhistisch dan straight edge.

Maar, dit heeft helemaal niets met muziek te maken(net zoals bijna de helf van alle andere topics hier).

Citaat:
Dus het genot komt voort uit een opgebouwde behoefte ana het spul, niet door het roken an sich
Juist.

En over levensgenieter zijn of niet. Al die straight edge dingen zijn allemaal ook te vinden in het buddhisme. En het buddhisme draait juist om zo gelukkig te worden dat je verlicht en onsterfelijk wordt. Het genieten van het leven zit hem niet in hoeveel je rookt, zuipt, eet, feest enz. Dat heeft niets met geluk te maken. Het is wel erg bourgondisch. Trouwens, ik houd erg van eten, en zonder vlees gaat dat erg goed hoor. Bourgondisch veganisme bestaat ook.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 14:56.
Oud 02-09-2004, 15:14
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
of krishna.
__________________
"Hou het hard!"
Oud 02-09-2004, 15:16
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
of biefstuk
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Oud 02-09-2004, 15:18
Verwijderd
Waarom altijd zulke discussies/topics? Als ik ernaar zoek hier vind ik al 7 topics...terwijl er hoogstens 5 a 10 kids zitten die het ook daadwerkelijk zijn.
Oud 02-09-2004, 15:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Binnenkort ook de Curved en Squared Edge lifestyles.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-09-2004, 15:44
martijn1905
martijn1905 is offline
Als jullie het niet boeiend vinden komen jullie toch niet? En als er al zoveel discussies zijn: geef me een link en zorg voor een slotje op deze...

Citaat:
ik val niemand lastig met mijn onthouding, rokers mij wel.
Inderdaad
__________________
Hoi
Advertentie
Oud 02-09-2004, 15:46
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 15:14 :
straight edge is namelijk gerelateerd aan hardcore.
Niet per definitie toch?
__________________
I believe we are destined, bound to survive against all odds
Oud 02-09-2004, 15:50
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
voor mij wel.
anders is mn oma ook straight edge.
__________________
"Hou het hard!"
Oud 02-09-2004, 15:51
Verwijderd
ik ben straight edge en ik ben er trots op
Oud 02-09-2004, 15:53
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sar'Goth the Warlock schreef op 02-09-2004 @ 16:51 :
ik ben straight edge en ik ben er trots op
Ik wil niet mierenneuken maar dan mag je ook niet meer in het naar rook riekende altstadt hangen, omdat je dan toch passief rookt
Oud 02-09-2004, 15:54
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ik ben straight edge en ik wordt moe van mensen die niet kunnen geloven dat je echt een leuk leven kunt hebben zonder drank
Oud 02-09-2004, 15:55
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Okee, het begrip SE is wellicht hardcore gerelateerd, de filosofie niet per definitie.
__________________
I believe we are destined, bound to survive against all odds
Oud 02-09-2004, 15:57
martijn1905
martijn1905 is offline
Dat laatste komt inderdaad in de buurt...
__________________
Hoi
Oud 02-09-2004, 15:57
Verwijderd
Van een eerste pilsje merk je niets, maar op de lange termijn helpt het de gezondheid toch.
Oud 02-09-2004, 16:02
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 02-09-2004 @ 16:50 :
voor mij wel.
anders is mn oma ook straight edge.
nee wnat die noemt zich niet edge... je bent edge als je je aan de regels houdt en jezelf zo wilt kwalificeren maar zo zie ik het dan weer... zo een beetje iedereen heeft hier wel weer zijn eigen kijk op... Op andere dingen binnen sxe ook.. de een vind koffie geen probleem voor de andere is het een doodzonde... de een neemt rustig een asperientje etc etc.. erg vermoeiend eigelijk.
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 02-09-2004, 16:22
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Wat vooral vermoeiend is aan straight edge zijn de eindeloze discussies die het oproept. Veelal gevoerd door mensen die van klok niet van de klepel kunnen onderscheiden. In dat opzicht is het inderdaad totaal niet interessant.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-09-2004, 16:26
Verwijderd
Vgl. ongeveer elke andere discussie op internet...
Ads door Google
Oud 02-09-2004, 16:39
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Sar'Goth the Warlock schreef op 02-09-2004 @ 16:51 :
ik ben straight edge en ik ben er trots op
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 02-09-2004, 16:46
Verwijderd
man komt bij de dokter:"dokter ik heb zo'n pijn aan mijn linker knie"
zegt de dokter:"ah, ik zie het al, je hebt je edge gebroken!"
Oud 02-09-2004, 17:39
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 02-09-2004 @ 17:46 :
man komt bij de dokter:"dokter ik heb zo'n pijn aan mijn linker knie"
zegt de dokter:"ah, ik zie het al, je hebt je edge gebroken!"
hahahahahahahahahahaha

Dat sloeg nergens op!

__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2004, 17:39
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Oud 02-09-2004, 17:42
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
Je praat als DannyLepeL, maar met een groot gedeelte ben ik het totaal eens.
Oud 02-09-2004, 17:43
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.

Citaat:
hahahahahahahahahahaha

Dat sloeg nergens op!

__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2004, 17:45
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
oja, en iedereen die niet edge is zuipt zich natuurlijk de tering
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 02-09-2004, 17:46
Michèle.
Michèle. is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 02-09-2004 @ 18:42 :
Je praat als DannyLepeL, maar met een groot gedeelte ben ik het totaal eens.
nee, Danny LepeL praat als hem.
Oud 02-09-2004, 17:46
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ja, en iedereen die niet drinkt en rookt lijd meteen een puur gezond leven/!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 02-09-2004, 18:00
Martin Chaos
Avatar van Martin Chaos
Martin Chaos is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
Kijk, en dat is nou juist de straightedge instelling die zo fokking achterlijk is.
Ik begrijp prima waarommensen GEEN drugs gebruiken. Als je niet kunt genieten zonder verdovende middelen is het ook tamelijk triest maar het is gewoon totale bullshit om te stellen dat drugsgebruik in het algemeen minderwaardig is. Het gaat erom hoe je er mee om gaat...

Flauwekul over de zuiverheid van het ras...jongejonge, weet je waar je het over hebt knul? Leg het eens uit, frater.

even terzake:

Wat mij opvalt bij veel straight edgers dat het gewoon een ordinaire mode/groepsinstelling is. De drang ergens bij te horen. Te weinig sxe kunnen me uitleggen waarom het zoveel beter is om 100% drugsvrij te leven. Voor zover ik weet is sxe voortgekomen uit de frustratie van overmatig drankgebruik binnen de punkscene. En dat er op een gegeven moments bands en aanhang ontstond die zeiden 'fuck dat, heb het niet nodig". Prima, eigen zaak, respect.

Maar ik maak mijn eigen keuzes, kan ik heel erg prima al zeg ik het zelf. En er zijn genoeg mensen die op me schijten vanwege die keuzes. IK maak de keuze, IK voel me er goed bij, IK gebruik drugs en ik spoor je niet aan om het ook te doen.

Als je wilt zeiken tegen drugsgebruikers, zeik dan over de herkomst van de dope (coke kills, en niet zozeer door het te gebruiken maar door de industriemaffia eromheen) en niet over de vrije keuze van elk individu.

I've got the free edge
Oud 02-09-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
whahaha wat een dikke bullshit

ik had het toevallig dit weekend nog met Eduard over sxe:
het is kortzichtig en triest dat je jezelf in een hokje moet proppen om je beter over jezelf te voelen. ik drink en blow en geef mezelf ook geen hokje en voel me daardoor ook niet beter dan anderen die er een andere levensstijl op na houden. als mensen niet willen drinken, blowen,. roken e.d., prima, good for them maar ga niet zo zielig doen en je gedragen alsof je meer bent dan een ander. doe je dat wel dan ben je een stompzinnig paard
Oud 02-09-2004, 18:02
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 02-09-2004 @ 18:39 :
Kijk, dat andere mensen zichzelf helemaal naar de kanker willen helpen met roken of zichzelf de tering in willen zuipen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan moeten ze niet ook nog eens respect van mij gaan verwachten, of verwachten dat ik ook maar enigszins begrip toon voor hun situatie.

Net als dat gezeik dat straight edge kids zich superieur zouden voelen ten opzichte van mensen die het niet zijn... uhm, wake up and smell the coffee, sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen.

Drugs en alcohol zijn echt voor minderwaardige mensen.
Gatver. Ik bedoel ten eerste net alsof rokers/drinkers begrip/respect vragen (en als je sowieso al geen respect hebt voor mensen die bijvoorbeeld roken is dat wel heel oppervlakkig want dat is niet eerlijk aangezien respect voor mensen over het algemeen verder gaat dan alleen het eens zijn over iemands levensstyle).

Ten tweede superieuriteit is gewoon een illusie die je jezelf aan doet omdat JIJ (jij als in algemeen 'jij') denkt dat je dingen beter doet dan een ander. Er is geen waarheid, alleen de waarheid die je zelf ziet.

oh en over dat extreem rechtse geletter "sxe kids zijn ook superieur aan mensen die niet sxe zijn omdat zij een puur leven lijden en zo niet de zuiverheid van het ras verminderen." ben ik dan ook superieur aan de mensen die een erfelijke vorm van kanker hebben en daarmee ook de zuiverheid van het ras verminderen?
Oud 02-09-2004, 18:04
Martin Chaos
Avatar van Martin Chaos
Martin Chaos is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 02-09-2004 @ 19:02 :
ben ik dan ook superieur aan de mensen die een erfelijke vorm van kanker hebben en daarmee ook de zuiverheid van het ras verminderen?
"Als je geen drugs gebruikt, krijg je geen kanker"
Oud 02-09-2004, 18:06
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Martin Chaos schreef op 02-09-2004 @ 19:04 :
"Als je geen drugs gebruikt, krijg je geen kanker"
eh?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Straight edge
stanzz
3 08-12-2004 19:36
Muziek hardcore topic [2]
FaceTheTruth
196 27-01-2004 12:00
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Muziek Voor de de hippe hardcore en emo kidz
sickboy
251 04-01-2004 22:19
Lifestyle straight edge
Gadje
233 31-08-2003 13:29
Lifestyle Straight Edge(sXe)
dr martens
101 08-10-2002 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.