Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 09:47
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Liefhebbers van deze geweldige serie? Morgen (vanavond in de V.S.) de finale van seizoen 1.

Pluspunten? Minpunten?
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2011, 11:55
Verwijderd
Ik vind het een vette serie en wacht dan ook vol smart op morgenochtend wanneer ik de 1080p season finale kan downloaden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 21:34
Verwijderd
En dan straks en fucking jaar wachten
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 21:35
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 01:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het een vette serie en wacht dan ook vol smart op morgenochtend wanneer ik de 1080p season finale kan downloaden.
Dit, ben erg te spreken over de verfilming. Genoeg mierenneukers die over triviale dingen vallen zoals "te weinig Direwolves", maar zo'n grote rol hebben ze uiteindelijk ook niet. Ik hoop alleen dat ze toch wel enkele battlescenes kunnen gaan doen in S2, eentje is in ieder geval 'verplicht' (
Spoiler
). En misschien omdat een groot gedeelte van de cast nu al vast ligt, en veel productiewerk er al gedaan is kan er wat meer uitgepakt worden met CGI dingen.. het zal me benieuwen

Ben ook de boeken maar eens aan het herlezen, gezien A Dance With Dragons binnenkort uit is
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 01:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En dan straks en fucking jaar wachten
jep, looks like it.. men begint eind juli met filmen in Ierland; rond dat tijdstip begon men ook met S1.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 19:06
Verwijderd
Spring 2012 komt seizoen 2. Verder flail ik al genoeg in het topic op Onzin dus houd ik het hier bij.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 22:45
Verwijderd
Dope finale.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 21:53
Verwijderd
Wat, wat, wat, de serie is al uit?? How the *hell* did I miss this? *direct downloadt* Waaaaaaaaaaaaaah
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 22:44
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Er schijnt ook een tv-serie van Dexter te komen!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 11:10
Verwijderd
Dat mag ik hopen van niet zeg, anders voorspel ik dat het een repetitieve en saaie serie wordt die vanaf seizoen 2 compleet waardeloos is!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 11:58
ravi8
ravi8 is offline
Ik kijk hem gewoon volledig online ken iemand die heeft een blog met van alles ook the game of thrones non stop in een loopje voor de liefhebbers http://iloveveetle.blogspot.com/
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Er schijnt ook een tv-serie van Dexter te komen!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 20:13
Verwijderd
Inderdaad geweldige serie. Afgelopen week gekeken en zit er nog helemaal mee in m'n hoofd. Ben ronduit verbaasd hoe goed ze het boek gevolgd hebben (mis idd alleen de wolf dreams van de Stark kinderen, maar daar kan nog meer nadruk op komen te liggen later). Enne, ben ik de enige die Jorah Mormont veel sexier vindt dan ik me hem voorstelde in het boek?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 20:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb vandaag seizoen 1 gedownload en de eerste 4 eps zijn zeer vermakelijk. Sean Bean als Ned Stark is tof, Peter Dinklage als Tyrion Lannister helemaal en het is allemaal best interessant qua subplotjes en verhaal.
De Lannisters en broertje Targaryen zijn wel heerlijk 'dislikable'. Ik kan niet wachten tot die hun verdiende loon krijgen

...En weer verder!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 22:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat ik trouwens niet snapte was waarom Lady Starke Jon Snow zo haat. Ik bedoel, ik snap dat hij een buitenechtelijke zoon is, en dat hij haar doet denken aan de ontrouw van Ned, maar verder is Snow best sympathiek. Dus ik kon haar woede niet echt plaatsen toen in die slaapkamer in S01E02.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Wat ik trouwens niet snapte was waarom Lady Starke Jon Snow zo haat. Ik bedoel, ik snap dat hij een buitenechtelijke zoon is, en dat hij haar doet denken aan de ontrouw van Ned, maar verder is Snow best sympathiek. Dus ik kon haar woede niet echt plaatsen toen in die slaapkamer in S01E02.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 09:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler
Maar verder is ze wel een intelligente en redelijk sympathieke vrouw
Spoiler
en zo iemand zou zulke haatgevoelens richting een zoon die verder wel sympathiek is, toch weg moeten kunnen rationaliseren, lijkt me.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Maar verder is ze wel een intelligente en redelijk sympathieke vrouw
Spoiler
en zo iemand zou zulke haatgevoelens richting een zoon die verder wel sympathiek is, toch weg moeten kunnen rationaliseren, lijkt me.
Hm volgens mij haat ze 'm ook niet zo zeer, ze wil gewoon dat hij niet bestaat. Ik vind het wel goed, eigenlijk, anders zou ze nauwelijks slechte kanten hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 21:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm volgens mij haat ze 'm ook niet zo zeer, ze wil gewoon dat hij niet bestaat. Ik vind het wel goed, eigenlijk, anders zou ze nauwelijks slechte kanten hebben.
Mja, het maakt het wel wat interessanter natuurlijk

Heb nu bijna seizoen 1 erop zitten. Ik vind alleen dat hele verhaaltje van Draenarys Tagaryen en die overacterende brulaap Kal Drogo een beetje jammer. Het onderlinge machtsspelletje tussen de Lannisters en de Starks is veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Mja, het maakt het wel wat interessanter natuurlijk

Heb nu bijna seizoen 1 erop zitten. Ik vind alleen dat hele verhaaltje van Draenarys Tagaryen en die overacterende brulaap Kal Drogo een beetje jammer. Het onderlinge machtsspelletje tussen de Lannisters en de Starks is veel leuker.
Nee man Dany is de leukste verhaallijn eraf! En Khal Drogo is ook cool
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 23:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee man Dany is de leukste verhaallijn eraf! En Khal Drogo is ook cool
Mwah, de leukste verhaallijn is die van de Lannisters vs de Starks. Omg, ik verwacht heerlijke wraaktaferelen in seizoen 2 Ik vond de een na laatste aflevering van S1 bijzonder onverwacht eindigen!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 00:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar verder is ze wel een intelligente en redelijk sympathieke vrouw
Spoiler
en zo iemand zou zulke haatgevoelens richting een zoon die verder wel sympathiek is, toch weg moeten kunnen rationaliseren, lijkt me.
Het heeft ook wel te maken met de tijd/het universum waarin de serie zich afspeelt. Er zijn conventies die je gewoon niet zo gemakkelijk afleert.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 10:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat ik trouwens niet snapte was waarom Lady Starke Jon Snow zo haat. Ik bedoel, ik snap dat hij een buitenechtelijke zoon is, en dat hij haar doet denken aan de ontrouw van Ned, maar verder is Snow best sympathiek. Dus ik kon haar woede niet echt plaatsen toen in die slaapkamer in S01E02.
Naast Freya's uitleg ook nog het volgende:
- Ned accepteert Jon als een soort volwaardige zoon, terwijl bastaarden (van 'adel') doorgaans niet die behandeling behoren te krijgen.
- Catelyn zou eigenlijk met Ned's oudere broer Brandon trouwen, maar Brandon (en pappa Stark) legde het loodje toen zij Lyanna (zusje Stark) wilde redden na de vermeende kidnapping van haar door Rhaegar Targaryen; dus het feit dat Ned, na al een soort van ongewenst 'huwelijk', met een vreemd kind thuis komt en deze als een volwaardige zoon behandeld vind Catelyn dus wat lastig ivm de historie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 09:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Carice van Houten (nsfw) is gecast voor het tweede seizoen van de Amerikaanse medieval-fantasy serie Game of Thrones. Dit meldt het AD woensdag. Na een jaar rust zegt Carice weer helemaal klaar te zijn voor een nieuw avontuur: "Ik heb veel zin om weer te gaan spelen."

De 34-jarige actrice zal de rol krijgen van Melisandre, een mysterieuze tovenares die tevens als adviseur dient van Stannis Baratheon, de jongere broer van King Robert Baratheon. Eén van de doelen van Melisandre is het opdringen van haar religie aan de rest van de mensheid.

Game of Thrones is gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire van de Amerikaanse schrijver George R.R. Martin. De serie draait om zeven adellijke families die strijden om de macht over het mythische land van Westeros. Naar verwachting wordt het tweede seizoen van Game of Thrones in het voorjaar van 2012 uitgezonden op de Amerikaanse zender HBO.


Bron: AD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2011, 15:24
Verwijderd
Ik las het op nu.nl. In mijn hoofd is Melisandre wat gevulder dan Carice van Houten, maar verder doet ze 't vast goed
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 19:41
Verwijderd
Mijn Melisandre is juist dunner, met een heel ander gezicht Maar alsnog supertof.

@noedelhap: je moet nodig de boeken gaan lezen. En wacht maar, Dany's verhaallijn blijft het tofst. Of Jon. Of Arya. Hmm ik weet het eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 08:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn Melisandre is juist dunner, met een heel ander gezicht Maar alsnog supertof.

@noedelhap: je moet nodig de boeken gaan lezen. En wacht maar, Dany's verhaallijn blijft het tofst. Of Jon. Of Arya. Hmm ik weet het eigenlijk niet
Neem ze volgende week maar mee dan als je ze hebt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 14:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hmm, van die drie vind ik alleen die van Arya echt boeiend ;o Jon en Dany zijn toch n beetje de typische hero-characters.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Neem ze volgende week maar mee dan als je ze hebt
Kom niet meer in huis denk ik. Ga langs de bieb luie hond. En Carn: Dany vind ik niet typische held, Jon misschien wel, deels, maar zijn verhaallijn is gewoon het boeiendst. En laat hem trouwens niet echt een typische held zijn. Dany en Jons verhaallijnen (daar bedoel ik het plot rondom hen mee, dus ook de verhalen van de personages om hen heen) zijn gewoon het meest cruciaal voor het uiteindelijke plot. Of nou ja, iedereen is even belangrijk, maar in hun komen de uitersten bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 20:09
Verwijderd
Jon, Arya en Dany zijn ook degenen van wie je ook een boek zou kunnen maken met alleen hun verhaallijn erin en dat het dan toch boeiend zou zijn. Dat geldt voor veel anderen niet, die zijn vooral interessant in combinatie met de anderen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 23:19
Tuinhek
Avatar van Tuinhek
Tuinhek is offline
Vriend van mij bracht me op de hoogte van deze serie, na 1 aflevering was ik verkocht en heb ik heel seizoen in 2 dagen bekeken. Enige minpunt is dat het nog even duurt voordat het 2e seizoen van start gaat
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 12:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
met hero-characters doel ik de standaardontwikkeling die ze meemaken, niet perse dat ze de helden zijn van de serie. Ik vind ze stuk minder interessant dan bv een Littlefinger of Jaime Lannister.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:16
Tuinhek
Avatar van Tuinhek
Tuinhek is offline
Dat kleine prinsesje vind ik het interessantst, ik denk dat zij gaat infiltreren oid. Even de boeken aanschaffen binnenkort.

Laatst gewijzigd op 28-07-2011 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
met hero-characters doel ik de standaardontwikkeling die ze meemaken, niet perse dat ze de helden zijn van de serie. Ik vind ze stuk minder interessant dan bv een Littlefinger of Jaime Lannister.
Hmm vooral voor Arya klopt dat totaal niet... (weet niet of je de boeken leest, maar
Spoiler
) Dany misschien wel het meest, eigenlijk. Zij is/was misschien ook zo boeiend omdat zij een tijd lang de enige vertegenwoordiger was van haar deel van het verhaal en haar deel van de wereld (in de boeken het enige pov-personage, lange tijd). Ze is een sterk personage zonder een standaard meisje-dat-gered-moet-worden te zijn óf zo'n irritante spunky heroin. Maar van haar verhaallijn vind ik Ser Jorah dan weer het boeiendst, wat strookt met jouw smaak geloof ik
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2011, 18:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vandaag seizoen 1 na veel aandringen van broer maar eens in een marathon er doorheen gejaagd. Ja, fijn en vermakelijk. Hoewel ik na al die lyrische verhalen te hebben gehoord toch iets.. meer had verwacht. Wát precies weet ik eigenlijk niet. Misschien schaf ik de boeken binnenkort ook wel aan, maar heb nu nog teveel ongelezen boeken liggen waar ik echt aan zou moeten beginnen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Game Of Thrones!! ^_^
Lolita0206
3 20-05-2016 16:32
Verhalen & Gedichten A Song of Ice and Fire // George RR Martin
DrunkenMagician
1 30-01-2006 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.