Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 21:24
:P
:P is offline
Ik zie in verschillende topics mensen aan andere mensen vragen om te klagen bij het laks.

Dit begrijp ik niet helemaal omdat de invloed van het laks zeer beperkt is en dat het aantal klachten en de normering niet met elkaar in verband staan.

Dus, waarom wordt er zoveel over de inhoud geklaagd?
Het lijkt wel of mensen vergeten zijn dat examens het eindpunt van je schoolcarriere is en 1 van de moeilijkste dingen uit je schoolloopbaan behoren te zijn.
__________________
Liberté / Egalité / Fraternité
Advertentie
Oud 22-05-2003, 21:29
born2dance
born2dance is offline
owjaa wat moet je dan doen om te laten zien dat je die examens 100x niks vond. Spandoeken en protesteren op straat????

Als er toch een klein kansje bestaat dat Laks ons kan helpen dan grijpen we die kans met 3 armen aan. Schrijven/bellen dus, wie weet, misschien wordt het wat
Oud 22-05-2003, 21:30
born2dance
born2dance is offline
en het mag wel de moeilijkste ding van mijn schoolcarriere zijn maar ik laat een aantal oude sukkels die het examen gemaakt hebben, ik laat ze niet 1 jaar van mijn leven afnemen
Oud 23-05-2003, 14:34
lizzy_x
lizzy_x is offline
Als je met zn allen na ieder examen massaal gaat klagen dan nemen ze op een gegeven moment niks meer serieus.

Bovendien zit na ieder examen iedereen te zeuren over het was te moeilijk/makkelijk/veel etc. Er zijn nou eenmaal moeilijke en makkelijke examens, als een examen moeilijker is hoeft dat niet meteen te betekenen dat zoiets niet 'kan' ofzo. Bewaar de klachten liever voor als er echt iets mis is met een examen.
Oud 23-05-2003, 14:41
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
schreef op 22-05-2003 @ 22:24:
Ik zie in verschillende topics mensen aan andere mensen vragen om te klagen bij het laks.

Dit begrijp ik niet helemaal omdat de invloed van het laks zeer beperkt is en dat het aantal klachten en de normering niet met elkaar in verband staan.

Dus, waarom wordt er zoveel over de inhoud geklaagd?
Het lijkt wel of mensen vergeten zijn dat examens het eindpunt van je schoolcarriere is en 1 van de moeilijkste dingen uit je schoolloopbaan behoren te zijn.
Joh, waar maak je je druk om? Als niemand belt, dan wordt het al helemaal niet duidelijk dat sommige examens té moeilijk waren. En voor sommige mensen kan 1 vraag die wordt goed gerekend (omdat ie bijv. idd te vaag was) of 1 puntje erbij wel het verschil zijn tussen zakken en slagen!
Natuurlijk is 't moeilijkste van je schoolloopbaan (uhhh..ja ) maar als er vragen echt fout gesteld zijn, moeten ze dat weten ook vind ik!

En trouwens, wat is er nou heerlijker dan zo'n klacht sturen naar Laks als je een examen vol-lé-dig verknald hebt ?!?

Moppie
Oud 23-05-2003, 14:44
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
lizzy_x schreef op 23-05-2003 @ 15:34:
Als je met zn allen na ieder examen massaal gaat klagen dan nemen ze op een gegeven moment niks meer serieus.

Bovendien zit na ieder examen iedereen te zeuren over het was te moeilijk/makkelijk/veel etc. Er zijn nou eenmaal moeilijke en makkelijke examens, als een examen moeilijker is hoeft dat niet meteen te betekenen dat zoiets niet 'kan' ofzo. Bewaar de klachten liever voor als er echt iets mis is met een examen.
Hoeveel mensen doen er dit jaar examen? Iedereen heeft wel eens bij een examen dat hij/zij écht een serieuze klacht heeft. Dus wie zegt er dat er na elk examen massaal geklaagt wordt om niks? (uhhh..jij )

Moppie
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.