Oud 12-11-2013, 14:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was op mijn middelbare school en ik kwam een meisje uit mijn examenjaar tegen. Ze herkende me niet, zelfs niet toen ik een heleboel dingen opnoemde die we samen hadden gedaan en waar ze me aan zou kunnen herkennen. Dat vond ik jammer, ik herkende haar wel, ondanks dat ze lang, dun en knap was geworden.
Ik sliep daar (op school) en echt om half 6 's ochtends werd er aangebeld. Ik wist dat het de postbode was om me een boek te brengen, ik zou namelijk de vavo gaan doen, op die school. Ik rende naar de voordeur, maar hij was al weg. Ik zag hem door het raam naar een ander huis gaan en ik seinde met handen en voeten dat ik lag te slapen en dat ik mijn pakketje wilde hebben. Hij wilde niet meewerken en hij schreeuwde dat hij al een keer eerder was geweest en me nu al als niet thuis had aangemeld. Iedereen werd wakker, G (favo leraar) ook, en dat was nou juist niet de bedoeling, want ik had nog niemand verteld dat ik terug naar school ging.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2013, 06:35
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Net wakker.

Ik was op reis en moest overstappen op een andere vlucht. Die kon ik niet vinden en bij navraag zei iemand dat de vervolgvlucht vanaf de andere luchthaven zou vertrekken. Er was geen taxi of bus, dus ik moest rennen. Halverwege was een spoorwegovergang, met wel 20 sporen en midden op stond een auto vast. Win natuurlijk, want daardoor kon ik doorrennen. Direct na het spoor was ik mijn paspoort en portemonnee kwijt, maar die kreeg ik ineens weer aangereikt. Verder rennen dus. Het kleine stadje was nogal vlieg-minded: overal waren dealers van kleine straaljagertjes.
Toen werd ik wakker en mijn hartslag was nogal hoog :')

Gisteren wilde ik hier nog zeggen dat ik dromen nooit onthoud.
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 16:04
Verwijderd
Ik droomde dat onder mijn raam een goot was die vol lag met dode en stervende poezen. Er waren ook veel kittens bij. Zo was het overal in 't land en ze waren allemaal ongeneesbaar ziek, dus er was geen beginnen aan met asiels of dierenartsen. Het was afwachten tot ze vanzelf dood zouden gaan.

Ik zat dus op mijn slaapkamer melancholisch uit het raam te staren en toen merkte ik opeens een paar grote naaktslakken op mijn plafond. Ze waren onderweg naar het raam, dat op een kier stond. Ik vroeg me af wat ze opeens in mijn huis deden, maar toen keek ik weer naar buiten en zag ik een aantal slakken op de kittens zitten. Dat ging me te ver - dat de poezen dood moesten is één ding, maar ondertussen langzaam verteerd worden door een slak leek me onnodig en wreed. Ik wilde er iets aan doen, maar wat? Ik keek weer naar de slakken op mijn plafond. Die begonnen opeens aanzienlijk sneller te bewegen, zo snel dat ik ze niet te pakken zou kunnen krijgen.

Toen kwam er een inktvis onder de dekens vandaan. Hij leek me vriendelijk. Daarna leviteerde hij opeens een halve meter boven 't bed en keek me afwachtend aan. Hij leek me nog steeds wel vriendelijk. Toen schoot 'ie naar het plafond en at alle slakken op. Hoera! Daarna ging 'ie door de kier naar buiten en werd ik tevreden wakker. Vieze kutslakken.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 13:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik was een vrouw en nam een lesbische seksscène op voor een filmpje. Ik deed mijn best om zoveel mogelijk te laten zien voor de camera, omdat ik de mannen wilde geven wat ze wilden. Daarna kwam ik erachter dat ik in het filmpje werd weggezet als domme slet. Ik werd weer een man en zei tegen de regisseur dat ik dat immoreel vond.

Alle andere mensen waren heel blij met het filmpje. Ik voelde me vies.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 13:43
Hazel
Hazel is offline
Prachtige dromen in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 13:59
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Wil je de filmrechten kopen?
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 14:10
Hazel
Hazel is offline
Nee dank je.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 08:56
Verwijderd
Ik lag in een ziekenhuis, alleen in een kamer. Plots kwam er een meisje bij met zwarte korsten op haar gezicht. Ze zei iets over automutilatie en dat ze hoopte dat haar kind dat nooit ging doen. Door haar optrekkende tandvlees had in ineens door dat het forumster DF was. Ze bleek een kind te hebben gekregen maar die zat ook onder de zwarte korsten. Ik wilde dit op het forum melden maar mn telefoon deed heel raar en bovendien moest ik nadenken waar er in ons huis plek was voor de broer van elmer want die zou bij ons intrekken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 21:43
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik rende door een hele lange brede blauwe gang. Samen met een oude vriendin van vroeger. Ineens verschenen er een soort van schotten, die je die moest ontwijken, anders knalde je ertegen aan. Toen kwamen er allemaal dieren uit de dierentuin, van voren naar me toe rennen, en het was super eng, en die moest ik ook ontwijken. Ik rende langs een zwembad. Er verscheen een deur. Maar ik kwam er niet bij. Hoe hard ik ook rende. En er kwamen steeds meer dieren. En toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2013, 00:41
Verwijderd
Iets met het speelveldje dat onder water liep en konijnen die erover huppelden maar dat kon niet want alleen bevers huppelen over het water en ik moest het allemaal oplossen met die overstroming en dat ging me wel lukken als iedereen verder me nou eens z'n mond zou houden en mij m'n gang zou laten gaan, maar dat deden ze niet en toen waren misschien de konijnen verdronken, maar ik geloofde niet dat ze het echt waren
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 15:43
Verwijderd
Ik fietste door de buurt van mijn ouders en daar zag ik de vader fietsen van een vroegere vriendin van mij, met haar broertje en zusje. Die waren alleen nog klein zoals vroeger, dus dat snapte ik niet.
Ik raakte aan de praat met hem, en hij zei dat hij weer hier was komen wonen omdat dat dichter bij het ziekenhuis was oid, want hij had een of andere kanker. Ik schrok heel erg en moest een beetje huilen. Toen besefte ik dat ik 'm altijd al wel leuk/aantrekkelijk vond (hij zag er ook best oke uit), en toen ging we bekken en later volgens mij ook seksen. Einde.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 02:18
Master HJ
Avatar van Master HJ
Master HJ is offline
Over Little Phoebe die jarig was! En dat ze heel veel presentjes kreeg! Hihi.
__________________
Ertur, Loezzel, Erik, Igor en z0pje zijn oké | boogiewijsheid: flooden en je forumt niet meer. Trixie :hartje:
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 07:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat mijn buurman en zijn vriendin uit elkaar gingen en ze de honden weg deden. Eentje (de liefste die op mijn hond lijkt) hadden ze bij mij 'gedumpt', maar ik had er geen tijd voor en dat vond ik zielig, maar hem weg doen vond ik ook zielig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 22:28
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Drroomde dat ik een lucide droom had. Dus alles kon "doen" omdat het toch een droom was. In die droom zomaar ergens collega tegengekomen, probeerde haar te verkrachten maar lukte niet want ze wilde zelf supergraag (WTF???) - werd wakker - volgende dag collega IRL ontmoedt, hartelijke begroeting, ik ging dood van schuldgevoel..... En ik heb niet eens een oogje op haar... dromen... zucht....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 10:25
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik droomde nogal spannend over Alan Cumming
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 09:43
Verwijderd
Als in mijn dromen een kledingwinkel figureert, is dat altijd dezelfde winkel, met verschillende hoogtes in de winkel en allemaal uiterst kleurrijke kledij met vaak afbeeldingen van dieren erop. Er hangen vooral jurkjes en shirtjes aan rekken, maar bovenop die rekken liggen random andere kledingstukken en er staan planten.

In mijn droom van vannacht liep ik door een stad en daar zat hij ook. Ik heb net eergisteren Theodoor verteld over dat alle kledingwinkels in mijn dromen hetzelfde waren. In mijn droom keek ik de winkel binnen en dacht ik "he wat grappig, die winkel die ik altijd droom bestaat ook in het echt!"
En dan niet doorhebben dat je droomt he

Verder ging de droom over dat ik door Google werd vastgehouden na een vliegreis omdat ze voor de reis al hadden bepaald dat er onderzoek naar mij gedaan moest worden. Door een dikke neerbuigende man in een witbetegelde zaal met alleen een wc en een bankje, en er was een vrouw die daar al een halfjaar in eenzaamheid zat en de man aardig vond, maar ook in mijn droom vond ik dat Stockholm syndroom. Er kwam ook politie met hondjes, een soort corgi en een soort wollig klein hondje, maar de hondjes vonden mij heel aardig.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 17:12
Music-lover
Music-lover is offline
Ik was met mijn ouders en zusje aan het eten in een restaurant. De sfeer was er heel raar en ik voelde me niet echt prettig. Toen zag ik dat mijn vriendin ook met haar ouders daar aan een tafeltje zat te eten. Ik besloot er even naar toe te lopen. Ik kwam daar dus en toen vroegen haar ouders aan mij of ik geen last had van nachtmerries. Nee ik heb geen last van nachtmerries zei ik. Oke zeiden haar ouders want nachtmerries zijn namelijk heel vervelend. Mijn vader kwam en hoorde het woord nachtmerries vallen. Wat je hebt toch geen nachtmerrie gehad he? vroeg hij aan mij. Nee zei ik maar mijn vader vertrouwde het nog steeds niet helemaal en had het idee dat ik wel een nachtmerrie had gehad. Mijn vriendin die daar nog altijd stilletjes aan het eten was zij tegen mij ze doen allemaal wel erg vreemd he kom we gaan afspreken. Zodoende liepen we weg om af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2014, 11:30
Verwijderd
We verhuisden naar een groter huis. ik had naast mijn irl broertje nog een broertje en zusje. We hadden naast onze irl kat nog 2 bordercollies.

Het was echt raar, maar leuk om met nog meer kinderen te zijn. Er kwam ook mijn speelgoed van Vroeger in voor, wat voor die 2 andere kinderen waren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2014, 18:31
Music-lover
Music-lover is offline
Ik droomde dat ik te laat kwam op de proefwerkweek en dat ik toen heel gestresst raakte
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 10:21
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik woonde in een heel groot eng huis met de kinderen. Klovormon ging een weekend gamen in een woonwagen in de woestijn. Wij werden bedreigd door iemand en ik durfde niet alleen thuis te zijn. Toen wilde ik de hulp inroepen van Kalinda (the Good Wife). Ik beschreef haar aan de telefoon aan Klovormon, ik zei dat ze klein was en Indiaas. Naast me stond een meisje met haar ogen te rollen. Ze zei dat hij dat toch nooit zou kunnen onthouden en ze nam de telefoon over en zei voor de grap (?) dat Kalinda 1 meter 12 was.
Later moest ik nog op een vies matras slapen naast een blote rare gamenerd. Ik lekte borstvoeding op hem. Ik zei sorry en gaf hem een doekje.
Paranoide, Turk en MargotTenenbaum figureerden in mijn droom. Ze zaten aan een tafeltje op een terras en Turk leverde commentaar op iets geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 10:56
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Ik droomde dat mn vader al mijn chocolade had opgegeten, en dat mijn kat mijn koelkast had geplunderd. Dus ik was nogal panisch toen ik wakker werd. Even dacht ik dat ik geen ontbijt zou hebben D:
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 14:10
Music-lover
Music-lover is offline
1. Ik had een 8 voor mijn bio proefwerk en de jongen naast mij had een 5,8 dus de lerares zij tegen hem oei je hebt hem onvoldoende maar een 5,8 is geen onvoldoende dus daarom was hij boos op haar en ook op mij omdat ik een hoger cijfer had
2.Ik was in een lokaal op school met mijn klas en we moesten een of ander heel raar springspel doen waar ik helemaal niks van snapte en een meisje uit mijn klas kon het blijkbaar heel goed dus besloot ik haar na te doen maar blijkbaar deed ik het toen alsnog fout en ik voelde me heel dom en een ander meisje uit mijn klas (e) zei tegen me dat het niet uitmaakte dat ik er niet goed in was maar ik had geen zin meer in het spel dus ging ik op mijn mobiel en blijkbaar had ik toen zonder dat ik het wist in de klassenapp een foto van een voetbal gestuurd waarop e weer reageerde waarom doe je dat nou
3. Ik had proefwerkweek maar de leraren hadden opeens besloten om ons in de proefwerk week ook nog gewoon les te geven dus om die rede had ik wiskunde geskipt om te leren maar toen was ik tijdens het leren in slaap gevallen waardoor ik alsnog niks wist en mijn moeder zei tegen mij misschien moet je gym dan ook maar skippen wat me eerst wel een goed plan leek maar daarna besloot ik toch maar gewoon naar school te gaan. Eenmaal op school bleek dat ik veel te vroeg was en een ander meisje ook dus toen zaten we buiten in de regen te wachten tot we naar binnen konden maar toen dat eenmaal kon had ik opeens toch geen zin in gym meer dus ik vroeg aan haar zullen we gym maar skippen maar zei zij nee dat doen we niet kom mee dus ik liep maar mee en toen bleek dat er geen gymzaal meer was maar alleen nog maar kleedkamers en in die kleedkamers waren allemaal mensen aan het dansen en het stonk er enorm.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 22:58
Music-lover
Music-lover is offline
1. Een jongen uit mijn klas ging opeens door de school rennen en ik rende achter hem aan ( geen idee waarom) We rende een klaslokaal binnen waar onze wereldgodsdienstlerares les gaf. Om een of andere rede was het heel erg belangrijk dat ze ons niet zou zien maar omdat we door het klaslokaal rende was het bijna onmogelijk dat ze ons niet zag en ze zag ons dus ook en zei dat we moesten gaan zitten dus deden we dat (droog). Zodoende zaten we in een andere klas met allemaal mensen die ons heel raar aan keken. 2. Ik was het ergens niet mee eens bij geschiedenis en daar was die leraar heel boos over dus moest ik nablijven en dat mens keek me heel eng en bios aan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 23:26
Verwijderd
Music-lover, ik lees graag iedereens dromen, maar het zou helpen als je iets meer er een leesbare tekst van zou maken! Met punten, komma's en hoofdletters waar die horen. Anders leest het zo alsof je aan het ratelen bent.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 08:04
Music-lover
Music-lover is offline
Citaat:
Music-lover, ik lees graag iedereens dromen, maar het zou helpen als je iets meer er een leesbare tekst van zou maken! Met punten, komma's en hoofdletters waar die horen. Anders leest het zo alsof je aan het ratelen bent.
Ah oke ik zal er aan denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2014, 08:32
Verwijderd
Ik weet niet meer precies wat, maar halverwege werd ik wakker en deed ik een hele uitleg tegen mijn schoenen over dat iets aangepast moest worden en dat ik wist dat ik eerst had gezegd dat het zus was en nu toch zo en dat ze iets moesten schrappen en extra werk, maar dat ik er niks aan kon doen en dat ze me zo niet moesten aankijken...

Daarna heb ik gedroomd dat dat op Youtube werd gezet
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 09:04
Music-lover
Music-lover is offline
We zouden die dag een klassenfeest hebben, er zouden twee mensen niet komen. S zou niet komen omdat er bij haar in de buurt een weg werd aangelegd waardoor ze een hele omweg zou moeten fietsen om op school te komen R probeerde S over te halen om wel te gaan maar tevergeefs. In mijn droom viel de zwarte broek van S heel erg op. De tweede die niet kon komen was C omdat ze het geschiedenisproefwerk wat we eigenlijk die dag erna zouden krijgen alvast wilde maken. Ze zei tegen ons dat als wij op het feest zouden komen het door haar gemaakte geschiedenis proefwerk daar ook zou liggen plus een antwoordenboekje. Ze vroeg aan ons of wij op het feest het proefwerk alvast konden nakijken.
Eenmaal op het feest zagen we het proefwerk helemaal niet liggen dus lieten we het maar voor wat het was. Het was eigenlijk niet echt een feest. Iedereen ging op stoelen zitten maar omdat er geen stoelen meer over waren moest ik op een of ander groot langwerpig blok gaan zitten die zo hoog was dat mijn hoofd bijna het plafond raakte. Eerst begonnen twee jongentjes een toespraak te houden over dat je niet bang moest zijn maar ik kon er niks van zien. Daarna wilde twee jongens uit mijn klas perse een of ander filmpje laten zien waar ik ook niks van kon zien en horen. Vervolgens gingen we naar een andere zaal waar ik wel gewoon op een normale stoel kon zitten. Er gebeurde niet zo veel dus besloot ik maar fotos te maken van de zaal, die erg groot was en er bijzonder uitzag.
Na school ging ik naar pianoles (in het echt zit ik daar helemaal niet op) met een jongen die heel vroeger bij mij in de klas zat. Ik vond de liedjes die we gingen spelen leuk maar die jongen niet dus ging hij maar ontbijtkoek eten.
Toen ik thuis was hoorde ik op de radio iemand een liedje zingen: was het wel de goede keuze pas ik wel bij jouw.
Toen ging de wekker
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 10:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Er was iets met muziek en een soort van quiz, waar ik het fijne niet van weet. Wel weet ik nog dat mijn broertje en z'n vriendin ruzie kregen en zij helemaal overstuut raakte omdat ze toch zoooooo veel van hem hield. We beloofden elkaar in elk geval nog contact te houden. Hij zei dat ze haar spullen maar moest gaan pakken en liep kwaad weg. Ik liep hem achterna, we gingen ergens zitten en toen praatten we over willekeurige andere onderwerpen waardoor hij kalmeerde. Zijn vriendin kwam erbij zitten en toen was alles weer goed.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 09:54
Music-lover
Music-lover is offline
We hadden heel veel huiswerk gekregen van leraar V, de les daarna vertelde leraar M dat spongebob nooit huiswerk hoefde te maken dus wij ook niet. In de pauze liepen we naar leraar V toe om dat tegen hem te zeggen. Toen we dit hem vroegen liep hij naar leraar M toe om te vragen wat hij nou weer had gezegd, we zagen ze op de gang overleggen. Leraar M kwam naar ons toe en begon opeens een heel verhaal te vertellen over inktvissen en iets met vegetatie. Iedereen vond dat heel grappig (ik zelf ook) en we moesten heel hard en heel lang lachen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 10:03
Verwijderd
We waren aan het eten, en m'n moeder had heel vies gekookt. Het was gehakt, maar het was een soort draadjesvlees geworden omdat ze het veel te lang gebakken had. Ik was boos omdat ze zo'n slechte kokkin is. Later bleek ook nog eens dat we nog uit eten moesten, dus toen zei ik, hallo, waarom zijn we dan nu al aan het eten.

We kwamen in een soort buiten-wachtruimte, en ik was heel gelukkig en ongecompliceerd voor mijn doen. Er was een tafeltennistafel, en ik ging meteen eropaf. Hij stond nog te hoog, en een medewerker (die heel lekker was) ging hem laten zakken. Ik flirtte met hem: 'je mag best blijven meedoen hoor!'. Toen ging ik tafeltennissen met mijn zusje, ook al kan ik het niet echt. Er was ook een soort tijger met een jong, die heel lief was, en daar ging ik een foto van maken met mijn telefoon.
Er was een hond die ik wilde aaien, maar hij likte aan m'n hand. Ik ging snel mijn handen wassen, en toen ik in de spiegel keek vond ik mezelf heel mooi. Ik had felblauwe ogen, en ik dacht, wow, dit is veel mooier dan mijn normale groene ogen.
Ik had ook een korte broek aan, terwijl ik dat in het echt nooit zou doen. Blijkbaar was ik heel zelfverzekerd die dag.

Daarna zag ik een jongetje van een jaar of 5, hij zag er heel lief uit en was lekker dik. Ik trok hem op schoot, en vroeg aan m'n moeder wie hij was (want we waren met familie weg). Ze zei dat het mijn neefje was. Een kind van haar zoon. Ik zei: 'maar je hebt toch helemaal geen zoon?' Mijn moeder: 'in deze droom wel'.
Ik zei tegen het ventje dat ik hem zo lekker dik vond, maar ik dacht, oh nee, ik moet hem geen complex aanpraten, dus ik zei er snel achteraan: 'je wordt later vast heel gespierd!' Hij vroeg wanneer dan. Ik zei, als je 16 bent, of misschien 20.

Daarna konden we gaan eten. Er stonden 3 tafels, en ik wist niet precies waar ik moest gaan zitten. Ik besloot tegenover mijn oma te gaan zitten. Daarna kwam er een soort Kinderen voor Kinderen-compilatie, uit elk jaar het beste nummer. Het waren geen bestaande Kinderen voor Kinderen nummers.

Einde.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 14:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat ik zwanger was. Ik was met mijn moeder aan het shoppen toen ik ineens weeën kreeg. We gingen met de trein naar het ziekenhuis, maar we zaten toch met de auto op een achtbaanbaan. We werden nog aangehouden door de politie en hadden wel een escorte verwacht met loeiende sirenes, maar ze gingen gewoon weg. Het duurde heel lang, maar toen kwamen we bij haar auto. Ze zette onze spullen erin en toen gingen we lopen. Ik realiseerde me dat het al een tijd geleden was dat ik een wee had gehad. In plaats van dat we met de auto naar het ziekenhuis gingen, zei ik dat we wel konden lopen, want het was niet zo ver. Aan het einde van de straat besefte ik pas dat het echt teringver was, maar we waren nu al te ver om terug naar de auto te gaan. We gingen nog bij een klein artsyfartsy winkeltje naar binnen. mijn microfoon lag daar, maar toen begonnen de weeën weer, dus ik had geen tijd om hem mee te nemen. Ik heb wel een briefje voor mezelf geschreven welke van mij was en dat ie daar lag. Mijn moeder vond het belachelijk dat ik dat zo belangrijk vond.
We liepen verder en ik vroeg haar wat ik zou moeten doen als het een meisje werd. Toen vroeg ze me dat ik dat zelf het beste wist, omdat ik een zus had en zij niet. Ik besloot dat ik een meisje ook wel leuk zou vinden.
In het ziekenhuis was ik er niet helemaal bewust bij, want ik had gewoon ineens een dochter. Ik noemde haar Sara en iedereen op het forum vond het maar bizar dat ik een dochter had gekregen en vonden de tweede en derde naam nogal belachelijk, maar dat deerde me niet. Ik maakte me zorgen dat ik haar niet op tijd aan zou geven bij de gemeente en vroeg me af hoe lang je daar de tijd voor zou hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2014, 07:57
Verwijderd
Ik was op een trein met Theodoor, mijn ouders en mijn zus. Theodoor zag drie vallende sterren tegelijk, hoewel het nog niet donker was, en ik herinnerde me dat de baan van de aarde die nacht een stof- en gruiswolk zou kruisen en vertelde dat aan mijn moeder. We zagen steeds meer vallende sterren en ineens hoorden we in de verte een meteoor in slaan. Even later sloeg er ook een meteoor dichterbij in en nog even later een op de trein waar we op lagen (de trein had geen coupes, alleen platte karren). Het werd nu eng, we waren bang, maar gelukkig was de trein er bijna. Ik stelde voor dat we zouden gaan schuilen maar nee, we moesten verder, we moesten de boot halen. We gingen de boot op, waar maar een paar andere mensen zaten, die op het achterdek zich hadden geïnstalleerd om naar de meteorietenregen te kijken en zich van geen gevaar bewust leken, mijn vader wilde zich bij hen aansluiten, maar mijn moeder vond dat mijn zus dat mocht beslissen.
Ineens zag ik dat mijn zus zwanger was en dat de pyjamabroek die ze droeg nat was. Ze vroeg aan mij wat ze moest doen want ze ging nu bevallen maar het was te vroeg. Ik ging met haar naar binnen om haar te begeleiden maar ik wist niet of het goed zou komen want de boot was al aan het varen en er plonsden om ons heen sissende meteoren in het water.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2014, 09:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Stressvol
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 06:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde weer eens over pistolen en schieten.

Ik was op de andere werklocatie (in DnHn) en daar was een groepje jongens ruzie aan het maken met een ander groepje jongens. Jaar of 17, gok ik. De 3 van het andere groepje waren heel agressief. De "leider" pakte ineens een groot wapen, een soort sniperrifle, maar ik vond het niet heel belangrijk om te zien wat het precies was. Ik dook achter een auto weg, links van de jongens van mijn kant. De jongen schoot, maar miste. Er was een man die me vertelde dat ik laag moest blijven. We lagen samen redelijk verdekt opgesteld en toen zag ik de jongen zijn geweer op anderen richtte. Ik zei toen "Oh god, hij gaat op anderen schieten." Toen schoot hij een jongen door zijn hoofd die gewoon een gesprek met iemand stond te voeren. De man zei dat ik naar binnen moest en dat ik geen geluid mocht maken. Ik rende naar een garagedeur die daar irl niet zit en toen dacht ik ineens aan haar (C) en was ik banger dat haar wat zou gebeuren dan mij, maar de jongen was nu geflipt en het was te gevaarlijk om uit mijn schuilplaats te komen.

En ik droom zo vaak over pistolen en neergeschoten worden, ik ben er nu wel een beetje klaar mee angstzweet midden in de nacht enzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 12:51
Verwijderd
Ik was te gast bij een gezin. De vader wilde zijn kinderen graag een wijze levensles leren, dus deed hij ze een zeemeerminstel cadeau, dus een zeemeerminvrouw en een zeemeerminman. Ze waren ongeveer zo groot als een makreel maar beschikten wel over menselijk intellect, je kon er gewoon op gelijk niveau een gesprek mee voeren. De kinderen moesten er eerst gehecht aan raken en daarna moesten we ze opeten. Zo geschiedde; de zeemeerminmensen werden levend op een schaaltje gelegd en in de oven gestopt. Na een tijdje kwamen ze er zwartgeblakerd weer uit. Ze smaakten bitter, vielen snel uit elkaar en hadden de textuur van verbrand, versnipperd gras dat gedroogd en daarna vochtig gemaakt is. Ik vond het zonde. Als je dan toch je kinderen traumatiseert én een zeldzame fictieve diersoort wreed doodmaakt, doe er dan op z'n minst iets culinair verantwoords mee.

Eerder de avond liet de vader me ook nog zien dat 'ie onder de eettafel een graf had gemaakt waar de kinderen allemaal wolven hadden moeten begraven.

Dat was droom één.

In droom twee heerste er wereldwijd grote droogte. Er groeide heel weinig meer en mensen gingen dood van de dorst. Een elitesamenleving hield ondertussen een watergevecht met supersoakers.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 16:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Een zeemeerminman heet gewoon een zeemeerman, Paranoide. Zeemeerminnen zijn altijd vrouwen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-07-2014, 17:02
Verwijderd
Je bent zelf een zeemeerman.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 19:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik bevond me vannacht in een speeltuin, waar een gigantisch klimrek was met een bijbehorende glijbaan. De volgende 'scene' was een camera close-up van een steward van een F1 circuit welke op de baan stond; en onder een F1-wagen terecht kwam en werd uiteengereten; en de regiekamer vond het een prima idee om het allemaal te filmen. Oh en het hoofd van de arme ziel was ongeveer gehalveerd, maar toch knipperde hij toch nog enkele malen met zijn ogen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 19:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh en hij had een snor.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 10:13
Verwijderd
J, die ik leuk vind, was in een witte ruimte. Het leek op de PHS maar dan met een doorlopende keuken. Hij ging in een soort cabine liggen om te slapen. Ik drong mezelf op en ging bij hem liggen. J. zei dat hij me een leuke meid vond maar verder niks. Ik schaamde me dood en ging snel weg. Met wat klasgenoten (waaronder L) ging ik blowen. Maar ik was zo in schaamte dat ik stoned ging zitten wezen op de wc, waar ik heel lang zat.
Ik was in het echte leven heel even wakker geweest en in mijn droom dacht ik weer aan afgewezen worden door J in een droom. Maar dat het waarschijnlijk dicht tegen de waarheid zou liggen. Op de wc in de coffeeshop las ik boekjes en had ik mijn hele tas uitgestald op de grond. Er zat een gat in de deur. Er stond een meisje met lelijke vierkante nepnagels te wachten. Ik zag haar helemaal trillen en wiebelen, zo nodig moest ze plassen. Ik wilde niet dat ze omlaag keek en mij daar op de grond zag zitten door het gat, dus hing ik snel m'n jas voor het gat. Maar toen had ze het al door. Het duurde heel lang voor ik alles bij elkaar had.
Daarna bestelde ik cheesecake aan de bar maar ik kreeg kwarktaart. Bovendien was ik mijn geld kwijt geraakt dus ik kon niet afrekenen. Mijn klasgenoten waren al weg. Ik voelde me heel ongelukkig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2014, 11:50
Verwijderd
Ik zat in een zweefvliegtuig. We waren geland midden in een weiland met metershoog gras. Ik rende er doorheen. Van boven had ik al gezien dat er een houten gebouwtje stond, daar ging ik naar binnen. Oud huisgenoot B. en heel veel koelies waren daar. Er lag een dode vrouw op een tafel maar men keek gewoon tv en deed dingen. Ik raakte haar aan om te voelen of ze echt dood was. Dat was het geval. Ik rende snel naar een kraan om mijn handen te wassen. Er lag een heel vies zeepje maar ik gebruikte het toch. De sink liep over, ik gooide met m'n handen al het water eruit.
Later was mijn zoon daar ook, maar hij was nog een baby. Hij was doodziek. Hij voelde superheet aan en hij was geel en de huid rondom zijn ogen was al zwart. Ik dacht dat hij dood zou gaan. Een bemoeizuchtige koelie nam hem van me over, zei dat hij dood was en legde hem in een dodenkistje op een tafel en deed het deksel erop. Ik deed het deksel eraf, want ik vind dode mensen eng en zie dan liever gelijk het gezicht ipv te twijfelen of ik het deksel eraf durf te tillen. Ik voelde dat hij helemaal niet dood was, maar wel erg ziek. Ik haalde hem eruit en knoopte hem aan me vast met een draagdoek. Hij ademde heel langzaam. Ik wilde naar een badkamer lopen maar klasgenoten S. en A. kwamen daar net aan. Er was ineens paniek, ik wist niet waarom. Iedereen rende naar boven en ik ook. S. en A. gooide met allemaal bestek en waren aan het schreeuwen. Ik dacht dat het een soort CMV-act was en maakte me niet druk. Later zag ik allemaal bloedspetters, ze hadden een man vermoord.
M'n kind was nog steeds ziek en ik liep weer naar bendenen naar de badkamer om baby zetpillen te zoeken. Ik kwam allerlei kettingen tegen en besloot er een paar te houden. Tegen de tijd dat ik de zetpillen had gevonden was m'n baby al weer in orde. Hij wilde spelen.
Ik kwam boven in een huiskamer. Er was daar een vader en die zei dat mijn zoon nu in de verlaagde stand van de box moest spelen en dat zijn eigen kind vast voedsel at. Hij zei ook dat bij een baby constant alles opschoof maar dat je er veel tijd aan kwijt was.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2014, 15:39
Hazel
Hazel is offline
Ik droomde dat ik in de Efteling was en alles waar water uit kon komen stroomde over, waardoor er over alle gebouwen watervallen ontstonden. Daarna ging ik met mijn vriend voor het eerst zijn zoontje ontmoeten. Zijn zoontje was alleen geen mens, maar een soort octopus die elke keer zijn paarse en rode tentakels in alle richtingen bewoog bij het praten. Ik keek mijn vriend een paar keer aan en dacht bij mezelf: hier klopt iets niet helemaal, dat zie jij toch ook wel? Achteraf probeerde ik mijn vriend te complimenteren met zijn zoon, al best volwassen voor een 4-jarige, waarop hij zei dat zijn zoon al 27 was en wat achtergebleven in ontwikkeling.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 11:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ivo Niehe becommentarieerde op televisie optredens van twee artiesten uit Isreal en/of Palestina. Hij zei: "Wat een gesemieter," als in, het voltooid deelwoord van "semieteren," uitgesproken met de klemtoon op "miet" en met korte e's. Ik vond dat antisemitisch van hem. Mijn vader stelde echter dat het woord semieteren niets te maken heeft met semitisme, maar dat het betekent: bloed uit je anus spuiten. Een Google image search bevestigde zijn gelijk. Echter, ontdekte ik, het woord dient uitgesproken te worden met harde e's en de klemtoon op 'ter.' Sémietéren. Ivo Niehe legde mijnsziens bewust de nadruk op "semiet," en hiermee meende ik bewezen te hebben dat hij wel degelijk een antisemiet is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 09:11
Verwijderd
Ik droomde dat ik in londen was bij een vriend. Alleen de plaats leek totaal niet op Londen, op de brug na.
We liepen zijn huis uit, door natte donkere straten. Het was slecht weer. Hij ging opeens weg en ik moest bepaalde toeristenplekken vinden en er foto's van maken, want anders werd ik gepakt. Er waren blijkbaar mensen die mij wilden vermoorden.
Ik rende eerst richting de brug van Londen, die ik snel fotografeerde. Daarna naar een rustige plek met heuvels. De weg hield op en was kapot. Er zat een gat tussen. Ik maakte een foto en keek naar de mooie paarse lucht.
Vervolgens liep ik een wijk in. De huizen leken op die in mijn woonplaats. Ik kwam langs een speeltuintje en liep verder tot ik Bij een grasveld kwam. Om het grasveld stond ern groot gebouw. Het gebouw leek erg op de hofburg in Wenen. Het was een universiteit en ernaast was een lange ijzere trap. Die trap eindigde tegen een lelijk grijs ijzeren gebouw op. Het was een sporthal en mijn eindpunt om save te zijn. De mensen zag ik al in de verte op mij af komen, dus ik rende de trap op tot ik boven was. Er was niets, behalve de muur van het gebouw. Het moest een sporthal voorstellen.
onverwacht liep die vriend over de reling van de trap, wat uitzonderlijk breed was. Die vriend kuste mij uit het niets.
.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 11:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik droomde dat ik hoogzwanger was en dat ik een dochter baarde. Thuis, met mijn moeder en andere familie erbij. Ze was heel klein en mooi en paars. De dokter bood zijn excuses nog aan voor de pijn, maar ik bleef hem maar geruststellen dat ik helemaal geen pijn gevoeld had. Ik bedacht me na de geboorte dat we helemaal nog geen naam voor haar hadden bedacht. Iedereen wilde haar steeds vasthouden en dat vond ik helemaal niet erg. Ik maakte me er nog druk om dat ik het niet erg vond dat ik haar nog niet vastgehouden had. Ik vond wel dat Neko-man haar ook moest vasthouden.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2014, 12:44
Verwijderd
een goude oude: ik was ergens in een soort hostel met te korte gordijnen om je slaapplek af te schermen terwijl ik wilde masturberen. Dat kon dus niet en het werd ook steeds drukker. Later had iemand mijn gordijn gestolen en liep alles onder water beneden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2014, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ivo Niehe becommentarieerde op televisie optredens van twee artiesten uit Isreal en/of Palestina. Hij zei: "Wat een gesemieter," als in, het voltooid deelwoord van "semieteren," uitgesproken met de klemtoon op "miet" en met korte e's. Ik vond dat antisemitisch van hem. Mijn vader stelde echter dat het woord semieteren niets te maken heeft met semitisme, maar dat het betekent: bloed uit je anus spuiten. Een Google image search bevestigde zijn gelijk. Echter, ontdekte ik, het woord dient uitgesproken te worden met harde e's en de klemtoon op 'ter.' Sémietéren. Ivo Niehe legde mijnsziens bewust de nadruk op "semiet," en hiermee meende ik bewezen te hebben dat hij wel degelijk een antisemiet is.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2014, 12:02
Verwijderd
onze wcpot was gestolen door een klusjesman. Dat was balen. Ik sliep daarom in een hotel met anne. We moesten een pak vla en yoghurt hebben maar dat was bij elkaar 12,20 en dat vonden we belachelijk maar alles was verder al dicht dus we kochten het toch. Om de prijs recht te zetten stal anne een paar kaasstengels.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2014, 12:08
Fleurrxo
Avatar van Fleurrxo
Fleurrxo is offline
Ik had gedroomd dat ik in een vliegtuig zat met allemaal engelse mensen en ik was de enige die nederlands praatte. We hadden opeens heel veel turbulentie en het vliegtuig stortte neer. Ik vloog in de lucht met al die andere mensen. Ik belandde in een boom en ik was de enige die het had overleeft omdat ik in een boom belandde. Toen moest ik mijn hele verhaal doen enzo. En toen werd ik wakker !
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 13:01
Verwijderd
Het was een mix tussen ageplay met T. en een echte vader-dochter relatie met mijn eigen vader. Mijn vader en T. veranderde steeds, het was echter niet verwarrend. Bij T. duimde ik terwijl ik tegen zijn borst aan hing, mijn vader hielp ik met oude foto's uitzoeken en antieke kasten neerzetten. Hij had ook een kinderstoel die automatisch inklapte.
We hadden lekkage. Het bleek dat het kwam doordat er wc rollen in de schouw stonden opgestapeld. Toen T. die weghaalde liep het water weg. Alleen in mijn kamer niet. Ik klom op een ladder en keek in de slaapkamer van mijn buurmeisje. Onze douche en badkamerraam bleek uit te komen op hun zolder, dus het had weinig zin om te luchten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 12:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Lifestyle Wat heb je gedroomd vannacht?
Pan Am
232 14-08-2004 17:46
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef.
Ieke
0 04-04-2004 13:18
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.