Oud 18-08-2019, 19:00
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Geachte medeleden (behalve de haters),

Mijn naam is Arya en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Saudi-Arabië. Toen ik 3 jaar oud werd, emigreerde ik samen met mijn ouders naar Nederland. Persoonlijk heb ik een grote vriendengroep. Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer. Mijn moeder is een psychologe en mijn vader is een advocaat. Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Wij wonen in een landhuis. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket. Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.

Ik studeer filosofie/wijsbegeerte (een bacheloropleiding) aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben gefascineerd door de ethiek (moraalfilosofie). Mijn filosofische denkwijze is voornamelijk gebaseerd op het solipsisme. Een filosofische opvatting dat ik als enige waarnemer over een bewustzijn beschik en de buitenwereld een product is van mijn geest. Mijn religie is het christendom. Ik ben een orthodoxe christen en streng gelovig ten opzichte van mijn ouders en veel naasten. Ergens geloof ik dat ik een verre discipel ben van Jezus Christus, maar eentje die gemanifesteerd is als een millennial hier op aarde.

Met vriendelijke groet,

Argumentum
__________________
Suffering from success.

Laatst gewijzigd op 18-08-2019 om 19:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2019, 19:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.
Wat verkoop je? Seks?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 19:18
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Citaat:
Wat verkoop je? Seks?
Nee. Ik verkoop artikelen van de Media Markt.
__________________
Suffering from success.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 19:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
welkom.

Je hebt door dat je een beetje arrogant overkomt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 20:00
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Welkom
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 20:04
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Citaat:
welkom.

Je hebt door dat je een beetje arrogant overkomt?
Hartelijk dank voor jouw verwelkoming.

Licht toe.
__________________
Suffering from success.

Laatst gewijzigd op 18-08-2019 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 20:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat verkoop je? Seks?
Wiet

dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 20:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Welkom!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je hebt in ieder geval een rijke fantasie. Komt wel een beetje narcistisch over
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:54
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
welkom.

Je hebt door dat je een beetje arrogant overkomt?
^^^^^
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 23:23
Verwijderd
Groetjes aan Allard.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 13:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hartelijk dank voor jouw verwelkoming.

Licht toe.
zal ik doen (dit is overigens geen haat gooien)
Citaat:

Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer.
hier zeg je eigenlijk: Kijk eens hoe goed ik ben!! Kijk naar mij!! Ik ben de beste! de nummer 1!!!!

Citaat:
Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket.
ook hier doe je nogal neerbuigend, zo van: Wij zijn super goed, want wij zijn rijk, zoiets gaan jullie lekker nooit bereiken.

er zijn meerdere redenen, maar als ik ze allemaal zou noemen, zou het wel heel vervelend worden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Geachte medeleden (behalve de haters),

Mijn naam is Arya en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Saudi-Arabië. Toen ik 3 jaar oud werd, emigreerde ik samen met mijn ouders naar Nederland. Persoonlijk heb ik een grote vriendengroep. Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer. Mijn moeder is een psychologe en mijn vader is een advocaat. Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Wij wonen in een landhuis. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket. Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.

Ik studeer filosofie/wijsbegeerte (een bacheloropleiding) aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben gefascineerd door de ethiek (moraalfilosofie). Mijn filosofische denkwijze is voornamelijk gebaseerd op het solipsisme. Een filosofische opvatting dat ik als enige waarnemer over een bewustzijn beschik en de buitenwereld een product is van mijn geest. Mijn religie is het christendom. Ik ben een orthodoxe christen en streng gelovig ten opzichte van mijn ouders en veel naasten. Ergens geloof ik dat ik een verre discipel ben van Jezus Christus, maar eentje die gemanifesteerd is als een millennial hier op aarde.

Met vriendelijke groet,

Argumentum
yo ga je lekker
lekker slecht?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 14:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
yo ga je lekker
lekker slecht?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 14:52
Verwijderd
Is een liedje!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 16:20
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ze is officieel een trol of ze liegt over god. Ik heb altijd moeten leren dat je alles met elkaar moet delen en niemand mer is dan de ander vanuit de bijbel...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 16:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ze is officieel een trol of ze liegt over god. Ik heb altijd moeten leren dat je alles met elkaar moet delen en niemand mer is dan de ander vanuit de bijbel...
De bijbel is stiekem de communistische manifest.

Amen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 17:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ze is officieel een trol of ze liegt over god. Ik heb altijd moeten leren dat je alles met elkaar moet delen en niemand mer is dan de ander vanuit de bijbel...
ja maar je hebt ook mensen als IS. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de Koran heeft vertelt dat je andere mensen moet mishandelen en neerschieten als ze wat anders geloven
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2019, 18:07
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
ja maar je hebt ook mensen als IS. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de Koran heeft vertelt dat je andere mensen moet mishandelen en neerschieten als ze wat anders geloven
Ja maar als ze gaat zeggen dat ik verward ben omdat ik niet naar Jezus zoek snap ik het effe niet...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 18:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja maar als ze gaat zeggen dat ik verward ben omdat ik niet naar Jezus zoek snap ik het effe niet...
het was een beetje spottend bedoeld,ik vind het prima als je geloofd, als je het maar niet opdringt aan andere mensen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als ze gaat zeggen dat ik verward ben omdat ik niet naar Jezus zoek snap ik het effe niet...
Je bent verward omdat je complotdenker bent vanuit je veilige met credit card betaalde leventje. Iedere keer dat je bewijs krijgt van je ongelijk zet je je hakken dieper in het zand, op dat soort gezeik zitten we niet te wachten vriend. Opgesodemieterd. Als je dat gezever achterwege kan laten in normale gesprekken, dán ben je welkom.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 22:16
Verwijderd
Verkeerde quote schat
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 22:21
Verwijderd
Oh jah. Maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 00:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja maar als ze gaat zeggen dat ik verward ben omdat ik niet naar Jezus zoek snap ik het effe niet...
Ik denk dat dit zo’n troll is die dan stelt dat je zondig bent omdat je lhtb bent . Hij vindt je daarom denk ik verward. Beetje jammer wel dat er nog steeds mensen zijn die dit soort nonsens rondbleren. Vooral niet onzeker van worden, dit is gewoon een mafklepper.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 10:19
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik denk dat dit zo’n troll is die dan stelt dat je zondig bent omdat je lhtb bent . Hij vindt je daarom denk ik verward. Beetje jammer wel dat er nog steeds mensen zijn die dit soort nonsens rondbleren. Vooral niet onzeker van worden, dit is gewoon een mafklepper.
Dankje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2019, 02:57
SuffocateMe
SuffocateMe is offline
Citaat:
Geachte medeleden (behalve de haters),

Mijn naam is Arya en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Saudi-Arabië. Toen ik 3 jaar oud werd, emigreerde ik samen met mijn ouders naar Nederland. Persoonlijk heb ik een grote vriendengroep. Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer. Mijn moeder is een psychologe en mijn vader is een advocaat. Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Wij wonen in een landhuis. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket. Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.

Ik studeer filosofie/wijsbegeerte (een bacheloropleiding) aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben gefascineerd door de ethiek (moraalfilosofie). Mijn filosofische denkwijze is voornamelijk gebaseerd op het solipsisme. Een filosofische opvatting dat ik als enige waarnemer over een bewustzijn beschik en de buitenwereld een product is van mijn geest. Mijn religie is het christendom. Ik ben een orthodoxe christen en streng gelovig ten opzichte van mijn ouders en veel naasten. Ergens geloof ik dat ik een verre discipel ben van Jezus Christus, maar eentje die gemanifesteerd is als een millennial hier op aarde.

Met vriendelijke groet,

Argumentum
Het kan aan mij liggen; ik vind dat je erg arrogant overkomt, probeer minder te praten over je "landhuis" en je loon.
Voor de rest leuk bericht, welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie voorstellen aan ouders
ikeeeee
1 25-08-2017 22:28
Wegwijzen & Voorstellen Mezelf Voorstellen
Youri8721
4 27-08-2016 23:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Mezelf voorstellen in het frans.... opnieuw
annemeyen
5 30-11-2014 15:46
Wegwijzen & Voorstellen Dan toch maar even voorstellen...
BasvanW
4 10-12-2010 12:14
Wegwijzen & Voorstellen Ff mezelf voorstellen.
Lashrom
2 12-05-2010 12:58
Wegwijzen & Voorstellen Mezelf voorstellen.
CashMoneyFlow
1 23-07-2009 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.