Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 09:29
miss_nientje
miss_nientje is offline
ik ken een vriendin
die met een loberboy te maken heeft gehad
ze kwam niet helemaaal in die hoeren dingen
maar ze zit er nu erg mee
en ik probeer der te helpen maar wat kan ik doen
om der weer vertrouwen te geven in jongens
__________________
love yall peeps kisses and hughes for my boy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 09:40
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
phoei .. klote zeg ..
ik denk dat een aardige betrouwbare jongen dat het beste kan doen maarja
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 11:11
Verwijderd
Ik heb je een pm gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Raven schreef op 08-03-2005 @ 10:40 :
phoei .. klote zeg ..
ik denk dat een aardige betrouwbare jongen dat het beste kan doen maarja
En jij biedt jezelf bij deze aan?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:11
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
juno schreef op 08-03-2005 @ 14:06 :
En jij biedt jezelf bij deze aan?
niet grappig
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:19
MQ
MQ is offline
Citaat:
Raven schreef op 08-03-2005 @ 14:11 :
niet grappig
maar wel slim!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Raven schreef op 08-03-2005 @ 14:11 :
niet grappig
Niet grappig bedoeld. Jij bent juist een van de wel aardige betrouwbare jongens.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:47
Verwijderd
Dit past beter op L&R denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:10
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik denk dat jij er weinig aan kan doen. Ik bedoel je kan wel op haar in gaan praten maar als ze dan een player of een ander loverboy ontmoet vertrouwt ze jou ook niet meer.

Het enige wat je kan doen is wachten tot ze een leuke wel te vertrouwen jongen tegen komt. Nou jah, of gewoon veel erover praten en laten zien dat je vader en andere jongens wel te vertrouwen zijn.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:55
Drlove
Drlove is offline
almere, daar heb je het al. stikt van die gasten daar
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 08-03-2005 @ 18:55 :
almere, daar heb je het al. stikt van die gasten daar
hoe weet jij dat(niet dat ik er vandaan kom ofzo vroeg het me ff af)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:44
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Citaat:
devilious schreef op 08-03-2005 @ 19:39 :
hoe weet jij dat(niet dat ik er vandaan kom ofzo vroeg het me ff af)
miss_nientje
Lid

Woonplaats almere

^
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Bleater schreef op 08-03-2005 @ 20:44 :
miss_nientje
Lid

Woonplaats almere

^
hmm......info knop interesting *ehm ik was te lui*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 08:55
jeas
jeas is offline
Tja vervelend.

Maar ik denk dat de meeste jongens zo slecht nog niet zijn hoor.
En types als Loverboys kun je vrij makkelijk herkennen denk ik.

Dus gewoon lekker naar de kroeg gaan en mensen ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
jeas schreef op 09-03-2005 @ 09:55 :
En types als Loverboys kun je vrij makkelijk herkennen denk ik.
Als je gewoon niet met gluiperig uitziende noordafrikanen met grote gouden kettingen en Armani-shirts praat die op hun achttiende al in een dikke Mercedes rijden, dan ontwijk je al negentig procent van de engerds.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 09:56
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dit soort meisjes zijn vaak gewoon heel dom, niks aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 12:41
Drlove
Drlove is offline
tja meisjes met minderwaardigheidscomplex. Loop een willekeurige discotheek in en je kan kiezen als loverboy zijnde.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-03-2005 @ 10:48 :
Als je gewoon niet met gluiperig uitziende noordafrikanen met grote gouden kettingen en Armani-shirts praat die op hun achttiende al in een dikke Mercedes rijden, dan ontwijk je al negentig procent van de engerds.
En aangezien zij al ervaring heeft met loverboys, zijn ze voor haar juist makkelijk te herkennen en moet ze gewoon niet meer met dat soort types omgaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2005, 14:15
number9
number9 is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-03-2005 @ 10:48 :
Als je gewoon niet met gluiperig uitziende noordafrikanen met grote gouden kettingen en Armani-shirts praat die op hun achttiende al in een dikke Mercedes rijden, dan ontwijk je al negentig procent van de engerds.
Als je gewoon alle Afrikanen ontwijkt, is t zelfs al 95 %
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 14:39
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
jah geef die lieve marokaantjes maar weer de schuld als die sletjes er zelf om vragen
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:17
Sarscel
Avatar van Sarscel
Sarscel is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 09-03-2005 @ 15:39 :
jah geef die lieve marokaantjes maar weer de schuld als die sletjes er zelf om vragen
__________________
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:26
Verwijderd
Ze moet lelijke jongens zoeken, dat zijn in ieder geval geen loverboys.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:37
Verwijderd
Citaat:
jeas schreef op 10-03-2005 @ 09:32 :
Echt een triest figuur ben jij....
Jij krijgt anders ook wel een nominatie. Wie schrijft er nou 'zegt' met een -ch
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:39
jeas
jeas is offline
Dyslexie
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:
jeas schreef op 10-03-2005 @ 09:39 :
Dyslexie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2005, 08:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
jeas schreef op 10-03-2005 @ 09:39 :
Dyslexie
dat zeggen ze allemaal als excuus. Gezegd is trouwens met een 'd'.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 00:17
Verwijderd
Er stond vandaag in de spits en metro iets over opvanghuizen voor meisjes die met loverboys te maken hebben of hebben gehad.
Misschien zou je daar eens kunnen informeren wat jij misschien voor haar zou kunnen betekenen? Zij zullen je vast wel goede informatie kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 00:22
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
miss_nientje schreef op 08-03-2005 @ 10:29 :
ik ken een vriendin
die met een loberboy te maken heeft gehad
ze kwam niet helemaaal in die hoeren dingen
maar ze zit er nu erg mee
en ik probeer der te helpen maar wat kan ik doen
om der weer vertrouwen te geven in jongens
Ze is gewoon dom geweest in de omgang met bepaalde types. Eigen schuld dikke bult. nouja, bult
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:15
goodfella
goodfella is offline
De tong van deze jongens moet weggesneden worden. Beetje bom ontmantelen...klinkt sadistisch maar voor zulke mensen is green straf te groot
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 23:02
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 11-03-2005 @ 01:22 :
Ze is gewoon dom geweest in de omgang met bepaalde types. Eigen schuld dikke bult. nouja, bult
dit kan je niet menen
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 23:28
Verwijderd
Citaat:
boer schreef op 12-03-2005 @ 00:02 :
dit kan je niet menen
Hij zegt het nogal lomp, maar als je als meisje met een Marokkaan aanpapt, allerlei dure cadeaus aanneemt en vervolgt ook nog doet wat hij zegt als hij vraagt of je 'een klusje voor hem wilt doen', dan moet je niet verbaasd opkijken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 23:41
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
hoe die loverboys aan die meisjes komen heb ik eigenlijk nog nooit begrepen. Iedereen heeft nu toch wel door dat wanneer je in de eerste maand overladen wordt met kado's je uit moet kijken en je op zn minst af moet gaan vragen of je vriend niet eens wat zuiniger kan gaan doen?
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 23:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ze willen gewoon niet zien dat hun "vriendje" fout bezig is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 23:52
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Multilot schreef op 12-03-2005 @ 00:41 :
hoe die loverboys aan die meisjes komen heb ik eigenlijk nog nooit begrepen. Iedereen heeft nu toch wel door dat wanneer je in de eerste maand overladen wordt met kado's je uit moet kijken en je op zn minst af moet gaan vragen of je vriend niet eens wat zuiniger kan gaan doen?
De doelgroep van loverboys vind het juist geweldig om na een week al een gouden ketting van 200 euro te krijgen.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 08:43
Verwijderd
En heeft in de regel ook een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo, anders pap je niet met dat soort Marokkanen aan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 09:24
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Misschien moest de maatschappij daar dan wat aan doen, ipv van de loverboys te bestreiden
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2005, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 12-03-2005 @ 10:24 :
Misschien moest de maatschappij daar dan wat aan doen, ipv van de loverboys te bestreiden
de maatschappij moet aan zo veel dingen werken......
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 09:52
Verwijderd
Citaat:
miss_nientje schreef op 08-03-2005 @ 10:29 :
ik ken een vriendin
die met een loberboy te maken heeft gehad
ze kwam niet helemaaal in die hoeren dingen
maar ze zit er nu erg mee
en ik probeer der te helpen maar wat kan ik doen
om der weer vertrouwen te geven in jongens


Het is vooral van belang dat ze haar leven weer goed op de rails krijgt, dan kan ze over een paar jaar nog wel eens voorzichtig weer naar jongens kijken. Voorzichtig, zeg ik, want ze is blijkbaar ontzettend naïef.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 09:55
Verwijderd
sorryh oor maar je merkt het heus wel als het een loverboy is.
als hij je kadoos geeft en dan iets van je terug vraagt wat niet helemaal klopt weet je het toch al.
gewoon je scheur open trekken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 12-03-2005 @ 00:41 :
hoe die loverboys aan die meisjes komen heb ik eigenlijk nog nooit begrepen. Iedereen heeft nu toch wel door dat wanneer je in de eerste maand overladen wordt met kado's je uit moet kijken en je op zn minst af moet gaan vragen of je vriend niet eens wat zuiniger kan gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 17:24
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
alle vrouwen die met loverboys te maken krijgen zijn dezelfde soort types indien mogelijk (media geilen types)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 17:33
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Paulo Nuñez schreef op 12-03-2005 @ 18:24 :
alle vrouwen die met loverboys te maken krijgen zijn dezelfde soort types indien mogelijk (media geilen types)
media geilen types? Nou denk ik niet dat ze percé in de media willen, want dát is namelijk mediageil.

Meisjes die slachtoffer worden van een loverboy zijn: domme breezahwijven die iedereen neuken voor een euro, of hele onzekere meisjes die het geweldig vinden dat ze een keer een vriendje kunnen krijgen, ookal is het een of andere rioolfiguur rechtstreeks uit het rifgebergte
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:06
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Paulo Nuñez schreef op 12-03-2005 @ 18:24 :
alle vrouwen die met loverboys te maken krijgen zijn dezelfde soort types indien mogelijk (media geilen types)
misschien bedoel je mensen die aandacht nodig hebben?
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:11
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Elk weldenkend meisje moet toch wel bij haar verstand zijn en dit zien aankomen. Je kunt de politie bellen (0900-8844) en aangifte doen.
Helaas vallen de meeste (BrEeZaH) meiden juist op stoere jongens met grote BMW's.
Die meiden van tussen de 13 tot 17 jaar nou eenmaal vaak een beetje naief. Dus je kunt het ze toch niet helemaal kwalijk nemen. Veel mensen weten niet precies wat die loverboy-pratijken inhouden en hoe deze jongens precies te werk gaan. Een landelijke voorlichtingscampagne zou uitkomst moeten bieden.

Wat die pooiers doen, is jonge meisjes die tegen "stoere kerels" opkijken en net een beetje in de "liefde" komen kijken overladen met aandacht en cadeaus (want als crimineel hebben ze natuurlijk drugs en pooiergeld zat). Als die meiden helemaal 'verliefd' zijn is het van: "als je echt van me houdt, dan ga je naar bed met Piet hier, een goeie maat van me die pas 55 jaar oud is".
Op een gegeven moment doet zo'n meisje dat vrijwillig - of niet, door middel van geweld of chantage.

En als je dan als meisje van 13 -18 jezelf in kringen van Antillianen van 20 jaar met wapens en zo bevindt, dan doe je wat je gevraagd wordt.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:38
ralpje
ralpje is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 13-03-2005 @ 01:11 :
Elk weldenkend meisje moet toch wel bij haar verstand zijn en dit zien aankomen. Je kunt de politie bellen (0900-8844) en aangifte doen.
0900-tuig werkt ook.

Citaat:

Veel mensen weten niet precies wat die loverboy-pratijken inhouden en hoe deze jongens precies te werk gaan. Een landelijke voorlichtingscampagne zou uitkomst moeten bieden.
De film 'loverboy' is wat dat betreft wel een aanrader, nu zo'n twee keer op tv geweest als ik het me goed herinner, alleen steeds op vage tijdstippen (zaterdagnacht half één ofzo, als de meeste slachtoffers van loverboys aan het werk zijn).

Citaat:
Wat die pooiers doen, is jonge meisjes die tegen "stoere kerels" opkijken en net een beetje in de "liefde" komen kijken overladen met aandacht en cadeaus (want als crimineel hebben ze natuurlijk drugs en pooiergeld zat). Als die meiden helemaal 'verliefd' zijn is het van: "als je echt van me houdt, dan ga je naar bed met Piet hier, een goeie maat van me die pas 55 jaar oud is".
Op een gegeven moment doet zo'n meisje dat vrijwillig - of niet, door middel van geweld of chantage.

En als je dan als meisje van 13 -18 jezelf in kringen van Antillianen van 20 jaar met wapens en zo bevindt, dan doe je wat je gevraagd wordt.
Hell, als ik een 18 jarige Antiliaan met een vuurwapen voor m'n neus had staan, zou ik nog wel op m'n knieën gaan.
Het is niet zozeer dat die meiden echt gedwongen worden, maar er wordt op het gevoel gespeeld, vandaar dat het ook niet echt strafrechtelijk aan te pakken is.
Eerst wordt er een soort van vertrouwensrelatie opgebouwd, het naïeve tutje wordt verliefd, en vervolgens komt de NATOG met het verhaal dat hij een schuld van een paar honderd euro heeft bij iemand, en dat hij omgelegd wordt als hij niet binnen een week betaald. Het geld heeft hij niet, maar als zij nou ff met die gozer de koffer in duikt, is het ook goed. Het meisje wordt op die manier zo ingepakt dat ze eigenlijk vrijwillig sex heeft met die ander, als gevolg van de psychologische druk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 19:02
GoldenSample
Avatar van GoldenSample
GoldenSample is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2005 @ 09:45 :
dat zeggen ze allemaal als excuus. Gezegd is trouwens met een 'd'.
wat is dat nou weer voor onzin, 1 op de 10 mensen heeft het geloof ik (ik ook)

maar ontoppic, de best manier is natuurlijk dat ze een heel erg aardige vriend krijgt die goed naar d'r luisterd etc etc maar ja, vind maar zo iemand waar zij op valt en die op haar valt...
__________________
zeur niet op spelling, ben dislectysch...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 19:35
Verwijderd
Hoe hard het ook klinkt, ik vind dat de meisjes in dit soort gevallen het deels zichzelf aandoen.

Het zijn altijd dezelfde meiden die op "foute jongens" vallen.
Een aardige, betrouwbare jongen zien ze als suf en niet spannend genoeg. De meiden kiezen zelf dit soort foute gasten uit als vrienden. Vergeet dat niet!

Je hebt zelf in de hand met wat voor mensen je omgaat.

Hetzelfde met vrouwen die mishandeld worden.
Ik ken hier in de buurt ook een vrouw, haar man laat haar geregeld alle hoeken van het huis zien, de kinderen krijgen eveneens geregeld een pak slaag.

De politie heeft de man al eens gearresteerd, er is altijd rottigheid met hem en TOCH gaat de vrouw steeds weer bij hem terug.

Als je dan als vrouw niet de kracht hebt om uit die vicieuze cirkel te treden en om voor jezelf te kiezen, dan moet je ook niet klagen.

Eigen verantwoordelijkheid dus.

Ok genoeg moraliserend geleuter: Ontopic:
wat kan ik doen om der weer vertrouwen te geven in jongens --> Zorg dat ze niet weer in een foute vriendenkring terecht komt! Praat met haar over haar voorkeur voor jongens?

Een vriendin van mij kwam ondanks de vele waarschuwingen van mij en enkele vrienden keer op keer weer in dezelfde foute vriendenkring terug. Het probleem bleef dan ook bestaan.

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:24
*Lady Sting*
*Lady Sting* is offline
Denk dat de tegenwoordige LOVERBOYS beter weten dan hun slachtoffers bij de hoeren te zetten. Want daarstaan hun algemeen bekend om en om anders te zijn maar wel een LOVERBOY gaan ze andere dingen doen!

Geef je vriendin heel veel steun, maar je moet niet denken dat ze ineens de vertrouwen in jongens terug krijgt! Altijd geduldig zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
DetonatorDc schreef op 14-03-2005 @ 20:35 :
Hoe hard het ook klinkt, ik vind dat de meisjes in dit soort gevallen het deels zichzelf aandoen.

Het zijn altijd dezelfde meiden die op "foute jongens" vallen.
Een aardige, betrouwbare jongen zien ze als suf en niet spannend genoeg. De meiden kiezen zelf dit soort foute gasten uit als vrienden. Vergeet dat niet!

Je hebt zelf in de hand met wat voor mensen je omgaat.

Hetzelfde met vrouwen die mishandeld worden.
Ik ken hier in de buurt ook een vrouw, haar man laat haar geregeld alle hoeken van het huis zien, de kinderen krijgen eveneens geregeld een pak slaag.

De politie heeft de man al eens gearresteerd, er is altijd rottigheid met hem en TOCH gaat de vrouw steeds weer bij hem terug.

Als je dan als vrouw niet de kracht hebt om uit die vicieuze cirkel te treden en om voor jezelf te kiezen, dan moet je ook niet klagen.

Eigen verantwoordelijkheid dus.

Ok genoeg moraliserend geleuter: Ontopic:
wat kan ik doen om der weer vertrouwen te geven in jongens --> Zorg dat ze niet weer in een foute vriendenkring terecht komt! Praat met haar over haar voorkeur voor jongens?

Een vriendin van mij kwam ondanks de vele waarschuwingen van mij en enkele vrienden keer op keer weer in dezelfde foute vriendenkring terug. Het probleem bleef dan ook bestaan.

en zo is het, al zeg ik het zelf
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 18:15
jeas
jeas is offline
Het is niet eerlijk om iedereen die jong is en geld heeft gelijk uit te maken voor loverboy.

Ik heb zelf ook een nieuw type bmw maar een loverboy ben ik niet en daarnaast heb ik ook nog een licht getinte huidskleur hoewel ik 100% Nederlander ben.

Volgends mij is het wel heel moeilijk om zo iemand te herkennen omdat ze wel degelijk gestructureerd en professioneel te werk gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Loverboy? ..
lalalastupid
14 18-05-2010 20:07
Liefde & Relatie Beware of LOVERBOYS
Ostentation
70 12-06-2005 13:02
Seksualiteit Loverboys
evanescence
48 12-04-2005 15:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys steeds groter probleem
Mr.Hypert€xt
125 02-03-2005 19:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys richten zich op moslima‘s
Silvia19
104 20-05-2004 10:59
Verhalen & Gedichten [verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...)
Freakgrrl
4 17-10-2002 13:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.