Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2012, 13:59
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hey allemaal! It'd be nice als jullie een minuutje of 5 willen spenderen aan een meisje dat al enkele weken confused rondloopt en niet weet wat ze moet doen, denken of voelen.

Ik heb 1 jaar met een jongen in de klas gezeten, M, en ik ben er altijd goed mee overeen gekomen. Dat was vorig schooljaar (4e middelbaar). Hij was aantrekkelijk, slim, respectvol en vooral: vrij tot zeer hilarisch. Echt, ik ken veel grappige mensen, maar niemand zo grappig als hij. (M wordt bijna 18, ik 17)
Gedurende dat 4e jaar had ik een relatie met een jongen, maar ik ben nooit echt gelukkig met hem geweest.
Iets meer dan twee weken geleden had ik het uitgemaakt met die jongen. Om daar niet de hele dag aan te hoeven denken, gingen mijn vrienden en ik die avond naar de MacDonald's en daarna uit. En wie was daar ook? M! Het was een vreemd weerzien, want de vorige keer dat ik hem zag, was laatste schooldag van het vorig schooljaar.
Oke, ik had hem een dag later een bericht gestuurd, niets speciaal, maar hij antwoordde erg vriendelijk. Ik vond het wel leuk, maar hechtte er geen extra belang aan.
Op een avond belde hij me op, omdat ik problemen had op school, en het was een zeer leuk gesprek, dat twee uur duurde. De volgende dag wist iedereen van zijn klas, mijn vorige klas dus, dat M en ik twee uur hadden gebeld en het werd nogal vreemd gevonden, maar dat snap ik wel. Dus hij had aan meerdere personen verteld dat hij zolang met mij had gebeld:') * feeling flattered *
Je moet wel weten dat M helemaal geen gsm-persoon is, gedurende de dag sms't hij zelden en enkel in de avond checkt hij zijn gsm, om dan soms te bellen.
En een paar dagen later hadden we weer een lang telefoongesprek. Het ging onder andere over het feit of we elkaar niet eens gingen zien, dus of we niet eens zouden afspreken. Uiteindelijk kwamen we bij de conclusie dat we vrijdag zouden uitgaan en dat ik dan bij hem zou blijven slapen. Door omstandigheden hadden we die zaterdag dan afgesproken, maar dan zonder het uitgaan en gewoon bij zijn thuis.
Hij is ook niet van het type dat vaak meisjes mee naar huis neemt, hij was redelijk nerveus dat ik zijn ouders kwam ontmoeten
Het was echt een gezellige avond, in het begin een beetje ongemakkelijk maar dat ging snel weg. We begonnen elkaar steeds leuker te vinden, naarmate we langer bij elkaar waren. Het enige probleem was dat M die avond net redelijk moe was, door verschillende redenen, maar dat was op zich niet extreem erg. We gingen slapen (ik in zijn bed en zijn heerlijkruikende pyjama! en hij op het logeerbed naast mij) maar de volgende dag moest ik al vroeg naar huis. Toen we samen op mijn bus wachtten, was het toch wel een beetje vreemd. We zaten naast elkaar op het bankje en keken soms eens glimlachend naar elkaar, maar er is (helaas?) niks gebeurd.
Een paar dagen later had ik vrijwel weinig van hem gehoord, waardoor ik dacht dat mijn sleepover hem was tegengevallen. Ik ben een onzeker persoon, soms dacht ik zelfs dat hij me niet eens leuk vond, maar misschien zelfs irritant! Maar op een avond belde hij me nog eens en toen vroeg ik resoluut: had je het misschien leuker verwacht? Hij antwoordde steevast van niet en vertelde toen dat hij van mij dacht dat ik het leuker had verwacht en dat ik dus misschien teleurgesteld was (mede omdat hij zo moe was die avond). Conclusie: zowel M als ik zijn onzeker.
Drie dagen geleden belde hij opnieuw. Na het gesprek vroeg ik, zonder iets te insinueren: En, wanneer zie ik je nog eens? Hij vertelde dan dat hij de avond erop ging fitnessen (donderdag dus) en dat hij het leuk zou vinden moest ik meegaan.
Ik herinner me opeens een flard van het gesprek.
Ik: En gaat dat dan, voor 1 keer mee gaan fitten? Hoeveel kost dat dan?
Hij: Ja, je moet een driebeurtenkaart kopen, kost €20. Dan kunnen we elkaar nog drie keer zien.
* gniffelt *
Hij zegt ook soms dat hij wou dat ik bij hem was. Maar begrijp me niet verkeerd: hij is niet het type dat zoiets tegen elk meisje zegt, zonder verlegen te worden. Nee, wanneer we het over iets totaal anders hebben, zegt hij dit plots zonder reden, een beetje aarzelend en begint dan snel over iets anders.
Hij heeft wel veel vriendinnen, maar die doen de dingen die ik doe niet. (zoals alleen blijven slapen)
Uiteindelijk konden we (door omstandigheden..) niet gaan fitnessen, maar dat gaan we vanavond misschien wel doen
Gisteren (vrijdag) had ik iets minder leuk met hem meegemaakt. Ik had zin om hem die avond te zien, want het was al van zondagochtend, de week ervoor, geleden dat ik hem had gezien.
Dus ik stuurde:
Geen zin on hangin' around vanavond, na mijn les? (dat tot 10 uur duurde btw)
As usual moest ik weer een paar uur wachten voordat ik antwoord kreeg en hij stuurde:
Ma ik heb geen belwaarde meer en ik heb vanavond al afgesproken, sorry

Ik weet niet waarom, maar opeens voelde ik me heel erg afgewezen. Ik heb ook het vermoeden dat hij liegt. Hij zegt 'geen belwaarde', maar hij is wel steenrijk, of is dat een absoluut verkeerd statement? Hij had ooit wel verteld dat zijn ouders de kosten van een telefoongesprek betaalden, maar betalen zij dan sowieso ook de kosten van berichten? Na dat bericht had ik maar: oke, çava geantwoord, maar ik voelde me niet extreem vrolijk toen.
Nu durf ik ook niks meer te sturen, bijvoorbeeld om te vragen of het fitnessen vanavond nog doorgaat. Ik heb ook geen zin om de hele dag te wachten op een bericht van hem, dan kan ik mijn avond ook niet plannen.
Hij heeft vroeger al verschillende 'relatietjes' gehad, zoals ik dat noem. Geen serieuze dus.
M en ik hebben eens een ellenlang gesprek gehad over ons verleden, wat betreft relaties. Het was wel interessant, maar toch een beetje vreemd

Oke, wat denken jullie?
Aarzel niet om eerlijk te zijn, want ik zeg altijd:
Beter gekwetst worden door de waarheid, dan getroost worden door een leugen


toedels!
Advertentie
Oud 21-01-2012, 14:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tl;dr, maar volgens mij moet dit in dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817906
Oud 21-01-2012, 14:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je post is me een beetje te lang, maar heb je een beetje tieten? Dan is de vraag uit de topictitel wel te beantwoorden.
Oud 21-01-2012, 14:07
Verwijderd
Volgens mij vindt hij je maar niets.
Oud 21-01-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Tl;dr, maar volgens mij moet dit in dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817906
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verleiden
squier
31 20-04-2007 08:55
Films, TV & Radio paradise hotel
Verwijderd
411 28-05-2004 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.