Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2010, 18:01
marina16
marina16 is offline
helleuw peep.

mn flow wil mn uitnodigen bij hem thuis.
hij woont op zichzelf is 24 en ik ben 16 volgende maand 17
we hebben verder nog nooit afgesproken dat wou hij wel vrijdag uit eten gaan maar ik zie dat echt totaal niet zitten.

heeft dit misschien te maken dat het me eerste vriend is en dat ik nog niks durf??

want we lopen wel te flik flooien op t werk enzo maarja dan ben je weer bang dat je word betrapt.

heeft iemand tips.

zelf denk ik echt van ohh straks gaat hij me vermoorden ofzow is echt een hele raare gedachten want ik weet dat hij nooit iets raars zou doen maar toch zit t me dwars. help??

Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 19:56. Reden: iets veranderd
Advertentie
Oud 27-10-2010, 18:12
Verwijderd
Vind je het fijner als je ergens in het openbaar afspreekt? Je kan natuurlijk in een stad afspreken, waar anderen zijn. Als er dan iets gebeurd dan ben je niet alleen. Als je wilt kan je ook vragen of hij bij jou thuis wilt komen.
Misschien is het ook handiger als je hem verteld dat je het allemaal een beetje eng vindt. Dat hij de eerste jongen is. Dat zal hij best begrijpen toch?
Oud 27-10-2010, 18:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Denk je serieus dingen als 'o straks gaat hij me vermoorden'? Dat lijkt me niet echt, nou ja, teken van een vertrouwensband. Want als je zulke dingen bij iemand gaat denken (of je het al dan niet serieus neemt) dan zit er toch iets niet helemaal lekker. Ligt dat aan hem/heb je het alleen bij hem?

Kijk, dat je het spannend vindt en dat het nieuw is, dat is vrij normaal, zou ik ook last van hebben. Maar volgens mij krijg je dan toch andere gedachten, meer richting onzeker van jezelf en zenuwachtig of zoiets. Niet van 'straks gaat hij me vermoorden.' En misschien ligt het ook wel aan jou, dat er iets met jou is waardoor jij heel makkelijk (en zonder goede oorzaak) dat soort dingen gaat denken, maar dan nog. Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt, waarom je zulke dingen denkt.

Het enige waar ik zo snel over kan struikelen, is dat hij een behoorlijk stukje ouder is. Maar waar ben jij precies bang voor? Waarom? Waar komt het vandaan? Heb je enig idee daarover?

En verder: zolang het niet goed voelt, zou ik het nog niet doen. Dan kun je inderdaad beter ergens anders afspreken, misschien durf je dan ook wel meer/leer je 'm meer te vertrouwen. (;
Oud 27-10-2010, 18:23
marina16
marina16 is offline
tsja ik weet t niet goed miss ik vermoorden dan het verkeerde woord.
ik vertrouw hem erop dat hij niks zal doen.

en ik ben gewoon nouja ni echt bang maar gewoon enorm onzeker. terwijl hij mn lichaam toch al gezien heeft en aangeraakt enzo maar toch vind ik het eng.

ik heb al gevraagd of hij megaat naar de bios
Oud 27-10-2010, 19:12
Verwijderd
Bios is een prima idee!
En als hij alleen bij hem thuis wilt afspreken dan moet je niet gaan. Zeker niet als het voor jou niet fijn voelt. Dan voel je je daar waarschijnlijk ongemakkelijk en alles. Beter wacht je totdat je het wel fijn vindt!
Oud 27-10-2010, 19:17
marina16
marina16 is offline
we gaan vrijdag gezelli naar de triller devil

ahw i love thrillers
Oud 27-10-2010, 19:21
Danny-058
Danny-058 is offline
niet gaan als je je niet op je je gemak voelt alleen wat je wel wilt en waar je je goed bij voelt
Oud 27-10-2010, 19:39
Verwijderd
Oke mooi! Misschien vind je het daarna makkelijker om naar zijn huis toe te gaan.
Oud 27-10-2010, 19:56
marina16
marina16 is offline
ik hoop t.
ik heb nu igg wel zin om naar de film te gaan.
alleen vind ik het idee om in zijn auto te stappen nog een beetje vreemd en waarom??
t is zo stom net alsof hij me wilt ontvoeren zo voelt het dan maar als ik bij hem ben op de zaak ben ik helemaal happy.

ik was vorrige week op vakantie en toen hebben we ongeveer 200 smsjes heen en weer gestuurd.
dus ik snap niet waarom ik dan niet eens bij hem in de auto durf te stappen
Oud 28-10-2010, 13:13
marina16
marina16 is offline
kan iemand mij nog helpen bij het auto mistyrie?
Oud 28-10-2010, 13:17
Verwijderd
Hmm eerlijk gezegd lijkt het alsof je bang voor hem bent, vind ik. Het is niet normaal dat je dingen in je hoofd hebt van ontvoeren en vermoorden. Ik zal me als ik jou was toch afvragen of je wel echt wilt afspreken, want als je er met zo'n gedachte naartoe gaat dan klopt er iets niet.
Oud 28-10-2010, 13:26
marina16
marina16 is offline
maar ik ben niet bang voor hem.
t is alleen dat t ijs nog gebroken moet worden.
Oud 28-10-2010, 14:42
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Citaat:

ik ben 16 volgende maand 17
Ohh, dat maakt t verschil, dán is t goed.


Het hele leeftijdsverschil terzijde,

Mensen van jouw leeftijd kunnen je ook vermoorden als je bij ze bent. Maargoed, je zegt zelf al dat je t niet durft. Probeer het ijs op een andere manier te breken, waarna je niet met m mee naar huis gaat.

Laatst gewijzigd op 28-10-2010 om 15:53.
Oud 28-10-2010, 15:51
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
te veel criminal minds enzo gekeken ofzo dat je zulke dingen over mensen denkt waar je niet bang voor bent als je bij ze bent.

iig zou ik eerst eens gezellig dat uit eten of iets anders gaan doen, dan kan je daarna altijd nog beslissen of je wel of niet met hem mee naar huis gaat. je hele plannen hoeven toch niet x dagen van te voren bekend te zijn?
als je toch per se van te voren iets wilt afspreken en je 'angst' wilt overwinnen om naar zijn huis te gaan
ga eerst eens een film kijken met vrienden erbij (als julllie een beetje dezelfde vriendegroep hebben gaat dat makkelijk en anders is het een mooi moment dat jouw vrienden zijn vrienden leren kennen en andersom)

iig succes!
Oud 28-10-2010, 16:28
marina16
marina16 is offline
Teveel CM gekeken haha zou best wel kunnen

we gaan morgen naar de film
natuurlijk eentje die laat draaid 22:10 haha dus die moet ik gewoon overleven
hij is wat van plan vertelde hij me haha. maar als het me niet aanstaad dan ga ik mn mannelijke kant ff laten zien (a)
Oud 28-10-2010, 16:36
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Citaat:
Teveel CM gekeken haha zou best wel kunnen

we gaan morgen naar de film
natuurlijk eentje die laat draaid 22:10 haha dus die moet ik gewoon overleven
hij is wat van plan vertelde hij me haha. maar als het me niet aanstaad dan ga ik mn mannelijke kant ff laten zien (a)
Persoonlijk vind ik naar de bioscoop gaan geen goede manier om 'het ijs te breken'. Je hebt niet echt de kans om te praten, en zijn aandacht moet je dan delen met de film.

Het wordt ongetwijfeld leuk, maar persoonlijk en naar ervaring had ik als eerste date iets anders gedaan, ergens wat drinken, bowlen, minigolfen, whatever.
Oud 28-10-2010, 16:40
marina16
marina16 is offline
ik kan voor en na de film toch ook met hem praten??
mischien kunnen we nog een cafetje of iets binnenstappen na de film
Oud 28-10-2010, 16:40
knight
knight is offline
misschien moet je mensen om je heen waarschuwen dat je nar hem gaat en als je bij hem bent je mobiel standby houden. dus nummer al ingetikt hebben en alleen op belllen hoeven drukken,
Ads door Google
Oud 28-10-2010, 16:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
misschien moet je mensen om je heen waarschuwen dat je nar hem gaat en als je bij hem bent je mobiel standby houden. dus nummer al ingetikt hebben en alleen op belllen hoeven drukken,
Het gaat om een angst, niet om een reële bedreiging. Dat hoop ik niet, tenminste, hoewel ik me wel afvraag waar die angst vandaan komt. En waarom:

Citaat:
heeft dit misschien te maken dat het me eerste vriend is en dat ik nog niks durf??
Iemand je vriendje (?) is en je dan zo bang bent. Waarom wíl je een vriendje waar je zulke dingen over denkt?
Oud 28-10-2010, 16:44
knight
knight is offline
als je je vriendje niet vertrouwt moet je ook geen relatie met hem aangaan.
Oud 28-10-2010, 16:48
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Citaat:
ik kan voor en na de film toch ook met hem praten??
mischien kunnen we nog een cafetje of iets binnenstappen na de film
Hey, tis jouw feestje. Kk vertel je alleen hoe het bij mij ging, al hoeft t bij jou niet zo te gaan, natuurlijk.

Ik ben een aantaal keer naar de film gegaan met een iemand die ik leuk vond, maar, die ik buiten school of werk om njiet echt kende.

Ik vind dat er tijdens de film dan een beetje een 'sfeertje' hangt. De druk of juist behoefte om te praten, want je wilt elkaar beter leren kennen, neem ik aan. Voor mij is dat een beetje een afknapper of beter gezegd een domper.

Maargoed, zoals ik zei, jouw feestje. Je palmt hem vast wel in. x]
Oud 28-10-2010, 17:03
marina16
marina16 is offline
haha hij eerder mij denk ik hahaha
Oud 28-10-2010, 17:10
marina16
marina16 is offline
Citaat:
misschien moet je mensen om je heen waarschuwen dat je nar hem gaat en als je bij hem bent je mobiel standby houden. dus nummer al ingetikt hebben en alleen op belllen hoeven drukken,
nou hij gaat niks doen hoor daar vertrouw ik hem wel op maar er spook gewoon spanning door mn lijf waardoor ik die gedachtes misschien krijg ik merk t morgen wel en dan horen jullie t wel (a)

binnen 1 dag niks gehoord ben ik ontvoerd nee dat doet hij niet
Oud 28-10-2010, 17:12
marina16
marina16 is offline
Citaat:
Het gaat om een angst, niet om een reële bedreiging. Dat hoop ik niet, tenminste, hoewel ik me wel afvraag waar die angst vandaan komt. En waarom:

nee t gaat niet om bedreigingen t gaat erom dat ik een beetje een watje ben

Iemand je vriendje (?) is en je dan zo bang bent. Waarom wíl je een vriendje waar je zulke dingen over denkt?
t is mn vriend NOG niet ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren waarom ik nou zo zenuwachtig ben want ik heb wel gewoon t gevoel dat t nergens op slaat
Oud 28-10-2010, 17:22
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Misschien is het gewoon een vibe die je onderbewust opvangt,

Het is niet raar om zenuwachtig te zijn tijdens een eerste date, maar als het meer is dan dat, sluit ik me aan bij diegenen die zeggen dat je t beter niet kunt doen, als je je er zo slecht bij voelt.
Advertentie
Oud 28-10-2010, 17:57
marina16
marina16 is offline
ik had ehm net weer aan de telefoon hoe laat hij er was enzo en dan voel ik het allemaal niet.
dan denk ik ook niet na. dus ik weet al een op;ossing gewoon lekker veel praten morgen met hem zonder te praten over sexualiteit
Oud 28-10-2010, 18:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind niet per se dat je een watje bent, zo zou ik het niet verwoorden. Eerder dat je bang bent voor... aparte dingen, zeg maar. En hoe wil je dat het je vriendje wordt, als je voor zulke dingen bang bent? Ik bedoel, een relatie beginnen met iemand waarvan je zo nu en dan denkt 'straks vermoordt hij me' nou ja, dat lijkt me niet ideaal.

En hoezo:

Citaat:
lekker veel praten morgen met hem zonder te praten over sexualiteit
Praten jullie dan zoveel over seksualiteit/voel je je daar niet prettig bij? Of heb je een andere reden om dat zo te zeggen?
Oud 28-10-2010, 18:07
marina16
marina16 is offline
ehm nee we praten er niet echt veel over.
we doen er wel al veel mee hij heeft me maandag half gevingerd en dat vond ik wel lekker voelde me er ook goed bij.

en ik heb een andere reden om dat te zeggen gewoon omdat dat me niet echt rustig maakt maar juist enorm opgewonden
Oud 28-10-2010, 18:20
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Citaat:
ehm nee we praten er niet echt veel over.
we doen er wel al veel mee hij heeft me maandag half gevingerd en dat vond ik wel lekker voelde me er ook goed bij.

en ik heb een andere reden om dat te zeggen gewoon omdat dat me niet echt rustig maakt maar juist enorm opgewonden
Zei je ergens hierboven niet dat je het ijs wilde breken?


Zo te horen is het ijs al gebroken.
Oud 28-10-2010, 18:23
marina16
marina16 is offline
ja maar ja de stage vloer en voor hem werk vloer is nou niet echt een geschikte plek voor een date
daar voel ik me wel relaxted omdat dat mn vertrouwde plekje is maar ik moet ff leren dat er meer plekjes zijn die betrouwbaar zijn
Oud 28-10-2010, 18:28
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Citaat:
jmaar ik moet ff leren dat er meer plekjes zijn die betrouwbaar zijn
Zoals een bioscoop?

Slechte keuze
Oud 28-10-2010, 18:32
marina16
marina16 is offline
Citaat:
Zoals een bioscoop?

Slechte keuze
hoezo slechte keus??
Oud 28-10-2010, 18:52
Maizel
Avatar van Maizel
Maizel is offline
Ik las iets verkeerd, sorry .
Oud 28-10-2010, 18:54
marina16
marina16 is offline
haha geeft niet
Oud 28-10-2010, 19:20
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Ik duim morgenavond voor je
Oud 28-10-2010, 19:35
Verwijderd
"flow"?
Ads door Google
Oud 28-10-2010, 19:38
marina16
marina16 is offline
Ja flow oftewel flirt.
flow is het nieuwe woord van tegenwoordig onder de pubers en tieners blijkbaar
Oud 30-10-2010, 01:27
marina16
marina16 is offline
Nou mensen het was een super geslaagt avondje,
we zijn naar de film paranormal activity 2 geweest een super spannende en ook wel enge film met grote schrik momenten.
in de rustige stukken hebben we gezoend (a) en tsja op de parkeer plaats heeft hij me een beetje gevingerd

eind goed al goed pff ik ga nu slapen ben heel erg moe nu.

Xxxxx en tnks voor de tips iedereen
Oud 30-10-2010, 07:19
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
t is mn vriend NOG niet
Maar je wel alvast (half) laten vingeren. Die volgorde klopt volgens mij niet helemaal...
Oud 30-10-2010, 08:35
Verwijderd
Nee, ik ben het met hookee eens. Aan de ene kant ben je bang voor hem, bang dat hij je vermoord, bang dat hij je ontvoerd. Vervolgens is hij je vriend niét maar je laat je wel vingeren door hem?
Oud 30-10-2010, 10:06
marina16
marina16 is offline
@ kika ehm ja dat was zo. allo mag ik ook ff wennen aan die nieuwe dingen.
nu vind ik het niet eng meer hoor
Oud 30-10-2010, 10:51
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
@ kika ehm ja dat was zo. allo mag ik ook ff wennen aan die nieuwe dingen.
nu vind ik het niet eng meer hoor
Nou wen er dan maar gauw aan, want met 24 jaar heeft hij nog veel meer in petto, en snel ook.. Leg je grenzen voor je er spijt van krijgt.
Oud 30-10-2010, 11:11
marina16
marina16 is offline
grenzen zijn allang gelegt ^^,
Oud 30-10-2010, 12:39
Verwijderd
Schijnbaar niet. Als jij hier een topic gaat aanmaken over dat je niet durft af te spreken en je je vervolgens op je afspraakje laat vingeren, dan zijn er in mijn ogen weinig grenzen.
Oud 30-10-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Schijnbaar niet. Als jij hier een topic gaat aanmaken over dat je niet durft af te spreken en je je vervolgens op je afspraakje laat vingeren, dan zijn er in mijn ogen weinig grenzen.
Mwah, jij kunt je niet vinden in haar grenzen, dat is wat anders..

Het is belangrijk dat je duidelijk naar hem toe bent, geef hem duidelijk aan wat je spannend en eng vindt. Als hij het goed met je voorheeft zal hij heel voorzichtig met je doen en krijg je rustig de kans om te wennen aan nieuwe situaties. Heeft hij geen geduld met je dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent...
Oud 31-10-2010, 01:29
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Nou wen er dan maar gauw aan, want met 24 jaar heeft hij nog veel meer in petto, en snel ook.. Leg je grenzen voor je er spijt van krijgt.
Wat heeft zon gast nou in petto? Een knul van 24 die een meisje van 16 (oh wacht, bijna 17) de eerste puntjes van de liefde laat zien (eerste vriendje, he) heeft dus iets vaags dat ~25 jarige meiden afschrikt. Dus zon jongen heeft vast niet al te veel in petto.
Behalve zijn manga alto fantasieen. Ik heb meiden in de klas van haar leeftijd, ook wat onervaren. Ook zon zelfde look. En ik heb ook een neef van zijn leeftijd. Die is zich op het moment zich aan het voorbereiden om samen te wonen met zijn vriendin van zijn eigen leeftijd.
Soms zie ik wel een mooie alto lopen, denk ik ook wel dat die Japanse pedofiele striptekenaars wel wat goeds zien. Maar die meisjes zijn van mijn leeftijd. Het is niet goed om zoveel tijd en aandacht weg te stoppen in een of andere perverse fantasie. Waarbij die 24 jarige clown dus zijn hele beste seksuele periode en zon tekenaar zijn hele levensberoep voor zon vieze gedachte laten doorgaan.

Edit: ik zie dus allemaal van die slechte fouten. Maar selecteren tussen woorden wanneer mobiel gaat zo lastig. Just so you know
Dit meisje klinkt zo onzeker als een eenzame babyaap op de mt Everest. Eerst durfst ze niet, dan praat ze in die "cute" taal die van de haarverfers altijd gebruiken op msn/hyves. Dan wil ze hem haar vriend noemen, gepaard met allemaal fakestreetwise woorden als "mn flow" en wat meer, ik heb nml niet alles gelezen. Dan wil ze dat opeens niet meer? Ze laat zich vingeren voor de eerste keer, maar stelt van niemand eisen.
Lijkt me meer cheap gebabbel om een of andere lust te voeden, bestaande uit fantasieen en machtsgeilheid ontstaan uit gebrek aan ouderlijke liefde en veel afwijzingen.
Oud 31-10-2010, 01:34
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik kan ook alleen nog maar midden in een bericht editten, dus kan er wat raar uitzien. Kon dit dus ook niet meer verbeteren of onderaan mijn originele bericht zetten.
Oud 31-10-2010, 09:34
marina16
marina16 is offline
Citaat:
Wat heeft zon gast nou in petto? Een knul van 24 die een meisje van 16 (oh wacht, bijna 17) de eerste puntjes van de liefde laat zien (eerste vriendje, he) heeft dus iets vaags dat ~25 jarige meiden afschrikt. Dus zon jongen heeft vast niet al te veel in petto.
Behalve zijn manga alto fantasieen. Ik heb meiden in de klas van haar leeftijd, ook wat onervaren. Ook zon zelfde look. En ik heb ook een neef van zijn leeftijd. Die is zich op het moment zich aan het voorbereiden om samen te wonen met zijn vriendin van zijn eigen leeftijd.
Soms zie ik wel een mooie alto lopen, denk ik ook wel dat die Japanse pedofiele striptekenaars wel wat goeds zien. Maar die meisjes zijn van mijn leeftijd. Het is niet goed om zoveel tijd en aandacht weg te stoppen in een of andere perverse fantasie. Waarbij die 24 jarige clown dus zijn hele beste seksuele periode en zon tekenaar zijn hele levensberoep voor zon vieze gedachte laten doorgaan.

Edit: ik zie dus allemaal van die slechte fouten. Maar selecteren tussen woorden wanneer mobiel gaat zo lastig. Just so you know
Dit meisje klinkt zo onzeker als een eenzame babyaap op de mt Everest. Eerst durfst ze niet, dan praat ze in die "cute" taal die van de haarverfers altijd gebruiken op msn/hyves. Dan wil ze hem haar vriend noemen, gepaard met allemaal fakestreetwise woorden als "mn flow" en wat meer, ik heb nml niet alles gelezen. Dan wil ze dat opeens niet meer? Ze laat zich vingeren voor de eerste keer, maar stelt van niemand eisen.
Lijkt me meer cheap gebabbel om een of andere lust te voeden, bestaande uit fantasieen en machtsgeilheid ontstaan uit gebrek aan ouderlijke liefde en veel afwijzingen.
Okee en nu in het nederlands graag???
Oud 31-10-2010, 09:38
marina16
marina16 is offline
Citaat:
Ik kan ook alleen nog maar midden in een bericht editten, dus kan er wat raar uitzien. Kon dit dus ook niet meer verbeteren of onderaan mijn originele bericht zetten.
Jij bent echt raar bezig ben ff 10 minuten bezig geweest om je bericht te ontcijferen maar wat jij allemaal lult is helemaal niks van waar.

omg je mag tegenwoordig al niet eens meer naar de bios *zucht*
Oud 31-10-2010, 19:41
gerard321
gerard321 is offline
Citaat:
Wat heeft zon gast nou in petto? Een knul van 24 die een meisje van 16 (oh wacht, bijna 17) de eerste puntjes van de liefde laat zien (eerste vriendje, he) heeft dus iets vaags dat ~25 jarige meiden afschrikt. Dus zon jongen heeft vast niet al te veel in petto.
Behalve zijn manga alto fantasieen. Ik heb meiden in de klas van haar leeftijd, ook wat onervaren. Ook zon zelfde look. En ik heb ook een neef van zijn leeftijd. Die is zich op het moment zich aan het voorbereiden om samen te wonen met zijn vriendin van zijn eigen leeftijd.
Soms zie ik wel een mooie alto lopen, denk ik ook wel dat die Japanse pedofiele striptekenaars wel wat goeds zien. Maar die meisjes zijn van mijn leeftijd. Het is niet goed om zoveel tijd en aandacht weg te stoppen in een of andere perverse fantasie. Waarbij die 24 jarige clown dus zijn hele beste seksuele periode en zon tekenaar zijn hele levensberoep voor zon vieze gedachte laten doorgaan.

Edit: ik zie dus allemaal van die slechte fouten. Maar selecteren tussen woorden wanneer mobiel gaat zo lastig. Just so you know
Dit meisje klinkt zo onzeker als een eenzame babyaap op de mt Everest. Eerst durfst ze niet, dan praat ze in die "cute" taal die van de haarverfers altijd gebruiken op msn/hyves. Dan wil ze hem haar vriend noemen, gepaard met allemaal fakestreetwise woorden als "mn flow" en wat meer, ik heb nml niet alles gelezen. Dan wil ze dat opeens niet meer? Ze laat zich vingeren voor de eerste keer, maar stelt van niemand eisen.
Lijkt me meer cheap gebabbel om een of andere lust te voeden, bestaande uit fantasieen en machtsgeilheid ontstaan uit gebrek aan ouderlijke liefde en veel afwijzingen.
lol wat ben jij een idioot, je hebt er totaal geen verstand van
ga over iets anders praten 16 jarige idioot
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie gewoon een leuke avond of...
m_boy1995
8 10-06-2010 16:18
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10
Liefde & Relatie Reageer ik nog normaal???
LA BLADIRA
8 29-04-2004 17:28
Liefde & Relatie Ongelofelijk verliefd!!!! maar is het wederzijds?
MakaveliThaDon
13 10-10-2002 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.