Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2010, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het niet teveel gevraagd om elke dag even een smsje te krijgen, kreeg dat zelfs van m'n vriend toen ie in Maleisië zat. Wij zijn eigenlijk elk weekend wel samen (vind een weekend alleen ook vreselijk saai) en op de dagen dat we elkaar helemaal niet zien bellen we eigenlijk altijd wel even. Misschien gewoon een keer met hem over hebben? Veel jongens hebben dat helemaal niet door volgens mij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 30-10-2010, 19:27
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik vind het niet teveel gevraagd om elke dag even een smsje te krijgen, kreeg dat zelfs van m'n vriend toen ie in Maleisië zat. Wij zijn eigenlijk elk weekend wel samen (vind een weekend alleen ook vreselijk saai) en op de dagen dat we elkaar helemaal niet zien bellen we eigenlijk altijd wel even. Misschien gewoon een keer met hem over hebben? Veel jongens hebben dat helemaal niet door volgens mij.
ooh ik ken m goed genoeg om te weten dat hij zich van geen kwaad bewust is, zijn redenatie is:
'we hebben elkaar vrijdagochtend nog gezien dus dan hoef ik je die dag tenzij er iets is, toch niet per se meer iets te sturen? 'Zaterdag werkt ie de hele dag, soms slaapt ie daarna op de bank of gaat ie de kroeg in met vrienden of studerne, maar ik sms m vaak dat doet ie zelf niet.. en zondag belt ie dan meestal in de loop van de middag om te vragen hoe of wat voor die avond.. Nja gewoon net een andere instelling dan ik.
heb m alleen net een beetje een boos smsje gestuurd dat ie te weinig van zich laat horen als ie het weekend bij zn ouders is, dus ben benieuwd of ik iets terug krijg (A)
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 31-10-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
ooh ik ken m goed genoeg om te weten dat hij zich van geen kwaad bewust is, zijn redenatie is:
'we hebben elkaar vrijdagochtend nog gezien dus dan hoef ik je die dag tenzij er iets is, toch niet per se meer iets te sturen? 'Zaterdag werkt ie de hele dag, soms slaapt ie daarna op de bank of gaat ie de kroeg in met vrienden of studerne, maar ik sms m vaak dat doet ie zelf niet.. en zondag belt ie dan meestal in de loop van de middag om te vragen hoe of wat voor die avond.. Nja gewoon net een andere instelling dan ik.
heb m alleen net een beetje een boos smsje gestuurd dat ie te weinig van zich laat horen als ie het weekend bij zn ouders is, dus ben benieuwd of ik iets terug krijg (A)
Ik vind het al heel wat dat hij zondagmiddag standaard belt over wanneer hij komt etc, spreken jullie standaard af op zondagmiddag dan? Veel gesettelder krijg je 'm niet, lijkt mij zo. Snap het probleem eigenlijk niet, als je niet onzeker om hem of om jullie bent, is het toch helemaal niet erg als je even niks hoort, helemaal als je weet wat hij aan het doen is en ook weet waarom hij zelf geen behoefte heeft aan smsen?

En @Daantje: Je zegt altijd wel dat jullie je er prima bij voelen hoeveel en hoe jullie elkaar zien en dat geloof ik ook best, maar dat je een weekend echt saai vind zonder hem, dat vind ik toch gek? Ookal zie je elkaar normaal wel en ben je er gewoon aan gewend en vind je het jammer dat je hem niet ziet, dan kun je in een weekend zonder hem toch ook wel iets verzinnen om te doen? Met mensen afspreken die je normaal (die dagen) niet ziet, een leuke activiteit plannen, een verwenjezelfdag houden...

Kijk ik vind het ook niet leuk als ik mijn vriendje een weekend niet zie, maar dat is gewoon omdat we elkaar zo weinig zien, niet omdat ik niks te doen heb als hij toevallig eens níet kan..?

OT: Qimmie <3<3
Oud 31-10-2010, 01:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
pff, waarom maak ik het mezelf nou weer zo ongelooflijk moeilijk, gelukkig is hij nu uit en ik weer thuis... kan ik even rustig nadenken over waarom het zo voelt en wat ik ertegen kan doen..
Verder is t weekend op zich erg gezellig moet gewoon nu ff lekker alleen zijn denk

En t was erg gezellig met SA vrijdag
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-10-2010, 03:36
Verwijderd
Gooodver, gaan we weer. Kwam hem toevallig met een chickie tegen die hij blijkbaar al even aan het daten is toen ik met andere mensen in de stad was. Stonden ze vervolgens de halve avond in de buurt te kleffen, en ik kreeg alleen maar opmerkingen in de richting van: nou ben je wel echt te laat om iets te doen / dat krijg je als je geen actie onderneemt En waarom heb ik weer eens het gevoel dat dit wel eens heel lang zou kunnen gaan duren? Pff ik ga toch maar het klooster in
Oud 31-10-2010, 09:17
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik vind het al heel wat dat hij zondagmiddag standaard belt over wanneer hij komt etc, spreken jullie standaard af op zondagmiddag dan? Veel gesettelder krijg je 'm niet, lijkt mij zo. Snap het probleem eigenlijk niet, als je niet onzeker om hem of om jullie bent, is het toch helemaal niet erg als je even niks hoort, helemaal als je weet wat hij aan het doen is en ook weet waarom hij zelf geen behoefte heeft aan smsen?

En @Daantje: Je zegt altijd wel dat jullie je er prima bij voelen hoeveel en hoe jullie elkaar zien en dat geloof ik ook best, maar dat je een weekend echt saai vind zonder hem, dat vind ik toch gek? Ookal zie je elkaar normaal wel en ben je er gewoon aan gewend en vind je het jammer dat je hem niet ziet, dan kun je in een weekend zonder hem toch ook wel iets verzinnen om te doen? Met mensen afspreken die je normaal (die dagen) niet ziet, een leuke activiteit plannen, een verwenjezelfdag houden...

Kijk ik vind het ook niet leuk als ik mijn vriendje een weekend niet zie, maar dat is gewoon omdat we elkaar zo weinig zien, niet omdat ik niks te doen heb als hij toevallig eens níet kan..?

OT: Qimmie <3<3
@freyja:we wonen zon beetje naast elkaar en we zijn allebei altijd wel thuis op zondagavond dus meestal als hij richting huis komt smst of belt ie dus even. Maar het gaat mij dus ook meer in het algemeen, dat hij ook is informeert per sms hoe iets was oid.. en dat heeft imo niets te maken met onzekerheid of controle maar met betrokkenheid van zijn kant.

en je reactie op daantje, ik snap ook niet dat je je niet een weekendje alleen kan vermaken (bedoel vrienden, studie, leuke dingen doen, avondje bankhangen). Maar ik kan me wel heel goed voorstellen alsj e al 3 jaar lang bjina elk weekend met elkaar bent en je dan ineens een weekendje jezelf moet vermaken dat datr lastig is .

voor de rest is het hier dus weer goed en zie ik m dus vanavond weer
oh en mn schoonzus kreeg al vruchtwater dus binnen 48 ben ik 'tante' (vind het raar om mezelf zo te betitelen aangezien ik pas een jaar met mn vriend heb maar heb deze zwangerschap wel helemaal meegemaakt dus het voelt wel een beetje zo).

nja hoe dan ook, we hebben gisteravond eventjes gebeld over waarom ik een beetje bozig was en hij snapte het wel en ik snap hem nu ook wel
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 31-10-2010, 11:19
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
en mn vriend belde net, zn broer en vriendin hebben een zoontje erbij gekregen vliezen waren blijkbaar gisteren al gebroken . Maar het is helemaal gezond, en de bevalling is goed gegaan. Morgen gaan we op kraamvisite .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 31-10-2010, 12:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Freya: het is precies wat Atelier Madame zegt: ómdat we altijd het weekend samen zijn is het ff wennen als dat niet zo is maar ik kan ook best iets verzinnen om zelf te doen. Weekendje naar een vriendin of naar m'n moeder, dagje winkelen, avondje lekker alleen op de bank. Ik red me dan ook wel maar omdat je gewend ben om samen te zijn is het wel anders.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-10-2010, 12:33
Verwijderd
faaaaaaack straks mn schoonouders ontmoeten... ik ben nooit nerveus, maar de zenuwen gieren nu door mn lijf.. hehe pffff
Oud 31-10-2010, 13:03
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha veel plezier hè
Oud 31-10-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
@ Freya: het is precies wat Atelier Madame zegt: ómdat we altijd het weekend samen zijn is het ff wennen als dat niet zo is maar ik kan ook best iets verzinnen om zelf te doen. Weekendje naar een vriendin of naar m'n moeder, dagje winkelen, avondje lekker alleen op de bank. Ik red me dan ook wel maar omdat je gewend ben om samen te zijn is het wel anders.
Dát snap ik ook wel, maar dat is iets anders dan vreselijk saai
Oud 31-10-2010, 13:09
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hmm, ik baal van mezelf want ik ben irritant en stomvervelend en ondertussen doe ik of ik hem stom vind en hij zegt dat-ie het wel kan hebben maar ik vind het toch allemaal stom even. Woensdag op vakantie .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 31-10-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Bazz: lijkt me een moeilijk meisje, maar het lijkt me ook dat ze wél verliefd op je is. Je moet in de eerste plaats bij jezelf en niet bij haar te rade gaan of je het op dit moment aan kan zoveel energie in zo'n heen en weer stuiterende meid te steken. Het doet mij eerlijk gezegd denken aan op wat voor moeizame manier ik m'n borderline-ex ooit versierd heb...
Ben ook zeker niet van plan om er al te veel energie in te steken op dit moment. Maar het lijkt een typische situatie te zijn: "Ik wil wel, maar ben bang dat je me (net als m'n ex-en) laat vallen"
En alles wat daar op lijkt.
Intussen weer een paar keer gesproken, ze wil binnenkort een keertje langskomen om m'n moeder te ontmoeten. Het blijft raar, maar ergens ook wel spannend.
Oud 31-10-2010, 18:21
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
faaaaaaack straks mn schoonouders ontmoeten... ik ben nooit nerveus, maar de zenuwen gieren nu door mn lijf.. hehe pffff
Haha
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 31-10-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
faaaaaaack straks mn schoonouders ontmoeten... ik ben nooit nerveus, maar de zenuwen gieren nu door mn lijf.. hehe pffff
Moed indrinken!
Oud 31-10-2010, 20:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gooodver, gaan we weer. Kwam hem toevallig met een chickie tegen die hij blijkbaar al even aan het daten is toen ik met andere mensen in de stad was. Stonden ze vervolgens de halve avond in de buurt te kleffen, en ik kreeg alleen maar opmerkingen in de richting van: nou ben je wel echt te laat om iets te doen / dat krijg je als je geen actie onderneemt En waarom heb ik weer eens het gevoel dat dit wel eens heel lang zou kunnen gaan duren? Pff ik ga toch maar het klooster in
Hoe zat jouw achtergrond nou ook weer precies? Want ik weet dat je steeds post over een gozer en dat jullie constant om elkaar heen draaien, maar waarom snap ik eigenlijk niet zo goed
__________________
<):o)
Oud 31-10-2010, 20:55
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik was afgelopen week op vakantie met mijn ouders op Schiermonnikoog en hij kon niet mee omdat hij dinsdag en donderdag practicum had, en het is vijf uur van Utrecht naar Schier. Maar zijn practicum was donderdag eerder afgelopen en toen is hij toch nog gekomen <3 . Hij had het achter mijn rug om geregeld met mijn papa zodat het een verrassing zou blijven, echt superlief (en stiekem helemaal niks voor hem ). Het gaat echt vet goed, zeker als je het vergelijkt met een jaar geleden, toen het net een halve week officieel uit was terwijl we op geen enkele manier zonder elkaar konden..
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-10-2010, 21:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nog 2 weken doorbijten en dan kan ik hem elke avond zien als hij en ik dat willen.
Ik ben het zooooooooo zat nu...
Helemaal als ik dan net iets gepland heb op zijn vrije avond wat ik dus niet meer om kan gooien omdat we er al kaartjes voor hebben waardoor ik hem pas over een week weer zie.
Kan niet wachten tot de feestdagen allebei vakantie.. dan kunnen we pas echt kijken hoe goed we het samen doen als we langer dan een weekend achter elkaar samen zijn..

sorry voor de zeurpost
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-10-2010, 21:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ahh ik had weer een heel gezellige avond met een van mijn beste vriendinnen, die ik al veel te lang niet meer gezien had. Het gaat misschien ook uit tussen haar en haar vriendje, dat is wel jammer. Ze zegt dat dat een beetje door mij komt, klinkt lullig, maar ze bedoelt gewoon dat ik omdat ik eerlijk tegen mijn vriend zei dat ik niet meer zo veel voor hem voelde zij ook tegen haar vriend durfde te zeggen dat ze twijfels heeft. Ik hoop wel dat zij er samen uitkomen en zij heel gelukkig wordt in Leiden want dat gun ik haar wel. Ze kwam mee naar Biton en ze was wel heel lekker zichzelf, gillend en door de horrorfilms heenkletsend over waarom we geen high school musical kijken. <3
Ik was eerst met haar naar de film geweest, daarna voelde ik me wel even triest omdat ik wist dat mijn vriend nog voorstelde om naar de film te gaan om iets leuks te gaan doen, voor ik het uitmaakte. Daar is het nooit van gekomen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 31-10-2010, 22:28
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hem net even een uurtje gezien en dat was natuurlijk veel te kort, hij is zo leuk En ik krijg ong elke dag dat we elkaar niet zien een smsje dat hij me mist, super schattig hihi.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 31-10-2010, 23:23
Verwijderd
@Dott: Het was zeker gezellig! Na de zomer kom ik je vaker lastigvallen Was het wel het rustige weekend waar je op hoopte? En heb je nog lang moeten ds'en in je auto voordattie naar buiten kwam? hehe

@Bartezz: Hoe was het, ben je goedgekeurd?

@Atelier Madame: Gefeliciteerd met je neefje! Hoe heettie?

@Skyblue: Dinsdag ga ik je terug pm'en, sorry dat t zo lang duurt

ot: Hmmm, heerlijk weekend <3 Jammer dat er een beetje een domper kwam op vrijdagavond, omdat die vriendin een beetje dom deed en daarna er nog een ONT-ZET-TEND leuk mailtje achter aan stuurde. Opzich jammer, maar voor nu is het goed zo. Ik heb het er echt even mee gehad, wat denkt ze zich wel niet. Ik blijf niet aan de gang. Ik vond de reactie van mijn andere vriendinnetje echt heel erg lief, zo schattig. Daarna ging het ook wel weer en kon ik lekker mee rockbanden met Vriendje en bezoek. Sommige van zijn vrienden zijn echt heel erg schattig, heerlijk onhandig en lomp enzo maar o zo goed (L)
Zaterdagmiddag zijn we -hoe burgerlijk- naar de meubelboulevard geweest. Daarna nog even de stad in. Ik baalde echt gruwelijk van zijn niet-communicatie-actie. Dit hebben we al zo vaak besproken, maar het lijkt er écht niet in te kunnen. Zo vermoeiend en ik was ook écht heel kwaad. Uiteindelijk is dat wel goedgekomen, maar ik hoop echt dattie er iets van leert. Ik heb hem gezegd dat, de vorige keer dat zoiets weer gebeurt, ik thuiskom, mijn spullen pak en ga. Ik ben het moe, hij leert het maar. Hij snapt wel echt heel goed wat ik bedoel, en hij voelde zich heel erg lullig. Hij ging toen boodschappen doen en toen kwammie terug 'Ik hoop niet dat je me nu stom vind, maar ik moest echt aan je denken toen ik het zag en er lag ook nog een boek van Marianne Fredriksson, maar die had je waarschijnlijk al dus heb ik deze maar meegenomen.' En toen kreeg ik hetzelfde boek waar ik al in bezig ben, wat dus ook al drie dagen op zijn tafel lag <3 Hij voelde zich heel erg lullig, maar ik vond het zo lief
's Avonds zijn we op de bank neergevallen met lekkere sloeberwijn en domme tv-programma's. Ik heb het breien weer opgepakt dus ik zat wat te prutsen en te breien en tv te kijken en hij keek echt zo vet lief
Vanmiddag domme series kijken, ongedoucht, breiend en in een oude trui en te grote joggingbroek op de bank hangen en hij keek echt heel verliefd en zei 'Het is zo fijn dat je zo kunt hangen want dat laat zien dat je echt thuis bent en echt van mij bent want bij mij ben je thuis'
Woensdag komttie, waarschijnlijk, hier voor de verjaardag van zijn moeder en hij vroeg heel lief 'Kan ik dan woensdag naast jou in slaap vallen?'
Hmmm, ik ben zo verliefd en kan geloof ik wel nóg langere berichtjes typen maar dat zal ik jullie niet aan doen
Oud 01-11-2010, 10:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Het was zeker gezellig! Na de zomer kom ik je vaker lastigvallen Was het wel het rustige weekend waar je op hoopte? En heb je nog lang moeten ds'en in je auto voordattie naar buiten kwam? hehe
Ja, ik zelf heb ff 1 struikel momentje gehad zaterdagavond maar voor de rest was het weekend zo fijn en gezellig
Heb helemaal niet zo lang moeten ds'en en hij kwam zelfs aanlopen samen met iemand die hem ff hielp sjouwen, en die zei dat ik een lieve glimlach naar hem had lol
Maar je mag zeker vaker langskomen als je wilt vind ik wel heel gezellig

ot: ik kreeg gister een smsje dat ie waarsch vanaf volgende week al 's avonds weer gewoon thuis is en dat is dikke jeeeeeeeeej
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-11-2010, 11:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Grappig dat zo'n halve rotperiode op niet-relationeel gebied je zo ongelooflijk nog verliefder kan maken. En dat met een groep stelletjes naar een concert gaan je doet beseffen dat je de beste relatie hebt van iedereen en dat je heel gek bent op elkaar en en en...

Maar ik zal niet vaak meer uitgaan met allemaal stelletjes hoor. Wat een gedoe. Gedoe omdat iemand bier ging halen voor z'n maten maar niks mee nam voor zijn vriendin. Gedoe omdat er veel halfnaakte meisjes rondliepen waar de jongens graag naar keken. Ik snap niet hoe dat soort dingen problemen kunnen zijn. Voortaan gaan we dus gewoon met onze vrijgezelle vrienden naar een concert, die kibbelen tenminste niet om zulke simpele dingen.

Maar man... wat ben ik gek op mijn vriend <3
Oud 01-11-2010, 12:16
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Omg volk wat klinkt jouw reactie bekend
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 01-11-2010, 15:35
Verwijderd
Succes Bartezz
@ Spekkie: ik pm je de samenvatting wel even
@ Secret Agent: geen haast

OT: Ik heb lieve vriendinnetjes <3
Oud 01-11-2010, 16:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Terug van een weekendje Ardennen met een ander stelletje. Was niet anders dan nice te noemen. Beetje gehorig huisje alleen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 01-11-2010, 17:52
Verwijderd
goh wat was het gezellig jongens..
Oud 01-11-2010, 18:07
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
verklaar u nader!!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 01-11-2010, 19:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Op en neer, maar we redden het wel samen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-11-2010, 19:08
Verwijderd
Vandaag had ik toevallig weer even met hem te maken, maar hij deed net alsof hij me helemaal niet kende.. Hij praatte niet tegen me, keek me niet eens aan. Het was zo ontzettend kinderachtig eigenlijk.. Ik kon alleen nog maar naast hem zitten (hij zat bij wat vrienden van me in de aula op school), verder was er echt geen plaats en ik wou ook helemaal niet kinderachtig doen, dus ik ging daar zitten. Weigert ie vervolgens zijn been op te schuiven om minder breed te gaan zitten(hij zat echt op 3/4 van de plek ofzo). Maarja, ik deed maar gewoon alsof het me niet boeit. Zegt een vriendin van me vervolgens: zullen we maar aan een grotere tafel gaan zitten, voor wanneer de rest dadelijk komt. Loopt ie mee Jongens....

Verder heeft zijn vroegere beste vriend min of meer tegen me gezegd dat hij me leuk vindt, maar het nooit zou kunnen maken tegenover hem.. Geen idee wat ik daar dan weer van moet denken.. Niet dat het wederzijds is, het is een hele lieve jongen, maar ik zou echt nooit verliefd op hem kunnen worden.
Wel kan ik me er erg aan irriteren dat dit door mijn ex dan ook weer verpest zou worden, terwijl hij mij al zo veel dingen geflikt heeft. Inmiddels kan ik me er geen zorgen meer over maken wat hij allemaal gedaan heeft, dat is verleden tijd en ik wil verder, maar het is niet leuk dat hij nu nog steeds zoveel dingen beïnvloed, zonder dat ik contact met hem heb..
Oud 01-11-2010, 19:10
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
goh wat was het gezellig jongens..
vertell
Oud 01-11-2010, 19:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij's nog steeds geweldig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-11-2010, 19:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij bakt pannenkoeken en draait ze speciaal voor mij om door ze op te gooien omdat ik het zo gaaf vind dat hij dat kan. Het is weer liefde liefde liefde en op dit soort momenten besef ik me echt weer dat ik voor geen goud zonder hem wil. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-11-2010, 09:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik mis 'm gisteravond vroeg hij of hij even langs mocht komen omdat hij me zo graag wilde zien, maar lag al in bed en voelde me echt niet lekker dus zei dat het beter was van niet en nu vind ik dat stom van mezelf. Voel me nog steeds niet helemaal goed maar hoop heel erg dat ik m vanavond kan zien!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 02-11-2010, 11:30
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gister is de eerste dag sinds ik hem ken dat ik helemaal niks van hem gehoord heb.
Nou weet ik wel dat ie al ver over zijn belminuten/smsjes zit en heb ik zelf gezegd dat ik hem ook minder zou smsen, maar toch voelt het gek [/zeurpost]
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-11-2010, 13:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Fijn, nu is mijn zus bij mij ingetrokken en dat trek ik voor geen meter. Mijn huis was al chaos van de verhuizing en nu maakt zij er nog een ergere puinzooi van. Ik heb rust en ruimte nodig om haar scheiding een plekje te geven en daarnaast om mijn eigen relatie nog te proberen te redden, maar die ruimte is er dus niet nu. Zeker niet als ze haar nieuwe lover uitnodigt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 02-11-2010, 14:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
^ @ miekmuis: Wat betreft dat laatste kun je natuurlijk je grenzen aangeven. Je mag gewoon zeggen dat je het niet prettig vindt dat die nieuwe lover over de vloer komt en dat je het zelf ook moeilijk hebt met de scheiding. Het blijft jouw huis!

OT: Hmmmmm vaag gedoe, ik word er gek van maar het is natuurlijk ook wel leuk, het schip zal wel ergens stranden waar ik niet wil dat het strandt maar goed, laat ik maar gewoon leuk doen, we zien het wel als hij inderdaad niet wil .
Oud 02-11-2010, 15:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Godverdomme, we hebben weer gepraat en hij wilde duidelijkheid over waarom ik nooit eerder had gezegd dat iets niet helemaal lekker zat voor mijn gevoel dus ik legde zo goed mogelijk uit dat ik gewoon niet beter wist en niet dacht dat het iets was om te zeggen, ik voelde gewoon heel veel vriendschappelijke liefde voor hem, heel erg graag bij hem zijn en wat minder romantisch misschien, maar nouja zolang bij hem zijn maar fijn was, dacht ik, nou goed, leuk toch? En nu hij dat weet zijn alle herinneringen van ons samen anders omdat hij nooit wist dat we op zulke andere golflengtes zaten. Hij is heel erg geschrokken en wil me niet meer spreken en was boos en godver dat vind ik echt vervelend. Ik dacht dat we nog wel goed zaten op zich.
En voila, nu hebben we nog meer tijd nodig. Hoera.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-11-2010, 15:23
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik mis hem. We kunnen elkaar de komende weken maar heel weinig zien en dat trek ik echt slecht.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 02-11-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, we hebben weer gepraat en hij wilde duidelijkheid over waarom ik nooit eerder had gezegd dat iets niet helemaal lekker zat voor mijn gevoel dus ik legde zo goed mogelijk uit dat ik gewoon niet beter wist en niet dacht dat het iets was om te zeggen, ik voelde gewoon heel veel vriendschappelijke liefde voor hem, heel erg graag bij hem zijn en wat minder romantisch misschien, maar nouja zolang bij hem zijn maar fijn was, dacht ik, nou goed, leuk toch? En nu hij dat weet zijn alle herinneringen van ons samen anders omdat hij nooit wist dat we op zulke andere golflengtes zaten. Hij is heel erg geschrokken en wil me niet meer spreken en was boos en godver dat vind ik echt vervelend. Ik dacht dat we nog wel goed zaten op zich.
En voila, nu hebben we nog meer tijd nodig. Hoera.
Ahw, wat ontzettend klote. Dat is (denk ik) het grootste gevaar van zo kort uit elkaar zijn en evengoed met elkaar om blijven gaan. Het is dapper dat je eerlijk bent geweest, en voor jou is het heel logisch en prima maar ik kan me voorstellen dat hij er kwaad om word. Ik hoop voor je dat je het snel een plaats kunt geven en dat jullie een manier vinden om met elkaar om te gaan (al zou ik dat persoonlijk even achterwege laten...)

ot: Ik mis hem... Ik vind het moeilijk dat hij zo ver weg zit terwijl ik met iets nieuws bezig ben. Ik wil hem gewoon om me heen en ik baal er van dat dat niet kan wanneer ik dat nodig heb of simpelweg wil. Gelukkig is zijn moeder morgen jarig en kan ik morgen dus naast hem in slaap vallen, want hij komt deze kant op Dan zie ik hem volgende week donderdag weer, want dan is Beth Hart in Hengelo en daar gaan we lekker samen naar toe <3
Oud 02-11-2010, 15:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Haha, ik ben echt ongesteld. Moodswings van heb ik jou daar. Ik besef me nu heel erg dat het nu aan hem is, ik moet hem nu met rust laten. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het helemaal niet fijn is om dit te horen, ik vond het ook heel erg naar om te vertellen maar hij smeekte me op duidelijkheid en iets anders dan dit kon ik niet bieden. Ik laat hem beter maar een tijdje met rust, denk ik. Als hij nog even volwassen wil doen als eerst het geval was zou hij hier ook nog wel vrede mee kunnen krijgen. Het is vooral vervelend voor hem dat hij geen enkel teken heeft opgevangen ofzo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-11-2010, 18:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoevaak heb ik niet geklaagd dat hij te weinig deed in huis en dat ik fulltime werk en ook nog het huishouden moet doen terwijl hij er ook is? Naja, vandaag heeft ie goed z'n best gedaan. Hij was thuis voor z'n studie en had niet zo'n drukke dag, ik moest de hele dag werken en het was erg druk op het werk. Kom ik thuis heeft ie boodschappen gedaan bij twee verschillende supermarkten (omdat ze bij de eerste niet alles hadden), de afzuigkap schoongemaakt (wat ik echt een k*tklus vind) en een gigantische kartonnen verpakking weggebracht Zooo lekker thuiskomen is dat Straks nog rijles en dan plof ik lekker naast hem op de bank
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-11-2010, 23:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
argh.. nu ben ik nieuwsgierig
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-11-2010, 23:47
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Voel me wel prima.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Oud 03-11-2010, 07:52
Verwijderd
@Dott: Wat is er aan de hand?

ot: Vanavond ga ik naan 'm toe en dan kanik weer tegen 'm aan kruipen
Oud 03-11-2010, 10:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik pm je wel ff
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 03-11-2010, 16:59
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
ik niet meer in die gewoon vrienden-fase wil zitten
__________________
Oud 03-11-2010, 18:08
Verwijderd
Heb hem voor het eerst sinds het uit is (iets meer dan een maand) weer gezien. In een woord: Heftig... Er komen toch weer zoveel gevoelens boven.. En hij heeft een vriendin (wel is nog maar de vraag hoe lang dat stand houdt). Nou wil hij me vaker zien, maar ik weet nog niet helemaal of ik dat wel aan kan.

Ik moet er echt voor zorgen dat ik hem nooit een nieuwe kans geef... Want mijn gevoel is wel zo gek om het hem te vergeven, maar volgens mijn verstand kan dat gewoon echt niet. Bovendien zou ik niet eens willen weten hoe mijn vrienden en ouders daarop reageren. Maar het gaat natuurlijk gewoon om wat ik zelf vind. En ik zou moeten vinden dat ik hem niet meer kan vertrouwen en hij net zo goed me weer zomaar kan laten zitten, wanneer hij daar zin in heeft. Waarom geloof ik dan toch altijd in het goede, denk ik elke keer weer dat hij het meent?
Oud 03-11-2010, 18:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me er nog steeds heel naar over dat ik nu alle herinneringen die hij aan ons samen had zo heb bezoedeld. Ik vind het heel naar dat ik niet tegen hem moet praten nu want ik wil hem juist heel graag zeggen dat ik het wel allemaal meende wat ik tegen hem zij en ik wel heel veel van hem hield en niet tegen hem heb gelogen al die tijd. Ik wil hem heel graag als vriend houden. Ik haat geduldig zijn. Ondertussen moet ik heel veel leren voor mijn tentamen en daaraan werken vrolijkt me niet bepaald op. Ik vind dit heel moeilijk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-11-2010, 15:49
Verwijderd
Gisteren vriendin op bezoek gehad, vandaag vriendin op de zaak op bezoek gehad, nu mijn ex op bezoek. Fijn <3. Alleen dat wat er stiekem nog een beetje speelt tussen ons, daar moet ik voor oppassen. Maar ik ben gelukkig nu en dat zet ik niet op het spel. Vanavond naar de film, iets met uilen <33.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.