Oud 01-07-2021, 22:10
SugarFairyxx
SugarFairyxx is offline
Ik weet niet of mijn topic bij liefde & relatie past maar ik zit met iets, want al sinds mijn 12e heb ik het gevoel dat ik niet alleen jongens aantrekkelijk vind maar ook meisjes (ik ben zelf een meisje). Maar ik had daar nooit bij stil gestaan en dacht er niet goed overna maar nu dat ik 18 ben is het wel steeds in mijn hoofd gaan zitten, dat ik dus niet alleen jongens maar ook meiden leuk en aantrekkelijk vind. Het lastigste is nu dat ik het tegen niemand heb verteld zelfs mijn ouders niet en dat durf ik eigenlijk ook niet. Ik heb eerder aan mijn moeder gevraagt hoe ze het zou vinden als ik of mijn broer op het andere geslacht zou vallen, ze zei dat ze er waarschijnlijk niet aan zou kunnen wennen en niet leuk vind als het zo zou zijn terwijl mijn vader eigenlijk helemaal niet zo is. Hij is heel open minded enz dus bij hem maak ik me niet echt druk, het is echt fking lastig omdat ik niet wil dat andere anders naar mij gaan kijken weetje
Weet er iemand wat ik kan doen want ik ben hier best wel onzeker over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2021, 18:50
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Je hoeft er zelf geen labeltje opzetten, en als je op beide geslachten valt, no problem.

Als iemand anders naar je gaat kijken zou ik er geen aandacht aanschenken, want je ben nog steeds jij, ongeacht je geaardheid. Er is niks veranderd.

En je hoeft het niet aan iedereen te vertellen dat je bi bent, als het niet gevraagd wordt, waarom antwoorden.

Als laatste zouden jouw ouders wel dik en dun steunen, ongeacht geslacht, met wie je een relatie aangaat, zolang je maar gelukkig bent. Probeer het aan je vader te vertellen dat je bi bent, want hij zou vast meer tolerant zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Druk op beide slapen.
Giddybrain
1 16-04-2009 22:03
Lichaam & Gezondheid Ademen door BEIDE neusgaten!!
kous
23 28-05-2008 21:56
Software & Hardware [DVD's] Dubbelzijdige DVD beschrijven?
niekjuh
4 07-12-2005 09:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken Als A*B= kwadraat en ggd(a,b)=1 dan zijn A en B beide kwadraten!? Waarom?
Verwijderd
7 17-02-2004 17:14
Software & Hardware Win 98 en XP beide op 1 pc
Verwijderd
6 29-12-2002 11:58
Levensbeschouwing & Filosofie Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan?
John Sickbock
4 25-09-2002 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.