Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 00:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Jaja, het is zover!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 25-02-2013, 00:14
Verwijderd
Nog maar een keer:

Wie weet dit, want ik vraag het me al een tijdje af:

Hoe zit het met televisie-uitzendingen in een land met tijdsverschil? Zie nu dat de Oscars worden uitgezonden om 7 uur eastern, en 4 uur pacific time, maar betekent dat dat voor de pacific-mensen alle live-events dus al zo vroeg beginnen?

Met gewone series kan ik me nog voorstellen dat het uitgezonden wordt om 7/p en 7/e, maar aan de andere kant, dan moet je tv weten waar je je bevindt?
Oud 25-02-2013, 00:16
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik denk dat het vooral met de kabel bedrijven te maken heeft, en dat live events dus wel vroeger uitgezonden worden, net als dat wij met live events ook pech hebben en op rare tijden moeten kijken zoals nu.
__________________
Oud 25-02-2013, 00:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga lekker naar bed jongens, het is nog laat. Kusjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 00:59
Verwijderd
Ik ga ook naar bed. Jammer de bammer oscars, better luck next time! Truste!
Oud 25-02-2013, 03:09
Verwijderd
als ik het me zou kunnen veroorloven morgen een nieuwe computer aan te schaffen, zou ik dit ding met liefde helemaal kapot slaan met een hamer. Wat een kutding jonge, alles duurt een uur en alles wat ik open zorgt voor een crash
Oud 25-02-2013, 04:50
Verwijderd
Citaat:
Nog maar een keer:

Wie weet dit, want ik vraag het me al een tijdje af:

Hoe zit het met televisie-uitzendingen in een land met tijdsverschil? Zie nu dat de Oscars worden uitgezonden om 7 uur eastern, en 4 uur pacific time, maar betekent dat dat voor de pacific-mensen alle live-events dus al zo vroeg beginnen?

Met gewone series kan ik me nog voorstellen dat het uitgezonden wordt om 7/p en 7/e, maar aan de andere kant, dan moet je tv weten waar je je bevindt?
Dan is er meestal een liveuitzending voor de diehards enou een herhaling op een wat christelijker tijd voor de rest van het land.

En ik zeg zjel. :
Oud 25-02-2013, 06:00
Verwijderd
.. Dus ik rol met frisse tegenzin mijn nest uit zo rond 05:10, gooi me vol overgave onder de douche, werk de rest van het ritueel af en zo tegen de tijd dat ik 'n minuut of drie van mijn werk af ben dacht ik 'Joh, wanneer moet ik zaterdag eigenlijk weer aantreden?' -- Ik parkeer mijn fahrrad, kom een collega tegen en die zegt olijk 'Mogguh! Maar, eh, wat kom je doen?' Nou, mijn maandagmorgen kan niet meer stuk; ik had vandaag helemaal niet aan hoeven treden omdat ik aanstaande zaterdag 'moet'. In plaats van deze maandag.

Enerzijds dolfijn natuurlijk, want yay vrij, anderzijds had ik nu gewoon nog in bed kunnen liggen en om nú nog te gaan slapen is ook weer zo wat met het oog op ritme, vroege dienst en mijn bioritme die zich ernstig verzet tegen dit gebeuren. Misschien moet ik toch maar eens meer gebruik gaan maken van een agenda en zo.
Oud 25-02-2013, 09:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe zit het met televisie-uitzendingen in een land met tijdsverschil? Zie nu dat de Oscars worden uitgezonden om 7 uur eastern, en 4 uur pacific time, maar betekent dat dat voor de pacific-mensen alle live-events dus al zo vroeg beginnen?
Ja. In het geval van een speciale live ER-aflevering heeft men deze twee keer live uitgevoerd.

Citaat:
Met gewone series kan ik me nog voorstellen dat het uitgezonden wordt om 7/p en 7/e, maar aan de andere kant, dan moet je tv weten waar je je bevindt?
Hè? Nee, dat wordt gewoon later uitgezonden voor de betreffende gebieden.

LMGTFY: http://en.wikipedia.org/wiki/Effects...ime_zone_feeds
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 25-02-2013 om 09:19.
Oud 25-02-2013, 10:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Meh, ik werd net gebeld of ik eventueel mee wilde doen aan een onderzoek voor 150 euro +reiskostenvergoeding, maar ik viel binnen de exclusiecriteria.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2013, 11:10
Verwijderd
Ik ben allemaal dingen aan het bekijken en inspiratie op aan het doen voor ons huis en dat is zo leuk om te doen <3
Oud 25-02-2013, 11:24
Verwijderd


Oud 25-02-2013, 11:49
Verwijderd
Citaat:
.. Dus ik rol met frisse tegenzin mijn nest uit zo rond 05:10, gooi me vol overgave onder de douche, werk de rest van het ritueel af en zo tegen de tijd dat ik 'n minuut of drie van mijn werk af ben dacht ik 'Joh, wanneer moet ik zaterdag eigenlijk weer aantreden?' -- Ik parkeer mijn fahrrad, kom een collega tegen en die zegt olijk 'Mogguh! Maar, eh, wat kom je doen?' Nou, mijn maandagmorgen kan niet meer stuk; ik had vandaag helemaal niet aan hoeven treden omdat ik aanstaande zaterdag 'moet'. In plaats van deze maandag.

Enerzijds dolfijn natuurlijk, want yay vrij, anderzijds had ik nu gewoon nog in bed kunnen liggen en om nú nog te gaan slapen is ook weer zo wat met het oog op ritme, vroege dienst en mijn bioritme die zich ernstig verzet tegen dit gebeuren. Misschien moet ik toch maar eens meer gebruik gaan maken van een agenda en zo.
goh
Oud 25-02-2013, 12:43
Verwijderd
We mogen naar het schoolexamen Nederlands maar één markeerstift meenemen.
Oud 25-02-2013, 12:44
Verwijderd
Waarom heb je er twee nodig dan ?
Oud 25-02-2013, 12:46
Verwijderd
Niet twee. Vier. Een voor alle A, B's en C's, een voor de opdrachtnummers, een voor de a's, b's en c's en dan nog een voor de begrippen en eindantwoorden.
Oud 25-02-2013, 12:48
Verwijderd
Oh gelukkig, we mogen het typen.
Oud 25-02-2013, 12:49
Verwijderd
Ik heb maar 1 markeerstift gebruikt geloof ik
Ads door Google
Oud 25-02-2013, 12:50
Verwijderd
Ja het is ook gewoon een ticje.
Oud 25-02-2013, 12:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik geloof niet dat ik ooit een markeerstift heb gebruikt op een SE.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-02-2013, 13:00
Verwijderd
Bij ons werd het wel aangeraden, vooral bij Nederlands, Engels en Frans. En Duits vast ook, maar dat had ik niet. Belangrijke delen van de teksten markeren enzo...
Oud 25-02-2013, 13:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat kan toch ook wel met een pen? /pragmatist
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-02-2013, 13:01
Verwijderd
Markeerstiften. <3

Maar ik gebruik ze dus op mijn blaatje, om alle opdrachtnummers enzo te markeren.
Oud 25-02-2013, 13:03
Verwijderd
Ik vond pennen altijd heel vervelend om daarvoor te gebruiken, omdat die regeltjes zo dicht en priegelig op elkaar staan. Als ik dan iets aanstreepte streepte ik ook ongeveer het woord wat eronder stond ook door . Met markeerstift doe je dat ook wel een klein beetje, maar dan kun je ten minste nog lezen wat er staat
Oud 25-02-2013, 13:06
Verwijderd
Ik onderstreepte altijd alles. Met een geodriekhoek, ja, dan zijn je lijntjes tenminste recht
Advertentie
Oud 25-02-2013, 13:09
Verwijderd
Blaatje. Ik schreef blaatje.

Dat komt, trouwens, omdat ik eerst plaatje schreef, en toen de b in een p veranderde. En posts aanpassen op een mobiele skin is irritant, dus dat ga ik niet doen. /rebel
Oud 25-02-2013, 13:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het woord blaatje er ook heel gek uitzien, maar ik kon niet bedenken waarom het dan zo gek was
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-02-2013, 13:11
Verwijderd
Met pen langs een geodriehoek dan krijg je van die inkt op je geo
Oud 25-02-2013, 13:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Use all the colours!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-02-2013, 13:13
Verwijderd
Wat ook weer een fantastisch onderwerp trouwens
Oud 25-02-2013, 13:17
Verwijderd
Heeft er iemand nog ideeën/tips voor leuke DIY blogs? Omg, ik ben op dreef nu, ik wil een veel groter huis en dan alles zelf doen
Oud 25-02-2013, 13:22
Verwijderd
emg wat zuur (obese)
Spoiler
Oud 25-02-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Met pen langs een geodriehoek dan krijg je van die inkt op je geo
Jamaar, ik had ook twee geodriehoeken eentje om lijntjes onder iets te trekken (met pen), een eentje om potloodtekeningen te maken
Oud 25-02-2013, 13:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het sneeuwt hier als een jekko!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Jamaar, ik had ook twee geodriehoeken eentje om lijntjes onder iets te trekken (met pen), een eentje om potloodtekeningen te maken
Ah, dan kan het makkelijk ja. Maar goed, ik gaf dan de voorkeur aan markeerstiften. Want kleurtjes.
Oud 25-02-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Het sneeuwt hier als een jekko!
Hier (als in, in Utrecht) is het al bijna helemaal sneeuwvrij

Citaat:
Ah, dan kan het makkelijk ja. Maar goed, ik gaf dan de voorkeur aan markeerstiften. Want kleurtjes.
Maar dan druk je even één keertje ietsje te hard en dan heb je zo'n lelijke donkerdere (?) vlek in je gemarkeerde stukje
Ads door Google
Oud 25-02-2013, 13:37
Verwijderd
Oh, daar had ik nooit last van
Oud 25-02-2013, 13:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Had je nog problemen met de NS trouwens, of ging het een keertje goed?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Had je nog problemen met de NS trouwens, of ging het een keertje goed?
Het ging helemaal prima
Oud 25-02-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Jamaar, ik had ook twee geodriehoeken eentje om lijntjes onder iets te trekken (met pen), een eentje om potloodtekeningen te maken
Haaa ik vind dit heel leuk
Oud 25-02-2013, 13:41
Verwijderd
Er zat alleen een vre-se-lijk irritant kind in de trein. Ze was keihard aan het bellen met d'r moeder (met zo'n megaverschrikkelijk kakaccent) en toen vroeg een meneer of ze iets stiller zou willen bellen begon ze tegen haar moeder te zeggen dat er zo'n irritante mensen waren in de trein en dat ze niet meer wist wat ze wilde gaan zeggen omdat die meneer haar onderbroken had en dat ze toch lekker zelf moest weten of ze belde of niet en hoe hard ze dat wilde doen, want dat vond ze gewoon fijn en dan moest iedereen zich daar maar aan aanpassen want het was geen stiltecoupe en alles Gelukkig moest ze er in Eindhoven uit.
Oud 25-02-2013, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Haaa ik vind dit heel leuk
Ik weet niet zo goed of dit sarcastisch is of niet
Oud 25-02-2013, 13:45
Verwijderd
Naast haar gaan zitten, een vriend bellen en door haar gesprek heen gaan praten over dat je naast iemand zit met aparte meningen over bellen in de trein
Oud 25-02-2013, 13:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het ging helemaal prima
Zoooooooozo
Citaat:
Er zat alleen een vre-se-lijk irritant kind in de trein. Ze was keihard aan het bellen met d'r moeder (met zo'n megaverschrikkelijk kakaccent) en toen vroeg een meneer of ze iets stiller zou willen bellen begon ze tegen haar moeder te zeggen dat er zo'n irritante mensen waren in de trein en dat ze niet meer wist wat ze wilde gaan zeggen omdat die meneer haar onderbroken had en dat ze toch lekker zelf moest weten of ze belde of niet en hoe hard ze dat wilde doen, want dat vond ze gewoon fijn en dan moest iedereen zich daar maar aan aanpassen want het was geen stiltecoupe en alles Gelukkig moest ze er in Eindhoven uit.
Mja, ik vind het alleen irritant als ik mensen door mijn muziek heen nog letterlijk kan verstaan. Verder maakt het me allemaal niet uit, want ik heb zelf altijd heel hard muziek aan (alleen in een stiltecoupe niet, dan zet ik hem zachter, uiteraard).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Naast haar gaan zitten, een vriend bellen en door haar gesprek heen gaan praten over dat je naast iemand zit met aparte meningen over bellen in de trein
Oud 25-02-2013, 14:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit sinds gisteren mijn oude livejournal terug te lezen, wat een vreselijk dramatische kutpuber was ik zeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Naast haar gaan zitten, een vriend bellen en door haar gesprek heen gaan praten over dat je naast iemand zit met aparte meningen over bellen in de trein
Maar of ik dat zou doen...

Citaat:
Zoooooooozo


Mja, ik vind het alleen irritant als ik mensen door mijn muziek heen nog letterlijk kan verstaan. Verder maakt het me allemaal niet uit, want ik heb zelf altijd heel hard muziek aan (alleen in een stiltecoupe niet, dan zet ik hem zachter, uiteraard).
Ik was mijn tentamen aan het leren dat ik dadelijk heb, maar gelukkig moest ze er relatief snel uit
Oud 25-02-2013, 14:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar of ik dat zou doen...



Ik was mijn tentamen aan het leren dat ik dadelijk heb, maar gelukkig moest ze er relatief snel uit
Dan is het een beetje jammer ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Niet twee. Vier. Een voor alle A, B's en C's, een voor de opdrachtnummers, een voor de a's, b's en c's en dan nog een voor de begrippen en eindantwoorden.
Citaat:
Markeerstiften. <3

Maar ik gebruik ze dus op mijn blaatje, om alle opdrachtnummers enzo te markeren.
Citaat:
Ik onderstreepte altijd alles. Met een geodriekhoek, ja, dan zijn je lijntjes tenminste recht
Citaat:
Met pen langs een geodriehoek dan krijg je van die inkt op je geo
Citaat:
Jamaar, ik had ook twee geodriehoeken eentje om lijntjes onder iets te trekken (met pen), een eentje om potloodtekeningen te maken
Citaat:
Maar dan druk je even één keertje ietsje te hard en dan heb je zo'n lelijke donkerdere (?) vlek in je gemarkeerde stukje
Oud 25-02-2013, 14:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik word er altijd vrij sip van als mensen zo'n 'Dit is een vrij land, dus ik doe lekker waar ik zin in heb, lekker puh!'-houding hebben. Ik voel me in het openbaar constant ongemakkelijk, omdat ik misschien anderen tot last ben. Nou is dat natuurlijk wel het andere uiterste, maar je moet toch rekening houden met je medemens?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.