Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 19:16
Verwijderd
Vrijdagavond stond ik op het dakterras naar de zonsondergang te kijken en toen kwam ik ineens op het idee om het door een glas te fotograferen. Hier met een zeshoekig glas.


Hier door een rond glas.

En hier door de zijkant van het zeshoekige glas.


Wat vinden jullie ervan? En wat kan ik verbeteren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 19:20
Verwijderd
vind het niks, heb geen id aan wat je kan verbeteren
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:33
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Misschien als het glas+ de zon in het midden van de foto's hadden gestaan...dan waren ze nog niet boeiend maar wel beter
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 19:53
Verwijderd
't Ziet er uit als een niet-boeiende achtergrond door een glas...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 28-03-2004 @ 20:53:
't Ziet er uit als een niet-boeiende achtergrond door een glas...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:15
SkAnOuK
Avatar van SkAnOuK
SkAnOuK is offline
tis wel grappig opzich
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:36
deadpassenger
Avatar van deadpassenger
deadpassenger is offline
die laatste is op zich wel leuk , voorlaatste ook wel , hoewel ik wel zou proberen de kleuren te bewerken ( wat meer tekening in het zwarte proberen te krijgen bijv ) .. de eerste zijn te veel een glas ofzo ..
maar wel heel goed dat je een niet standaard manier gebruikt om iets te fotograferen , veel mensen hadden gewoon het landschapje erop gezet , maar dit maakt het interessant ..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:31
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ik vind het helemaal niks
omdat je erbij zegt dat je de zon fotografeert, weet ik dat, maar als je het niet zei, had ik het niet geweten.

ik vind het erg moeilijk uit te leggen maar ik denk dat jij en roxane heel graag originele foto's willen maken maar dat het meestal alleen maar averechts werkt. misschien helpt het als je wat werk van professionele fotografen opzoekt en je zo laat inspireren.

of, als je een fatsoenlijke camera hebt, meer met scherpte diepte en perspectief gaan werken dat maakt de foto vaak al veel spannender. zo kan je zelfs een bizarre foto van een simpele stoel maken (dat heb ik ooit gedaan). het is echt een kwestie van creatief denken wat je hoogstwaarschijnlijk ook al doet, maar het is ook een kwestie van ervaring en inzicht om te weten hoe de foto er uiteindelijk uit komt te zien en hoe andere mensen kunnen zien wat jij wilt laten zien. maar ik zeg er wel bij dat het bijna onmogelijk is om een foto precies zoals je het wilt te maken. tenzij je totaal niet kritisch bent natuurlijk..
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 28-03-2004 @ 23:31:
ik vind het helemaal niks
omdat je erbij zegt dat je de zon fotografeert, weet ik dat, maar als je het niet zei, had ik het niet geweten.

ik vind het erg moeilijk uit te leggen maar ik denk dat jij en roxane heel graag originele foto's willen maken maar dat het meestal alleen maar averechts werkt. misschien helpt het als je wat werk van professionele fotografen opzoekt en je zo laat inspireren.

of, als je een fatsoenlijke camera hebt, meer met scherpte diepte en perspectief gaan werken dat maakt de foto vaak al veel spannender. zo kan je zelfs een bizarre foto van een simpele stoel maken (dat heb ik ooit gedaan). het is echt een kwestie van creatief denken wat je hoogstwaarschijnlijk ook al doet, maar het is ook een kwestie van ervaring en inzicht om te weten hoe de foto er uiteindelijk uit komt te zien en hoe andere mensen kunnen zien wat jij wilt laten zien. maar ik zeg er wel bij dat het bijna onmogelijk is om een foto precies zoals je het wilt te maken. tenzij je totaal niet kritisch bent natuurlijk..
De vergelijking met Roxane heb ik liever niet maar goed.

Ik zie wat je bedoelt en het is waar wat je zegt. Ik ben mij pas geleden pas gaan interesseren voor fotografie. Ik ben dus nog absoluut niet ervaren en wat ik maak is ook nog helemaal niks. Dank je voor je commentaar dus, dit zie ik graag. Hier kan ik ten minste wat mee.
Joosdt ook bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 23:49
mrduck
Avatar van mrduck
mrduck is offline
He

Ik vind het wel leuk gedaan ga zo door, ik ga het zelf ook een keer proberen

groetjjes
__________________
www.samontour.tk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 08:13
Verwijderd
De eerste 3 vind ik mooi, het zou alleen mooier zijn als de foto precies in het midden van het glas was genomen.
Nu heb je aan de ene kant meer glas dan aan de andere kant.
Verder: leuk idee!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:27
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik vind vooral de laatste geslaagd omdat je daar het landschap nog een beetje in herkent
Het heeft zeker wel wat
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:07
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Volgens mij heb jij te diep in het glaasje gekeken mwhoehahaha
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
ikookvanjou schreef op 29-03-2004 @ 17:07:
Volgens mij heb jij te diep in het glaasje gekeken mwhoehahaha
Hilarisch.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:14
Verwijderd
sorry. kan er niks mee.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:44
Teun
Teun is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 29-03-2004 @ 17:07:
Volgens mij heb jij te diep in het glaasje gekeken mwhoehahaha
Komtie:


En Carm wat doe jij op ARTistiek!?

Verder wat Cottoncandy zei, al vind ook ik die laatste nog enigzins fijn om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:45
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Wat een fucking troep. What's next? oh ik zag een drol en ik dacht laat mij er maar eens door fotograferen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:46
Teun
Teun is offline
Citaat:
Shakeel schreef op 29-03-2004 @ 18:45:
Wat een fucking troep. What's next? oh ik zag een drol en ik dacht laat mij er maar eens door fotograferen
Hey, niet met mijn drol spotten!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2004, 17:54
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
! am mE schreef op 28-03-2004 @ 23:57:
De vergelijking met Roxane heb ik liever niet maar goed.
Zozo

Toen ik me voor fotografie ging interesseren maakte ik foto's van afgedankte poppen in de bosjes (lees je dat james, je ripped mijn stijl ) en steegjes en graffity muren en mensen op wc's enzo.. Die wc obsessie is nog niet over trouwens
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:41
Teun
Teun is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 29-03-2004 @ 18:54:
Toen ik me voor fotografie ging interesseren maakte ik foto's van afgedankte poppen in de bosjes (lees je dat james, je ripped mijn stijl )
Ik heb daar geen weet van gehad hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 19:53
kuivaar
Avatar van kuivaar
kuivaar is offline
Ik vind de laatste wel wat hebben, daar moet je echt even nadenken hoe het in elkaar zit. Heeft wel iets dromerigs. Van die andere foto`s is het te duidelijk wat het voorstelt, die vind ik een beetje te gewoon.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 29-03-2004 @ 18:54:
Zozo
Daar is niks raars aan. Zei is een compleet ander persoon en fotografeert heel andere dingen dan ik. Daarnaast heb ik mijn persoonlijke redenen voor deze uitspraak.

@ James Brown: Carm kwam speciaal voor mij
@ Shakeel: waar is de opbouwende kritiek?
@ kuivaar: merci
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:37
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Ik zou denken dat het een hele vage foto was van zon wasmachinetrommel... of dat je lens helemaal aan gort is.

Sorry, maar ik vind het ook niet veel boeiends aan. Er ontbreekt scherpte, enige compositie en goede kleuren. Moeilijk om verder een goed commentaar te geven.... ik hoop toch iets zinnigs hebben gezegt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 07:59
Orchid
Avatar van Orchid
Orchid is offline
Ik vind het wel leuk. Alleen als foto zo los niet. Misschien als achtergrond. (Moet je nog een Powerpoint-presentatie voor ANW maken soms? )
__________________
Because the holes in my soul host no thrill.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:09
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Dit werk vind ik nog niet zo sterk, maar hee, zo worden fotografen geboren he! Experimenteren en experimenteren. Een echte fotograaf zijn eerste experimentele foto's zijn ook geen meesterwerkjes . Dus zo slecht is het helemaal niet
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 22:58
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
haha ik heb ooit geprobeert foto's te maken met zo'n brilletje voor een UV lamp voor de lens
dan word alles oranje hahaha

maar helaas word alles ook onscherp dan

nee, ik vind het nix, net zo crappy als mijn fotos met die UV-bril
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Fototopic op je ogen!
Verwijderd
491 17-10-2010 14:31
ARTistiek [centraal fototopic 5]
Verwijderd
500 13-08-2007 21:19
Seksualiteit Naakt/Sexfotos
wartzwit
57 21-09-2004 20:17
Seksualiteit Voor de meiden/jonge vrouwen...
Shitonya
96 29-06-2004 01:55
ARTistiek [Foto's] Experimentjes met Bloemen
Evelientjuh
20 07-03-2004 19:12
ARTistiek [56K!][Showcase] Spul van mij
Big D
31 26-02-2004 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.