Oud 31-05-2002, 00:54
mobie
mobie is offline
Ik verwacht dat de Belgen met een 3-5-2 aan de wedstrijd zullen beginnen en dus afwijken van het vertrouwde 4-4-2.

*******************De Vlieger
*****Van Buyten -- De Boeck -- Van Kerckhoven
**********VDHaege---------Simons
Peeters----------------- Walem ---------------------Goor
*********************Wilmots
*****************Verheyen

De bondscoach heeft laten verstaan dat er niet noodzakelijk een 4-4-2 op het veld moet staan. Tegen Japan zal de strijd vooral op het middenveld gestreden worden volgens mij (Ono - Nakata). Dus een extra mannetje op het middenveld.
Vreemd dus wel dat België zo waarschijnlijk zonder echte spits aan het wk begint.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2002, 01:14
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Idd die 3-5-2 is een mogelijkheid... Morgen ofzo eens bekijken welk systeem Japan normaal speelt.

ik heb trouwens de titel van dit topic zojuist aangepast van "België in de problemen voor het WK" naar "Belgie en het WK".
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:07
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Marc Wilmots heeft vrijdag, tijdens de training van de Rode Duivels in Kumamoto, met hevige pijn aan zijn linkerknie de training moeten stopzetten. De laatste maanden heeft deze knie hem al meermaals parten gespeeld. Wilmots ging naar de bank en werd daar meteen verzorgd. Er werd onmiddellijk een verband aangebracht en er werd ijs gelegd op de pijnlijke knie.

"De bondsdokter gaat ervan uit dat dit vrij ernstig is. Vrijdagavond en zaterdagochtend zullen er grondige onderzoeken worden gedaan", verklaarde Nicolas Cornu, de woordvoerder van de Belgische voetbalbond, die zijn best deed optimistisch over te komen.

grrrrrrrr, mijn favoriete speler

De voet van Glen De Boeck is een andere reden tot ongerustheid in het Belgische kamp. De Anderlecht-verdediger kreeg tijdens de training een klap te verwerken op dezelfde plaats waar hij zondag tegen Costa Rica al geblesseerd raakte. In de volgende dagen zal De Boeck, los van de rest van de groep, een lichter trainingsprogramma afwerken.

niet te snappen, dat ze toch eens wat verzichtiger zijn op de training

Een derde speler die vroegtijdig de training moest stopzetten was Danny Boffin. Na een kniestoot van Daniel Van Buyten probeerde hij eerst de training verder te zetten maar verdween even later toch richting kleedkamer. Hier lijkt het probleem nochtans minder zorgwekkend. Boffin zal zaterdag een lichtere training volgen maar vanaf zondag sluit hij weer aan bij de groep.

Niet zo'n ramp, hij speelt de eerste wedstrijd toch niet.

Het enige goede nieuws uit het kamp van de Rode Duivels komt van Branko Strupar. Na een kniestoot tegen de heup, donderdag, trainde hij vandaag apart maar zal vanaf zaterdag weer met de andere spelers kunnen meetrainen.

vervanger van Wilmots dan maar?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 16:16
mobie
mobie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
[B]niet te snappen, dat ze toch eens wat verzichtiger zijn op de training
Het enige goede nieuws uit het kamp van de Rode Duivels komt van Branko Strupar. Na een kniestoot tegen de heup, donderdag, trainde hij vandaag apart maar zal vanaf zaterdag weer met de andere spelers kunnen meetrainen.

vervanger van Wilmots dan maar?
Nee hoor, Wilmots zal wel kunnen spelen. Net zei hij nog in een intervieuw dat hij zelfs heel tevreden was over het wedstrijdje dat ze onderling speelden. 2x maal een half uurtje elf tegen elf op een heel hoog tempo volgens hem. Hij lachte zelfs dat hij er enkele blauwe plekken op zijn benen aan over hield. En zo moet het volgens hem zijn, iedereen heel scherp.
En De Boeck zal ook wel klaar raken, denk ik / hoop ik, voor de openingsmatch tegen Japan. Anders hebben we nog altijd Van Meir op de bank, die dan eindelijk zijn eerste minuten op een groot tornooi zou spelen (was erbij op wk 94, wk 98 en euro 2000 - hij speelde welgeteld nul minuten op 10 wedstrijden )
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 23:19
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
België geteisterd door blessures

Het zit België niet mee in de aanloop naar hun eerste WK-duel tegen Japan. De Rode Duivels worden geteisterd door blessures. Aanvaller Branko Strupar kon vrijdag slechts licht trainen vanwege een slepende enkelblessure en Danny Boffin moet vanwege een kwetsuur aan de knie enkele dagen rust houden.

Ook Glen de Boeck is nog steeds niet fit. De verdediger kreeg op de training opnieuw last van een enkelblessure die hij opliep in een oefenwedstrijd tegen Costa Rica. Marc Wilmots completeert de Belgische ziekenboeg. De aanvaller van Schalke 04 kampt met een lichte knieblessure.


Prachtig dit
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:51
mobie
mobie is offline
De blessureleed blijft aanhouden voor Robert Waseige. Na Boffin, Strupar, De Boeck en Wilmots is het nu de beurt aan Nico Van Kerckhoven. De verdediger van Schalke 04 sukkelt met een blessure aan de linkervoet.

Bij het nemen van enkele strafschoppen blesseerde Van Kerckhoven zich aan de adductoren van de linkervoet. De kinesisten moeten 24 uur wachten om een diagnose te stellen. Is het gewoon een verrekking of gaat het om een scheurtje? Dat weten we dus pas maandag.

De toestand van Glen Deboeck daarentegen gaat er zienderogen op vooruit. "Maar ook met hem moeten we geduld hebben" aldus Robert Waseige. De bondscoach liet ook weten tot het laatste moment te zullen wachten om zijn elftal voor de openingswedstrijd tegen Japan bekend te maken. "Er zijn immers nog teveel onzekerheden in de ploeg".
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:20
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Met alle respect voor Van Meir maar ik geef er niets om dat hij op de bank zit en nog steeds 0 min heeft gespeeld. Het is in mijn ogen geen nuttige verdediger bij de Rode Duivels.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:08
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Met alle respect voor Van Meir maar ik geef er niets om dat hij op de bank zit en nog steeds 0 min heeft gespeeld. Het is in mijn ogen geen nuttige verdediger bij de Rode Duivels.
Idd , ze hadden beter andere verdedigers meegenomen : Doll of Dheedene of Vreven , niet allemaal centrale verdedigers maar veeeeeeeel nuttiger dan Van Meir
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 00:28
mobie
mobie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Met alle respect voor Van Meir maar ik geef er niets om dat hij op de bank zit en nog steeds 0 min heeft gespeeld. Het is in mijn ogen geen nuttige verdediger bij de Rode Duivels.
Ik ben ook niet echt voor Van Meir, maar hij heeft toch een pak ervaring. Kan de jongere spelers wat bijbrengen en in de voorrondes was hij toch telkens titularis (8 vd 10 wedstrijde ofzo dacht ik). En de jonge, beloftevolle Van Buyten kan in mijn ogen toch zeker een meer ervaren speler naast hem gebruiken.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:27
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mobie schreef:

Ik ben ook niet echt voor Van Meir, maar hij heeft toch een pak ervaring. Kan de jongere spelers wat bijbrengen en in de voorrondes was hij toch telkens titularis (8 vd 10 wedstrijde ofzo dacht ik). En de jonge, beloftevolle Van Buyten kan in mijn ogen toch zeker een meer ervaren speler naast hem gebruiken.
Nouja, heel waarschijnlijk gaat hij morgen zijn eerste seconde spelen op een groot tornooi. Het is te hopen dat hij het er goed van afbrengt, en dat in de 2de wedstrijd de gekwetsten terug zijn.

Ervaring heeft hij idd, ook bij Lierse in der tijd. Ik weet natuurlijk niet hoe de Belgen gaan spelen morgen, in welk systeem enzo. Maar ik zie hem liever niet spelen, nouja, zelfs niet meegaan. Maar zoals je zei hij heeft in de voorronde vaak gespeeld, dus een beloning is het wel. Ook van zijn bankzitten, want ik denk dat hij daarop nog nooit kritiek heeft gekregen. .
Nouja, als hij speelt en hij doet het geweldig dan wordt ie weer geprezen...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 15:41
mobie
mobie is offline
De Boeck en Van Kerckhoven raken niet meer fit tegen Japan. Daar gaat de 3-5-2 dus. Het zal dus wel de normale 4-4-2 worden, waarin Van Meir en Vander Heyden, De Boeck en Van Kerckhoven zullen vervangen.
Daarmee lijkt de ploeg ook volledig gekend. Enkel de rechtsachter is nog onzeker: Peeters of Deflandre.

Hehe ik voel de spanning toch al een beetje stijgen, tegen de eerste match. Leuk zo !
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:09
mobie
mobie is offline
pronostiekje misschien ?
Ik hoop op een zuinige overwinning voor België, 2-1
(gelijkspel zou ook nog goed zijn denk ik)
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 13:43
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz, het was een 4 - 2-3 - 1 systeem... Als ze willen winnen moeten ze minstens met 2 spitsen spelen vind ik... Het werd dus een gelijk spel.. 2-2 (zal ook wel in het grote WK topic gezegd zijn)...

Er was geen rechtsflank..

Nouja, ik had voorspeld een flauw 0-0... Ik dacht toen het 0-1 werd dat het gebakken was, maar ik kwam snel weer op mijn voetjes terecht...

Ik hoop dat dit voldoende is om door te kunnen gaan.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 14:58
mobie
mobie is offline
België heeft dit gelijkspel zeker verdiend. Tot die kutgoal van de Jappe had de (gelegenheids)verdediging welgeteld 0 kansen weggegeven. Dan een misverstand en Japan geloofde er plots terug in. Meteen erop 2-1 en ik dacht dat het over was. Gelukkig was er nog P. Vanderheyden die de mooie 2-2 maakte. (eerste doelpunt was trouwens ook van wereldklasse - Wimots).
Het afgekeurde doelpunt, tja , maar ik rouw er niet om.
België had zelfs nog kunnen winnen: het was ook een zuivere strafschop. (Volgens mij durfde de scheids niet, vanwege die afgekeurde goal).
2-2 is goed, maar ze hadden kunnen winnen.
Nu Rusland-Tunesië afwachten en dan maandag België - Tunesië.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:54
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
mobie schreef:

België had zelfs nog kunnen winnen
Allez, ik heb die match op school gezien, de 1rste helft althans, daarna ging ik terug naar de les...
Maarrr, Belgie had zeker kunnen winnen, ze speelden beter dan Japan, en ztetten goed druk. Echt jammer, de Japanse doelpunten, vooral die eerste was een lullige fout in de verdediging.

REIE

-mooie omhaal! , Wilmots
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 22:47
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Mijn beoordeling:

De Vlieger : kansloos op het tweede doelpunt, beetje relaxt bij het eerste doelpunt. Attent op vrij trap. degelijk wedstrijd 6/10

Peeters : voetbalde zonder complexen, alsof hij al jaren bij de national ploeg speelt. De sterkhouder van de Belgische defensie 7/10

Van Meir : voetbalde zwak, heeft nix te bieden op dit wk, kan beter zijn koffers pakken. 3/10

Van Buyten: : voetbalde sober maar slordig. Wist niet goed wat aan te vangen met de vinnige Japanners 5/10

Van der Heyden : Maker van het reddende Belgische doelpunt, liet zich ongelooflijk ringeloren bij het eerste tegendoelpunt, maar een waardig alternatief voor V. Kerckhoven6/10

Vanderhaeghe : kreeg eindelijk weer zijn kans, maar greep ze niet met volle overtuiging. Werkte weer als een paard, maar het spel ging net iets te snel voor hem 5/10

Simons : voetbalde onopvallend, weinig bijgebracht bij de ploeg 5/10

Walem : Liet zich , in tegenstelling tot andere interlands niet zo vlug terugzakken. Verstuurde enkel knappe passes , maar blonk niet uit als spelverdeler 6/10

Goor Had de 1-0 aan de voet, maar schoot de bal rakelings naast. Zijn 'rushes' bleven uit tijdens deze wedstrijd, voetbalde sober. 7/10

Verheyen : Voetbalde onder zijn niveau, zoals het de laatste tijd wel meer het geval is met hem. 4/10

Wilmots : de absolute uitblinker bij de Belgen. terug de leider van weleer. Maker van een schitterend doelpunt. Had in de eerst helft moeten scoren via een kopbal. 8/10

Vervangingen:

Sonck kwam nouwelijks in het stuk voor, totdat hij in de slotminuut een penalty trachtte af te dwingen (terecht) maar de arbiter floot niet 5/10

Strupar viel slechts enkele minuten voor tijd in geen beoordeling


--> conclusie: de belgen moeten beter spelen indien ze de tweede ronde willen halen.
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 00:20
mobie
mobie is offline
-Ilicboy, da van Van Meir is zever. Het eerste doelpunt vd Jappe gaan V Meir, V Buyten, VDHeyden in de fout. Tweede doelpunt ging evenzeer V Buyten in de fout en V Meir maakte een verkeerde beslissing . Had een fout en rood beter geweest?? Niet vergeten he, bij stilstaande fases is er steeds gevaar als hij mee naar voor gaat en van wie kwamen de twee assists?!! De rest vd wedstrijd verdedigde hij meer dan behoorlijk en had dikwijls een goede lange bal in de voeten.
-Verheyen onder zijn niveau?? Vond hem één vd beste Belgen!
-VDHaeghe en Simons beide sober maar goed.
-Walem, tja, is beter tegen grotere ploegen. Daar komt hij volgens mij het best tot zen recht?
-Peeters was goed voor een goed uur, toen kon hij het nimmer af om telkens die flank af te gaan. (Wasseige had toen Walem moeten vervangen door Mbo Mpenza volgens mij). Maar laat hem maar staan, vind hem iets beter als Deflandre.
-Wilmots zal wel het hart van dit België zijn. Tot nu toe het mooiste doelpunt vh wk vind ik.
-V Buyten is nog jong en gaat een hele grote topper worden.
-Van Goor ben ik eigenlijk deze wedstrijd het meest ontgoocheld. Hij kwam er aanvallend te weinig uit. Wasseige had volgens mij vooral op hem gerekend en dat is er niet echt uitgekomen. Maar hij is en blijft één vd beste Belgen in deze ploeg.
-De Vlieger heeft 4 ballen binnen het doelkader gehad denk ik. 1 had hij , 1 afgekeurd en de andere twee binnen. Tja hij heeft zich niet kunnen onderscheiden maar is een goede doelman.
Achja, allemaal vijgen na pasen. Volgende wedstrijd moeten ze er terug staan (met hopelijk terug de sterkste verdediging).
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 00:36
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
De Vlieger krijgt alvast een puntje meer van mij. De enkele hoektrappen en vrije trappen, had hij bijna elke keer de bal klem vast.
Peeters kan ik me mee vinden. Zeker de eerste helft was hij voor mij zowel rechtsbak, als rechtshalf...

Van Meir speelde niet slecht. Maar op momenten nongalant, zoals hij vaak speelt. Jammer dat er zoveel verdedigers gekwetst zijn. Maar een 3 is toch iets te laag.

Van Buyten, zie je de commentaar bij mobie.

Van der heyden, daarmee kan ik je nog wel volgen.

Vanderhaeghe en Simons vielen misschien niet op, maar ga er maar van uit dat die bergen werk verzet hebben... Alleen jammer dat Vanderhaeghe speelde ipv een rechtshalf, want dat miste we echt in de eerste helft.

Walem, is een van de 23 waar ik mijn bedenkingen bij heb. Ik vind hem niet zo'n goede speler. Maar in de eerste helft was hij zeker niet slecht, 2de helft was een stuk minder, hij is ook vervangen in de 2de helft, dacht ik.

Goor... Idem.

Verheyen speelde helemaal niet slecht. Maar hij moet niet alleen in de spits gaan staan, dan is hij niet 100% nuttig zoals nu nogmaar eens is aangetoond in mijn ogen.

Wilmots... Achja, mijn favo speler.. Ga ik gewoon geen commentaar over geven. Zijn goal is gewoon de mooiste tot nu toe van het WK.

Vervangingen:

Sonck kwam nouwelijks in het stuk voor omdat hij maar een 20 min (?) heeft mogen meedoen, en dat is niets voor Sonck. Die geraakt dan niet in de wedstrijd.

Strupar, zie Sonck.


--> conclusie: De Belgen moeten aanvallender durven spelen, zeker hun eerst volgende wedstrijd.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:58
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
mobie schreef:
-Ilicboy, da van Van Meir is zever. Het eerste doelpunt vd Jappe gaan V Meir, V Buyten, VDHeyden in de fout. Tweede doelpunt ging evenzeer V Buyten in de fout en V Meir maakte een verkeerde beslissing . Had een fout en rood beter geweest?? Niet vergeten he, bij stilstaande fases is er steeds gevaar als hij mee naar voor gaat en van wie kwamen de twee assists?!! De rest vd wedstrijd verdedigde hij meer dan behoorlijk en had dikwijls een goede lange bal in de voeten.
-Verheyen onder zijn niveau?? Vond hem één vd beste Belgen!
-VDHaeghe en Simons beide sober maar goed.
-Walem, tja, is beter tegen grotere ploegen. Daar komt hij volgens mij het best tot zen recht?
-Peeters was goed voor een goed uur, toen kon hij het nimmer af om telkens die flank af te gaan. (Wasseige had toen Walem moeten vervangen door Mbo Mpenza volgens mij). Maar laat hem maar staan, vind hem iets beter als Deflandre.
-Wilmots zal wel het hart van dit België zijn. Tot nu toe het mooiste doelpunt vh wk vind ik.
-V Buyten is nog jong en gaat een hele grote topper worden.
-Van Goor ben ik eigenlijk deze wedstrijd het meest ontgoocheld. Hij kwam er aanvallend te weinig uit. Wasseige had volgens mij vooral op hem gerekend en dat is er niet echt uitgekomen. Maar hij is en blijft één vd beste Belgen in deze ploeg.
-De Vlieger heeft 4 ballen binnen het doelkader gehad denk ik. 1 had hij , 1 afgekeurd en de andere twee binnen. Tja hij heeft zich niet kunnen onderscheiden maar is een goede doelman.
Achja, allemaal vijgen na pasen. Volgende wedstrijd moeten ze er terug staan (met hopelijk terug de sterkste verdediging).
Van Buyten wordt nen topper ja, ma ik vond dat hij nu ni goe was.
Van Meir moet er voor mij ni meer inkomen... moet plaats maken voor De Boeck... is een stuk sneller en efficienter
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:01
mobie
mobie is offline
De Boeck raakt zeker fit tegen Tunesië, dus byebye Van Meir waarschijnlijk.
Voor V Kerckhoven komt die match waarschijnlijk nog te vroeg
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:02
mobie
mobie is offline
Goed nieuws over Nico Van Kerckhoven. De vaste linksachter van de nationale ploeg zou fit geraken voor de wedstrijd van maandag tegen Tunesië. Zijn blessure kende volgens de speler een spectaculaire vooruitgang. Bondsdokter Goossens bevestigde de vooruitgang: "Als het zo blijft verdergaan, kan hij tegen Tunesië zeker spelen." Morgen zou Van Kerckhoven al met de groep meetrainen. Samen met Glen De Boeck, die ook hersteld is, kan hij bijna zeker rekenen op een basisplaats.

Het zou wel eens het laatste WK kunnen worden voor de 31-jarige verdediger. Van Kerckhoven ziet zichzelf niet meer op het WK van 2006. "Het EK 2004 gaat nog, maar in 2006 ben ik al 35. Dat WK halen wordt moeilijk." Toch wil Van Kerckhoven nog niet aan stoppen denken: "Voorlopig blijf ik komen tot ze me niet meer nodig hebben. Ik voel me niet slecht genoeg om ermee te stoppen", zei de Rode Duivel.
[ RODE DUIVELS WEBSITE ]
WWW.RODEDUIVELS.BE.TF
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:24
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
mijn opstelling voor de Belgen:
Code:
                  De Vlieger
Deflandre - De Boeck - Simons - Van Kerckhoven
Verheijen - Vd Haeghe - Walem - Goor
                   Wilmots
                   Sonck
alleen weet ik niet of Simons wel een centrale verdediger is, omdat hij tegen Japan op het middenveld speelde.
Het centrale duo faalde toen in mijn ogen (Van Buyten - Van Meir)
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:34
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
maar 'de belgen' zijn raar bezig

ze kunnen er gewoonweg niet over ophouden dat nederland er niet bij is, terwijl ik (en met mij nog veel meer nederlanders) me er allang bij neer heb gelegd
het maakt me niet zoveel uit hoor maar ik snap het gewoon niet helemaal
is het uit frustratie? omdat het belgisch voetbal gewoon geen hoog niveau kan halen?
of is er een andere reden
ik wil het graag weten..
verder niks tegen belgen overigens

en de eerste die nu zegt 'jamaar wij zijn beter want wij zijn erbij' moet zich schamen
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:50
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:
maar 'de belgen' zijn raar bezig
dat vind jij

Citaat:
ze kunnen er gewoonweg niet over ophouden dat nederland er niet bij is
waar dan?

Citaat:
terwijl ik (en met mij nog veel meer nederlanders) me er allang bij neer heb gelegd
dus mogen de belgen er geen grappen meer over maken?
Citaat:
het maakt me niet zoveel uit hoor maar ik snap het gewoon niet helemaal
das duidelijk
Citaat:
is het uit frustratie? omdat het belgisch voetbal gewoon geen hog niveau kan halen?
waarom zijn zij dan wel op t wk en "wij" niet?
Citaat:
of is er een andere reden
natuurlijk, de nederlandse arrogantie afstraffen, en terecht
Citaat:
ik wil het graag weten..
das duidelijk
Citaat:
verder niks tegen belgen overigens
das fijn

Citaat:
en de eerste die nu zegt 'jamaar wij zijn beter want wij zijn erbij' moet zich schamen
nee hoor

ik ben trouwens geen belg, maar had zin in wat knipwerk
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
wij zijn in ploegverband beter, individueel gezien heeft nederland misschien meer klasse, maar als ploeg stellen ze niets voor
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
wij zijn in ploegverband beter
Dat vind jij!
Citaat:

individueel gezien heeft nederland misschien meer klasse
één woord teveel: misschien
Citaat:
maar als ploeg stellen ze niets voor
Nee daarom haalde ze ook de afgelopen 4 jaar 2 halve finales.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:13
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
waarom doe jij nou mij na
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:40
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
wij zijn in ploegverband beter, individueel gezien heeft nederland misschien meer klasse, maar als ploeg stellen ze niets voor
als ploeg is nederland juist geweldig
ik geef toe de laatste 2 jaar ging het kut, maar dat kwam gewoon door louis van gaal,en veel schorsingen en blesures
maar ben je het wk98 soms vergeten ongeloofelijk veel team spel,en dat zijn meerendeel spelers die er nu ook bij zijn,je zal nog wel versteld wat advocaat en van hanegem straks gaan doen wacht dus maar af
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:08
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
wij zijn in ploegverband beter, individueel gezien heeft nederland misschien meer klasse, maar als ploeg stellen ze niets voor
dat zeg jij

en laat dat 'misschien' maar weg, want nederland is gewoon 10 klassen beter.. en kom nou niet met die slappe antwoorden zoals: wij zijn op het wk, anders ben je laf

als je op 2 grote toernooien 2 keer in de halve finale staat, dan ben je dus echt wel goed hoor

en belgie?
Wk 98 > 1e ronde = wegwezen, het wk is te hoog gegrepen
Euro 2000 (in eigen land notabene) > 1e Ronde = inpakken, kunnen niet eens presteren voor eigen publiek, te zwak voor de europese top!

En geloof me, als Nederland op het Wk stond, zou het er echt vrolijker zijn hoor, mooie supportersgroep, mooi voetbal (niet zoals belgie doet, met 10 man achter de bal en de bal telkens een schop naar voren geven)

Kijk bijvoorbeeld maar naar ons laatste oefenduel: wij versloegen VS in eigen huis, zonder onze spitsen Kluivert en v. Nistelrooy (toevallig 2 van de betere spitsen ter wereld, wat voor 'wereldspitsen' heeft Belgie nou? Sonck? ) en wat doet VS op het WK?

juist ja, 3-2 winnen van Portugal ..

Zo zie je maar, een WK zonder Nederland is geen echte Wk

en vooral niet met die pauperlandjes als Belgie, die echt minimaal de kwartfinale kunnen bereiken (ook weer een compliment) maar het altijd af laten weten, en nooit verder komen dan de 1e ronde .. dan liever Nederland, wij hadden echt wel van Japan gewonnen hoor
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:11
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Weet je wat nog het leukste is?

Over 2 jaar en/of 4 jaar staan wij er gewoon weer doodleuk, en als Belgie daar dan niet staat, dan zullen we eens zien wie hier een grote bek heb..

en trouwens, dit Wk stelt echt niks voor! meer dan de helft hoort er gewoon niet thuis, de titelhouder word er al bijna uitgeknikkerd, en ga zo maar door .. dus wees maar trots hoor Belgie, nu het nog kan

Jullie zitten nu ook echt in een dodelijke groep zeg, Japan, rusland en Tunesie

Als jullie de volgende ronde niet halen, dan zal ik mijn bek wel ff opentrekken

en PLZ geen reactie van: wij zijn er, jullie niet .. dan ben je zielig ..
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:12
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:




en vooral niet met die pauperlandjes als Belgie, die echt minimaal de kwartfinale kunnen bereiken (ook weer een compliment)
typo?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:32
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
1. dat vind jij

2. waar dan?

3. dus mogen de belgen er geen grappen meer over maken?


4. das duidelijk


5. waarom zijn zij dan wel op t wk en "wij" niet?


6. natuurlijk, de nederlandse arrogantie afstraffen, en terecht


7. das duidelijk


8. das fijn

9. nee hoor


1. zie de naam van mn topic.. (en let vooral op het woordje 'mij')

2. op dit forum, in de verschilllende wk topics e.d.

3. grappen zijn best leuk, maar de hele tijd blijven roepen dat we er niet bij zijn, dat is geen grap en getuigt bovendien van een gebrek aan mededogen

4. ik ben blij dat ik dat duidelijk genoeg heb gemaakt voor je

5. dat zal ik je uitleggen: nederland heeft het verkloot (wegens verschillende redenen) en belgie heeft het niet bepaald moeilijk gehad in de kwalificatiepoule (en dan overigens nog 2e worden ook..)

6. dat is niet relevant, als je altijd en overal arrogantie zou moeten afstraffen, had je geen tijd om bijvoorbeeld de hand aan jezelf te slaan tijdens een zielig probeerseltje om iemand uit te lullen

7. zie 4.

8. dat is zeker fijn, lekker met zn allen spelen en delen zeg ik altijd maar

9. jawel. (en hier volgt een motivatie daarvan, in tegenstelling tot bij jouw kort doch bondig 'nee hoor') Want dit is op dit moment, de makkelijkste en minst originele manier van nederlanders afzeiken

en ga nu nadenken over je zonden
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:29
mobie
mobie is offline
Citaat:
Boogie schreef:
mijn opstelling voor de Belgen:
Code:
                  De Vlieger
Deflandre - De Boeck - Simons - Van Kerckhoven
Verheijen - Vd Haeghe - Walem - Goor
                   Wilmots
                   Sonck
alleen weet ik niet of Simons wel een centrale verdediger is, omdat hij tegen Japan op het middenveld speelde.
Het centrale duo faalde toen in mijn ogen (Van Buyten - Van Meir)
Simons is meer een verdedigende middenvelder, maar als het echt nodig zou zijn, is hij een meer dan behoorlijke centrale verdediger (zie beker van België waar hij na een 10tal min centr verd werd omdat Clement een spierscheur opliep. hij deed dat voortreffelijk).
En voor de opstelling, ik zou er echt geen geld op durven zetten. Het lijkt er weer op dat Wasseige met 2 verdedigende middenvelders zal starten.
Wel verwacht ik Sonck, Van Kerckhoven en De Boeck in de basis. Walem, VDHeyden en Van Meir zullen verdwijnen denk ik en Wilmots dan een rijtje achteruit in de plaats van Walem.
Dan wordt die 3-5-2 veel aanvallender als tegen Japan.
**************De Vlieger
*****Van Buyten--De Boeck--V Kerckhoven
*********VDHaeghe---Simons
Peeters-------------------------------------Goor
**************Wilmots
*************Sonck
****************Verheyen
_________________________________________
Een andere mogelijkheid is dan weer terugvallen op de vertrouwde 4-4-2
Dan verwacht ik Mbo Mpenza in de ploeg en zal VDHaeghe waarschijnlijk uit de ploeg verdwijnen.
**************De Vlieger
Peeters--Van Buyten--De Boeck--V Kerckhoven
*************Simons
Mpenza------------------------------------Goor
***************Wilmots
**************Sonck
****************Verheyen
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 11:09
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Sonck uit... Strupar in (hoop ik)
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 12:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Utreg_Nr1 : Hadden jullie van Japan wel gewonnen? USA doet wat jullie niet konden. Winnen van Portugal en van USA zou Belgie zeker winnen.

Trouwens, geen echt WK? Omdat er ploegen aanwezig zijn die er niet thuis horen, dat is toch elke keer dat er ploegen uit Afrika ed aanwezig zijn, die daar eigenlijk niets te zoeken hebben. En omdat Frankrijk er al bijna uit ligt, het is al vaker gebeurt dat een Wereldkampioen er onderuit gaat in de eerste ronde. Daarbij het is toch niet omdat bijna iedereen op voorhand neukte dat Frankrijk zichzelf zou opvolgen, en het nu niet waar maken, dat het geen WK is? Trouwens Van Gaal ging Nederland snel Wereldkampioen maken, en waar is Nederland nu?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:44
scara
scara is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Weet je wat nog het leukste is?

Over 2 jaar en/of 4 jaar staan wij er gewoon weer doodleuk, en als Belgie daar dan niet staat, dan zullen we eens zien wie hier een grote bek heb..

en trouwens, dit Wk stelt echt niks voor! meer dan de helft hoort er gewoon niet thuis, de titelhouder word er al bijna uitgeknikkerd, en ga zo maar door .. dus wees maar trots hoor Belgie, nu het nog kan

Jullie zitten nu ook echt in een dodelijke groep zeg, Japan, rusland en Tunesie

Als jullie de volgende ronde niet halen, dan zal ik mijn bek wel ff opentrekken

en PLZ geen reactie van: wij zijn er, jullie niet .. dan ben je zielig ..
Eventjes opmerken dat Japan voor thuispubliek speelt, en dat dit altijd moeilijker spelen is.
Het is te hopen dat jullie er over 2 EN 4 jaar staan.
Waarom zou dit wk niets voorstellen? Ik denk dat er maar 1 ploeg niet aanwezig is die er normaal gezien wel aanwezig zou MOETEN zijn ( juist ja). Voor de rest, elk land moet de kans krijgen om een wk te spelen, anders blijven het altijd dezelfde ploegen die meedoen.
Enne toevallig heeft Begie, de laatste oefeninterland in het Stade de france tochwel niet gewonnen zeker van de regerende wereldkampioen!
Enne het brengt juist meer spankracht in dit wk dat de "favorieten" voor de wereldtitel eens niet winnen.
Och ja, laat ons hopen dat Belgie een 2e ronde tegen brazilie speelt.Toevallig kan niet alleen usa van portugal winnen, maar kunnen wij ook voor een verassing zorgen. GO BELGIUM
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 20:52
mobie
mobie is offline
Wasseige blijft de pers steeds weer op verkeerde been zetten wat betreft de opstelling tegen Tunesië.
Nu lijkt het een 4-4-2 te worden, maar dan met 2 verdedigende middenvelders. Dit is slecht nieuws voor Sonck (spitsenduo zal dan wel Verheyen-Wilmots blijven) en voor Walem aangezien zijn positie uit het team verdwijnt (Mpenza zal hem dan vervangen en op de rechterflank gaan spelen).
Voor Sonck rest dan nog de (kleine) hoop dat Wasseige, Verheyen terug op de rechterflank opstelt (wat onwaarschijnlijk lijkt).
Owja, V Kerckhoven zijn mirakuleus herstel is toch niet zo mirakuleus als gedacht. Hij is er nog niet bij tegen Tunesië.
De Boek verwacht iedereen in de ploeg in de plaats van Van Meir of Van Buyten.
**************De Vlieger
Peeters--Van Buyten/Van Meir--De Boeck--VDHeyden
*************Simons-----VDHaeghe
Mpenza---------------------------------------------Goor
***************Wilmots
****************Verheyen
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:03
mobie
mobie is offline
Japan-Rusland: 1-0
Als België nog groepswinnaar wil worden (en zo Brazilë ontwijken in de volgende ronde), zal het volgens mij de volgende twee matchen moeten winnen.
De rode duivels staan dus voor een zware, maar niet onmogelijke opdracht.
Morgen moet er dus zeker gewonnen worden van Tunesië en liefst nog met een zo groot mogelijk verschil ook.
Ik ben eens benieuwd of wasseige een plaats voor Sonck voorziet in de basis.?
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mobie schreef:
Als België nog groepswinnaar wil worden (en zo Brazilë ontwijken in de volgende ronde), zal het volgens mij de volgende twee matchen moeten winnen.
De rode duivels staan dus voor een zware, maar niet onmogelijke opdracht.
Morgen moet er dus zeker gewonnen worden van Tunesië en liefst nog met een zo groot mogelijk verschil ook.
Dan zijn ze zeker groepswinnaar. Maar stel dat men morgen wint, en gelijkspeelt tegen Rusland en Japan wint niet tegen Tunesië. Maar van dat laatste gaan we maar niet vanuit.
Stel dat Belgie gelijk speelt de laatste wedstrijd, en de andere wedstrijden worden gewonnen (Belgie en Japan) dan ligt het aan het doelpuntensaldo.. dus maar veel goalen maken, al hoewel, gewoon winnen is voldoende.

En waarom Brazilie ontwijken? Liever tegen zo'n ploeg onderuit gaan dan tegen Turkijen... En vanaf die ronde, is het gewoon 0-0 spelen en winnen met de penaltie's

Citaat:
mobie schreef:
Ik ben eens benieuwd of wasseige een plaats voor Sonck voorziet in de basis.?
Ik hoop het, maar ik denk van niet. Zoals ik Wasseige in een intervieuw hoorde. Sonck schoot alle ballen net over het doel en tegen de deklat, alhoewel ik in de krant lees dat Sonck de doelmannen veel werk bezorgde met ballen uit de netten te halen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:57
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Belgie - Tunesië 1-2

(onderschat nooit een afrikaanse ploeg) ..

dat weet frankrijk nu zo onderhand ook al
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 23:08
mobie
mobie is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Belgie - Tunesië 1-2

(onderschat nooit een afrikaanse ploeg) ..

dat weet frankrijk nu zo onderhand ook al
Hehe, weet ik ook wel. In de voorbereiding België - Algerije: 1-1.
Algerije toch wel een beetje te vgl met Tunesië. De Belgen hadden het moeilijk met de stugge verdediging en het technische spel van de spitsen. (de volgende match wonne ze dan wel weer wel in en van frankrijk, maar kom).
Het gaat moeilijk worden binnen 12u, maar als ze willen doorgaan (en zelfs groepswinst willen) dan zit er niet anders op dan ze te verslaan.
Of zoals Peter Vanderheyden het zei: "ZE MOETEN ERAAN!"
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 10:12
mobie
mobie is offline
2 verrassingen van formaat in de basiself (heb ze net op de radio gehoord): Strupar komt in de ploeg (en niet Sonck) en Deflandre start ook (in de plaats van de vorige wedstrijd, zeer sterk spelende, Jacky Peeters). Ook V Meir valt uit de ploeg, voor De Boeck, maar dat was te verwachten.
de basiself:
***********De Vliegher
Deflandre--V Buyten--De Boeck--VDHeyden
*******VDHaeghe------Simons
Verheyen------------------------------Goor
************Wilmots
*************Strupar
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:22
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Eventjes opmerken dat Japan voor thuispubliek speelt, en dat dit altijd moeilijker spelen is.
Het is te hopen dat jullie er over 2 EN 4 jaar staan.
Jullie zien dus kennelijk niet in dat dit Nederlands elftal wat er nu staat, de ambities heeft om zich te kunnen meten met de wereldtop (frankrijk, argentinie etc.) dus wij staan er de volgende keer gewoon weer bij

Citaat:
Waarom zou dit wk niets voorstellen? Ik denk dat er maar 1 ploeg niet aanwezig is die er normaal gezien wel aanwezig zou MOETEN zijn ( juist ja). Voor de rest, elk land moet de kans krijgen om een wk te spelen, anders blijven het altijd dezelfde ploegen die meedoen.
Dit Wk stelt inderdaad niks voor, om maar een paar voorbeelden te geven, een ploeg die 8-0 verliest tegen een land dat al 5 jaar aan het zoeken is naar hun oude vorm, ok die keert nu zo langzamerhand dus toch wel weer terug ..

2 sterspelers die naar huis worden gestuurd (Keane namens Ierland en Zahovic namens Slovenie red.)

Regerend wereldkampioen die er al bijna uit ligt, (en om ff antwoord te geven op Tofke's vraag: dat is nog nooit eerder gebeurd dat de regerend wereldkampioen in de 1e ronde al in kon pakken

Citaat:
Enne toevallig heeft Begie, de laatste oefeninterland in het Stade de france tochwel niet gewonnen zeker van de regerende wereldkampioen!
Zonder Zidane en Henry, en je hebt al eerder gezien dat Frankrijk zonder Zidane al heel kwetsbaar is, 0-1 Senegal, 0-0 Uruguay .. dus ja, dat verklaart alles dat Belgie wel zomaar kon winnen

En trouwens, ik hoorde net nog iemand zeggen dat VS wel deed wat Nederland niet kon doen tijdens de kwalificaties, maar blijkbaar hebben jullie de laatste oefenduel van Oranje niet gezien, wij wonnen doodeenvoudig 0-2 IN en TEGEN VS voor eigen publiek dus

En dan ook nog zonder Kluivert, v. Nistelrooy en v.d Sar etc.
En een debutant die nog indruk maakte, dus eigenlijk speelden we ook nog met een soort B-elftal, en dan nog 0-2 winnen voor Amerikaans publiek ..

Terwijl Portugal in hun sterkste opstelling 3-2 verloor, en Amerika speelden nog in een vreemd land, dus ...

En jullie waren bijna vergeten dat wij in Portugal ook nog 0-2 voorstonden, maar die lijer van een de Boer trok in de laatste minuut een speler onderuit dus ja ... dat was gewoon pech

Citaat:
Enne het brengt juist meer spankracht in dit wk dat de "favorieten" voor de wereldtitel eens niet winnen.
Och ja, laat ons hopen dat Belgie een 2e ronde tegen brazilie speelt.Toevallig kan niet alleen usa van portugal winnen, maar kunnen wij ook voor een verassing zorgen. GO BELGIUM
En of jullie de 2e ronde wel halen .. zie eerst maar eens te winnen van Tunesië, want op dit moment hebben jullie de grootste moeite tegen zo'n stug elftal

en dan nog de wedstrijd tegen Rusland, ok Rusland heeft 3 verliespunten, dus een gelijkspel zou kunnen betekenen dat jullie door gaan, maar dan moet er vanmiddag wel gewonnen worden

Het is voor jullie trouwens te hopen dat jullie 1e eindigen, want .. Brazilie is geen prettige tegenstander als je net het toernooi in begint te groeien

Maar ja, Costa of Turkije, dat zijn ook al stugge tegenstanders, ik kan me 2 jaar geleden nog herinneren dat jullie 0-2 hadden verloren
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:54
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Regerend wereldkampioen die er al bijna uit ligt, (en om ff antwoord te geven op Tofke's vraag: dat is nog nooit eerder gebeurd dat de regerend wereldkampioen in de 1e ronde al in kon pakken

WK1966 Brazilie eerste ronde eruit. (waren toen 2 keer achter een WK geworden)
WK 1934 Uruguay deed zelfs niet eens mee Maar deze zullen we niet tellen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:17
Verwijderd
Slechte prestatie van die Belgen zeg, gelijk spel tegen tunesië, Nu moet er dus gewonnen worden van de russen, geen makkelijke tegenstander. Ik denk dat België mag gaan pakken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:12
mobie
mobie is offline
Ben best wel ontgoocheld na deze makke wedstrijd van de Belgen. Zie weinig lichtpunten. Ze kunnen nog doorgaan ja als ze winnen en zodus is er van een poulematch geen sprake meer.
Het was schrijnend om te zien dat de Belgen absoluut nooit het spel konden maken (wel verschrikkelijk hoe Tunesië constant het tempo uit de wedstrijd haalde). Ben blij dat het nog een gelijkspel is.
Ze kunnen nog winnen tegen de Russen en ik geloof er nog in, maar ze zullen uit een ander vaatje moeten gaan tappen dan.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:15
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Slechte prestatie van die Belgen zeg, gelijk spel tegen tunesië, Nu moet er dus gewonnen worden van de russen, geen makkelijke tegenstander. Ik denk dat België mag gaan pakken.
aan de andere kant, belgië doet altijd wat niet van ze verwacht wordt..
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:17
mobie
mobie is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

aan de andere kant, belgië doet altijd wat niet van ze verwacht wordt..
Hehe, daar zeg je wat , ineens zie ik alles wat zonniger , thanks mate
Wie weet is het geeneens zo slecht dat Wasseige vertrekt, nieuw bloed lijkt me op het moment wenselijk.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:28
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
mobie schreef:

Hehe, daar zeg je wat , ineens zie ik alles wat zonniger , thanks mate
Wie weet is het geeneens zo slecht dat Wasseige vertrekt, nieuw bloed lijkt me op het moment wenselijk.


ik vind het super dat die waseige weg gaat..ik wil een aanvallendere coach hebben;.
over België - Rusland, ik zie ze wel winnen, eigenlijk..
en anders is het toch wat iedereen verwacht had, dus dan voel je je minder slecht..maar ik beeld me al in hoe erg ik uit de bol ga als belgië wint...
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:37
mobie
mobie is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:


maar ik beeld me al in hoe erg ik uit de bol ga als belgië wint...
hehe, ik ook.
Tegen Japan en Tunesië ging ik ook twee maal loss. Tegen Japan duurde het welgeteld 2min en 43 sec.
Tegen Tunesië ongeveer 3 min en 51 sec.
Nou maar hopen dat de Belgen in de 94e minuut ofzo de 1-0 maken. Dan moet de wedstrijd toch zowat afgelopen zijn (en gezien hoe moeilijk de Belgen het hebben om een voorsprong te bewaren nog niet zo'n slecht scenario).
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.