Oud 15-03-2016, 17:05
HarmCoenders
HarmCoenders is offline
Ik vind het lekker om als ik mastubeer iets in me kont te stoppen alleen is dit normaal als jongen

en dan nog een probleem hoe krijg ik dan me kont schooon dat ik geen poep ofzo tijdens ik er iets in doe

plz geen haat
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 21:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Superveel mensen, jongens en meiden, vinden het lekker om iets in hun kont te stoppen.
Pas vooral op dat je er iets instopt wat daarvoor bedoeld is - dus iets van stevig materiaal met een 'stop' op het einde zodat het niet ineens je darmen in kan schieten.
Je kont is meestal wel schoon als je voldoende vezels eet, goed afveegt en met enige regelmaat doucht. Zo niet - je kunt altijd babydoekjes klaarleggen voor als er toch een klein beetje viezigheid aan je speeltje komt. Er zijn ook mensen die een klysma nemen om hun darmen schoon te spoelen maar ik geloof dat dat niet heel goed voor je is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 23:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wat Fizzle zegt, gewoon kakken van te voren is prima. Volgens mij worden je darmen 'lui' van teveel spoelingen als ik me niet vergis en haal je de goede bacteriën ook weg. Zelfs bij de mensen die inwendig spoelen van te voren is het niet 100% poepvrij is mijn ervaring.

ps: het is mijn kont en niet 'me' kont.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 22:25
Jongeknaap
Jongeknaap is offline
Hoe oud ben je dan?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2016, 23:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hoe oud ben je dan?
wat maakt dat uit?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 00:26
dyrdek
dyrdek is offline
Ik heb zelf vroeger toen ik 13 was anale seks gehad met me buurjongen we waren benieuwd hoe dat zou zijn.
Het was allemaal onhandig maar heb er toen de tijd wel plezier mee gehad. Zelf val ik totaal niet op jongen en heb ook al meerdere vriendinnen gehad. Een jaar geleden toen mijn vriendin vroeg of ik haar anaal wilde nemen kwam deze dag weer in me hoofd en was benieuwd was het nou echt zo lekker.

Me ouders gingen op vakantie en de dag daar voor heb ik een dildo besteld met een zuignap. Toen deze binnen kwam ben ik gelijk naar de douche gegaan en uitgeprobeerd eerste keer was even wenen maar daarna was het wel erg opwindend. Ik besloot me te gaan masturberen met een dildo in me kont al snel kwam ik klaar en dat was veel heftiger als normaal. Ik was nu benieuwd geworden hoe het is om stevig geneukt te worden door een man (Een dildo blijft nep) en ging opzoek op internet.( En dat is een lastige opgave) Tijdens het bezoeken van verschillende internet sites kwam ik er achter dat het ook mogelijk is klaar te komen zonder je lul aan te raken. Door het stimuleren van de prostaat. Dus dat ook maar geprobeerd en dat is inderdaad mogelijk en een heellll raar gevoel.

Tot slot: Op een dronken avond weer op een dating site gezeten en het moest gewoon gebeuren. Contact gehad met een man die wel langs wilde komen en mij fantasie waar te maken. Van te voren naar de wc geweest en onder de douche gespoeld.
Toen hij in me huis binnen kwam had ik er nog wel zin in maar op het moment dat we beide naakt op bed lagen wilde ik eigenlijk niet meer. Ik vond het vies een man is lekker je hoort geen seks te hebben met het zelfde geslacht. Terwijl hij me al aan het pijpen was wat hij toch wel erg lekker deed. besloot ik toch door te gaan en begon hem te pijpen (maar kreeg hem bijna niet stijf) en vroeg daarna snel of hij me wilde neuken dan was ik er maar van af. Ik ging op mijn rug liggen en trok me benen omhoog en hij schoof aan en probeerde zijn eikel naar binnen te duwen. Maar dit ging niet omdat hij nog steeds een slappe had. Hij begon zich gelijk aan te kleden en ging er boos vandoor.

Wat ik van me zelf weet ik vind een penis een heerlijk ding, voelt lekker in je anus maar als ik een man zie dan wil ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 01:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dan moet je je toekomstig vriendin een mooie voorbinddildo geven
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 02:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hier is een supergoeie Reddit-post van een jongen die ook net ontdekt heeft dat hij het leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 11:23
Marvie
Marvie is offline
1 vraag hoe oud ben je
2 het is niet raar ook al vind ik het niet lek
3 verder niets meer te zeggen;p
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 18:22
crest
crest is offline
Zijn het alleen maar jongens? Ik vind het ook lekker om iets in mijn kont te hebben als ik masturbeer!. Zijn er nog meer meisjes die willen reageren? Ik ben benieuwd of zij ook sneller kunnen klaarkomen met een vinger in hun kont en ook vaker.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2020, 19:16
Gerritje
Gerritje is offline
ik deed het ook met mijn vinger, maar werd gelijk een meisje klaar geneukt, toen mijn oom m4 echt nam. Was net of zijn lul tot in de mijne kwam, ik gilde het uit van genot. Raadnhet niemand aan lijkt me verslavend
Met citaat reageren
Oud 30-01-2020, 20:04
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
ik deed het ook met mijn vinger, maar werd gelijk een meisje klaar geneukt, toen mijn oom m4 echt nam. Was net of zijn lul tot in de mijne kwam, ik gilde het uit van genot. Raadnhet niemand aan lijkt me verslavend
Stoere troll ben jij
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ben ik de enigste :((
frieslandboy
19 26-08-2014 05:43
Seksualiteit Ik durf niet zo
Daisylief
16 27-03-2013 20:44
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Seksualiteit Biologieles...
SmuRpHeT
7 24-06-2004 17:35
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.