Oud 13-01-2008, 00:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Fuck

Hopelijk kiest ze iemand in ons voordeel.
Hmm.. Hangt ervanaf wie je met 'ons' bedoelt..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 13-01-2008, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Hmm.. Hangt ervanaf wie je met 'ons' bedoelt..
hopelijk hetzelfde 'ons' als mijn 'ons' hahaha
Oud 13-01-2008, 00:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
[b] Met een ruk draaide ze zich om en keek nog eens goed. ‘Hij is niet groot, maar toch. U bent helemaal geen vrouw. Wie ben jij en wat doe jij hier? vroeg Sherco op een dwingende toon aan madame Ailá. .
aaaaaaaahhh!!! wat bedoel je hier precies mee? *braakt* ik ben een man

Edit: uhmmm ja nu is het niet helemaal volgens plan gelopen. Ik had een plannetje namelijk. Nja, ik hoop dat ik een wolf afschiet sorry als ik het niet goed doe dorpelingetjes. Pak die rotwolven!
Oud 13-01-2008, 00:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Uiteindelijk toch dood. Je hebt het nog erg lang volgehouden!
En nu iemand schieten, succes met kiezen!

Edit: wel benieuwd naar het plannetje van ***ailá***!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-01-2008, 00:51
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Uiteindelijk toch dood. Je hebt het nog erg lang volgehouden!
En nu iemand schieten, succes met kiezen!

Edit: wel benieuwd naar het plannetje van ***ailá***!
dat hoor je wel na het spel, anders overtreed ik de regels maar het was wel vergezocht hoor. Ik vind het erg moeilijk iem. te kiezen. Wat als ik nou gruwelijk fout schiet? whaha
Oud 13-01-2008, 00:53
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Tja als je fout schiet, dan heb je je best gedaan neem ik aan. Het zal jammer zijn, maar we hebben er wel begrip voor (als ik even namens iedereen mag spreken). Succes en Viel Glück!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-01-2008, 01:04
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
aaaaaaaahhh!!! wat bedoel je hier precies mee? *braakt* ik ben een man

Edit: uhmmm ja nu is het niet helemaal volgens plan gelopen. Ik had een plannetje namelijk. Nja, ik hoop dat ik een wolf afschiet sorry als ik het niet goed doe dorpelingetjes. Pak die rotwolven!

Sterker nog, ik ben een travestiet. Omg
Oud 13-01-2008, 11:32
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er was nog wat onduidelijkheid over wanneer het volgende spel weer zou zijn, ik heb het nu in het koelkastbeleid gezet:
Het weerwolfspel gaat 2 weken in de koelkast, en daarna mag hij weer.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-01-2008, 11:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ahh dan wil ik meedoen!!!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-01-2008, 11:37
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Als iedereen die mee wilt doen eventjes een pm naar de spelleider stuurt, zal ik ze proberen te pm-en wanneer het volgende spel is
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 13-01-2008, 11:47
Krynn
Krynn is offline
En, even voor de zekerheid, die koelkasttijd gaat in op het moment dat er een slotje op deze gaat, toch?

Edit: *gaat pm-en*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 13-01-2008, 11:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
De koelkastperiode gaat in als het spel ten einde is. Als het spel is afgelopen, volgt er nog een nabespreking, maar dit is al in de koelkastperiode.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 13-01-2008, 11:49
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Er was nog wat onduidelijkheid over wanneer het volgende spel weer zou zijn, ik heb het nu in het koelkastbeleid gezet:
Het weerwolfspel gaat 2 weken in de koelkast, en daarna mag hij weer.
Eh? Er mogen toch twee spelen achter elkaar. Of is dit het tweede al?

spel - spel - koelkast - spel - spel - koelkast usw
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-01-2008, 11:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Eh? Er mogen toch twee spelen achter elkaar. Of is dit het tweede al?

spel - spel - koelkast - spel - spel - koelkast usw
Het is nu veranderd naar spel - koelkast - spel - koelkast - spel etc.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 13-01-2008, 11:50
Krynn
Krynn is offline
Kortere koelkast (2 ipv 4 weken).

Edit:

Citaat:
De koelkastperiode gaat in als het spel ten einde is. Als het spel is afgelopen, volgt er nog een nabespreking, maar dit is al in de koelkastperiode.
Ah. Daarom heb ik deze dus gemist. Ik dacht dat het vanaf slotjetijd was
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 13-01-2008, 11:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Het is nu veranderd naar spel - koelkast - spel - koelkast - spel etc.
Dan maakt het dus geen moer uit qua aantal spelen in een tijdseenheid.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-01-2008, 12:01
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Dan maakt het dus geen moer uit qua aantal spelen in een tijdseenheid.
Klopt, maar ervaring leerde dat het tweede spel vaak minder enthousiast werd gespeeld enzo en nu is er iedere keer een wachttijd, ook al is ie wat korter. Maar zullen we het topic niet volposten met discussies over het koelkastbeleid?


Hihi wat een ontknoping, madame ailá een man.. Goed volgehouden ailá! Ik gok dat je drukknoopje gaat schieten.. Hoewel als drukknoopje een wolf is, zou het wel dom zijn om jou op te eten, omdat de wolven wel kunnen verwachten dat je haar schiet, want je verdacht haar heel de tijd. En het was inmiddels ook wel algemeen bekend dat je jager was.

Eh anyway, iemand een idee op wie ie gaat stemmen? Ik neig naar twinkebel, om redenen die op pagina 1 en 2 werden genoemd..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 13-01-2008, 12:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoewel als drukknoopje een wolf is, zou het wel dom zijn om jou op te eten, omdat de wolven wel kunnen verwachten dat je haar schiet, want je verdacht haar heel de tijd. En het was inmiddels ook wel algemeen bekend dat je jager was.
Ja, of het is omkeer psychologie. Doe iets wat onlogisch is, waardoor je niet meer verdacht bent. Het probleem daarmee is dat je nooit weet hoe vaak je iets moet omkeren voor je bij de anders redenatie bent

Het kan dus zijn dat de wolven expres zo drukknoopje dood proberen te krijgen, maar het kan ook zijn dat Drukknoopje zo probeert niet meer verdacht te zijn.

Maar goed, ik vind Drukknoopje persoonlijk nog steeds niet echt verdacht ofzo, dus.

Edit; ps: ik kan vandaag nauwelijks online zijn, tig uur in de trein enzo, dus ik stem nu alvast. Ik ga weer voor Twinkebel, omdat ik Drukknoopje niet echt verdacht vind (+ dat die ongetwijfeld wordt afgeschoten) en ik de rest nou ook al niet overduidelijk verdacht vind ofzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-01-2008, 13:39
Verwijderd
Ja, ik neem ook maar aan dat aila Drukknoopje kiest, dat zou in elk geval de voor de hand liggende keuze zijn.
Oud 13-01-2008, 13:41
Verwijderd
Ik vind aila trouwens helemaal geen rare keuze om op te eten, waarschijnlijk waren de wolven bang dat ze heks of verrader op zouden eten.
Oud 13-01-2008, 13:44
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ja, ik neem ook maar aan dat aila Drukknoopje kiest, dat zou in elk geval de voor de hand liggende keuze zijn.
Dat denk ik ook. Jammer, want ik vindt het een leuk actief spel.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-01-2008, 13:47
Verwijderd
Ik denk trouwens dat DP en Lisaaah geliefden zijn. Ze zijn erg eensgezind qua stemgedrag, en DP zat er ook al op te hameren dat de wolven hogere prioriteit hebben dan de geliefden. En het is voor de cupido een voor de hand liggende keuze.
Oud 13-01-2008, 14:08
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Kazet heeft hier wel een punt, ik ga voor lisaaah vanavond.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 13-01-2008, 15:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik denk trouwens dat DP en Lisaaah geliefden zijn. Ze zijn erg eensgezind qua stemgedrag, en DP zat er ook al op te hameren dat de wolven hogere prioriteit hebben dan de geliefden. En het is voor de cupido een voor de hand liggende keuze.
Ja, omdat de geliefdes dan wel een bedreiging zijn, maar alleen als we winnen. Aangezien we momenteel nou niet echt aan het winnen zijn, zijn de wolven dus een grotere bedreiging
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-01-2008, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, omdat de geliefdes dan wel een bedreiging zijn, maar alleen als we winnen. Aangezien we momenteel nou niet echt aan het winnen zijn, zijn de wolven dus een grotere bedreiging
Dat is waar als beide geliefden dorpeling zijn. Gezien het groot aantal slechteriken dat nog over is, is dat niet zo heel waarschijnlijk.
Oud 13-01-2008, 15:45
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Dat is waar als beide geliefden dorpeling zijn. Gezien het groot aantal slechteriken dat nog over is, is dat niet zo heel waarschijnlijk.
Hij probeert zich te verdedigen Kazet. Ze zouden ook wel eens de heks en de verrader kunnen zijn.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-01-2008, 17:36
Verwijderd
Nou goed, Lisaaah dan maar.
Oud 13-01-2008, 17:56
Verwijderd
Nou, ik was zelf eigenlijk van plan voor drukknoopje te gaan, maar dit verandert de situatie enigszins.

Ik wil toch even opmerken dat ik vrijwel niet hetzelfde als DP heb gestemd, de laatste ronde ben ik inderdaad meegegaan voor Twinkebel, maar dit is omdat ik hem ook echt verdacht vind. Hij speelt ontzettend anders dan andere spellen, ikzelf draai toch al een tijdje mee en heb al heel wat spellen met hem gespeeld. Overige rondes ben ik in ieder geval niet bewust met DP meegegaan. Ik heb elke ronde zelf gekeken wat ik de beste keuze vond.

Oh dat over die voor de hand liggende keuze: dat is echt grote onzin. Meestal willen cupido's mensen aan elkaar koppelen die totaal niet bij elkaar passen, zo was ik ooit gekoppeld aan kazet. Ik vind het ietwat flauw dat dit opeens tegen ons wordt gebruikt.
Oud 13-01-2008, 18:36
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
als we na dit spel gaan nabespreken, dan zet ik wel mn bestand in dit topic. Ik had namelijk vanaf het begin van het spel opgeschreven wat ik dacht enzo. Ik had namelijk nog een 2e hoofdverdachte die ik niet echt heb genoemd in het topic (zeg maar: om iets achter de hand te houden) en daarom twijfel ik nu zo wie ik moet schieten. Ik zal uiteraard de naam van die persoon niet noemen.
Oud 13-01-2008, 18:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Aangezien een spelleider onbereikbaar is, komt het verhaal vanavond iets later. Ik ben wel al bezig geweest aan het verhaal, maar na half 9 moet er nog veel gebeuren en daarvoor moet ik tijd zien vrij te maken. Ik probeer wel om het verhaal voor 10 uur te posten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-01-2008, 19:05
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Twinkebel
-femic?
-Dark Phoenix

Lisaaah
-twinkebel
-Kazet Nagorra
-drukknoopje

Ik ga mee voor Lisaaah, misschien wel mn laatste stem.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-01-2008, 19:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wat trouwens als de jager dezelfde persoon doodschiet als die door de dorpelingen eruit wordt gestemd?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 13-01-2008, 19:08
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Volgens mij gaat er dan maar één iemand dood. Ik vindt het trouwens wel gek dat ***ailá*** er nu opeens mee komt dat ze nog iemand verdenkt. Misschien lokt ze uitspraken van mij uit ofzo?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-01-2008, 19:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik stem maar op Lisaaah. Gelijkspel kunnen we niet gebruiken op dit moment.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 13-01-2008, 19:34
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dan stem ik ook opLisaaah
Oud 13-01-2008, 19:45
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Volgens mij gaat er dan maar één iemand dood. Ik vindt het trouwens wel gek dat ***ailá*** er nu opeens mee komt dat ze nog iemand verdenkt. Misschien lokt ze uitspraken van mij uit ofzo?
nee hoor. Dat was gwn over hoe ik het spel had gespeeld.

Btw, wat je zegt over wie er doodgaat: daar had ik het ook over met Vlindertje. Er zullen 2 mensen doodgaan, want de jager mag een 1e en een 2e keus geven.
Oud 13-01-2008, 20:53
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
wtf? Waar komt die post van Daboman vandaan? ik kan hem nergens vinden
Oud 13-01-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
wtf? Waar komt die post van Daboman vandaan? ik kan hem nergens vinden
DP heeft zijn post weer verwijderd.
Oud 13-01-2008, 20:56
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Yeah, wat is het weer gezellig. We proberen zo snel mogelijk de uitslag te posten. Nog eventjes geduld hebben.

Edit: ik heb ook maar wat verwijderd. Het sloeg nergens meer op.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 13-01-2008, 20:56
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
lisaaah ook...
Oud 13-01-2008, 21:03
Verwijderd
Omdat er gezeur was over wie wel of niet iets mocht posten:


Haha stelletje schapen

Jullie gaan allemaal mee met een verrader en een wolf. Sukkels.

Goed, aangezien het zo meteen toch allemaal duidelijk wordt zal ik even eerlijk zijn. We waren geliefden. En heks&wolf. Aangezien we zometeen doodgaan hebben we niks meer te verliezen.

We hebben tijdens het spel een ongeveer functielijstje gemaakt. Hoewel ik geen garanties kan geven grotendeels is het wel allemaal ergens op gebaseerd.

Kazet Nagora - Verrader
Twinkebel - Wolf
Topdrop - Cupido
Sherco - Wolfsbane (zonder verdediging, ze is namelijk al eens aangevallen)

De laatste wolf weten we en de tovenaar vermoeden we, maar beide teams mogen nog een kans hebben.
Ik heb geen reden om jullie nog verder te bedriegen, want we waren een eigen team. Kill twinkebel maar, dan zien jullie wel dat ik oprecht ben.

Succes allemaal!



(DP)
@ De wolven, behalve Twinkebel, inclusief Pixeldansje, dank jullie voor het verdedigen van mij en me niet meteen opeten. Ik waardeer het.


(zelf)
Hahaha

Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 21:09.
Oud 13-01-2008, 21:05
Verwijderd
Ok, nu zeg ik nogmaals dat je er naast zit omdat ik geen verrader ben.
Oud 13-01-2008, 21:06
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
En ik vraag nu heel lief of iedereen een kwartiertje zijn of haar mond kan houden. Hierna zal alles duidelijk zijn.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 13-01-2008, 21:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Stond hier eerst de uitslag maar nu niet meer ofzo?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 13-01-2008, 21:09
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
hij doet ook mijn tactiek
Oud 13-01-2008, 21:21
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
Femic stond Sterrenmeisje al op te wachten. Toen Sterrenmeisje uit de taxi stapte, rende Femic op haar af en viel snikkend in haar armen. ‘Flowtje is dood’ snikte Femic. ‘Ik weet het’ zei Sterrenmeisje en ze sloeg een arm om Femic om haar te troosten. ‘Kom, dan gaan we naar jouw barak’ stelde Sterrenmeisje voor. Femic liet zich naar haar barak brengen en viel samen met Sterrenmeisje neer op haar bed. Een uurtje later was Femic alweer een beetje gekalmeerd. ‘Kan ik diegene zien die Flowtje heeft vermoord?’ vroeg Sterrenmeisje. ‘Ik heb nog wel een hartig woordje met haar te spreken.’ Femic knikte en wees Sterrenmeisje de weg naar de gevangenis waar Drukknoopje gevangen werd gehouden. Samen liepen ze naar de gevangenis. Vlakbij de cel van Drukknoopje konden ze Drukknoopje al horen. Ze was aan het ijlen. ‘Topdrop, mijn lieve Topdrop’ ijlde Drukknoopje. ‘Je moet die rotmoffen te grazen nemen.’ Sterrenmeisje balde haar vuisten. ‘Ze gaat ons nog eens verraden’ dacht ze boos. Femic en Sterrenmeisje kwamen bij de cel. ‘Kunnen we ook de cel ingaan?’ vroeg Sterrenmeisje aan Femic. ‘Dan kan ik dat zielig hoopje ellende eens van dichtbij bekijken.’ ‘Maar natuurlijk’ antwoordde Femic en ze haalde een sleutel te voorschijn om de cel te openen. Drukknoopje zag inderdaad uit als een zielig hoopje mens. Haar negligé was gescheurd, ze zat onder het bloed en ze keek koortsig uit haar ogen. Toen ze Sterrenmeisje zag, begon ze te gillen om Topdrop. Sterrenmeisje was niet van plan om dit zo door te laten gaan. ‘Vuile verrader’ schreeuwde Sterrenmeisje en ze begon op Drukknoopje in te trappen. Femic zag dit gebeuren en verstijfde voor een moment. ‘Femic, doe mee!’ schreeuwde Sterrenmeisje verhit. ‘Ik doe dit om Flowtje te wreken.’ Femic besloot om Sterrenmeisje te helpen en begon ook Drukknoopje te trappen. Drukknoopje lag schreeuwend en kronkelend op de grond. Er kwamen een paar soldaten aangerend, maar deze vonden het wel een mooi tafereel hoe twee meisjes een halfnaakt meisje in elkaar trapten. Ze waren Sterrenmeisje en Femic zelfs aan het aanmoedigen. Op een gegeven moment stopte Drukknoopje met schreeuwen en niet veel later bewoog ze ook niet meer. Ze was veranderd in een bewegingsloze, bloederige hoop. Als je goed keek, dan zag je wel nog dat ze eerst heel mooi was geweest.

In de buurt van het Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
‘Mensen, we gaan ons opsplitsen’ beveelde Topdrop. Ze stonden vlakbij het Duits hoofdkwartier en ze moesten de boel verkennen. ‘Twinkebel en Lisa gaan met mij mee. TRA, jij gaat samen met Fly de buurt verkennen. Zijn er nog vragen?’ Lisa stak haar vinger op. ‘Zeg het maar Lisa. Wat is jouw vraag?’ vroeg Topdrop. ‘Waarom mocht DP niet mee gaan?’ vroeg Lisa. ‘Er moest iemand bij Sherco blijven en als contactpersoon dienen, mocht er iets gebeuren’ antwoordde Topdrop. Lisa zuchtte teleurgesteld. Ze had gehoopt dat DP met haar mee mocht gaan. ‘Kom mensen, we gaan!’ schreeuwde Topdrop. TRA en Fly liepen langzaam naar de taxi. Eigenlijk hadden ze helemaal geen zin om de bevelen van Topdrop op te volgen. Ze hadden hele andere dingen in hun hoofd. TRA en Fly kropen snel in de auto. Fly startte de auto en reed snel naar een afgelegen steegje. ‘Zo, hier kan die irritante Topdrop ons niet storen’ grinnikte Fly ondeugend en ze schoof haar stoel naar achteren. TRA volgde haar voorbeeld en begon vervolgens Fly uit te kleden. Al snel zat Fly halfnaakt op TRA. De auto begon op en neer te bewegen en de assen kraakten een beetje onder al dat geweld. Tien minuten later kroop Fly voldaan van TRA af. ‘Zo, dat was lekker’ zuchtte ze. TRA knikte instemmend. ‘Al doe ik het toch liever in een trein, dat schommelt zo lekker over die wissels’ merkte hij op.
Topdrop keek naar de basis en daarna op de kaart die hij van Sterrenmeisje had gekregen. Toen wees hij naar een groot stenen gebouw. ‘Volgens de kaart is daar het kantoor van Nagorra’ Op dat moment klonk er een gil vanuit een ander gebouw. Topdrop keek op de kaart. ‘De gevangenis.’ ‘Kijk sergeant’ zei Twinkebel. ‘Iedereen gaat bij de gevangenis kijken. De binnenplaats is zo goed als verlaten!’ ‘Zo’n kans krijgen we nooit meer’ besloot Topdrop. ‘We gaan die hoge mof oppikken’ ‘Nu?’ vroeg Lisa verbaasd. ‘Wat is er gebeurd met zorgvuldig plannen? En TRA en Fly dan?’ ‘Wil je niet op het randje leven Lisa?’ zei Topdrop met een grijns terwijl hij zijn sigarenpeuk uittrapte en over de muur begon te klimmen. ‘Twinkebel, blijf hier en houd de wacht. Kom ons waarschuwen als ze weer deze kant op komen.’

Kamer van Hauptobersturmbahnführer Nagorra, Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
‘Verdammt’ vloekte Nagorra in zichzelf toen hij het rumoer buiten hoorde. ‘Kunnen die idioten me niet even met rust laten?’ dacht hij bij zichzelf. Hij had hoofdpijn. De invasie liep al dagen niet lekker. De opmars was bij Washington gestokt. Kennelijk begonnen de Amerikanen zijn voorraadroutes aan te vallen, waardoor de troepen in de frontlinies niet langer bevoorraad werden. Ze begonnen te morren, had Nagorra begrepen. Sommige waren zelfs gedeserteerd. Sharführer PixelDansje had zo haar eigen manieren om de troepen weer in het gareel te krijgen. Maar ja, PixelDansje was dood en haar opvolger had ongeveer evenveel verstand van leiderschap als een radijsje. Ook in New York liep het slecht. Nagorra durfde zijn kantoor niet meer uit te komen. Hij wist zeker dat zijn troepen over hem roddelden. En nu Pippeloen dood was, kon hij niet eens meer orders doorgeven. Misschien was het stom van hem geweest om haar te doden. Ze was altijd erg goed in het orale werk. Nagorra keek naar het schilderij van Adolf Hitler dat bij hem aan de muur hing. ‘Führer’ zei hij hardop, bijna smekend. ‘Wat moet ik doen? Wat moet ik doen om ons leger naar een glorieuze overwinning te leiden?’ Hij keek een tijdje naar het schilderij en voelde toen dat er iets bij hem overeind kwam. Hij maakte zijn gulp open, haalde zijn lul tevoorschijn en begon zichzelf af te trekken. ‘Oh Führer, ja Führer lekker ding van me’ kreunde hij. Hij voelde dat hij klaarkwam en begon over het schilderij te spuiten. Toen kreeg hij een mep op zijn achterhoofd. ‘Gadverdamme’ zei Topdrop terwijl hij naar het sperma keek dat langzaam over Hitler’s geschilderde hoofd droop. ‘Die kerel is echt ziek. Pak zijn voeten beet Lisa dan dragen we hem naar buiten’ Lisa keek met een vies gezicht naar de bewusteloze Nagorra. ‘Maak je wel eerst even zijn broek dicht? Ik heb geen zin om tegen zijn dingetje aan te kijken.’

Angels Bar, New York City, 1955
Topdrop bond de Hauptobersturmbahnführer vast op een stoel. ‘Laat hem hier maar even zitten terwijl ik het hoofdkwartier bel om hem op te pikken.’ ‘Waarom vermoorden we hem niet gewoon meteen?’ vroeg DP. ‘Die schoft heeft Flyaway vermoord.’ ‘Levend is hij meer waard’ zei Topdrop.’Maar maak je geen zorgen, hij zal zijn gerechte straf niet ontlopen’ Topdrop sloot de deur af. ‘Twinkebel, jij bewaakt deze kamer. Ik wil dat niemand de kamer in of uit gaat.’ Twinkebel salueerde. ‘En zeker DP niet’ voegde Topdrop er iets zachter aan toe.
DP zat te mokken in zijn kamer. ‘Ze laten hem gewoon leven, godverdomme.’ Hij mokte nog een tijdje door en nam toen een besluit. Nagorra moest sterven. En als Topdrop het niet deed dan zou hij het wel doen. Hij pakte een pistool uit de la en liep naar de kamer waar Nagorra was opgesloten. ‘Ik kan je niet binnenlaten’ zei Twinkebel enigszins zenuwachtig. Hij hief zijn geweer. ‘Achteruit DP.’ DP deed net of hij zich omdraaide, maar mepte Twinkebel toen neer met een knuppel. De jongen viel bewusteloos op de grond. ‘Sorry knaap’ zei hij. Hij pakte de sleutel en opende de deur. Met getrokken pistool liep hij de kamer binnen. ‘Tijd om te sterven, Nagorra!’ brulde hij. Maar Nagorra zat niet langer op de stoel. Toen werd er van achteren een vaas op DP’s hoofd kapotgeslagen. DP viel op de grond en liet zijn pistool vallen. Meteen dook de Duitse officier naar het wapen en voordat DP weer overeind kon komen, schoot Nagorra hem door het hoofd. ‘Jammer jongen dat ik drie keer per week bezoek kreeg van een SM-meesteres. Dan leer je wel om knopen los te maken’ zei Nagorra met een grijns. Op dat moment kwam Lisa binnenrennen. ‘Nee!’ huilde ze toen ze DP op de grond zag liggen. Ze sprong op Nagorra af. ‘daar zul je voor boeten!’ Maar Nagorra was sneller. Hij vuurde driemaal en toen viel Lisa ook dood op de grond. ‘Dom gansje’ dacht hij. ‘En nu maken dat ik wegkom.’


1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje (weerwolf)
3) Flowtje (dorpeling)
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah (weerwolf)(geliefde)
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje (dorpeling
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix (heks)(geliefde)
20) ***ailá*** (jager)
21) Flyaway
22) drukknoopje (verrader)

Opgehangen
Opgegeten
Doodgeschoten
Gestorven aan liefdesverdriet


Het was een goede avond voor de dorpelingen. Drie slechte spelers zijn dood. De overgebleven wolven hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun wonden te likken en wraak te nemen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 21:28.
Oud 13-01-2008, 21:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-01-2008, 21:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Wat een uitslag. In 1 avond de heks, verrader, een wolf en de geliefden

Goed geschoten Aila
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 13-01-2008, 21:23
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ik wist dat ze slecht was!! ik hoopte alleen dat je een wolf was

No offence drukknoopje, sorry
Oud 13-01-2008, 21:24
Verwijderd
Zie je wel dat ik geen verrader ben. (alleen nu weet de overgebleven wolf dat natuurlijk ook, tovenaar bescherm me aub )

Edit: o wacht, nog 2 wolven.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het Weerwolfspel #43
Dark Phoenix
500 08-01-2008 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.