Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2008, 14:32
Manutjee
Manutjee is offline
Heey,

Ik ben opzoek naar 't verslag (samenvatting) van het boek 'Das Hip-Hop Projekt', kan iemand die vinden? De schrijver heet Thomas Fuchs. Verslag in 't Nederlands. Ik heb wel een verslag van mezelf, maar die is erg kort, en krijg 'm niet langer, dusja...

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 11-04-2008, 14:44
Iemaaandd
Citaat:
Heey,

Ik ben opzoek naar 't verslag (samenvatting) van het boek 'Das Hip-Hop Projekt', kan iemand die vinden? De schrijver heet Thomas Fuchs. Verslag in 't Nederlands. Ik heb wel een verslag van mezelf, maar die is erg kort, en krijg 'm niet langer, dusja...

Alvast bedankt!
Hoi, ik ben hier ook op naar zoek.. Mag ik misschien jouw verslag hebben (A). Ik heb namelijks maandag een so over het boekje maar heb echt géeen idee waar die over gaat, en ik kan echt gewoon geen Duits lezen =S.
Oud 12-04-2008, 13:21
scholiertjuhh
Dat verslag wil ik ook wel hebben. Ben ook op zoek naar een samenvatting maar kan niets vinden. Heb er een mondeling over binnekort.
Oud 15-04-2008, 12:53
JuKi...
Ja, wij zoeken hem ook. Zou je jou verslag er kunnen opzetten, hebben morgen namelijk een so.
Oud 16-04-2008, 13:13
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
oeps, morgen is nu vandaag...




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Oud 16-04-2008, 13:40
Gunkan
Gunkan is offline
Wat is dat toch met dat boek? D'r zijn nu al zes mensen voorbij gekomen die hem allemaal NU moeten hebben, want morgen hebben ze een SO en ze kunnen geen Duits lezen. Maar niemand van die lutsertjes heeft'm alsnog gemaakt en naderhand online gezet.

Zo help je elkander natuurlijk nooit verder
Oud 16-04-2008, 16:50
Verwijderd
Slotje.
Oud 08-05-2008, 13:44
Gastx1
kan iemand informatie over die schrijver vinden?
btw; k kan je wel vertellen waar het over gaat, k heb er nu n boekveslag over gemaakt, maar k moet ff wat over die schrijver weten, als k op google kijk, kom k bij een of andere schilder uit.. :/
Oud 08-05-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Slotje.
Daar is het nu wel tijd voor inderdaad
Gastx1 kan in z'n andere topic meer vragen stellen, mocht dat nodig zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.