Oud 07-08-2008, 22:02
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Dit is dus het officiële Weerwolfspel-topic.
post gewoon even of je meedoet en maak, om vergissingen te voorkomen, geen 'aanvullijstjes'. Posts vóór 00.00 uur tellen niet mee. Minke en ik zullen (als jullie het goed vinden) dit spel spelleiden. We moeten maar even kijken hoeveel enthousiastelingen er dit keer zijn om te bepalen hoeveel functies erin komen e.d.

De spelregels van het befaamde weerwolfspel

Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd.
Leden die mee willen spelen kunnen zich voor het spel begint (en nadat een nieuw spel is aangekondigd) inschrijven en zij krijgen (random) een rol toegewezen.
In totaal spelen er 22 spelers mee. Hier onder bevinden zich dan vier weerwolven, een Tovenaar, een Heks, een Ziener, een Leerling, een wolfsbane, een verrader, een jager, de cupido en de 2 geliefden en een aantal simpele dorpelingen (over al deze functies later meer). Niet iedereen werkt tegen de wolven, maar ook dit wordt verderop uitgelegd.
Iedereen weet van zichzelf welke rol/functie hij vervult, maar de weerwolven komen ’s nachts bij elkaar om te moorden en naar de maan te huilen en weten zo ook elkaars identiteit.

Het doel van het spel is simpel: de dorpelingen (en de andere “good guys”) proberen alle weerwolven te doden, terwijl de weerwolven juist zo snel mogelijk iedereen op willen eten (met uitzondering van hun mede-weerwolven natuurlijk).

Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ’s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners. Er moet iets aan gedaan worden. Er moet iets veranderen! De dorpelingen nemen het heft in eigen hand.
Elke deelnemer stuurt een persoonlijk bericht aan de Spelleider met daarop de naam van degene die volgens hem moet worden opgehangen. Stemmen gebeurt dus niet in het weerwolfspel-topic, maar via een pm naar de Spelleider.
De speler met de meeste stemmen wordt gelyncht, sterft, en ligt dan helaas uit het spel. De Spelleider maakt bekend wie welk lot is toegevallen door middel van een verslag van de gebeurtenis en vertelt ook welke rol de overledene vervulde.

’s Nachts is de tijd van de weerwolven. In het licht van de maan veranderen zij van gedaante en sluipen zij door het dorp, waar zij samen een slachtoffer maken. In overleg kiezen de weerwolven hun menselijke maaltijd en dit melden zij in een gezamenlijk bericht aan de Spelleider. Deze maakt vervolgens weer bekend wat voor tragedie er ’s nachts heeft plaatsgevonden…

Als de avond valt komen de dorpelingen weer bij elkaar met een kroes bier in de herberg, om de verschrikkelijke voorvallen van voorgaande nacht te bespreken. Natuurlijk is er dan weer een stemronde, een nacht waarin de weerwolven toeslaan, et cetera.

Alle functies naast de gewone wolven en dorpelingen op een rijtje:

Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt mee met de dorpelingen in de hangronde, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.

Heks
Functie tijdens hangrondes: De heks stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de identiteit van de wolven niet kent.
Functie tijdens eetrondes: De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want deze zijn immuun tegen de heks’ krachten.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing). De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.
Positie: wolven
Kennis: alleen de eigen functie.

Leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de Tovenaar, Ziener of Heks wordt gedood zal de speciale functie van de Leerling in werking treden. De Leerling wordt gepromoveerd naar Tovenaarsleerling, Leerling-ziener of Leerling-heks (afhankelijk van wie er als eerste sterft). De leerling krijgt dan dezelfde gave en functie.
Er is maar één leerling, dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat hij bijvoorbeeld voor de wolven werken.
Positie: dorpelingen (aanvankelijk, dit kan veranderen mocht de Leerling Leerling-heks worden)
Kennis: alleen de eigen functie

Tovenaar
Overdag stemt de Tovenaar met de dorpelingen mee, maar in de nacht mag hij zijn speciale kracht gebruiken. Hij beschermt namelijk elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider.
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging). Verder is hij een gewone dorpeling (en stemt dus ook tijdens de hangrondes).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Ziener
Overdag stemt de Ziener gewoon mee met de dorpelingen. De Ziener kan in de nacht van de eetrondes een bericht sturen naar de Spelleider om te vragen wat een bepaald persoons functie/rol is en deze kennis gebruiken om te stemmen.

Let op: de ziener mag NOOIT tegenover andere spelers duidelijk maken welke personen welke functies hebben, of duidelijk maken wie er slecht is. De ziener mag wél proberen de mensen waarvan hij de functies weet verdacht te maken. Dit is een beetje een grijs gebied, maar om het spel voor iedereen leuk te houden vragen we iedereen zich aan deze regel te houden.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de gevraagde persoon/personen.

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
Deze koppelaar moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en dit worden dan de geliefden. Dit gebeurt het liefste vóór de eerste hangronde. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval, aangezien de cupido dus niet de functies van andere spelers weet. Verder speelt Cupido als gewone dorpeling (en stemt dus mee tijdens de hangrondes)

Let op: Cupido moet zijn keuze zo snel mogelijk duidelijk maken aan de spelleiders. De cupido mag NIET duidelijk maken tegenover anderen wie de geliefdes zijn, maar mag ze wel proberen verdacht te maken.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden

De jager
De jager is vooral een doorn in het oog van de wolven. Hij mag iemand afschieten zodra hij dood gaat, of dat nou in de eet of hangronde is. Zolang de jager erin zit loop je het risico om te worden neer geschoten als je iemand te verdacht maakt of jezelf verdacht maakt. Hij weet alleen zijn eigen functie. Hij kan dus per ongeluk in het voordeel van de wolven schieten. Verder stemt de jager gewoon mee tijdens de hangrondes.
Positie: Dorpelingen
Kennis: Alleen de eigen functie


Een paar regels om goed spelverloop te bevorderen

Onderling overleg is niet toegestaan! (behalve natuurlijk tussen de weerwolven en geliefdes)

De wolven winnen het spel als op een bepaald moment zij in de meerderheid zijn. Een meerderheid van wolven resulteert namelijk in het feit dat er na een stemronde altijd een niet-weerwolf wordt opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.
Echter: Indien de geliefden nog in het spel zijn, wanneer één van de partijen is overwonnen, dan zijn de geliefden de echte winnaars van het spel!

Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 1 ronde niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 2 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.

De Ziener en Cupido houden xtra kennis voor zichzelf, maar mogen zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen. (d.w.z. mensen wel verdacht maken, maar niet de functie van die mensen vertellen)

Per ronde mag de Ziener slechts van één user de functie opvragen.

De Spelleider mag niks loslaten over het verloop van het stemmen (wie en wie wat heeft gestemd moet maar achteraf blijken).

De Tovenaar mag per nacht één user beschermen tegen de weerwolven en nooit zichzelf.

De weerwolven moeten elke nacht in overleg met elkaar proberen een dorpeling op te eten.

Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst.

Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.

Het spel heeft elke keer twee stemrondes. Eén van de dorpsbewoners en één van de weerwolven. Per ronde is er een deadline waarvoor gestemd moet worden welke duidelijk door de Spelleider genoemd wordt, dit is meestal 24 uur. Als je niet vóór de deadline hebt gestemd is je stem ongeldig en vervalt deze. Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen ook tussen wie het gelijkspel is.

Als je dood bent ben je ook echt dood. Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op. Doe je dit toch heb je kans dat de spelleiders je een ‘rode kaart’ geven voor het volgende spel en je dat spel dus niet mee mag spelen.

Veel plezier!

Groetjes, Minke en Fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 07-08-2008, 22:05
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Echt vet dat jullie willen spelleiden! Ik schrijf me morgen wel in, wil nu echt naar bed. Truste!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 07-08-2008, 22:31
Kenichi
Avatar van Kenichi
Kenichi is offline
kut. ga ik net 2 weken op vakantie
Oud 07-08-2008, 22:33
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Te vroeg

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-08-2008, 22:35
Kenichi
Avatar van Kenichi
Kenichi is offline
Je mag ook nog niet aanmelden staat er
Oud 07-08-2008, 22:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh. Kep de hele beginpost niet gelezen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-08-2008, 23:07
Verwijderd
Ik doe mee! Als spelleider.
Oud 07-08-2008, 23:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wil ook wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-08-2008, 00:16
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik wil wel meedoen.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 08-08-2008, 02:41
Verwijderd
ik wil ook mee doen weer
Oud 08-08-2008, 07:31
Kenichi
Avatar van Kenichi
Kenichi is offline
het is rustig...
Oud 08-08-2008, 08:02
Verwijderd
ik wil wel meedoen
Oud 08-08-2008, 09:20
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
I'm in!

Hoop niet dat het weer zo lastig is als vorig spelletje om de boel vol te krijgen
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 08-08-2008, 09:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oké, ik doe ook wel mee.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 08-08-2008, 09:48
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
6,5 inschrijvingen nu
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 08-08-2008, 10:05
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik wil heel graag meedoen..maaaaaar ik kom hier al jaren zonder te posten, dus denk niet dat ik mee kan doen he?
Oud 08-08-2008, 10:19
Verwijderd
volgens mij mag je meedoen vanaf 100 posts.
Oud 08-08-2008, 10:29
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik doe mee!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Ads door Google
Oud 08-08-2008, 10:32
Verwijderd
ik kan niet meedoen, want ik ga zondag naar sziget, maar dat wilde ik toch even hier melden, plus een "veel plezier!!!" naar iedereen
Oud 08-08-2008, 10:37
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
volgens mij mag je meedoen vanaf 100 posts.
Oke, dan moet ik nog even wachten
Zag wel dat ik een hele tijd geleden wel heb meegedaan met het weerwolfspel #15 haha Was ik al weer vergeten.
__________________
kusje!
Oud 08-08-2008, 10:39
Verwijderd
misschien hanteren de spelleiders wel andere regels nu omdat het tegenwoordig moeilijk is de lijst met spelers vol te krijgen.
Oud 08-08-2008, 10:39
Verwijderd
Ik doe ook mee
Oud 08-08-2008, 10:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Even 44 posts erbij spammen in het saai-topic anders Mutsieprutsie Het duurt waarschijnlijk toch nog wel een dag voordat we beginnen. En misschien vinden de spelleiders het wel ok ja.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 08-08-2008, 11:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als mutsje al eerder heeft meegedaan lijkt het me geen probleem dat ze minder posts heeft eh

Overigens doe ik niet mee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-08-2008, 11:47
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Overigens doe ik niet mee.
Sinds wanneer zit jij in Dragons Den
Schiet niet echt op zo... Waar zijn alle vaste die-hards?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Advertentie
Oud 08-08-2008, 11:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sinds wanneer zit jij in Dragons Den
Schiet niet echt op zo... Waar zijn alle vaste die-hards?
Ik heb er geen tijd voor. Ofzo.

En ook geen zin in trouwens
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-08-2008, 12:02
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ooh ja ik doe wel weer eens mee.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 08-08-2008, 12:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ mutsieprutsie: ik heb minke even een pm gestuurd wat zij ervan vind als je meespeelt... maar als je ervoor zorgt dat je even spamt in het wat saai zeg topic, heb je ook 100 posts en anders moet ik even afwachten wat minke vind.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-08-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
@ mutsieprutsie: ik heb minke even een pm gestuurd wat zij ervan vind als je meespeelt... maar als je ervoor zorgt dat je even spamt in het wat saai zeg topic, heb je ook 100 posts en anders moet ik even afwachten wat minke vind.
Als je als spelleider dit gaat roepen is het ook vrij doelloos en moet je dr maar gewoon accepteren
Oud 08-08-2008, 12:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Als je als spelleider dit gaat roepen is het ook vrij doelloos en moet je dr maar gewoon accepteren
*zucht* anders ga je ook even pm'en

ik zei alleen maar dat het probleem dat sowieso was opgelost en ik nu eerst ff van minke wil horen wat zij vindt.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-08-2008, 12:58
Verwijderd
Citaat:
*zucht* anders ga je ook even pm'en

ik zei alleen maar dat het probleem dat sowieso was opgelost en ik nu eerst ff van minke wil horen wat zij vindt.
Of je doet niet alsof de wereld vergaat als ik één post plaats.
Oud 08-08-2008, 12:58
Verwijderd
Heey niet spammen in dit topic!!!!!
Stelletje spammerds,
mee doen of niet en niet piepen mevrouw lisaaah
Oud 08-08-2008, 13:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
*laat ook maar zitten trouwens*
Maar ik hoop niet dat iedereen doorgaat met zich ermee bemoeien, want volgens mij kunnen we dit soort dingen prima zelf oplossen.
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 08-08-2008 om 13:02. Reden: niet zo aardig
Oud 08-08-2008, 13:03
Verwijderd
Jezus ben je ongesteld ofzo, huilenhuilen.

Ik doe niet mee nee.
Oud 08-08-2008, 13:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En het weerwolfspel is weer begonnen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-08-2008, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Heey niet spammen in dit topic!!!!!
Stelletje spammerds,
mee doen of niet en niet piepen
Ads door Google
Oud 08-08-2008, 13:36
Verwijderd
Jammer dat Fantome spelleider is, maar ik doe weer mee.
Oud 08-08-2008, 13:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh jammer, ik had wel mee willen doen!
of kan dat nog?
Want dan doe ik mee
Oud 08-08-2008, 14:32
Verwijderd
fizzle je mag mee doen!! Maar niet spammen


:vervelend doet en nu ophoudt, sorry fantoompje:
Oud 08-08-2008, 14:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
hahahaha, nu al problemen om niks
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-08-2008, 14:38
Verwijderd
Ik doe wel mee.
Oud 08-08-2008, 14:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline

Spelers
  1. Uice
  2. Ford Prefect
  3. Kunst
  4. Lucky Luciano
  5. Röps
  6. Cherry Springs
  7. Mutsieprutsie
  8. Sherco
  9. Katje
  10. Femic
  11. Basjeeh
  12. fizzle-fluffy
  13. Kazet Nagorra
  14. ..
  15. ..
  16. ..
  17. ..
  18. ..
  19. ..
  20. ..
  21. ..
  22. ..
Spelleiders
  1. Minke
  2. ~~Fantôme~~
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-08-2008, 14:58
Krynn
Krynn is offline
Spelers
  1. Uice
  2. Ford Prefect
  3. Kunst
  4. Lucky Luciano
  5. Röps
  6. Cherry Springs
  7. Mutsieprutsie
  8. Sherco
  9. Katje
  10. Femic
  11. Basjeeh
  12. fizzle-fluffy
  13. Kazet Nagorra
  14. Krynn
  15. ..
  16. ..
  17. ..
  18. ..
  19. ..
  20. ..
  21. ..
  22. ..
Spelleiders
  1. Minke
  2. ~~Fantôme~~

__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 08-08-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
...
En je doet zelf niet mee?
Oud 08-08-2008, 15:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
geen zin
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-08-2008, 15:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar wie moet je dan PM-en, minke of Fantoom? En daar bestaan straks nog misverstanden over enzo? Ohjee!
Of gaan ze onder de naam Spelleider en ben ik nu onwetend aan het doen?
Oud 08-08-2008, 15:24
Verwijderd
Je moet niemand pm-en.
Oud 08-08-2008, 15:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De spelleider toch?
Om te stemmen
Oud 08-08-2008, 15:30
Verwijderd
Als het spel eenmaal begint, ja.
Oud 08-08-2008, 15:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dan moet je dus Spelleider pmmen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #89 deel 2
Spelleider
501 16-11-2011 23:16
De Kantine Kapsaailon #1403
Edelweiss
500 11-06-2011 15:16
De Kantine Saaisend PM's #1165
Verwijderd
500 14-10-2010 17:20
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #50²
Verwijderd
146 26-08-2008 07:00
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.