Oud 16-06-2010, 11:55
Verwijderd
Eerste
Advertentie
Oud 16-06-2010, 11:57
Verwijderd
Zo nu ga ik weer
Oud 16-06-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Miekje schreef:
Zo, de kattenziekenboeg in de badkamer is weer opgeruimd, de duisent gemorste kattenbakkorrels opgezogen en de kattenpis en restjes kattenkots uit de hoekjes gedweild. Nu nog de vuile handdoeken wassen en de kattenmand opruimen . En de wc schoonmaken. Want katers vinden het blijkbaar leuk om daar tegenaan te sproeien :').
Ja zo'n kat denkt natuurlijk "mijn mensen plassen hier, alsof het hun huis is. Welnee, dit is mijn huis *sproei*"
Als-ie het nou nog ín de wc zou doen...
Oud 16-06-2010, 11:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
@ Sann: alle havisten horen het morgen, zoals alle vmbo'ers het vandaag horen .

Citaat:
Sarah schreef:
Ja zo'n kat denkt natuurlijk "mijn mensen plassen hier, alsof het hun huis is. Welnee, dit is mijn huis *sproei*"
Als-ie het nou nog ín de wc zou doen...
Dat is het juist . We hadden de wc dicht gelaten, omdat ook onze katten nu eenmaal graag uit de wc drinken. Maar aangezien de Zieke Kat een ontstoken voorpoot had die hij niet eens op de grond kon zetten, kon hij niet bijster gemakkelijk uit de wcpot klimmen. Dan maar ertegenaan zeiken, ofzo :').
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
@ Sann: alle havisten horen het morgen, zoals alle vmbo'ers het vandaag horen .
Ok thanks Nu moet ik er alleen nog achter komen hoe laat mijn broertje het hoort zodat ik 'm daarna kan gaan stalken.
Oud 16-06-2010, 12:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is zo bijzonder, dat moment waarop je jezelf op een opname hoort en het niet meer pijnlijk is. Ik vind eigenlijk gewoon dat ik best wel mooi zing. Wow
Oud 16-06-2010, 12:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ok thanks Nu moet ik er alleen nog achter komen hoe laat mijn broertje het hoort zodat ik 'm daarna kan gaan stalken.
stalken
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-06-2010, 12:06
Rationeel
Rationeel is offline
je moet hem gewoon de hele dag stalken, ook in afwachting van hét telefoontje
Oud 16-06-2010, 12:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je moet hem om de haverklap bellen . Lekker gemeen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 12:07
Verwijderd
hallo!
Oud 16-06-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
je moet hem gewoon de hele dag stalken, ook in afwachting van hét telefoontje
Mja dat is wel een beetje sneu En hij is vorig jaar ook al gezakt, dus dit jaar is ie nog gestresster.
Oud 16-06-2010, 12:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mja dat is wel een beetje sneu En hij is vorig jaar ook al gezakt, dus dit jaar is ie nog gestresster.
Ik haat die stress ik zou hem steunen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-06-2010, 12:16
Verwijderd
wauw, het liedje 'house of the rising sun' heeft echt heel veel versies
<3
Oud 16-06-2010, 12:19
Verwijderd
het is dan ook al een superoud liedje
Oud 16-06-2010, 12:25
Verwijderd
wat is jouw favoriete versie?
Oud 16-06-2010, 12:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind die van The Animals gewoon wel het beste.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2010, 12:30
Verwijderd
die van cat power is zo mooi
Oud 16-06-2010, 12:32
Verwijderd
goedemiddag.

Oh god ik heb hoofdpijn en keelpijn, dat wordt wat vanavond
Ads door Google
Oud 16-06-2010, 12:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
je moet hem gewoon de hele dag stalken, ook in afwachting van hét telefoontje
Wat ben je toch een schatje he...


Ik hoop dat iedereen slaagt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch een schatje he...


Ik hoop dat iedereen slaagt
Nou ik hoop vooral dat mijn broertje slaagt, anders vrees ik dat ie een fabrieksarbeider of junk wordt
Oud 16-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
goedemiddag.

Oh god ik heb hoofdpijn en keelpijn, dat wordt wat vanavond
wat zijn je plannen dan?
Oud 16-06-2010, 12:37
Verwijderd
Zoooo, ik sta ook weer ingeschreven voor vakken volgend jaar. Fijn dat sommige dingen gewoon met één muisklik in één keer goed gaan.
Oud 16-06-2010, 12:39
Verwijderd
Ik moet me nog herinschrijven voor volgend jaar. Dat was iets dat voorheen ook met een klikje en het invullen van een formuliertje dat per post kwam ging. Nu het via studielink gaat is het een stuk ingewikkelder geworden.
Oud 16-06-2010, 12:39
Verwijderd
Citaat:
wat zijn je plannen dan?
Een gala. Ik hou er niet zo van om de hele avond op hele hoge hakken te lopen en een jurk, maar het wordt volgens mij reuze gezellig
Oud 16-06-2010, 12:46
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Hoi, ik benmoe. ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Oud 16-06-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik benmoe. ;(
komt t?

het wk lied is leuk
Oud 16-06-2010, 12:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Laat gaan slapen, vroeg weer op.
Wat is het wk-lied?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-06-2010, 12:53
Verwijderd
Welk WK lied?
Oud 16-06-2010, 12:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat ben je toch een schatje he... :


Ik hoop dat iedereen slaagt
Oud 16-06-2010, 12:54
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 16-06-2010, 12:55
Verwijderd
Ik verwacht een pakketje wat ik 25 mei besteld had en het had er al lang moeten zijn.
Oud 16-06-2010, 12:55
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ja, herinschrijven. Ik had laatst nog gevraagd of dat moest en toen werd mij verteld van niet en nu moet het opeens toch. ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-06-2010, 12:56
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Het is zo bijzonder, dat moment waarop je jezelf op een opname hoort en het niet meer pijnlijk is. Ik vind eigenlijk gewoon dat ik best wel mooi zing. Wow
Oud 16-06-2010, 12:57
Verwijderd
ik moet ook herinschrijven maar ik durf niet want ik studeer maar twee maanden volgend jaar dus ik weet niet wanneer ik me dan weer moet uitschrijven en studielink is eng.
Oud 16-06-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht een pakketje wat ik 25 mei besteld had en het had er al lang moeten zijn.
hoi mean.
Oud 16-06-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
hoi mean.
Ads door Google
Oud 16-06-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
ik moet ook herinschrijven maar ik durf niet want ik studeer maar twee maanden volgend jaar dus ik weet niet wanneer ik me dan weer moet uitschrijven en studielink is eng.
Mja hier zit ik ook een beetje tegenaan te hikken. Ik studeer als het goed is ook maar twee tot vier maanden van het nieuwe jaar. Maarrr dan moet ik wel mijn mondeling halen dat over twee uur is.

Dus ik ga maar eens richting trein. En als ik later op de dag terug kom ben ik óf uitzinnig blij óf hysterisch en huilie
Oud 16-06-2010, 13:00
Verwijderd
Ik moet nog nieuwe schoenen (en slippers) hebben, maar ik heb helemaal geen zin om die te gaan kopen.
Oud 16-06-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Mja hier zit ik ook een beetje tegenaan te hikken. Ik studeer als het goed is ook maar twee tot vier maanden van het nieuwe jaar. Maarrr dan moet ik wel mijn mondeling halen dat over twee uur is.

Dus ik ga maar eens richting trein. En als ik later op de dag terug kom ben ik óf uitzinnig blij óf hysterisch en huilie
Heel veel succes!
Oud 16-06-2010, 13:01
Verwijderd
Succes, Moz!
Oud 16-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Mja hier zit ik ook een beetje tegenaan te hikken. Ik studeer als het goed is ook maar twee tot vier maanden van het nieuwe jaar. Maarrr dan moet ik wel mijn mondeling halen dat over twee uur is.

Dus ik ga maar eens richting trein. En als ik later op de dag terug kom ben ik óf uitzinnig blij óf hysterisch en huilie
succes!

Het liefst zou ik me meteen inschrijven vanaf september én alvast uitschrijven vanaf november
Oud 16-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
hoi .
Uhuhuh.
Oud 16-06-2010, 13:02
Verwijderd
succes kat!
Oud 16-06-2010, 13:02
Verwijderd
Reden #3451miljoen waarom de OV-chipkaart kut is. In die van mij zit een scheurtje, sinds like, dag twee dat ik hem heb. Laatst zei een conducteur tegen me dat ik toch maar ''voor de zekerheid'' een nieuwe moet aanvragen omdat de kans bestaat dat ze 'm niet kunnen lezen door dat scheurtje. Blijkt dat je voor een nieuwe, je oude doodleuk moet opsturen en je dan drie weken later een nieuwe krijgt en tussentijds zelf maar moet betalen voor je reiskosten. Like wtf ik vroeg niet om een fragiel pasje?

Zo dat moest ik even delen. /chagrijnt.
Oud 16-06-2010, 13:03
Verwijderd
Maar die reiskosten kun je toch terugkrijgen, of niet?
Oud 16-06-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Mja hier zit ik ook een beetje tegenaan te hikken. Ik studeer als het goed is ook maar twee tot vier maanden van het nieuwe jaar. Maarrr dan moet ik wel mijn mondeling halen dat over twee uur is.

Dus ik ga maar eens richting trein. En als ik later op de dag terug kom ben ik óf uitzinnig blij óf hysterisch en huilie
Zet 'm op!
Oud 16-06-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Maar die reiskosten kun je toch terugkrijgen, of niet?
Er staat dat die voor je eigen rekening komen.
Oud 16-06-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Reden #3451miljoen waarom de OV-chipkaart kut is. In die van mij zit een scheurtje, sinds like, dag twee dat ik hem heb. Laatst zei een conducteur tegen me dat ik toch maar ''voor de zekerheid'' een nieuwe moet aanvragen omdat de kans bestaat dat ze 'm niet kunnen lezen door dat scheurtje. Blijkt dat je voor een nieuwe, je oude doodleuk moet opsturen en je dan drie weken later een nieuwe krijgt en tussentijds zelf maar moet betalen voor je reiskosten. Like wtf ik vroeg niet om een fragiel pasje?

Zo dat moest ik even delen. /chagrijnt.
Studiegenoot van mij wou dat ding laatst in z'n portemonee steken; brak zomaar doormidden. Hij had nog wel even geprobeerd of een van de stukjes nog wat deed, maar dat was helaas tevergeefs.

Dat opsturen vind ik trouwens erg vreemd, het moet geen enkel probleem zijn om de oude, zodra je de nieuwe hebt, gewoon te blokkeren.
Oud 16-06-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Reden #3451miljoen waarom de OV-chipkaart kut is. In die van mij zit een scheurtje, sinds like, dag twee dat ik hem heb. Laatst zei een conducteur tegen me dat ik toch maar ''voor de zekerheid'' een nieuwe moet aanvragen omdat de kans bestaat dat ze 'm niet kunnen lezen door dat scheurtje. Blijkt dat je voor een nieuwe, je oude doodleuk moet opsturen en je dan drie weken later een nieuwe krijgt en tussentijds zelf maar moet betalen voor je reiskosten. Like wtf ik vroeg niet om een fragiel pasje?

Zo dat moest ik even delen. /chagrijnt.
Wat belachelijk
Oud 16-06-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Er staat dat die voor je eigen rekening komen.
Dan is het al helemaal zuur.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.