Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 14:08
mamadorothe
mamadorothe is offline
Dinsdag heb ik de 21+toets.
Hiervoor heb ik mijn bewijs van betaling+kopie passport al moeten mailen. Dit heb ik gedaan en ben nu dus uitgenodigd voor de toets.
MAARRRR..... met mijn domme hoofd vorige week een nieuw passport aangevraagt omdat ie 26 juni verlopen is en het oude passport op gemeentehuis afgegeven....
dinsdag moet ik mijn geldige legitimatie meenemen, (die ik dus nu niet meer heb)
zouden ze accoord gaan met mijn rijbewijs????
Wie weet dit?
Het gaat om hogeschool van amsterdam.
groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2011, 14:50
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Officieel gezien is een rijbewijs wel een geldig legitimatiebewijs,
heb je verder geen id-pas ofzo?
anders kun je t denk ik wel meenemen,
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 15:28
mamadorothe
mamadorothe is offline
bedankt,
ja ik dacht ook dat het geldig was, maar voor het aanvragen van de toets moest je een id kaart of passport kopie opsturen, er stond bij dat het geen rijbewijs mocht zijn.... er staat op het bewijs van deelname formulier alleen dat je een geldig legitimatie mee moet nemen, daar staat niet op dat het geen rijbewijs mag zijn....
dus tja een beetje lastig! Ik moet er ver voor rijden dus ik wil het liefst zeker weten!
iemand ervaring met deze situatie?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 15:38
Verwijderd
According to mijn moeder: Bij de meeste dingen accepteren ze een rijbewijs als legitimatie bewijs. In dit geval denk ik dat dat ook geld, omdat ze gewoon moeten weten dat jij het bent. Met een rijbewijs laat je toch gewoon zien wie je bent ? Anders leg je gewoon even uit dat je paspoort wat je hebt ge-emaild nu bij het gemeentehuis ligt omdat je een nieuwe had aangevraagd, en mocht het echt noodzakelijk zijn dan kun je misschien een nieuwe afspraak maken, of gewoon later nog een keer je paspoort laten zien?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 13:26
Verwijderd
Normaal nemen ze een paspoort pas terug (of maken ze 'm ongeldig dmv een gigantische perforator) bij het gemeentehuis als je je nieuwe op hebt gehaald, helemaal omdat die oude dus nu nog geldig zou zijn. Gek dat ze 'm al ingenomen hebben! Maar rijbewijs is binnen NL een geldig legitimatiebewijs, dus dat zit vast wel goed En mocht het nodig zijn, dan kunnen ze dat kopietje dat ze hebben vast wel vergelijking met je rijbewijs en constateren dat jij dezelfde persoon bent.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 11:44
mamadorothe
mamadorothe is offline
het is gelukt! rijbewijs was geen probleem.
Nu hopen dat ik de toets gehaald heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.