Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 09:51
boyboy123
boyboy123 is offline
Hallo mensen,
Gister deden mijn vriend ( ik ) en nog een jongen ( mark )
Niks in de klas we hadden geen boek voor ons
Dus mijn mentor zegt dat wij moeten nablijfen ect
Maar de jongen mark die ook niks deet hoeft dat niet '' omdat hij een boek voor zich had''
'' en hij kan niet werken want hij is dom''
Nu heb ik dus de vraag morgen gaat zij dus tegen mij zeggen mark had een boek voor zich, daar kan ik toch op antwoorden: dus als 2 mensen scooter rijden zonder helm en een heeft hem tussen de benen krijgt hij dan geen boete? en als hij dom is hoort hij niet in deze klas thuis?
ik heb haar weggeduwd toen ze mij wou tegen houden.
En nu moeten ik en die jongen wel nablijfen maar de jongen mark niet,
en de directeur staat altijd achter mijn mentor ook al heb ik gelijk

WETEN JULLIE MISCCHIEN IEMAND DIE BOVEN DE DIRECTEUR STAAT EN LERAREN, zodat ik een brief kan sturen naar de mensen die boven hun staan
waar ik mijn verhaal kwijt kan? MVG/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2011, 10:07
Verwijderd
Je kunt natuurlijk naar de schoolleiding gaan. En er is inderdaad een persoon die boven de directeur staat, maar ik denk dat je in jouw geval beter gewoon kunt gaan nablijven, sorry zeggen en de volgende keer een boek voor je hebben (:
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 13:47
Verwijderd
De Medezeggenschapsraad en/of de Raad van Toezicht. Maar die pikken het alleen als je een beetje beter je best doet om normaal en foutloos Nederlands te schrijven. Dit lijkt echt nergens op.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 14:02
Verwijderd
Hoe dan ook, jij bent fout geweest door niets te doen en het boek niet voor je te nemen. Die jongen dan misschien ook wel, maar het is niet bepaald jouw taak om daar wat aan te doen . Ik kan me voorstellen dat je er een beetje geïrriteerd over bent, maar ik ben het eens met Aciara, nablijven, sorry zeggen en voortaan je boeken voor je hebben.

Bovendien heb je niet gelijk. Als die andere jongen gewoon een boek voor had is dat toch duidelijk? Hij had zijn boek wel voor zich, en jij niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 16:22
Verwijderd
Ik vind niet dat jij gelijk hebt aangezien je geen boeken bij je had. Bij ons mag je niet eens de les in zonder boeken dus in dat opzicht ben jij al fout. Als je geen boek hebt kan je alsnog wat gaan doen in de les, je bent dus gewoon fout geweest. En dat een ander daar niet mee gestraft wordt is heel vervelend, en ik begrijp dat je dat kan irriteren, maar het is niet anders.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 16:52
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
De Medezeggenschapsraad en/of de Raad van Toezicht. Maar die pikken het alleen als je een beetje beter je best doet om normaal en foutloos Nederlands te schrijven. Dit lijkt echt nergens op.
+ niet alles hoeft in bold, je word er kierewiet van
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 20:20
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Nu heb ik dus de vraag morgen gaat zij dus tegen mij zeggen mark had een boek voor zich, daar kan ik toch op antwoorden: dus als 2 mensen scooter rijden zonder helm en een heeft hem tussen de benen krijgt hij dan geen boete?
Als je geluk hebt krijgt degene die wel de helm bij zich heeft een waarschuwing, de ander een bekeuring. Zo is het bij jouw ook gebeurt; degene die in ieder geval een boek bij zich had hoeft er niet uit, degene die helemaal niets bij zich had mag zich melden.

Het klinkt erg flauw om je over zoiets kleins druk te maken. Wijs nooit met de vinger naar een ander als je zelf (ook) fout zat. Jij had - zoals je zelf zegt - geen boek bij en jij moet dan de consequenties op je nemen, hoe zuur dat misschien ook klinkt. Volgende keer gewoon weer je boeken meenemen en er is niets aan de hand .

Citaat:
Bij ons mag je niet eens de les in zonder boeken
Bij ons mag je in de meeste gevallen gewoon naast iemand gaan zitten die wel zijn boeken bij heeft, zolang je maar wel een kladblaadje pakt om aantekeningen op te schrijven of om opdrachten te maken. Ik vind het best een strenge regel dat mensen standaard geweigerd worden om in de les te komen als je een keertje je boeken niet bij hebt. Als het nu structureel iedere week/les zou zijn, is het natuurlijk een ander geval.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 05:57
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Je moet gaan kijken wat anderen doen, en als zij 'het' wel hebben. Je kunt beter gewoon nablijven en de volgende keer wel je boek (al is het niet het goede) voor je hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.