Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 14:21
marceberhart
marceberhart is offline
Ik ben vandaag gebeld door school dat ik niet over ben naar 4havo omdat ik teveel minpunten sta maar dit komt omdat er een communicatie fout is gemaakt ik zou een toets niet over hoeven doen in plaats daarvan zou er een goed cijfer ingevuld worden dit bleek vandaag niet zo te zijn. Mijn vraag is nu wat mijn rechten zijn want door een fout van school ben ik niet over. HELP!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2011, 14:32
Verwijderd
Misschien met de school gaan praten en zeggen wat er door die leraar tegen je gezegd is? En weet je wel zeker dat dat gezegd is? Want het lijkt me niet heel logisch dat je een goed cijfer krijgt terwijl je een toets niet eens gemaakt hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:38
marceberhart
marceberhart is offline
de toets is krijt geraakt en dus word er een cijfer ingevuld dat vergelijk baar is met de rest van de cijfers
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:41
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
de toets is krijt geraakt
In dat geval lijkt mij het standaard dat de toets opnieuw gemaakt moet worden . Wat dat betreft zou je het er nog met je school over kunnen hebben.

Maakt het trouwens een groot verschil met betrekking tot je minpunten als er wel een goed cijfer ingevuld zou zijn? Als je dan nog teveel minpunten zou hebben kun je er denk ik niet erg veel meer aan doen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:44
marceberhart
marceberhart is offline
ik heb nu een 5.499 en daarom ga ik niet over.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
de toets is krijt geraakt en dus word er een cijfer ingevuld dat vergelijk baar is met de rest van de cijfers
Als je zeker weet dat dat het geval is, en als je dan wél over zou gaan dan zou ik even naar de teamleider gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 15:27
Verwijderd
Je zit nu in 3havo. Een gemiddeld van 5,499 vind ik daarom raar. Een individueel cijferonderdeel (bijvoorbeeld een toets) varieert minimaal 0,1 (je cijfer is altijd afgerond op 1 cijfer achter de komma). Rekening houdend met 20-30 cijfers kan je gemiddelde minimaal een tweehonderdste tot een driehonderste variëren. Dat houdt in dat je nooit een 5,499 kan staan, maar wel een 5,5 of een 5,497. Je gemiddeld klopt dus niet.

Verder, als je zo dichtbij een voldoende bent, zou ik zeggen: maak die toets nog een keer, haal een 1,1 en je hebt je 5,5 gemiddeld binnen. Als er nu een 1 ingevuld staat, en je haalt 0,1 hoger, dan is alles geregeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.