Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 13:40
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Wie verwacht je dat er dit jaar doorbreekt, op juist totaal door de man valt...

Ik vind het nu al redelijk opvallend van Richard dat ie de kwartfinale haalt na weer een come-back...
Goede prestatie
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 15:56
karamba
karamba is offline
Ik ben een ongelooflijke van Marat Safin!!! Ik komt misschien arrogant over omdat. Maar hij is gespiert en lang, dan kom je nu eenmaal breed over. Ik hoop eigenlijk bij de Heren op een grote onbekende van rond de 17 jaar. Andy Roddick breekt door naar de absolute top. En Marat Safin gaat voor de nummer 1 op de wereldranglijst. Hij heeft alles uitstraling. Op Rolland Garos hoop ik voor een onbekende winaar!!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
addy schreef:
Ik ben een ongelooflijke van Marat Safin!!! Ik komt misschien arrogant over omdat. Maar hij is gespiert en lang, dan kom je nu eenmaal breed over. Ik hoop eigenlijk bij de Heren op een grote onbekende van rond de 17 jaar. Andy Roddick breekt door naar de absolute top. En Marat Safin gaat voor de nummer 1 op de wereldranglijst. Hij heeft alles uitstraling. Op Rolland Garos hoop ik voor een onbekende winaar!!!
van=fan
komt=kom
gespiert=gespierd

sorry

uhm ik zelf denk dat lleyton hewitt wederom een goed jaar krijgt
tja kraaj in kwartfinale is allemaal mooi en aardig maar laat t nu alstublieft goed gaan t hele seizoen voor m..al die narigheid
van roddick weet ik het niet zo..lleyton mag dan wel iets ouder zijn maar is veel completer dan roddick...roddick serveert maybe harder maar is niet zo zuiver als krajicek..t verschilt ook denk ik in t spel ...net spel en aggressief baseline
verder denk ik ook fernando gonzalez de chileen..een goeie speler is het..valt nie zo op maar denk dit jaar wel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:24
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
van=fan
komt=kom
gespiert=gespierd
Van = van. Kijk nog maar eens naar de zin. De bedoeling was dus fan van Marat Safin. Dus geen fout, alleen een woord vergeten.

Komt = komt. Omdat het verkeerde persoonlijk voornaamwoord is gebruikt, het moet nl hij zijn en niet ik.

Gespiert = gespierd. Hier heb je wel gelijk in.

En, Roddick en Hewitt gaan in 2003 de toon zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 17:22
karamba
karamba is offline
Sorry voor de spelfouten. misschien had ik haast. Maar ehm... ik hoop op iemand die doorbreekt. Ik ben anti-agassie. t is een gevoel. weet niet waarom. En ehm.. ik hoop niet op alleenheersers, net zoals de williams zusjes bij de vrouwen.
Ik hoop dat er aan het einde van het jaar 2 mensen in de top tien staan die ik nu nog niet ken en die hoogstens achtien zijn.
EN.... dat safin nipt nummer 1 wordt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 17:28
br4m
br4m is offline
Ik verw8 ddat die youzny goede zaken gaat doen en Andy Roddick ook, James blake vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen.. ik had een iets grotere sprong verw8...
maarja.. we zullen het zien...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Van = van. Kijk nog maar eens naar de zin. De bedoeling was dus fan van Marat Safin. Dus geen fout, alleen een woord vergeten.

Komt = komt. Omdat het verkeerde persoonlijk voornaamwoord is gebruikt, het moet nl hij zijn en niet ik.

juist sorry
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:18
karamba
karamba is offline
Ohw ja... ben ik vergeten... ROGER FEDERER. kort maar duidelijk. toch?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:57
mobie
mobie is offline
Citaat:
MarcyMarc schreef:
Ik vind het nu al redelijk opvallend van Richard dat ie de kwartfinale haalt na weer een come-back...
Goede prestatie
Uitgeschakeld in halve finale door Kristof Vliegen (Belg )
Nieuw talent voor België of slechts éénmalig uitschieter. Hij speelt vanacht nog de finale.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
vrouwen tennis gaat weer onnoemelijk saai zijn.. Kunnen de Williams niet naar de mannen worden overgeplaatst of toevallig zwaar gekwetst worden?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:00
karamba
karamba is offline
Juist... ik hou eigenlijk helemaal niet van dat soort dingen: kwetsen. Maar ik hou al helemaal niet van alleenheersers...
Spanning in welk opzicht dan ook, das pas mooi!!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:49
L1-2
L1-2 is offline
zoals eerder is genoemd denk ik ook dat roger Federer een top-jaar krijgt. voor Hewitt gaat dit jaar denk ik tegenvallen ten opzichte van het vorige jaar. En van de dames hoop ik dat ik zelf eens een topjaar mag krijgen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 10:37
Verwijderd
een speler vergeten..had vorig jaar ook een goed jaar..de Thai srichaphan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:57
br4m
br4m is offline
Citaat:
L1-2 schreef:
zoals eerder is genoemd denk ik ook dat roger Federer een top-jaar krijgt. voor Hewitt gaat dit jaar denk ik tegenvallen ten opzichte van het vorige jaar. En van de dames hoop ik dat ik zelf eens een topjaar mag krijgen
hewitt heefet verloren in hopman cup van blake... hij gaat inderdaad tegenvvalllen denk ik ja...............
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:06
karamba
karamba is offline
Niemand kijken naar die Thai, maar ik denk wel dat hij langzaam naar de top 5 zal kruipen. Alleen vindt ik het jammer dat niemand hem nog als een ster ziet...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 08:48
sportgirl
sportgirl is offline
heey

Tennis je zelf ook zo ja waar dan en speel je competitie?

groetjes sport girl
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:51
karamba
karamba is offline
Ik heb ook getennist ja... maar niet lang hoor. Ik heb op heeeeeeel veel sporten gezeten. Zo een beetje elk jaar een andere. Badminton en Tennis dus ook...
Was meestal op gravel, de lol was er snel af. Want als je met je gezicht in de gravel valt...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik hoop natuurlijk op een goed jaar van Krajicek, nu hopen dat alles het houd bij hem.

ook de andere nederlanders moeten zich proberen te verbeteren ten opzichte van vorig jaar.

buiteland:
ik hoop dat Paradorn Srichapan een goed jaar krijgt, net als David Nalbandian en Xavier Malisse
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2003, 00:18
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Ja, ik tennis ook, ben C1 of 5...Wat je wil

Ik verwacht ook de Thaai en ook Ferero....

Verder denk ik dat we van Martin Verkerk nog wel wat plezier kunnen beleven
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 07:08
karamba
karamba is offline
De eerste grand-slam staat voor de deur. Alle sterren zijn naar Australië afgereist. Mijn droomfinale is Roddick-Federer. Ze hebben beide een hele goeie mooie service voor deze ondergrond. Wat is jullie droomfinale?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:40
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Ik hoop dat Sluiter eens een keer echt door gaat breken , hij speelt af en toe zeer goed. Grote namen zullen wel weer worden : Safin, Federer , Hewitt etc.

Gaat er nog iemand naar het ABN-AMRO tennis tournooi volgende maand?? ze hebben een erg sterk deelnemers veld met : Safin , Federer , Henman , Haas, Costa , Corretja , Schalken , Kraijcek en Ferrero.

Mijn droomfinale voor Australian Open is Safin - Federer
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:56
Verwijderd
sluiter en verkerk hebben erg zwaar geloot...vliegen denk ik de 1ste ronde eruit
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:15
karamba
karamba is offline
Ik vindt de toestand ook altijd maar kritiek. Het wordt zo langzamerhand meer een strijd tegen de hitte. Misschien kunnen mensen uit tropische landen voor een verassing zorgen, die zijn tenslotte aan dit klimaat gewend.
Ohw ja... ik hoop nog dat Agassi het niet gaat redden, ik vindt verschillende winaars leuker...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:22
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
sluiter en verkerk hebben erg zwaar geloot...vliegen denk ik de 1ste ronde eruit
Vliegen ligt eruit in de kwalificatie, net als van Lottum
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 23:29
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Australion Open is van start
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 05:35
Canon the Brilarian
Avatar van Canon the Brilarian
Canon the Brilarian is offline
Citaat:
MarcyMarc schreef:
Australion Open is van start
Sjeng Schalken heeft alweer een potje gewonnen!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Canon the Brilarian schreef:
Sjeng Schalken heeft alweer een potje gewonnen!
Geweldig!

Capriati ligt er helaas alweer uit
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:17
karamba
karamba is offline
Morgen komt de dag... Federer, Safin en Roddick. Ik vond Verkerk trouwens nog best een goeie kans hebben. Over 1 a 2 jaar zou ik hem bij de Top 30 schatten. of wordt ik dan overmoedig?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:57
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
addy schreef:
Morgen komt de dag... Federer, Safin en Roddick. Ik vond Verkerk trouwens nog best een goeie kans hebben. Over 1 a 2 jaar zou ik hem bij de Top 30 schatten. of wordt ik dan overmoedig?
Nee hoor, vind je niet overmoedig...
Hij heeft natuurlijk eens fantastische services en had echt veel pech...
4-4 eerste en tweede set werd die flink genaaid
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:29
karamba
karamba is offline
De spanning was vandaag wel groot: Roddick die dreigde met 2-1 in sets achter te komen. Federer die in de 3e set een 3-0 achterstand moet goedmaken. Safin moest ook nog eens een set toegeven. Al mn favorieten beginnen stroef. Kijk... dat Hewitt t moeilijk heeft vindt ik logisch. Ik vind hem geen speler voor deze ondergrond. En ehm... Verkerk vind ik het grootste talent vd nieuwe generatie. Sluiter vindt ik wat minder: meer een speler voor Gravel. Nu op naar morgen... Kijken wat de 2e ronde brent!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:42
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Ik lag te kijken naar Sluiter - Safin vaanf 4 tot 7...
Een echte fan he, maar helaas zat t er niet in
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:07
karamba
karamba is offline
Ik wordt er wel bang van als ik Agassi zo goed zie spelen.
Ik hoop eigenlijk meer dat de jonkies goed zullen presteren. Verder is het jammer dat Moya vroeg is uitgeschakeld. Ik vondt hem wel een goeie voor deze ondergrond. Kafelnikov was wel vreemd maar hij is al niet meer zo goed de laatste tijd.
Nu maar wachten op morgen... dan komen mijn favorieten meer: roddick, federer, hewitt, safin en krajicek. dat wordt genieten hoop ik.... als ze allemaal maar door gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:25
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
Ja, en de Kraay ligt er ook alweer uit. Het zag er leuk uit met het herentennis maar na vier dagen Australian Open is er niks meer te doen ...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:43
karamba
karamba is offline
Zo... mijn 1e favoriet is eruit. Krajicek dus. Maar morgen hopen op de derde ronde. Safin en Federer hebben nog een gunstige loting.
Roddick kan zich in de vierde ronde een beetje zorgen gaan maken over de als 7e geplaatste Novak. De eerst SERIEUZE test.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:28
karamba
karamba is offline
De Halve Finale wordt pas weer een serieuze test voor Agassi: Ferrero. Aanstaande nacht maar hopen op Federer, dat is in de loop van het toernooi toch zwaar mijn favoriet geworden.
Ferrero-Federer. Een nieuwe droomfinale van mij: Ik ben realistischer geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:51
karamba
karamba is offline
Ik kon mn handdoek wel op eten. Wat een ergenis, wat een drama. Mijn favoriet Federer is uitgeschakeld. De hele Australian open is nu voor mij nix meer aan. Als de Australian open geen winaar uit de partij El Ayanoui-Roddick krijgt. Dan is het toernooit in mijn ogen een mislukkeling.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2003, 20:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kheb het al vanaf het begin van het toernooi gezegd: Agassi en Clijsters winnen het toernooi.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:38
Verwijderd
1ste halve finale bij de mannen bekend.. Agassi - Ferreira

ik zou t leuk vinden voor de zuid afrikaan dat hij t toernooi wint..maar agassi is in goeie vorrm dus wordt erg lastig..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:44
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Jullie gaan toch niet het HELE tennis seizoen in 1 topic houden hoop ik ?



Eerste Halve finale bij de vrouwen is ook bekend...
Justine Henin vs Venus Williams
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 23:53
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Kheb het al vanaf het begin van het toernooi gezegd: Agassi en Clijsters winnen het toernooi.
Dan kunnen wij praten

Komt vast door de naam
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 07:39
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Kim Clijsters Vs S. Williams
Justine Henin vs V. Williams


Belgie - Amerika
Belgie - Amerika



Dat gaat vannacht gezellig worden
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:05
karamba
karamba is offline
Iedereen die van Tennis houdt had die partij van Roddick in de kwartfinale moeten zien. Daar geniet ik pas van. Dat was nog eens echt tennis van topniveau. Nu ben ik ook in 1x voor Roddick, ik heb zoveel bewondering in de loop van de partij voor hem gekregen. Maar hij moet niet zitten zeuren tegen de scheids, daar bereikte hij toch niets mee...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:17
Verwijderd
jammer ik had gehoopt voor een sensatie dat ferreira zou winnen van agassi maar die was veels te sterk in 3 sets
dan maar roddick - agassi nu

bij de vrouwen is t weer zover..de williams zusters staan weer voor de 4e achtereenvolgende keer op rij tegenover elkaar..clijsters had nog wel kansen maar toch net niet..
serena wint t wel van haar zus
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:23
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
Is er een tennis-seizoen?? ik ga kijken!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MarcyMarc schreef:
Dan kunnen wij praten

Komt vast door de naam
Haha, ja misschien he
Shit, Clijsters eruit en die stomme zusjes weer in de finale! Maja... ze had die 5-1 nooit uit handen motten geven...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 09:17
karamba
karamba is offline
Steffi Graf kan weer gaan trainen! Belofte maakt schuld. Agassi had belooft haar mee te nemen naar het Gemengd dubbel in Parijs. Nu ga ik me maar daarin verdiepen. Safin, roddick en Federer waren met hun geweldige service geschikt voor deze ondergrond. Nu maar veel kijken naar snelle behendige tennisers om een voorspelling van de Roland Garros finale te doen!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:37
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Agassi lekker gewonnen, hij is wel oppermachtig!! Ik vond Schutler overigens niet al te best spelen hoor...

Maar goed, ik kijk uit naar de French Open hehehe, Agassi en Graf in mixed dubbel!!

Over mixed dubbel gesproken, die Navratilova heeft haar 57ste Grand Slam titel binnen!!!! Doe dat maar eens na. RESPECT Martina!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:12
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Uppie dan maar met de mededeling dat Verkerk de finale in Milaan heeft gehaald
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
MarcyMarc schreef:
Uppie dan maar met de mededeling dat Verkerk de finale in Milaan heeft gehaald
en gewonnen!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Tennis: US Open
Verwijderd
45 13-09-2007 13:18
Vrije tijd mooiste sportvrouw/man ?
Onze Zoon
163 15-09-2004 19:09
Vrije tijd [tennis] Nieuwe Nummer 1 is een Belgische
Tofke_H
52 19-11-2003 22:48
Vrije tijd Formule 1: De Grand Prix van Hongarije op de Hongaroring in Budapest!!!
Mr.Oizo
46 25-08-2003 20:05
Vrije tijd Voor de (ex-)tennisspelers.
)Vampje(
8 07-08-2003 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.