Oud 05-01-2003, 16:35
Verwijderd
Jongen neergestoken om gooien sneeuwbal

De eerste sneeuw van dit jaar kwam vandaag naar beneden, maar dat zorgde niet overal voor de bijpassende sneeuwpret.
In Rotterdam werd een ongeveer 16-jarige jongen neergestoken omdat hij een kind verdedigde dat een sneeuwbal tegen een auto had gegooid.

De jongen is behandeld in het Erasmus Medisch Centrum. De dader heeft zich later bij de politie gemeld.

Hier staat het niet vermeld maar op de scanner hoorde ik dat de dader een negroide man was, die reed in een groene bestel bus.

bron


Groeten,
The marshall

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 20:52.
Advertentie
Oud 05-01-2003, 16:38
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Tjah lullig, maar verder valt er niet echt over te discussieren.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 05-01-2003, 16:39
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Waar gaat de samenleving tegenwoordig naar toe!!!
Is toch niet meer normaal om de geringste scheet schieten, slaan, schoppen of steken ze iemand neer is toch niet meer normaal.

tis echt om van te worden
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Oud 05-01-2003, 16:42
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Ik krijg echt steeds meer zin om in Rotterdam te gaan wonen.

Er gebeurt zo lekker weinig...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 05-01-2003, 16:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Hielp het in de MIddeleeuwen eigenlijk om mensen voor schut te zetten op het plein?


Wat een idiote actie weer eens......zucht
Oud 05-01-2003, 17:06
Seb4
Avatar van Seb4
Seb4 is offline
Hm, het valt dan nog mee dat ie zich bij de politie gemeld heeft; ik betwijfel echter of iemand die eerst een jongen voor een sneeuwbal neersteekt plotseling in staat is berouw te tonen...
Oud 05-01-2003, 17:11
Atje85
Atje85 is offline
(Rijnmond he...verbaast me dat t niet in Hilversum was)

Maja, zulke mensen bestaan ook in dit land helaas :/

En wat boeit t nou weer offie een neger is of niet, t gaat om de persoon zelf en die is dus gewoon gestoord
En hoezo, ONGEVEER 16 jaar? damn, wat is dat voor berichtgeving zeg
Oud 05-01-2003, 17:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Seb4 schreef:
Hm, het valt dan nog mee dat ie zich bij de politie gemeld heeft; ik betwijfel echter of iemand die eerst een jongen voor een sneeuwbal neersteekt plotseling in staat is berouw te tonen...
Dat vraag ik me ook af ja..
Oud 05-01-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
En wat boeit t nou weer offie een neger is of niet, t gaat om de persoon zelf en die is dus gewoon gestoord
pff..ik verwachte deze opmerking al.
Er staat toch ook bij de het een jongen was die werd neergestoken werd? En dat het een man was die de dader was. En dat de jongen ongeveer 16 was? Zeg daar dan ook over dat het niks boeit en dat ze het er dus niet bij moeten schrijven of zeur nite dat er bij stond dat het een neger was.
Oud 05-01-2003, 17:21
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
(Rijnmond he...verbaast me dat t niet in Hilversum was)

Maja, zulke mensen bestaan ook in dit land helaas :/

En wat boeit t nou weer offie een neger is of niet, t gaat om de persoon zelf en die is dus gewoon gestoord
En hoezo, ONGEVEER 16 jaar? damn, wat is dat voor berichtgeving zeg
het valt alleen op dat het met dit soort incidenten wel héél vaak mensen met een gekleurd velletje betreft...
Oud 05-01-2003, 17:26
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef:
het valt alleen op dat het met dit soort incidenten wel héél vaak mensen met een gekleurd velletje betreft...
1) bewijzen
2) wat wil je hiermee zeggen
3) wat voor oplossing draag je aan
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 05-01-2003, 17:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
pff..ik verwachte deze opmerking al.
Er staat toch ook bij de het een jongen was die werd neergestoken werd? En dat het een man was die de dader was. En dat de jongen ongeveer 16 was? Zeg daar dan ook over dat het niks boeit en dat ze het er dus niet bij moeten schrijven of zeur nite dat er bij stond dat het een neger was.
Van welk ras waren die 16 jarige jongen en dat andere kind? Ook negroide? Kaukassisch? Mongolide?

Dat staat er niet bij.
Oud 05-01-2003, 17:36
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Joostje schreef:
1) bewijzen
2) wat wil je hiermee zeggen
3) wat voor oplossing draag je aan
dat het dus wel toe doet welke huidskleur iemand heeft.

dat bepaalde groepen crimineler zijn

deze groepen niet groter mogen worden
Oud 05-01-2003, 17:37
tacidvs
tacidvs is offline
Blank en Zwart, zo zou het genoemd kunnen worden. Maar inderdaad wel leuk dat ze de kennelijke huidskleur van de steker noemen, komiek...


Dat Kaukassisch en Negroďde begint me zwaar de keel uit te hangen eigenlijk, je bedoelt er toch hetzelfde mee? Amerikaanse toestanden...
__________________
back in black and with a vengeance
Oud 05-01-2003, 17:38
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
BARON schreef:
dat bepaalde groepen crimineler zijn
Bewijzen.
__________________
back in black and with a vengeance
Oud 05-01-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Van welk ras waren die 16 jarige jongen en dat andere kind? Ook negroide? Kaukassisch? Mongolide?

Dat staat er niet bij.
Tja, maar je moet wel consequent blijven. En dus niet alleen gaan zeiken dat er bij staat dat het een neger was, terwijl er ook gewoon andere dingen bij staan, waar Atje85 niks over zegt.
Oud 05-01-2003, 17:41
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Bewijzen.
politierapporten/opsporing verzocht/politieberichten

je kan het zelf zo optellen, maar als je het niet WILT weten, blijf dan maar onnozel.
Oud 05-01-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Van welk ras waren die 16 jarige jongen en dat andere kind? Ook negroide? Kaukassisch? Mongolide?

Dat staat er niet bij.
Dat klopt Gatara en dat werd ook niet gemeld over de scanner dus daar mee kan ik jouw ook niet verder helpen.

Wat mij ook opvalt is dat als je zo'n bericht meestal terug leest in de krant.
Er nooit de of komst van de dader leest.

ik stel voor om voortaan bij alle huidskleuren / afkomsten/ geslachten enz enz enz. (dus ook bij blanken nederlanders, ik zet het er maar voor de zekerheid bij)
Gewoon in de krant te zetten.
Dan haal je het uit de geheim zweer.
Mensen die bijvoorbeeld denken dat er meer diefstallen worden gepleegd door marokanen kunnen dan in de krant lezen of ze gelijk of ongelijk hebben.

En willen ze het dan nog niet geloven, dan is dat hun probleem.

Citaat:
En wat boeit t nou weer offie een neger is of niet,
Ik probeer alleen het nieuws een beetje compleet te maken. (ik las het niet in het bericht maar hoorde het wel op de scanner dus maak ik het compleet)

Groeten,
The marshall
Ads door Google
Oud 05-01-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Bewijzen.
het is al bewezen heeft een jaar geleden ofzo in kranten gestaan.
Oud 05-01-2003, 17:50
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
BARON schreef:
politierapporten/opsporing verzocht/politieberichten

je kan het zelf zo optellen, maar als je het niet WILT weten, blijf dan maar onnozel.
Ik ben alleen van mening dat de groepen verkeerd zijn ingedeeld. Maar misschien dat je iets hebt, dat niet 'in de kranten' of 'op de tv' gepubliceerd is?

Inmiddels blijf ik, onnozel,

tacidvs
__________________
back in black and with a vengeance
Oud 05-01-2003, 18:02
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
the marshall schreef:


ik stel voor om voortaan bij alle huidskleuren / afkomsten/ geslachten enz enz enz. (dus ook bij blanken nederlanders, ik zet het er maar voor de zekerheid bij)
Gewoon in de krant te zetten.
Dan haal je het uit de geheim zweer.
Mensen die bijvoorbeeld denken dat er meer diefstallen worden gepleegd door marokanen kunnen dan in de krant lezen of ze gelijk of ongelijk hebben.

En willen ze het dan nog niet geloven, dan is dat hun probleem.

En dat doen ze dus niet, omdat dan aan het licht komt dat het grootste deel van de misdadigers allochtoon/buitenlander is en het de "populariteit" van deze groepen erg nadelig zou beďnvloeden. Maar als je gewoon je ogen openhoudt en de waarheid onder ogen durft te zien, dan kom je daar ook wel achter. Helaas wonen de meeste van de forummers in kleine paleisjes in een 'witte buurt' en hebben ze er totaal geen idee van hoe "leuk" buitenlanders/allochtonen wel niet zijn, zeker als jij de blanke minderheid bent van de straat.
Oud 05-01-2003, 18:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
pff..ik verwachte deze opmerking al.
Er staat toch ook bij de het een jongen was die werd neergestoken werd? En dat het een man was die de dader was. En dat de jongen ongeveer 16 was? Zeg daar dan ook over dat het niks boeit en dat ze het er dus niet bij moeten schrijven of zeur nite dat er bij stond dat het een neger was.
Dat is wat anders, dat is informatie die per se erbij moet, strax denkt men nog dat een opa en oma was en een peuter

En er staat verder ook nix over dat ANDERE kind!! want dat was zeker een nederlander

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 18:13.
Oud 05-01-2003, 18:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
het valt alleen op dat het met dit soort incidenten wel héél vaak mensen met een gekleurd velletje betreft...

(als ze t telkens vermelden wel ja, en als ze nooit neerzetten dat t een NLer was dan wordt t nog eens versterkt) maar wat je zegt klopt wel, maar is dat dan een reden om t er bij te zetten??
Oud 05-01-2003, 18:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:

deze groepen niet groter mogen worden
en dat los je op door het in de krant te zetten?
Oud 05-01-2003, 18:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
En dat doen ze dus niet, omdat dan aan het licht komt dat het grootste deel van de misdadigers allochtoon/buitenlander is en het de "populariteit" van deze groepen erg nadelig zou beďnvloeden. Maar als je gewoon je ogen openhoudt en de waarheid onder ogen durft te zien, dan kom je daar ook wel achter. Helaas wonen de meeste van de forummers in kleine paleisjes in een 'witte buurt' en hebben ze er totaal geen idee van hoe "leuk" buitenlanders/allochtonen wel niet zijn, zeker als jij de blanke minderheid bent van de straat.

ach jongen, t leven is al zo zwaar he... misschien moet je dan eens verhuizen als jij denkt dat de meeste forummers in een witte buurt wonen waar geen allochtonen wonen
Advertentie
Oud 05-01-2003, 18:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Tja, maar je moet wel consequent blijven. En dus niet alleen gaan zeiken dat er bij staat dat het een neger was, terwijl er ook gewoon andere dingen bij staan, waar Atje85 niks over zegt.
Die neger is hoofdrolspeler
Oud 05-01-2003, 18:20
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
en dat los je op door het in de krant te zetten?
ja, men moet zich bewust worden van problemen en niet constant alles in de doofpot willen stoppen.

Dat is al 20 jaar lang zo gegaan en het resultaat is een mislukte integratie, dankzij de linkse socio's.
Oud 05-01-2003, 18:20
Atje85
Atje85 is offline
Trouwens, ze geven aan dat ze DENKEN dat het een neger is, zo gaar gewoon. Je gaat toch niet iets zeggen als t nog niet eens bekend is!
En hij was trouwens ook niet 16, maar 15!


Jongen neergestoken om gooien sneeuwballen

Uitgegeven: 5 januari 2003 16:55

ROTTERDAM - Een Rotterdammer heeft zondagmiddag een 15-jarige jongen neergestoken die sneeuwballen naar hem gooide. Het slachtoffer bekogelde samen met een andere jongen in de Art Tatumstraat in de wijk Zevenkamp de auto waarin de man reed.

Het slachtoffer belandde volgens de politie in het ziekenhuis. De dader heeft zich gemeld bij de politie. Hij zit nog vast.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=94554&c=13


Hier vermelden ze ook niet of het een nederlander of neger ofzo was, dus het kan ook net zo goed zonder die info!

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 18:24.
Oud 05-01-2003, 18:21
the_conquer
the_conquer is offline
tja hier valt niks aan toe te voegen alleen ik hoop dat die messetrekker zelf harstikke dood word gestoken en dat hij lekker lang mag leiden met veel pijn voordat hij sterft.



Steeds meer messentrekkers. IK haat dat volk
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Oud 05-01-2003, 18:22
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
ja, men moet zich bewust worden van problemen en niet constant alles in de doofpot willen stoppen.

Dat is al 20 jaar lang zo gegaan en het resultaat is een mislukte integratie, dankzij de linkse socio's.
dus jij beweer dat als je dit in de krant vermeld dat dan automatisch het effect daarvan is dat die groep niet groter wordt.

en jij zit te zeiken dat iedereen maar rechts afzeikt
er zijn genoeg rechtse kabinetten geweest, bovendien was paars ook niet links.
Oud 05-01-2003, 18:26
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
ach jongen, t leven is al zo zwaar he... misschien moet je dan eens verhuizen als jij denkt dat de meeste forummers in een witte buurt wonen waar geen allochtonen wonen
ach, hou jij toch alsjeblieft je mond; je bent nog maar 17 en zit dus zeker niet op kamers in één of andere achterbuurt. Ik mag dus aannemen dat je nog thuiswoont en dat je ouders niet de behoefte hebben om toch in een achterstandsbuurt te gaan wonen, tenzij ze wel heel slecht gefortuneerd zijn. Ook dat, neem ik aan, is niet het geval; een bijstandsmoedertje heeft echt geen zoon met een computer in huis.
Oud 05-01-2003, 18:34
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
dus jij beweer dat als je dit in de krant vermeld dat dan automatisch het effect daarvan is dat die groep niet groter wordt.

en jij zit te zeiken dat iedereen maar rechts afzeikt
er zijn genoeg rechtse kabinetten geweest, bovendien was paars ook niet links.
het effect is dat de populariteit van kleurlingen daalt en dat men inziet dat men er niet meer wil bijhebben -> ander beleid.

verder weet je best dat het hele politieke denken bepaald werd door de 'multiculturalisten' en dat als je maar iets negatiefs over een zwartje zei, je gelijk voor rascist werd uitgemaakt.

Dankzij Pim is hier wel een einde aan gekomen, ook al zal je dat ontkennen. Over pakweg 20 jaar zullen ook de meest verstokte multi-culti's mij gelijk geven. Dat laat met hun slakkenhersenen natuurlijk lang op zich wachten
Oud 05-01-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
Dat is wat anders, dat is informatie die per se erbij moet, strax denkt men nog dat een opa en oma was en een peuter

En er staat verder ook nix over dat ANDERE kind!! want dat was zeker een nederlander
Waarom zou die informatie er per se bij moeten??? Kan mij weinig schelen.
Je bent nu wel subjectief bezig. Jij vind die informatie misschien belangrijk, terwijl ik de andere informatie weer belangrijker vind.

Citaat:
Die neger is hoofdrolspeler
ja en, maakt het bij die andere mensen dan niet uit? En maakt het ook niet uit dat ze er bij schrijven dat het een man is? En maakt het ook niet uit dat ze er bij schrijven dat hij met een groene bestelbus wegreed?

Citaat:
Trouwens, ze geven aan dat ze DENKEN dat het een neger is, zo gaar gewoon. Je gaat toch niet iets zeggen als t nog niet eens bekend is!
En hij was trouwens ook niet 16, maar 15!

ja joh? weet je wat het is: ze denken dat de dader van Fortuyn een man is! Dat moeten ze toch nog niet zeggen als het niet eens zeker is??
O ja! Ze denken ook dat hij me een groene bestelbus reed. Waarom zeggen ze dat nou al terwijl het niet eens bekend is ???
Oud 05-01-2003, 18:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
ach, hou jij toch alsjeblieft je mond; je bent nog maar 17 en zit dus zeker niet op kamers in één of andere achterbuurt. Ik mag dus aannemen dat je nog thuiswoont en dat je ouders niet de behoefte hebben om toch in een achterstandsbuurt te gaan wonen, tenzij ze wel heel slecht gefortuneerd zijn. Ook dat, neem ik aan, is niet het geval; een bijstandsmoedertje heeft echt geen zoon met een computer in huis.

whaha *ligt dubbel* nou lach ik me dood, goh wat een humor zeg kleuter...

ik kan ook hieruit afleiden hoe jij over mensen met een laag inkomen denkt, kennelijk hebben jouw ouders een hoog inkomen? waarom woon je dan in een achterbuurt jongen of zitten ze in de bijstand?
Oud 05-01-2003, 18:50
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
whaha *ligt dubbel* nou lach ik me dood, goh wat een humor zeg kleuter...

ik kan ook hieruit afleiden hoe jij over mensen met een laag inkomen denkt, kennelijk hebben jouw ouders een hoog inkomen? waarom woon je dan in een achterbuurt jongen of zitten ze in de bijstand?
jij bent echt een zielig mekkerend klein kind! Ik woon op kamers sukkel en mijn ouders hebben geen inkomen. Dat betekent dat ik alles zelf moet bekostigen, van eten tot aan studiekosten. Ik heb b.v geen rijbewijs omdat daar geen geld voor was.

Jij bent echt het type wat ik het meest verafschuw, omdat je niet op mijn reply reageert mag ik er van uit gaan dat ik aardig dicht bij de waarheid zat: Een typisch kakkertje uit het Gooi, een pappie en mammie met een lekker inkomen en hoeft niks zelf te betalen. oja, misschien alleen de drank tijdens het stappen. Of hou je daar ook je handje voor op: ,, Mammie mag ik 50 euro zodat ik me vanavond lekker kan bezatten"
Oud 05-01-2003, 18:50
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
BARON schreef:
Dat is al 20 jaar lang zo gegaan en het resultaat is een mislukte integratie, dankzij de linkse socio's.
Heeft ook aan de Nederlandse werkgevers & werknemers + andere politieke partijen dan de PvdA gelegen.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Ads door Google
Oud 05-01-2003, 18:52
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef:
jij bent echt een zielig mekkerend klein kind! Ik woon op kamers sukkel en mijn ouders hebben geen inkomen. Dat betekent dat ik alles zelf moet bekostigen, van eten tot aan studiekosten. Ik heb b.v geen rijbewijs omdat daar geen geld voor was.

Jij bent echt het type wat ik het meest verafschuw, omdat je niet op mijn reply reageert mag ik er van uit gaan dat ik aardig dicht bij de waarheid zat: Een typisch kakkertje uit het Gooi, een pappie en mammie met een lekker inkomen en hoeft niks zelf te betalen. oja, misschien alleen de drank tijdens het stappen. Of hou je daar ook je handje voor op: ,, Mammie mag ik 50 euro zodat ik me vanavond lekker kan bezatten"
wow.
ik ben het met je eens.

ik heb ook geen rijbewijs omdat daar geen geld voor was trouwens...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 05-01-2003, 18:52
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Heeft ook aan de Nederlandse werkgevers & werknemers + andere politieke partijen dan de PvdA gelegen.
klopt: Groen Links en andere maatschappelijke organisaties zijn mede-schuldig
Oud 05-01-2003, 19:07
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
BARON schreef:
klopt: Groen Links en andere maatschappelijke organisaties zijn mede-schuldig
Goeiemorgen! Groen Links bestaat pas iets van 14 jaar en heeft nog nooit meegeregeert in de coalitie.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 05-01-2003, 20:06
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef:
dat het dus wel toe doet welke huidskleur iemand heeft.

Ik denk nou niet dat de sociale en economische omstandigheden waarin het merendeel van de gekleurde bevolking in leven gelijk zijn aan de omstandigheden van blanken in Nederland. Dus jij wilt beweren dat gekleurde mensen crimineler zijn OMDAT ze gekleurd zijn? Waar slaat dat nou weer op zeg.

dat bepaalde groepen crimineler zijn

En dat heeft te maken met hun huidskleur?

deze groepen niet groter mogen worden
Nogmaals, ik zou wel eens willen weten welk wetenschappelijk onderzoek een direct verband legt tussen huidskleuren criminaliteitscijfers. Hoe wil je het vergroten van deze groep voorkomen? Alle negers steriliseren? Ze het land uitschoppen naar een land waar hun voorouders 3 generaties geleden zijn weggevlucht?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 05-01-2003, 20:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef:
ja, men moet zich bewust worden van problemen en niet constant alles in de doofpot willen stoppen.
1) Nee, VVD heeft zoveel gedaan aan integratie
2) Problemen die Rechts in de doofpot stopt:
WAO, inkomensongelijkheid, ziekenfondspremieongelijkheid, hypotheekongelijkheid, studeermogelijkheidsongelijkheid, enz enz ongelijkheid, hongersnoden, burgeroorlogen, broeikaseffect, biodiversiteit, overbevissing,

Met een meer linkse regering had je waarschijnlijk allang je rijbewijs gehad
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 05-01-2003, 20:25
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
jij bent echt een zielig mekkerend klein kind! Ik woon op kamers sukkel en mijn ouders hebben geen inkomen. Dat betekent dat ik alles zelf moet bekostigen, van eten tot aan studiekosten. Ik heb b.v geen rijbewijs omdat daar geen geld voor was.

Jij bent echt het type wat ik het meest verafschuw, omdat je niet op mijn reply reageert mag ik er van uit gaan dat ik aardig dicht bij de waarheid zat: Een typisch kakkertje uit het Gooi, een pappie en mammie met een lekker inkomen en hoeft niks zelf te betalen. oja, misschien alleen de drank tijdens het stappen. Of hou je daar ook je handje voor op: ,, Mammie mag ik 50 euro zodat ik me vanavond lekker kan bezatten"
Zozo, mooie conclusies trek jij!
Ik had al t vermoeden dat je op kamers woonde, en waarom hebben je ouders geen inkomen?
En de rest, ja das het logische gevolg.

Wie reageert er nou niet op de reply?
Jij begint weer meteen over leeftijd en t Gooi enzo Wat boeit dat? Niet alle mensen in t Gooi zijn rijk. Maar inderdaad, ik woon in het Gooi. En me ouders hebben gelukkig een redelijk inkomen en nee, t stappen enzo betaal ik zelf, maar ik stap niet veel, dus dat scheelt ook weer.

Ik snap heus wel dat je t financieel moeilijk hebt, maar door rechts te zijn wordt je er niet beter op, de VVD wil minder sociale voorzieningen bijvoorbeeld, de LPF die is asociaal en tja ik weet niet waar jij op stemt, maar ga vooral zo door jongen, dat is goed voor je zelf
Oud 05-01-2003, 20:29
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Goeiemorgen! Groen Links bestaat pas iets van 14 jaar en heeft nog nooit meegeregeert in de coalitie.

Oud 05-01-2003, 20:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Martian schreef:

ik heb ook geen rijbewijs omdat daar geen geld voor was trouwens...
Stem rechts, zo worden de tegenstellingen tussen rijk en arm nog groter en haal jij nooit je rijbewijs
Oud 05-01-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef:
dat het dus wel toe doet welke huidskleur iemand heeft.

dat bepaalde groepen crimineler zijn

deze groepen niet groter mogen worden
nee, eeder dat bepaalde groepen naar be misdaad worden toegetrokken.
Oud 05-01-2003, 20:49
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Er zijn zeer veel buitenlanders die crimineel en agressief zijn en dat zeggen de buitenlanders zelf ook! Ik heb nog ergens cijfers liggen en ik geloof zo uit m'n hoofd dat meer dan 50% van alle criminaliteiten, worden begaan door buitenlanders. Zeer spijtig en ook zeer onbeschoft en je vraagt je (net als bij dit indicident) af: waarom?
Oud 05-01-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, ze geven aan dat ze DENKEN dat het een neger is
Het was een negroide man, En waarom weet ik dat? lees het verhaal aan het begin van deze thread nog eens door.

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 20:53.
Oud 05-01-2003, 20:53
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:
Er zijn zeer veel buitenlanders die crimineel en agressief zijn en dat zeggen de buitenlanders zelf ook! Ik heb nog ergens cijfers liggen en ik geloof zo uit m'n hoofd dat meer dan 50% van alle criminaliteiten, worden begaan door buitenlanders. Zeer spijtig en ook zeer onbeschoft en je vraagt je (net als bij dit indicident) af: waarom?
Als Fortuynist ga je hier toch echt de fout in. Die kijk alleen maar naar de gevolgen en wou ze aanpakken.
Als jij je afvraagt, waarom? dan wil je de oorzaken weten.
Opzich wel goed dat ej je dat afvraagt, aangezien allochtonen in dit land nog te vaak minder mogelijkheden hebben op allerlei gebied dan een Nederlander.
Oud 05-01-2003, 20:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
the marshall schreef:
Het was een negroide man, En waarom weet ik dat? lees het verhaal aan het begin van deze thread nog eens door.
Oud 05-01-2003, 20:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Havock schreef:
nee, eeder dat bepaalde groepen naar be misdaad worden toegetrokken.
Juist, we moeten dan ook kijken naar de oorzaken ervan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.