Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2003, 21:01
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Een HELE tijd geleden had ik hier een topic over dat ik misschien een hondje zou krijgen.

Voor de gene die het zich nog kunnen herineren heb ik hier ook maar even wat gepost zodat jullie mijn nieuwe pup kunnen zien

www.laan-online.nl/ichi


Wat verdere info;
De Shiba Inu is een japans pool/kees hondje. Eigenlijk wilden mijn vader en ik een Husky maar omdat mijn moeder die te groot vond ben ik verder gaan zoeken. Het karakter van de poolhonden staat me gewoon heel erg aan en zo ben ik bij de Shiba Inu gekomen (letterlijk 'kleine hond' in het japans).

Als eerst hebben we in april al bij een fokker in Berschenhoek gekeken. Maar eind juli was er al voor de 3e keer geen nestje bij die fokker. Via via (het is een vrij zeldzaam hondje in nederland) hebben we een adres in Scheveningen kunnen regelen. Alleen ook daar was er maar 1 pup in de buik. Maar die mensen hadden vrienden die toevallig net een nestje van 4 pup's hadden. Snel opbellen natuurlijk, en na wat gepraat of wij wel geschikt genoeg zouden zijn hebben we uiteindelijk toezegging gekregen
Voor 99% zeker kunnen we onze nieuwe pup rond 1 oktober in huis nemen.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Advertentie
Oud 29-08-2003, 22:36
Verwijderd
Wat een leuke hondjes.
Oud 30-08-2003, 09:44
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Heel leuk voor je

Maar dit is slechts een mededeling waar we verder niet zo heel veel mee kunnen doen, vandaar: slotje.
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.