Oud 15-09-2001, 14:13
Bliep bliep, bliep bliep, blie...
Hmmmff... lieg niet tegen me rotwekker... tis nog geen 7 uur... het is nacht... ik wil slapen...
Shit... half 8... ziek melden... neeh... AAAH! hadden ze die vloer niet wat warmer kunnen maken... hmmz, het is nog donker in huis... die twee slapen zeker nog... hee, voet doet het weer! Mn enkel is nog wel blauw, hmm... Wat heeft de koelkast te bieden vandaag... grr, khad gister fruit en melk moeten kopen... nevermind, water is ook altijd lekker.

*zap* ja hoor, wakker worden met ccn... rot terroristen... tmf dan maar... bah r&b... waar ligt die cd van rammstein... hmmz beter eerst lenzen in mn ogen doen... au rotlens... toe dan... in dat oog ja... kom op je kan het... hee, beeld. Wat een teringzooi eigenlijk hier. Waar ligt die broek... he gatver ben aangekomen... ga dicht broek... goedzo.

Ah waar ligt dat rotboek... ah laat maar is weer een kilo'tje lichter in mn tas... he godver het is veel te vroeg. Lekker fietsen... bah. Wow fuck wat een licht buiten... zouden die mensen ook allemaal echt wakker zijn? Hihihi. Ja hoor, spring maar weer op rood, alsof ik nog niet te laat ben... Grrr... Jah wijf ga vooral met 1 kilometer per uur voor mn neus rijden met je snorfiets... ff inhalen... ik haat spitsuur. Ff een sigaretje uit mn jaszak snaaien... hehe lekker. Wat leuk al die nieuwe bruggertjes voor mn ouwe schoolgebouw... doeidoei school... bedankt voor het examen en tot nooit meer ziens... maar moet nu gvd wel twee keer zo ver rijden sochtends... ah nee kut ben mn eten vergeten... en mn protemonnee... en mn telefoon... goedzo Cat, avondmens hè? Gnigni een volgepropte studentenbus. Neem toch de fiets mensen, een stuk leuker... als het niet regent dan.

Even tegen het verkeer inrijden. Wat keek je nou, muts, alsof jij nooit door rood rijdt! Wel godverdomme moeten zo nou ook hier al de weg opbreken?! Lang leve Utrecht, dan maar de stoep... pas op voor die kinderwagen. Ha, het glazen klotegebouw. Kan mijn fiets dr nog tussen? Kzet hem wel aan het hek vast. Toe nou motorslot, werk mee. Hee, een bekende.

"Hee Rick!" "Huh? Oh hee hoi!" Zou ie peuken hebben? "Wil je een sigaretje?" "Ja lekker dankje." Gni gni, zeker ook geen tijd gehad om zn haar te kammen. "Wat zit je haar leuk, ben je met de brommer?" "Hihi... nee, ben natgeregend." "Ah man zeik niet, jij komt met openbaar vervoer, IK fiets!" "Ja en? Staat geen bushokje meer bij mij in de straat. Lekker weertje trouwens, vind je niet?" "Ja, vooral die overvliegende grijze wolken geven zo'n lekker zomers sfeertje." Daar had ie niet van terug... kwart voor negen al... dan ook maar dat sigaretje oproken. "Ik moet naar binnen, ben al te laat" "Euh ok, dag Rick." "Tot straks" "Is je geraden."

Nu dat lokaal nog vinden. Voel me een echte brugger. A108... waar in de hel zit dat. Ja, duh, de A vleugel op de begane grond, maar waar op die fucking begane grond... A102, A103, A126... wat is dit godverdomme nou weer voor een logika?! Kijk nou eens daar staat mijn lieftallig klasje... Wat een stel bange kindertjes lijkt het wel... "Is die docent dr nog niet ofzo?" "Ehm nou, we konden eigenlijk het lokaal niet vinden." "En toen dachten jullie, laten we maar ergens midden in de gang gaan staan?" "Euh..." "Ik ga in ieder geval nog wel even verder zoeken, veel plezier nog he." Het is nog vroeg mensen... Zie je nou wel, A108, right here. "Hee mensen... jullie staan er verdomme 5 meter vanaf, het is hier!" Oh mèn wat een godgruwelijk lelijk lokaal... is dat niet een vorm van jonge volwassenen-mishandeling?

"Goedendag jongelui. Ik ben Hans Heinstra,"
hihihihi
"...en ik geef het vak werktekenen."
Ja, dat is te zien...
"We beginnen met een opdracht..."
Ja nee verdomme ik zit hier net drie dagen op school en het is 9 uur, lazer toch op.
"...die niet meetelt voor de rest van het jaar."
Mooi, kom maar op met die opdracht, dan kan ik buiten weer lekker een sigaretje gaan roken en de kantine leegroven.

Zo, het is weer afgelopen voor vandaag. Daar sta je dan 7 uur voor op, voor twee uurtjes les. Rot enkel, wat zeur je nou... je bent niet gekneusd... ik hoop in ieder geval van niet... "Hee Cat, je loopt mank!" "Hee Karijn... ja mn enkel doet het niet vandaag." "Ben je al klaar ofzo?" "Ja... twee uur werktekenen waarvan anderhalf uur rookpauze... kunstbeschouwing viel uit" "Ga je nog ff mee naar de kantine?" "Ja, waarom niet... ben alleen mn eten en portemonnee vergeten... kan ik iets van jou bietsen?" "Euh... een appel?" "Ja das al iets." Een appel? Vraag me af of die hier te vreten zijn.

Lalala... sunshine reggae... waar zijn die vieze wolken gebleven... hoera weer een stoplicht. Waarom woont mijn lieffie nou weer zo ver weg... en waarom is er geen directe spoorbaan tussen onze huizen aangelegd met prive trein? Rotjong is waarschijnlijk net wakker, ik loop al vanaf 7 uur rond... nou ja, half 8 dan, what makes the difference. Appel was inderdaad niet te vreten zeg. Bah. Meer bestrijdingsmiddel als appel.

*dingdong*
...
*dingdong*
Ja kom op zeg kom je bed eens uit... fiets niet voor niks naar je toe...
*DINGDONG*
"Hee goeiemorgen liefie" "Morgen? Morgen? Voor mij is het al middag!" "Hihihi" "Ja lach jij maar... wat zie je eruit trouwens!" "Jah, ben ziek... zou je daarom ook ff een pakje camel light hier op de hoek willen halen voor me... blijf liever ff binnen snapje" "Ja ik snap het... voor jou doe ik alles... wat je maar wilt." *grijnz*

Op de hoek zei ie... welke hoek? Deze wijk stikt van de hoeken. Waarschijnlijk daar bij dat camel uithangbord. "Goedenmiddag" "Het is nog ochtend mevrouw." Wat zullen we nou krijgen zeg... "Eh ja... doet u mij maar een pakje camel light." "Ah, is uw vriend ziek?" Hoe weet die snol dat? "Hoe weet je dat in godsnaam?" "Nou, geen andere gek koopt hier normaal gesproken camel light."

*dingdong*
"Hey dankjewel joh!" "Ja dat wijf achter de counter zei dat je gek was hihihi" "Hoezo dat?" "Omdat ze zei dat geen andere gek daar normaal gesproken camel light koopt."

He wat ligt dat tweepersoonsbed lekker... Als vriendjelief nou eens ophield met snotteren zou ik zo in slaap kunnen vallen... verdomme... ccn staat weer aan. Even omdraaien... hallo vriendjeshoofd... moet je een kusje? "Waarom geef je altijd kusjes op mn voorhoofd?" "Hmm... vind ik leuk..." "Ok"... Mn oogjes willen dichtvallen... ben verdomme net een paar uur wakker... hmm zacht kussen zeg...
zzzzzzzzzzzzzzzzzz...

[Alweer zo'n stompzinnig verhaal van Cat. dank u allen voor het lezen en een prettige dag.]

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2001, 14:50
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
[Alweer zo'n stompzinnig verhaal van Cat. dank u allen voor het lezen en een prettige dag.]



ik vin het een kei verhaal
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 16:29
MAS187
MAS187 is offline
"De persoonlijke leefwereld van Darkcat"

Ik vinnut wel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 17:33
OsoNke
Avatar van OsoNke
OsoNke is offline
stoer...
__________________
Tot mijn dood blijf ik geloven dat ik alles overleef.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 20:35
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Heej Cat, echt superstoer verhaal!

Altijd leuk om te lezen, jouw stukken.

Alleen een hééél klein foutje..."Meer bestrijdingsmiddel als appel."
Moet "dan" zijn

Blijf schrijven he, dan blijf ik lezen

-x-
San

__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 09:47
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Koel , echt leuk om te lezen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 19:38
Citaat:
Sannetje schreef:
Alleen een hééél klein foutje..."Meer bestrijdingsmiddel als appel."
Moet "dan" zijn
Mijn nederlands is gewoon puur slecht
Maar zolang er nog overheen te lezen valt vind ik het altijd nog wel meevallen


Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 21:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hihi, ik vind hem grappig

het leest wel onrustig
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 17:43
black tiger
Avatar van black tiger
black tiger is offline
wow echt heeel gaaf
Dit vind ik echt leuk om te lezen
al die leuke opmerkingen
blijf zo doorgaan hè
__________________
demento kamasutra namaskara lamedio
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.