Oud 15-02-2011, 14:41
LW
Avatar van LW
LW is offline
Nou vroeger deed ik een niveau 3 opleiding maar die heb ik nooit afgemaakt omdat ik een andere opleiding wilde doen. Namelijk SPW niveau 3. Maar goed ik mocht opeens niet meer instromen op niveau 3 en moest niveau 2 gaan doen en dus ook een totaal andere opleiding. Nu zit ik dus op niveau 2 en echt het is veel te makkelijk en heb totaal geen uitdaging meer in het vak. Op de school waar ik nu op zit mag ik helaas niet als nog opstromen naar niveau 3 ook al zien ze wel in dat dit te makkelijk is. Dus ik heb met een andere school gebeld voor een niveau 3 of een niveau 4 opleiding SPW of Onderwijsassist. Nu moet ik dus een capaciteiten test maken, en als deze goed is dan kan ik dus op een van deze niveaus instromen. Maar nu ben ik niet zo goed met Engels en zie dus als een blok op tegen die test.

Nu nog een andere vraag.
Ik heb sinds vandaag een hele leuke stage gevonden op de basisschool en die wil ik dus ook super graag houden. Maar stel je voor dat ik die test helemaal verknal en op niveau 2 moet blijven wat voor opleiding BBL kan ik dan volgen om toch deze stage te behouden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.