Oud 04-02-2018, 15:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, daar noem je ook wat. Londen heeft ook 26 miljoen buitenwijken ofzo. Maar to be fair, ik denk niet dat je je vriendje hebt rondgeleid door bijv. Charlois of Hillegersberg.
Hij woont in Amsterdam, daar komt hij wel overal en nergens. Ik denk dat hij in Rotterdam nog nooit het centraal station uit geweest is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 04-02-2018, 16:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ohwww, ik dacht dat hij nog in de UK zat.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-02-2018, 16:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ohwww, ik dacht dat hij nog in de UK zat.
Hij woont sinds september in Amsterdam
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-02-2018, 16:45
Verwijderd
Oh ja, in vergelijking met Londen is zo ongeveer alles klein. Ik vond het overigens eens verrassend onaangename stad toen we daar waren.
Oud 04-02-2018, 17:13
Verwijderd
Dat vindt echt minstens de helft van alle mensen die in Londen woont ook

Kopenhagen is een oase van rust vergeleken met Amsterdam; veel ruimer opgezet.

Berlijn kan ook druk worden. Amsterdam is drukker en (meestal ook) chaotischer dan welke stad waar ik geweest ben. Amsterdam is niet klein, je hebt helemaal de realisatie niet dat Londen heel veel groter bent als je daar bent
Oud 04-02-2018, 17:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat vindt echt minstens de helft van alle mensen die in Londen woont ook

Kopenhagen is een oase van rust vergeleken met Amsterdam; veel ruimer opgezet.

Berlijn kan ook druk worden. Amsterdam is drukker en (meestal ook) chaotischer dan welke stad waar ik geweest ben. Amsterdam is niet klein, je hebt helemaal de realisatie niet dat Londen heel veel groter bent als je daar bent
Vriendje vind elke Nederlandse stad heel klein. Qua inwonersaantallen en oppervlakte. Hij heeft een jaar in London gewoond en toen voor zijn werk ook wel veel binnen London gereisd. Misschien voelt het ook gewoon wel groot en belangrijk, omdat zoveel belangrijke organisaties en bedrijven allemaal in London zitten en je in Nederland niet zozeer in een bepaalde stad hoeft te zitten als bedrijf om mee te tellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-02-2018, 17:29
Verwijderd
Ik ken eigenlijk alleen maar mensen dje Londen heel erg gaaf vinden
Kopenhagen ben ik nog nooit geweest, staat ook niet echt op het lijstje. Jos moet voor z'n werk met enige regelmaat in Bergen zijn, daar ben ik wel benieuwd naar.
En Berlijn ik zocht nog een stad waar we in april naar toe kunnen en Berlijn was nog niet in me opgekomen. Jos wil daar heel graag naar toe. Oké, dikke optieieieie woeh!
Oud 04-02-2018, 17:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond Berlijn heel tof
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2018, 19:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Berlijn is altijd prima, ga dit weekend weer eens .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2018, 19:17
Verwijderd
Berlijn en Kopenhagen beide hartstikke tof!
Oud 04-02-2018, 19:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Berlijn staat hier wel hoog op het lijstje. We moeten alleen nog bedenken of we met z'n vieren gaan (papa, papa's vriendin, mijn vriend en ik) en dan ter plekke opsplitsen op basis van wat we willen zien en doen of dat we met z'n tweeën gaan en alles zelf betalen

Ik zou sowieso nog een keer met m'n vader op vakantie gaan, maar dat is afgesproken toen ik nog met m'n ex was en m'n pa nog geen relatie had
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-02-2018, 19:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Kopenhagen en Berlijn in het voorjaar/zomer
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-02-2018, 20:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben Leuven gewend he. Daar fiets je van de ene naar de andere kant in 20 minuten op het gemakje
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-02-2018, 20:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond Leuven wel heel chill.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2018, 20:32
Verwijderd
Mijn zus heeft ook in Leuven gewoond en wat ik er van gezien heb is ook gaaf! Ik ga Kopenhagen onthouden, ik ben wel benieuwd eigenlijk. Denemarken zelf lijkt me maar meh
Oud 05-02-2018, 07:59
Verwijderd
Brussel is groter dan Amsterdam. Londen is groter dan Brussel. Maar Brussel voelt voor mij juist als de kleinste van de drie. Keulen is ongeveer zo groot als Rotterdam en Amsterdam bij elkaar maar dat voelt ook niet zo.

Als je Londen weer vergelijkt met pakweg New York of één van de megasteden in Azië is Londen opeens weer een stuk kleiner alles is een kwestie van perspectief hč. Sydney is gigantisch qua oppervlakte maar juist om die reden voelt het nooit extreem druk aan.

Dat gezegd hebbende, van alle hierboven genoemde steden vind ik Londen de minst leuke om te zijn
Oud 05-02-2018, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Vriendje vind elke Nederlandse stad heel klein. Qua inwonersaantallen en oppervlakte. Hij heeft een jaar in London gewoond en toen voor zijn werk ook wel veel binnen London gereisd. Misschien voelt het ook gewoon wel groot en belangrijk, omdat zoveel belangrijke organisaties en bedrijven allemaal in London zitten en je in Nederland niet zozeer in een bepaalde stad hoeft te zitten als bedrijf om mee te tellen.
Ja, dat is verstandelijk ook echt wel zo, maar de stad zelf is vele malen drukker en geeft een vollere, wereldser, algemeen drukkere indruk. Je hoort heel vaak dat Londen de enige metropool is van Europa (dan vallen Moskou en Istanboel opeens *niet* meer in Europa ) maar de planologen en urbanisatiedeskundigen zien de brede randstad als een soortgelijk iets als Londen of Parijs met al z'n voorsteden. Dus dat ten eerste.
Ten tweede; "Greater" Amsterdam heeft net geen 800.000 inwoners en verwerkt jaarlijks 18 miljoen toeristen. Greater Londen heeft er bijna 8 miljoen en heeft te maken met zo'n 32 miljoen toeristen per jaar.
Oud 05-02-2018, 09:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Lekker met z'n allen naar Amsterdam Beach.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2018, 12:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Brussel voelt voor mij inderdaad kleiner dan damsco.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-02-2018, 12:38
Verwijderd
Behalve qua criminaliteit. Daarin is Brussel toch wel echt toonaangevend.
Oud 05-02-2018, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Brussel voelt voor mij inderdaad kleiner dan damsco.
Ik wil dat nog even nuanceren trouwens. Als je in Brussel rondloopt, wat gaat eten of drinken of zoiets, dan voelt het kleiner dan Amsterdam. Maar als je van de ene kant naar de andere kant moet met de auto, of er om heen, dan is het drukker in Brussel dan Amsterdam. Is een beetje valse vergelijking want Brussel ligt echt centraal in België en Amsterdam niet in Nederland.
Oud 05-02-2018, 12:57
Verwijderd
Elin3 en ook anderen, volgens mij wordt het forum sinds een week of zo overduidelijk overvallen door een groepje trolls (kan ook best één persoon zijn). Sjaak_bakker, MaX_Koopmans , Henk_VD- Wiel, denken jullie echt dat dat toevallig opeens veel postende verschillende mensen zijn? Met allemaal generieke voor- en achternaam met underscore er tussen? en vooral sjaak met belachelijke adviezen?
Oud 05-02-2018, 13:21
Verwijderd
Ja echt wel.
Oud 05-02-2018, 16:08
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Brussel is groter dan Amsterdam. Londen is groter dan Brussel. Maar Brussel voelt voor mij juist als de kleinste van de drie. Keulen is ongeveer zo groot als Rotterdam en Amsterdam bij elkaar maar dat voelt ook niet zo.

Als je Londen weer vergelijkt met pakweg New York of één van de megasteden in Azië is Londen opeens weer een stuk kleiner alles is een kwestie van perspectief hč. Sydney is gigantisch qua oppervlakte maar juist om die reden voelt het nooit extreem druk aan.

Dat gezegd hebbende, van alle hierboven genoemde steden vind ik Londen de minst leuke om te zijn
Ik reed vorige week met de auto dwars door Londen, en door het totale gebrek aan grotere doorgaande wegen voelt het dan wel echt als een eindeloze stad. Dat heb ik in Nederland nooit zo gehad.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 05-02-2018, 16:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Eerste dag stage viel super goed mee
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-02-2018, 16:26
Verwijderd
Goed zo. Waar loop je stage?
Oud 05-02-2018, 16:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
VUmc neuro afdelingen. MS, Parkinson, CVA en wat andere dingetjes.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-02-2018, 16:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ze zijn alleen veel chiller dan leek uit hun documenten.
Stond in dat ik die en die kennis nodig had en een bepaald certificaat. Kom ik er vandaag aan zijn ze blij dat ik het al heb.
Alleen nog wel even wennen aan de Nederlandse directheid
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-02-2018, 16:36
Verwijderd
Oh gave plek

Denk je dat je daar aan kunt wennen? Ken ook een aantal mensen die er maar niet aan kunnen wennen.
Oud 05-02-2018, 16:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ken ook een aantal mensen die er maar niet aan kunnen wennen.
Dat zijn vast janetten!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2018, 20:13
Verwijderd
Dat weet ik dan weer niet!

Mijn laagopgeleide maar erg lieve peettante vertelde dat er "twee vrouwenpliesies" aan de deur waren geweest. Op dat soort momenten vind ik haar heel aandoenlijk.
Oud 05-02-2018, 20:31
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Kopenhagen en Berlijn in het voorjaar/zomer
Alles in de voorjaar/zomer! Ik ga godverdomme kapot van de kou!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-02-2018, 22:12
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Elin3 en ook anderen, volgens mij wordt het forum sinds een week of zo overduidelijk overvallen door een groepje trolls (kan ook best één persoon zijn). Sjaak_bakker, MaX_Koopmans , Henk_VD- Wiel, denken jullie echt dat dat toevallig opeens veel postende verschillende mensen zijn? Met allemaal generieke voor- en achternaam met underscore er tussen? en vooral sjaak met belachelijke adviezen?
Ik reageer best vaak op trolls. Net nog, met die Sjaak op L&R en z'n advies om een trio te doen.

Het maakt me meestal niet zo veel uit als iemand aan het trollen is. De meeste trolls zijn een overdreven versie van dingen die je heel vaak hoort, dus dan kan ik vaakvoorkomende onzin een extra keertje weerleggen. Vind ik niet erg, je weet nooit wie er meeleest.
Oud 05-02-2018, 22:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik reageer best vaak op trolls. Net nog, met die Sjaak op L&R en z'n advies om een trio te doen.

Het maakt me meestal niet zo veel uit als iemand aan het trollen is. De meeste trolls zijn een overdreven versie van dingen die je heel vaak hoort, dus dan kan ik vaakvoorkomende onzin een extra keertje weerleggen. Vind ik niet erg, je weet nooit wie er meeleest.
Ik vraag me af in hoeverre hij zelf overtuigd is van zijn gelijk bij alle dingen die hij post

Spoiler
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-02-2018, 13:25
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Ik vraag me af in hoeverre hij zelf overtuigd is van zijn gelijk bij alle dingen die hij post

Spoiler
Veiligheidsredenen? Bullshit? Alle informatie die ik had gegeven is waar.
En ik trol ook niet maar geef gewoon gepast advies.
Oud 06-02-2018, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Veiligheidsredenen? Bullshit? Alle informatie die ik had gegeven is waar.
En ik trol ook niet maar geef gewoon gepast advies.
Je trollt wel, dombo en je blaat uit je anus met je zogenaamde advies. Ik zou m'n reet er nog niet mee afvegen man.
Oud 06-02-2018, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Veiligheidsredenen? Bullshit? Alle informatie die ik had gegeven is waar.
En ik trol ook niet maar geef gewoon gepast advies.
Geef nou eens antwoord op de vraag welke studie je doet.

Natuurlijk zijn je adviezen getroll, dat ziet iedereen.
Oud 06-02-2018, 13:36
AlbertZwijn
AlbertZwijn is offline
Citaat:
Geef nou eens antwoord op de vraag welke studie je doet.

Natuurlijk zijn je adviezen getroll, dat ziet iedereen.
Een beetje offtopic, maar ik studeer bij dierentuin Artis
Oud 06-02-2018, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Een beetje offtopic, maar ik studeer bij dierentuin Artis
Ik vroeg jou niets. Ik hoop dat je echt longkanker krijgt.
Oud 06-02-2018, 13:46
AlbertZwijn
AlbertZwijn is offline
Citaat:
Ik vroeg jou niets. Ik hoop dat je echt longkanker krijgt.
Ik ga je rapporteren
Oud 06-02-2018, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ga je rapporteren
Nee, ga je niet, want je bent al verbannen
Oud 06-02-2018, 13:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, ga je niet, want je bent al verbannen
*virtuele highfive*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-02-2018, 13:51
Verwijderd
Het is dus een gepermband lid of in ieder geval een oldbee. De terminologie enzo is nogal oude jongens krentenbrood. Evenals het opeens op onzin opduiken. Dat duidt op kunnen naamzoeken en incrowd.
Oud 06-02-2018, 13:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is dus een gepermband lid of in ieder geval een oldbee. De terminologie enzo is nogal oude jongens krentenbrood. Evenals het opeens op onzin opduiken. Dat duidt op kunnen naamzoeken en incrowd.
Het zou me ook niks verbazen als ze gewoon mijn berichten steeds opzoeken, want ze hadden natuurlijk ook al heel lieflijk een fantopic voor me aangemaakt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-02-2018, 13:55
Verwijderd
Aaaahw
Oud 06-02-2018, 13:55
Verwijderd
Citaat:
*virtuele highfive*
Oud 06-02-2018, 14:01
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Ik vroeg jou niets. Ik hoop dat je echt longkanker krijgt.
Iemand longkanker toe wensen is niet echt bepaald professioneel en/of aardig.
Ga je is gedragen man.
Oud 06-02-2018, 14:01
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Het zou me ook niks verbazen als ze gewoon mijn berichten steeds opzoeken, want ze hadden natuurlijk ook al heel lieflijk een fantopic voor me aangemaakt
Bestaat dit topic nog? Zo ja wat is dan de naam?
Oud 06-02-2018, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Iemand longkanker toe wensen is niet echt bepaald professioneel en/of aardig.
Ga je is gedragen man.
Als jij vertelt welke studie of baan je doet/hebt.
Oud 06-02-2018, 14:03
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Bestaat dit topic nog? Zo ja wat is dan de naam?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.