Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 16:17
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
de gouden kooi, wat een tegenvaller zeg

wat vinden jullie de grootste tegenvaller van dit televisieseizoen?
Advertentie
Oud 15-10-2006, 16:22
Verwijderd
jouw ava, definitely
Oud 15-10-2006, 17:21
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
big brother deel 5000
Oud 15-10-2006, 17:28
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik kwam erachter dat Expeditie Robinson na duizend seizoenen niet meer leuk is
Oud 15-10-2006, 17:28
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 17:17 :
de gouden kooi, wat een tegenvaller zeg

Citaat:
Otis schreef op 15-10-2006 @ 18:21 :
big brother deel 5000
als iets een tegenvaller is, betekent dat dus dat je er hogere verwachtingen van had. Jullie hadden hoge verwachtingen bij deze programma's?
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 15-10-2006, 17:28
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
talpa.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 15-10-2006, 17:29
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Twanos schreef op 15-10-2006 @ 18:28 :
Jullie hadden hoge verwachtingen bij deze programma's?
't is niet te hopen nee
Oud 15-10-2006, 17:33
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Na de pilot vrij hoge verwachtingen van Standoff, maar dat viel vies tegen, na 4 episodes maar afgehaakt..
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 15-10-2006, 18:10
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Koppensnellers was eigenlijk nog kutter dan ik me kon voorstellen. Het was al niets meer, maar het was vrijdag (?) nog minder.

Haha Jack, pwnd.
Oud 15-10-2006, 18:11
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 15-10-2006 @ 18:28 :
talpa.
Oud 15-10-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 15-10-2006 @ 18:28 :
Ik kwam erachter dat Expeditie Robinson na duizend seizoenen niet meer leuk is
Oud 15-10-2006, 18:41
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 15-10-2006 @ 18:28 :
talpa.
Mwa.
Je kunt zeggen wat je wil over Talpa, maar ze brengen wel originele series uit.

De andere zenders zitten elkaar alleen maar na te apen met hun schaatsshows of herhalingen uit te zenden.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-10-2006, 18:51
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-10-2006 @ 19:41 :
Mwa.
Je kunt zeggen wat je wil over Talpa, maar ze brengen wel originele series uit.

De andere zenders zitten elkaar alleen maar na te apen met hun schaatsshows of herhalingen uit te zenden.
beter goed gejat dan slecht verzonnen

wie kijkt er nou naar talpa ??
Oud 15-10-2006, 18:59
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 15-10-2006 @ 19:51 :
beter goed gejat dan slecht verzonnen

wie kijkt er nou naar talpa ??
Die serie met Beau van Erven Dorens is best goed moet ik toegeven. En ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan Beau.
Ik ben gewoon man genoeg om alles een eerlijke kans te geven voordat ik het totaal afkraak.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-10-2006, 19:28
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-10-2006 @ 19:59 :
Die serie met Beau van Erven Dorens is best goed moet ik toegeven. En ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan Beau.
Ik ben gewoon man genoeg om alles een eerlijke kans te geven voordat ik het totaal afkraak.
indd, altijd maar dat talpa gebash. echt ,kijk gewoon niet en hou je bek als je t zo verschrikkelijk vindt, denk ik dan.

Maargoed, ieder zn ding.

Ik vind de Gouden Kooi eigenlijk best leuk, ookal mis ik het bijna elke dag.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 15-10-2006, 19:33
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik snap jullie kritiek op talpa echt niet, ze investeren héél veel geld in nederlands drama: gooische vrouwen, lieve lust, van speijk etc. De series slaan niet allemaal aan en ze zijn ook niet allemaal even goed. Maar ze besteden meer geld aan drama dan welke commerciele omroep dan ook. RTL 4 kan niets beters verzinnen dan baantjer en hebben jullie ooit een nederlandse dramaserie op sbs 6 gezien?
Oud 15-10-2006, 19:34
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 15-10-2006 @ 17:22 :
jouw ava, definitely
ga eens snel terug naar onzin jij
Oud 15-10-2006, 19:35
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 20:33 :
ik snap jullie kritiek op talpa echt niet, ze investeren héél veel geld in nederlands drama: gooische vrouwen, lieve lust, van speijk etc. De series slaan niet allemaal aan en ze zijn ook niet allemaal even goed. Maar ze besteden meer geld aan drama dan welke commerciele omroep dan ook. RTL 4 kan niets beters verzinnen dan baantjer en hebben jullie ooit een nederlandse dramaserie op sbs 6 gezien?
Wie zegt er dat wij Nederlandse dramaseries willen zien
Ads door Google
Oud 15-10-2006, 19:45
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Nieuw Dier. Ik had gehoopt dat het grappig was, maar ik heb laatst een hele aflevering gekeken en kon er niet om lachen. Jammer, want die Jeroen van Koningsbrugge vind ik op zich wel tof. En Koefnoen vind ik tot nu toe ook niet zo sterk (behalve Chris Zegers, dat was geniaal).
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 15-10-2006, 20:07
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 15-10-2006 @ 18:28 :
Ik kwam erachter dat Expeditie Robinson na duizend seizoenen niet meer leuk is
Klopt, maar ik weet niet zeker of het aan het concept of gewoon aan de kandidaten van dit jaar ligt.
Oud 15-10-2006, 20:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-10-2006 @ 19:41 :
Mwa.
Je kunt zeggen wat je wil over Talpa, maar ze brengen wel originele series uit.
De andere zenders zitten elkaar alleen maar na te apen met hun schaatsshows of herhalingen uit te zenden.
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 20:33 :
ik snap jullie kritiek op talpa echt niet, ze investeren héél veel geld in nederlands drama: gooische vrouwen, lieve lust, van speijk etc. De series slaan niet allemaal aan en ze zijn ook niet allemaal even goed. Maar ze besteden meer geld aan drama dan welke commerciele omroep dan ook. RTL 4 kan niets beters verzinnen dan baantjer en hebben jullie ooit een nederlandse dramaserie op sbs 6 gezien?
Ehm, we hebben behalve die commerciële troep ook nog de publieke zenders, en die zenden ook wel eens iets leuks uit hoor. De tv heeft meer zenders dan rtl, sbs en talpa.

En Talpa: origineel? Ik heb nog nooit iets origineels op Talpa gezien.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-10-2006, 20:13
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 15-10-2006 @ 20:35 :
Wie zegt er dat wij Nederlandse dramaseries willen zien
niemand, maar als ik gedwongen word om een nederlandse productie te kijken, dan kijk ik liever naar een goede nederlandse dramaserie dan naar lingo of andere pulp
Oud 15-10-2006, 20:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:13 :
niemand, maar als ik gedwongen word om een nederlandse productie te kijken, dan kijk ik liever naar een goede nederlandse dramaserie dan naar lingo of andere pulp
Hey! Niks tegen lingo!
__________________
you're not my demographic
Oud 15-10-2006, 20:18
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 15-10-2006 @ 21:12 :
Ehm, we hebben behalve die commerciële troep ook nog de publieke zenders, en die zenden ook wel eens iets leuks uit hoor. De tv heeft meer zenders dan rtl, sbs en talpa.
je hebt gelijk als je zegt dat de publieke omroep programma's heeft van een goede kwaliteit op het gebied van drama, nieuws, politiek, muziek, documentaires etc. Maar ik vind het kritiek op talpa onterecht. Als je de programma vergelijkt met die van sbs of rtl, zendt talpa veel meer nederlandse tv producties uit.
Oud 15-10-2006, 20:18
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:13 :
niemand, maar als ik gedwongen word om een nederlandse productie te kijken, dan kijk ik liever naar een goede nederlandse dramaserie dan naar lingo of andere pulp
Een goede nederlandse drama serie?

:')
Advertentie
Oud 15-10-2006, 20:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 20:33 :
ik snap jullie kritiek op talpa echt niet, ze investeren héél veel geld in nederlands drama: gooische vrouwen, lieve lust, van speijk etc. De series slaan niet allemaal aan en ze zijn ook niet allemaal even goed. Maar ze besteden meer geld aan drama dan welke commerciele omroep dan ook. RTL 4 kan niets beters verzinnen dan baantjer en hebben jullie ooit een nederlandse dramaserie op sbs 6 gezien?
Die series zijn rip-offs van allang bekende concepten. Gooische vrouwen > Desperate housewives. En Boks is de zóveelste serie over een chagrijnige oude rechercheur. Je kunt wel flink investeren, maar dat zegt niets over originaliteit of creativiteit.

Naast die series bestaat Talpa uit oude, tot in den treure gerecyclde programma's als Funniest Homevideos (origineel??), Big Brother deel 8875259766, Gouden Kooi (Big Brother maar dan met pesten en moeders die hun kinderen achterlaten), Expeditie Robinson deel 887655 (ook nog weggekocht van andere zender), etc.

Dat je Talpa hartstikke leuk vindt, oké, maar ga niet net doen alsof het vernieuwend of origineel is.
Oud 15-10-2006, 20:19
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2006 @ 21:18 :
Die series zijn rip-offs van allang bekende concepten. Gooische vrouwen > Desperate housewives. En Boks is de zóveelste serie over een chagrijnige oude rechercheur. Je kunt wel flink investeren, maar dat zegt niets over originaliteit of creativiteit.

Naast die series bestaat Talpa uit oude, tot in den treure gerecyclde programma's als Funniest Homevideos (origineel??), Big Brother deel 8875259766, Gouden Kooi (Big Brother maar dan met pesten en moeders die hun kinderen achterlaten), Expeditie Robinson deel 887655 (ook nog weggekocht van andere zender), etc.

Dat je Talpa hartstikke leuk vindt, oké, maar ga niet net doen alsof het vernieuwend of origineel is.
ik zeg niet dat talpa leuk vind, of vernieuwend of origineel, maar stukker beter dan rtl of sbs
Oud 15-10-2006, 20:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:19 :
ik zeg niet dat talpa leuk vind, of vernieuwend of origineel, maar stukker beter dan rtl of sbs
Ik heb toch dusver nog geen argumenten gezien waarom Talpa stukken beter is dan RTL of SBS. Mijn stelling is: Talpa is even slecht als RTL en SBS.
Oud 15-10-2006, 20:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:18 :
je hebt gelijk als je zegt dat de publieke omroep programma's heeft van een goede kwaliteit op het gebied van drama, nieuws, politiek, muziek, documentaires etc. Maar ik vind het kritiek op talpa onterecht. Als je de programma vergelijkt met die van sbs of rtl, zendt talpa veel meer nederlandse tv producties uit.
Het aantal Nederlandse producties is niet perse evenredig met de kwaliteit. Daar is talpa juist een goed voorbeeld van .
__________________
you're not my demographic
Oud 15-10-2006, 20:22
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik geef het op, jullie willen persé iets te zeiken hebben
Oud 15-10-2006, 20:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:22 :
ik geef het op, jullie willen persé iets te zeiken hebben
Vertaling: ik heb inderdaad geen argumenten dus ik maak jullie uit voor zeikerds.
Oud 15-10-2006, 20:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2006 @ 21:21 :
Ik heb toch dusver nog geen argumenten gezien waarom Talpa stukken beter is dan RTL of SBS. Mijn stelling is: Talpa is even slecht als RTL en SBS.
Nouja, ik vind RTL nog een héél klein beetje beter dan SBS en Talpa. Daar wordt af en toe nog iets serieus op uitgezonden (ook overdag), in plaats van die eeuwige belspelletjes (die tegenwoordig ook tijdens de sportuitzendingen worden uitgezonden) met die ongeloofelijke irritante, domme, vervelende, zeikerige, afzettende en verwerpelijke kutwijven (excuses le môt) die op de SBS6 en Net 5 worden uitgezonden.
RTL heeft dan nog het fatsoen om er Oprah en RTL Z doorheen uit te zenden.

(En niet zeuren dat Talpa dat niet doet: als Nickelodeon er niet was geweest, dan had Talpa net zo goed die irritante belspelletjes uitgezonden. Daarbij heeft John de Mol deze fantastische 24-uurs tekenfilmzender naar de maan geholpen, en dat vergeef ik hem nooit .)
__________________
you're not my demographic
Oud 15-10-2006, 20:31
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2006 @ 21:23 :
Vertaling: ik heb inderdaad geen argumenten dus ik maak jullie uit voor zeikerds.
doe niet zo flauw, ik heb geen zin om met jou eindeloos te discusieren
Oud 15-10-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:31 :
doe niet zo flauw, ik heb geen zin om met jou eindeloos te discusieren
Oud 15-10-2006, 20:33
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:31 :
doe niet zo flauw, ik heb geen zin om met jou eindeloos te discusieren
omdat je geen argumenten hebt?
Oud 15-10-2006, 20:34
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
films, tv en radio wordt overheerst door nitwits
Ads door Google
Oud 15-10-2006, 20:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 15-10-2006 @ 21:27 :
Nouja, ik vind RTL nog een héél klein beetje beter dan SBS en Talpa.
Ja, RTL is wel beter dan SBS. SBS kijkt tenslotte altijd alles af van RTL. Bovendien heeft SBS niets anders dan Shownieuws. Net 5 vind ik wel een fatsoenlijke zender, trouwens.

Citaat:
(En niet zeuren dat Talpa dat niet doet: als Nickelodeon er niet was geweest, dan had Talpa net zo goed die irritante belspelletjes uitgezonden. Daarbij heeft John de Mol deze fantastische 24-uurs tekenfilmzender naar de maan geholpen, en dat vergeef ik hem nooit .)
Mwah, Nickelodeon heb ik nooit leuk gevonden. De tekenfilmpjes die daar werden uitgezonden vond ik over het algemeen erg armoedig. Vroeger, voor Nickelodeon er was, was er Kindernet.
Oud 15-10-2006, 20:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:31 :
doe niet zo flauw, ik heb geen zin om met jou eindeloos te discusieren
Ik ben gekwetst.

Ga dan eens in op alle anderen?
Oud 15-10-2006, 20:43
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
houdt toch op, als jullie het over tekenfilmpjes hebben dan heb ik echt geen zin om met jullie in discussie te gaan.

daarbij worden hier allerlei woorden in mijn mond gelegd en dat maakt een discussie er echt niet leuker op. het enige wat ik heb gezegd is dat ik de kritiek op talpa overdreven vond. En ja, ik vind talpa beter dan rtl en sbs, omdat talpa nederlandse producties meer kansen biedt en nederlands drama uitzendt van een redelijke kwaliteit. Als je dat geen argument vindt, dan geef ik het op
Oud 15-10-2006, 20:45
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
jullie gaan offtopic.
wat alla puchacheva bedoelt is: het is sneu om dingen geen kans te geven als je er nooit naar hebt gekeken en je kan zeggen wat je wilt maar john de mol weet verdomd goed hoe hij van niets iets moet maken. Nu zullen jullie media&cultuurstudentjes( + wat nalopertjes a la martinenogwat en OOK HALLO , die probably nog op t vmbo zitten..) vast niet naar Talpa kijken, er is een groot aantal nederlanders die dit soort televisie blijkbaar wel kan waarderen

Dit gaat niet over smaak maar over het succes van een concern, deal with it.

Oh en om terug te komen op big brother, ik haat dat programma heel diep en had er geen verwachtingen van. Ik verbaas me juist dat er een deel 5000000 van is verschenen dit jaar. Als jullie een post niet begrijpen, vraag dan aub om uitleg ipv meteen jullie stoere standaard-posts over talpa klaar te hebben.

thanks

edit: misschien moet ik er TER VERHELDERING bij vertellen dat ik geen talpafan ben en ook geen fan van de soort programma's die er worden uitgezonden ( de meeste dan, De Slimste vind ik echt een leuk programma ). Maar voor ik oordeel over iets zorg ik er wel voor dat ik het heb bekeken. Alles wat ik zeg is dus geoorloofd.

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 20:50.
Oud 15-10-2006, 20:52
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik vang vaak genoeg beelden van Talpa op aangezien m'n zus het ongeveer 24/7 kijkt en ik vind die series waardeloos, 90% van de andere programma's ook, er zitten dan ook nog eens reclameblokken van 10 minuten tussen.

Hij vindt dt blijkbaar overdreven kritiek en daar ga ik op in.
Oud 15-10-2006, 20:53
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hij
Oud 15-10-2006, 20:54
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Zo goed?
Oud 15-10-2006, 20:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 15-10-2006 @ 21:43 :
houdt toch op, als jullie het over tekenfilmpjes hebben dan heb ik echt geen zin om met jullie in discussie te gaan.
Heb je een hekel aan telenfilmpjes dan?

Citaat:
daarbij worden hier allerlei woorden in mijn mond gelegd en dat maakt een discussie er echt niet leuker op.
Hemeltje, ik had je post verkeerd uitgelgd, maar er zat geen kwaad plan achter, hoor.

Citaat:
het enige wat ik heb gezegd is dat ik de kritiek op talpa overdreven vond. En ja, ik vind talpa beter dan rtl en sbs, omdat talpa nederlandse producties meer kansen biedt en nederlands drama uitzendt van een redelijke kwaliteit. Als je dat geen argument vindt, dan geef ik het op
Natuurlijk zegt het aantal uitgezonden Nederlandse series nog niets over de kwaliteit. Bovendien is iets niet automatisch goed, omdát het Nederlands is. En een "redelijke" kwaliteit vind ik niet echt overtuigend.
Oud 15-10-2006, 20:57
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
die attitude siert je niet hoor, Ook Hallo

ik vind het vertrek van jeroen pauw bij nova een flop , nu moet ik voortdurend tegen sletty polak aankijken
Oud 15-10-2006, 20:58
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 15-10-2006 @ 21:52 :
Ik vang vaak genoeg beelden van Talpa op aangezien m'n zus het ongeveer 24/7 kijkt en ik vind die series waardeloos, 90% van de andere programma's ook, er zitten dan ook nog eens reclameblokken van 10 minuten tussen.

Hij vindt dt blijkbaar overdreven kritiek en daar ga ik op in.
talpa zendt niet 24 x 7 uit, reclameblokken duren geen 10 minuten en durf eens eerlijk te zeggen dat je zelf wel eens een programma van talpa hebt gekeken ipv te zeggen dat je met je zus mee kijkt
Oud 15-10-2006, 20:59
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Expeditie Robinson ja
Oud 15-10-2006, 21:05
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2006 @ 21:57 :
Heb je een hekel aan telenfilmpjes dan?
ik heb geen hekel aan tekenfilmpjes, maar als tekenfilmpjes jouw maatstaf zijn van kwaliteit

Citaat:
Hemeltje, ik had je post verkeerd uitgelgd, maar er zat geen kwaad plan achter, hoor.
dat zeg ik ook niet, ik ben ook niet van plan om talpa te verdedigen. ik ben geen fan ofzo. ik vind de kritiek alleen onterecht

Citaat:
Natuurlijk zegt het aantal uitgezonden Nederlandse series nog niets over de kwaliteit. Bovendien is iets niet automatisch goed, omdát het Nederlands is. En een "redelijke" kwaliteit vind ik niet echt overtuigend.
Ik zeg niet dat de series per definitie goed zijn omdat ze nederlands zijn. Ik vind het goed dat nederlandse programmamakers, acteurs, regisseurs en de rest die betrokken is bij een productie van een tv-programma, de kans krijgen om nederlands product te maken. Dat is altijd beter om buitenlandse producties te impoteren. Op deze manier krijgt nederlands talent kans, kan men ervaring opdoen, kunnen programma's en format worden getest en mogelijk naar het buitenland worden geëxporteerd. Op deze manier kan de nederlandse media expertise opbouwen
Oud 15-10-2006, 21:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-10-2006 @ 21:45 :
jullie gaan offtopic.
wat alla puchacheva bedoelt is: het is sneu om dingen geen kans te geven als je er nooit naar hebt gekeken en je kan zeggen wat je wilt maar john de mol weet verdomd goed hoe hij van niets iets moet maken.
Ik heb genoeg gekeken naar talpa, en het mag best enigzins succesvol zijn, en wat dan nog meer, maar ik vind niet dat er vernieuwende en kwalitatief goede programma's op worden uitgezonden, iets wat John de Mol wel altijd claimt.
Citaat:
Nu zullen jullie media&cultuurstudentjes( + wat nalopertjes a la martinenogwat en OOK HALLO , die probably nog op t vmbo zitten..) vast niet naar Talpa kijken, er is een groot aantal nederlanders die dit soort televisie blijkbaar wel kan waarderen
Mijn ervaring is dat juist mensen op vmbo niveau het blijkbaar genoeg kunnen waarderen, en dat is hartstikke leuk voor die mensen.

Leuker is dat uit jouw reactie blijkt dat mensen met een iq van 60, die geen vriendelijkheid en geen eigenschap om fatsoenlijk te kunnen discussiëren bezitten, het duidelijk leuk genoeg vinden om er ruzie over te gaan maken op een forum.

Citaat:
Dit gaat niet over smaak maar over het succes van een concern, deal with it.
Oh en om terug te komen op big brother, ik haat dat programma heel diep en had er geen verwachtingen van. Ik verbaas me juist dat er een deel 5000000 van is verschenen dit jaar. Als jullie een post niet begrijpen, vraag dan aub om uitleg ipv meteen jullie stoere standaard-posts over talpa klaar te hebben.
De discussie loopt nu eenmaal deze weg. Interesseert het je niet, reageer er dan niet op.

edit: typo
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 21:14.
Oud 15-10-2006, 21:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-10-2006 @ 21:45 :
jullie gaan offtopic.
wat alla puchacheva bedoelt is: het is sneu om dingen geen kans te geven als je er nooit naar hebt gekeken
Wie zegt dat iedereen die de programma's afkraakt, deze nooit heeft bekeken?

Citaat:
en je kan zeggen wat je wilt maar john de mol weet verdomd goed hoe hij van niets iets moet maken.
Dat is waar, hoewel je je ook kunt afvragen in hoeverre dat waar is. NSE en Thuis waren bepaald geen sucessen. En Barend en van Dorp en Koppensnellers trokken op Talpa nog minder dan de helft van het aantal kijkers dat deze programma's voorheen op andere zenders hadden. Bovendien heeft Talpa volgens mijn informatie bepaald niet het martaandeel en de kijkcijfers die Johnnie voor zich had gezien toen hij Talpa lanceerde.

Citaat:
Nu zullen jullie media&cultuurstudentjes( + wat nalopertjes a la martinenogwat en OOK HALLO , die probably nog op t vmbo zitten..) vast niet naar Talpa kijken,
Wat hebben onze opleidingen met deze discussie van doen? Je hoeft niet op de man te gaan spelen als je geen inhoudelijke argumenten hebt.

Citaat:
er is een groot aantal nederlanders die dit soort televisie blijkbaar wel kan waarderen

Dit gaat niet over smaak maar over het succes van een concern, deal with it.
Au contraire. Deze discussie ging wel degelijk over de (vermeende) kwaliteit van Talpa en de Talpa-programma's. Dat Talpa genoeg kijkers trekt om te overleven en daarmee succesvol is, zal ik niet bestrijden (dus wel met de kanttekening dat het niet het kijkcijferkanon is geworden waar Johnnie op hoopte).

Citaat:
Als jullie een post niet begrijpen, vraag dan aub om uitleg ipv meteen jullie stoere standaard-posts over talpa klaar te hebben.
Ik vind dit wel typisch van mensen die Talpa zo vurig verdedigen (ondanks dat ze geen Talpa-fan zijn, maar dat doet er sowieso niet toe): als je kritiek hebt op Talpa, kán dat volgens deze verdedigers niet inhoudelijk zijn, maar is het 'standaard'. Waarom is dat?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio De Grootste Flop...
Martiño
17 24-10-2006 14:05
Vrije tijd Rivaldo mag gratis weg
Souljah
15 22-04-2003 10:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.