Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2006, 11:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: gewoon bellen, het is belangrijk voor jou, dus logisch dat je er achter heen zit. Heb ik ook gedaan met mijn scriptiebegeleider (nouja, gemaild dan), die ook aardig gepikeerd kan raken als hij alles snel moet doen enzo. Bleek dat zijn mail naar mij niet was aangekomen..dus maar goed dat ik mailde.

OT: Ik heb een 7 voor mijn scriptie!!
En nu dus officieel mijn bachelor. Nu heel snel alles regelen zodat ik nog voor 1 september ingeschreven sta voor mijn master.

En nu verder met inpakken, nog lang niet klaar en moet vandaag klaar zijn.
Advertentie
Oud 30-08-2006, 11:34
Redhair
Redhair is offline
Het evenwicht in eten vinden is moeilijk. Te moeilijk. Het was makkelijk met pep, er was geen evenwicht nodig, ik at gewoon nauwelijks. Ik val weer terug, de eetstoornis sluipt naar me toe.

Hoop dat D. snel vrij is van haar werk, dan gaan we samen mijn neus laten piercen.
Morgenvroeg naar tactus, voor de tweede intake. Totaal geen zin in. De vorige keer kreeg ik een dagboekje, moest opschrijven hoelaat ik wat gebruikte en met wie. Best confronterend.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-08-2006, 11:39
Verwijderd
Ik vind het niet zo leuk, helemaal niet leuk, als ik nu wéér zo'n periode van niet-kunnen-slapen krijg. Kom óp hey, het schooljaar begint net. En alles gaat helemaal de goede kant op, hoe je het ook wendt of keert, dus wakker liggen van het piekeren is het niet. Wat dan wel?
Oud 30-08-2006, 11:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-08-2006 @ 10:40 :
Je bent zo ziek als je je zelf voelt/er zelf van maakt. (Is natuurlijk niet helemaal waar, maar het speelt zeker wel een (hele) belangrijke rol.)

Er zijn zoveel dingen die je wel kunt, probeer je daar op te richten. (Je mag best zo nu en dan even balen, maar probeer er niet in te blijven hangen, daar schiet je niets mee op.)
Daar heb je wel gelijk in. Ik voel me soms ook echt een ontzettende zeur als ik dit soort dingen weer terug lees en me dan bedenk dat ik echt super veel dingen nog wel kan. Dan vind ik ook wel dat ik niet zo moet zeiken en gewoon moet doen wat nog wel lukt en wat niet lukt gewoon moet proberen voor zover het nog gaat. Alleen soms zit ik er gewoon even doorheen en dan heb ik zin om dit soort dingen even van me af te typen. Maar dat zal iedereen vast wel herkennen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-08-2006, 12:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
week bijna om
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 12:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 30-08-2006 @ 12:22 :
OT: Ik heb een 7 voor mijn scriptie!!
En nu dus officieel mijn bachelor.
Gefeliciteerd!
Oud 30-08-2006, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-08-2006 @ 12:40 :
Alleen soms zit ik er gewoon even doorheen en dan heb ik zin om dit soort dingen even van me af te typen.
En dat mag ook. En het van je af typen kan opluchten en soms is even zeuren (niet wat je hier in het topic doet, maar gewoon een dag jezelf zielig vinden en tegen alles en iedereen zeggen hoe rot alles wel niet is ed ) ook nodig. En als je op een gegeven moment weer gewoon verder gaat met wat je kunt ed, dan is met van je aftypen, zeuren ed ook niets mis mee.
Oud 30-08-2006, 14:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Vandaag eerste schooldag, ben kapot. De eerste uren (Engels/wiskunde) waren nog wel leuk. Dat ging allemaal goed, maar daarna Frans, jezus dat mens begint meteen hele verhalen te tetteren en bij Duits (blokuur) precies hetzelfde verhaal. Best moeilijk nog om er weer in te komen. Gelukkig morgen de eerste vier uur vrij.

Ik vind het zó jammer dat ik nog niet de tijd heb gehad om even fatsoenlijk met M. te kunnen praten, terwijl ik al twee lessen met haar heb gehad.. Ik heb d'r gemist.
En eigenlijk voel ik me gewoon ronduit kut, maar ik weet niet precies waarom. Ik vind het kut dat ik nu niet meer alle therapie kan krijgen, door dat kut rooster. En ik merk dat het eten (en am) nog wel eens heel moeilijk kan worden..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-08-2006, 14:25
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ontslag genomen en daar had ik helemaal geen zin in maar na een hele nacht en een halve dag verzinnen wat ik ging zeggen was toch maar gegaan
nu heb ik dusover een maand geen werk meer
__________________
.
Oud 30-08-2006, 15:02
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Ik word steeds banger voor het donker, neurotisch haast. Er moet een lamp aan zijn voor ik mijn bed 's nachts uitkom. Er moet een lamp branden op de gang of beneden voordat ik daarheen ga. 's Nachts laat ik een lampje van mijn computer aan (wat ook niet helemaal werkt, want daar komen allemaal enge schaduwen door). Het begint een beetje scary te worden. Ik bedoel, kom op, wat is er eng aan donker?

Daarnaast eet ik nog steeds niet. En schrok ik vannacht tweemaal wakker, zomaar. Onzin! Gedraag je nou eens, trut. Ik begon bijna te janken van schrik. Wat heb ik?
__________________
Fuck reality.
Oud 30-08-2006, 15:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 30-08-2006 @ 15:25 :
ontslag genomen en daar had ik helemaal geen zin in maar na een hele nacht en een halve dag verzinnen wat ik ging zeggen was toch maar gegaan
nu heb ik dusover een maand geen werk meer
Snel doorzoeken dus. Desnoods werk je tijdelijk 4 uur per week als callcentermuts..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 30-08-2006, 15:20
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ben trots op mezelf vandaag .

Toen ik opstond vanmorgen ben ik meteen gaan ontbijten, rond het middaguur heb ik maar liefst víer boterhammen gegeten (omdat wit brood minder vult dan bruin brood, omdat ik honger had, omdat.. omdat ik het gewoon wilde!), ik heb net om vier uur twee knäckebrödjes met komkommerspread op omdat mijn maag weer wat leeg aan voelde en ik pas over 2 uurtjes ga eten... en verder heb ik net fatsoenlijk eten gekocht voor vanavond en ga ik straks lekker koken!

Ik voel me gezond, fit, energierijk. Mijn dag was productief, ik heb lekker opgeruimd en een beetje aangerommeld in huis. Ik ben trots dat ik niet ben doorgeslagen naar één van beide kanten, en dat ik geen calorieën heb geteld. Ja, ik zal morgen wel weer op de weegschaal gaan staan en heel erg hopen dat ik ben afgevallen... maar dat kan ook op een gezonde manier. En misschien, heel misschien kan ik dan ook weer wat gaan werken aan mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld. Want uiteindelijk weet ik best dat acceptatie de enige manier is om echt gelukkig te worden.

.
Oud 30-08-2006, 15:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goh, hoe dubbel.

Precies op het moment dat ik weer online kom en zie dat de langverwachte uitslag van mijn verslag er is (zie eerdere post van vandaag), en ik dus zie dat ik een 8 heb gekregen, meldt een vriendinnetje op MSN dat haar vader opgenomen is in het ziekenhuis, met een kankergezwel... Afgelopen weekend heb ik nog met hem gekletst op de verjaardag... En ik zag wel dat er iets was, maar heb er niet naar gevraagd. Wel gehoord dat hij naar de dokter ging omdat hij erg afviel, maar verder niks. En nu ineens dit... Nu maar hopen dat het goedaardig is en ze er iets aan kunnen doen.
Oud 30-08-2006, 15:29
Nyawa
Pff, denk je dat je eindelijk zelfstandig bezig kunt gaan op de universiteit, krijg ik vandaag een hele stapel papieren met allemaal regeltjes en gedoe over aanwezigheidsplicht. Niet dat ik van plan was m'n colleges niet te volgen of er een uur te laat te komen, maar toch, het is de middelbare school toch niet meer?
Oud 30-08-2006, 15:30
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 30-08-2006 @ 16:20 :
Ik ben trots op mezelf vandaag .

Toen ik opstond vanmorgen ben ik meteen gaan ontbijten, rond het middaguur heb ik maar liefst víer boterhammen gegeten (omdat wit brood minder vult dan bruin brood, omdat ik honger had, omdat.. omdat ik het gewoon wilde!), ik heb net om vier uur twee knäckebrödjes met komkommerspread op omdat mijn maag weer wat leeg aan voelde en ik pas over 2 uurtjes ga eten... en verder heb ik net fatsoenlijk eten gekocht voor vanavond en ga ik straks lekker koken!

Ik voel me gezond, fit, energierijk. Mijn dag was productief, ik heb lekker opgeruimd en een beetje aangerommeld in huis. Ik ben trots dat ik niet ben doorgeslagen naar één van beide kanten, en dat ik geen calorieën heb geteld. Ja, ik zal morgen wel weer op de weegschaal gaan staan en heel erg hopen dat ik ben afgevallen... maar dat kan ook op een gezonde manier. En misschien, heel misschien kan ik dan ook weer wat gaan werken aan mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld. Want uiteindelijk weet ik best dat acceptatie de enige manier is om echt gelukkig te worden.

.




Ikzelf ga patat eten vanavond.. Ik mocht ook wat anders, maar ik zei dat ik wel mee zou eten. Mn moeder begint namelijk al van alles te vermoeden geloof ik..
Alleen nu voel ik me vrij naar, ik ben bang dat ik me na het eten schuldig ga voelen ofzo. Of dat ik last van mn maag krijg waardoor mn buik opzet. En vanavond heb ik verjaardag dus ik kan me niet afzonderen oid. Of dat ik morgen aan ben gekomen..

Maar goed, misschien valt het allemaal nog wel mee. Ik hoop het.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 30-08-2006, 15:35
Verwijderd
Gister was een heerlijke dag en heb hem net even gezien en hmmmmmmmmm <3
Oud 30-08-2006, 15:52
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
fractuur schreef op 30-08-2006 @ 16:16 :
Snel doorzoeken dus. Desnoods werk je tijdelijk 4 uur per week als callcentermuts..
ik haat bellen al helemaal als ik wat moet vragen
ik mag niet meer werken anders had ik die baan gewoon kunnen houden want ik heb zelf ontslag genomen veder woon ik gewoon thuis dus heb ik niet perse geld nodig
__________________
.
Oud 30-08-2006, 16:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Thnx Yana voor je reactie, ik doe mijn best!

Arrgrh, waarom mailt dat mens nu weer niet terug... zucht, dat begint weer goed...
En verder ging het vandaag goed, tot nu... nu slaat de paniek weer toe...
Urgentie aanvraag is rond en doorverwijsbrief is vandaag verstuurd... en ook leuk, we hebben weer legionella in het leiding water.. lekker gezond weer
Oud 30-08-2006, 16:40
Redhair
Redhair is offline
Whoei, heb mijn piercing, hij staat vet, dat vind mijn vader zelfs, die een hekel aan piercings heeft.
Bij hem was het leuk, al had hij er wel moeite mee dat ik J. heb.
"He shit, ik mag je geen kus op je mond meer geven."
"Waarom ben je nog leuker terwijl je een vriendje hebt?"
Maar we hebben lekker gekletst, hij zei dat ik snel weer moest bellen.
Hij merkte wel op dat ik nog meer ben afgevallen, hij me in juni al bijna te dun vond, nu helemaal.
Komt wel weer goed.
Jammer genoeg

En nu doet J. kortaf op msn, daar baal ik van. zeg wat er is of doe normaal.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-08-2006, 16:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmmm
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 17:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 30-08-2006 @ 16:30 :
Ikzelf ga patat eten vanavond.. Ik mocht ook wat anders, maar ik zei dat ik wel mee zou eten. Mn moeder begint namelijk al van alles te vermoeden geloof ik..
Alleen nu voel ik me vrij naar, ik ben bang dat ik me na het eten schuldig ga voelen ofzo. Of dat ik last van mn maag krijg waardoor mn buik opzet. En vanavond heb ik verjaardag dus ik kan me niet afzonderen oid. Of dat ik morgen aan ben gekomen..

Maar goed, misschien valt het allemaal nog wel mee. Ik hoop het.
Nooit 's avonds naar je buik kijken of op de weegschaal staan. Max 1x per week wegen, nog liever cm's meten, omdat gewicht door vochtbalans ontzettend schommelt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-08-2006, 17:36
&#9834;
&#9834; is offline
Hmm, wat ben ik toch weer goed in het verspillen van mijn tijd. Nouja... vanavond dan maar even wat harder werken.
Oud 30-08-2006, 17:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik heb lekkere trek ;O

...
Vandaag heb ik na 3 jaar mijn douglas bon maar eens besteed..
En ik heb een zwemoutfit gekocht omdat ik op vakantie wel eens een duik zal willen nemen..
En ik heb 'nee' gezegd tegen een NRC en Trouw abonnement-aansmeerder!
En ik heb nog maar 1 sigaret gerookt
En ik heb vanavond gezonde roerbakgroenten gegeten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-08-2006, 17:57
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
ik walg van de geur en het beeld.
Oud 30-08-2006, 18:11
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik wil die kat,maar mn ouders zeuren.
ze vinden dat ik me eerst moet settelen in de flat en niet alles tegelijk moet willen.
zuchtttttttttt
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 30-08-2006, 18:23
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-08-2006 @ 18:16 :
Nooit 's avonds naar je buik kijken of op de weegschaal staan. Max 1x per week wegen, nog liever cm's meten, omdat gewicht door vochtbalans ontzettend schommelt.
Ik weeg me alleen 's ochtends.
En ik mijd ook alle spiegels vlak na het eten. Ik voel me alleen zo vol en dat is niet prettig. Ik ben gewend om een (bijna) lege maag te hebben. Dat is ook niet normaal, dat weet ik, maar ik voel me dan wel dunner.

Maar goed, nu gaat het wel redelijk oke (na het eten). Ik kijk niet naar mn buik, maar het voelt redelijk. Niet extreem opgeblazen.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 30-08-2006, 18:29
Verwijderd
omg waarom ben ik zo egoistisch. Moeder van een oudklasgenootje is overleden. Omdat ov vrijdag voor het eerst geldig is zou ik met een vriendin gaan shoppen in groningen. Veel zin in. Maar zij wil misschien naar de crematie, en dan doe ik moeilijk.
verdomme anneke
Oud 30-08-2006, 18:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Grr. Net twee uur geslapen, ben nog steeds doodmoe. Broertje komt zometeen thuis, dus gaan we later eten. Eerst moet ik nog mijn oppaskindje van hockey afhalen, en ook al verrek ik nu al van de honger, we gaan toch echt pas over een uur eten, omdat Broertje thuiskomt. Als Broertje thuiskomt moet alles en iedereen rekening met hem houden. Dan draait alles om Broertje. En mijn moeder draait godverdomme helemaal door met dat eten van haar, en daardoor kan ik ook niet meer goed eten. Ze is helemaal gestoord geworden en ik háát d'r. En dat kutBroertje. Ik heb godverdomme zo'n behoefte aan iemand waarmee ik kan praten nu. Maar ja door die stomme kutkloteteringschool waar ik het nu al mee heb gehad, kan ik mijn therapie niet meer volgen. En M. heeft ook genoeg aan haar hoofd, ik ga haar toch zeker nu niet lastigvallen.. EN GODVERDOMME WAAROM LOOPT IEDEREEN TE KUTTEN TEGEN ME VANDAAG!! TERING. En ja, ik ben strontchagerijnig.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-08-2006, 18:58
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme, al dat klote eten, ik voel de walging weer, ik voel de haat weer. Geef me godverdomme pep, ik wil me goed voelen.
Ik heb niet eens zin in de pep zelf, maar wil me gewoon weer zo goed voelen, fucking kut eten.
En J. doet nog steeds vaag op msn, ik ben maar offline gegaan, voor ik het op hem ga afreageren. Waar the fuck slaat zijn naam op? Het maakt niet uit zegt hij. Ja, fucker, haal het dan weg. Ik moet altijd vertellen wat me dwars zit, doe jij het dan ook.
Fuck, ik wil niet kwaad op hem zijn, er is niks aan de hand zegt hij toch. Maar jezus, ik wil weer branden, alle frustratie wil er weer uit. Geef me godverdomme toch pep, alles is zo simpel met pep.

Feelings
Whoa, feelings
Whoa, feelings
Hate’s on my mind

Feelings
Whoa, feelings
Whoa, feelings
Get out of my life
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-08-2006, 19:32
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Gadverdamme, ik heb het even helemaal gehad, met alles en iedereen... Ik wordt binnenkort 18 en moet vanalles regelen zoals verzekering, IB groep gedoe, rijbewijs. Mn maandelijkse ruzie met mn ma gaat altijd over dat ik nooit wat plan, doe of wil doen en dat zij alles moet doen, wordt ik inmiddels ook gestoord van...

Dan wil ik een feest organiseren maar kan mn beste vriend niet komen, en dat is zo tot ongeveer de fucking herfstvakantie wat erg klote aanvoelt, verder voel ik me al een tijdje vrij alleen en heb het idee dat alles, maar ook alles kut gaat...
Oud 30-08-2006, 20:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Sommige mensen kunnen wat mij betreft hele enge ziektes krijgen. Ebola klinkt wel leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-08-2006, 20:29
Verwijderd
Het voelt gewoon allemaal fijn

En @Redhair, foto?
Oud 30-08-2006, 20:35
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Vandaag tot nu toe wel goede dag gehad. Maar nu heb ik zo het gevoel dat ik me vanavond wel eens minder oke zal kunnen gaan voelen. En dat terwijl het gisteren de hele dag zo goed ging. Mja het zal wel los lopen?
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 30-08-2006, 20:43
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ja en toen was ik ineens aleen thuis...en nu ben ik stiekem best wel een beetje bang

Vandaag ook eerste schooldag gehad. Niks zinnigs over te zeggen eigenlijk, nee echt niet.

Bah, was er maar iemand hier, al was het mijn hond maar... wat ben ik aleen nu hier
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 30-08-2006, 20:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
En toen was m'n Broertje weer weg, en nu mis ik hem. En nu kan ik alleen nog maar huilen, ik voel me verschrikkelijk alleen. Ik voel alleen maar verdriet en pijn, en zit weer gevangen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-08-2006, 20:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik kan het niet, ik kan het niet. Veel te moeilijk.
Oud 30-08-2006, 21:04
Verwijderd
Morgen ga ik naar de herdenkingsdienst. Alleen als voor er voor E en F te zijn, al ken ik ze helemaal niet zo goed. Heb toch 4 jaar bij ze in de klas gezeten.
Oud 30-08-2006, 21:56
laura
Avatar van laura
laura is offline
pfff lekkere vriendin heb ik zeg
loopt me de hele dag al te beledigen?? En ik doe niets?
__________________
..ja..
Oud 30-08-2006, 22:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vermoed dat dit topic morgenochtend dicht is.

En tja. Wat moet ik nu nog zeggen? Ik weet het toch al niet meer. Allemaal niet meer.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-08-2006, 22:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
alcohol is goed voor je humeur
joehoe
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 22:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en het is koud
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 30-08-2006 @ 18:50 :
ik heb lekkere trek ;O

...
Vandaag heb ik na 3 jaar mijn douglas bon maar eens besteed..
En ik heb een zwemoutfit gekocht omdat ik op vakantie wel eens een duik zal willen nemen..
En ik heb 'nee' gezegd tegen een NRC en Trouw abonnement-aansmeerder!
En ik heb nog maar 1 sigaret gerookt
En ik heb vanavond gezonde roerbakgroenten gegeten
Oud 30-08-2006, 22:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
zal ik em maar volmaken dan¿
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 22:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ok dan
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.