Oud 14-01-2006, 19:59
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-01-2006 @ 19:48 :
Dat het een sportmodel is zegt niet veel met een 1.3 onder de kap
Of er moet een turbo/supercharger/intercooler en die soort zooi opzitten, maar dat lijkt me niet
Zou eigenlijk ook niet weten wat zoiets weegt... schat toch wel zo'n 900/950 kg
Als het over auto;s gaat kun je me echt alles wijsmaken. Als het op treinen aankomt own ik bijna iedereen
__________________
Boe.
Advertentie
Oud 14-01-2006, 21:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Quantes schreef op 14-01-2006 @ 19:59 :
Als het over auto;s gaat kun je me echt alles wijsmaken. Als het op treinen aankomt own ik bijna iedereen
Treinen heb ik weer niets mee, ieder z'n ding he
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 14-01-2006, 22:50
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-01-2006 @ 19:48 :
Dat het een sportmodel is zegt niet veel met een 1.3 onder de kap
Of er moet een turbo/supercharger/intercooler en die soort zooi opzitten, maar dat lijkt me niet
Zou eigenlijk ook niet weten wat zoiets weegt... schat toch wel zo'n 900/950 kg
nooit in een swift gti gezeten ? das toch echt een 1.3...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 14-01-2006, 23:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-01-2006 @ 22:50 :
nooit in een swift gti gezeten ? das toch echt een 1.3...
Punt 1: het is een gti versie
Punt 2: is misschien 150kg lichter dan een micra
Daarbij, een swift gti is zo standaard ook zo snel nog niet
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 15-01-2006, 10:01
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-01-2006 @ 18:55 :
aha. handig ! leuk autootje hoor, zo'n micra. (goed, ik vind het echt een vrouwen-auto, maar dat is in jouw geval natuurlijk geen bezwaar. zolang die maar niet zuurstokroze is )
haha
ik vind felle kleuren echt geweldig, maar idd, géén (zuurstok) roze
Oud 15-01-2006, 11:47
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Quantes schreef op 14-01-2006 @ 19:59 :
Als het over auto;s gaat kun je me echt alles wijsmaken. Als het op treinen aankomt own ik bijna iedereen
Waarom weten vrouwen toch alles over treinen?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-01-2006, 12:22
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-01-2006 @ 23:08 :
Punt 1: het is een gti versie
Punt 2: is misschien 150kg lichter dan een micra
Daarbij, een swift gti is zo standaard ook zo snel nog niet
0-100 in 8 en een halve seconde is toch echt snel hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 15-01-2006, 12:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@Rachel: Ik snap dat verhaal van die papieren niet. Normaal is het toch zo dat je gewoon een papiertje mee krijgt en je gaat naar het gemeentehuis en je haalt daar je rijbewijs? En op het moment dat je je roze papiertje ophaalt heeft de TPG dan toch nog niks ontvangen van jouw examinator?
Dus wat is er dan kwijt geraakt bij de post?

Maar wel gefeliciteerd uiteraard
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2006, 12:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2006 @ 12:32 :
Normaal is het toch zo dat je gewoon een papiertje mee krijgt en je gaat naar het gemeentehuis en je haalt daar je rijbewijs?

Maar wel gefeliciteerd uiteraard
en dát papier hadden ze niet Dat wordt van te voren gemaakt bij het hoofdkwartier van het CBR (in mijn geval, in Eindhoven), maar niemand weet dat bijna, omdat normaal al die papieren er zijn.
Oud 15-01-2006, 13:12
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-01-2006 @ 21:15 :
Treinen heb ik weer niets mee, ieder z'n ding he

Inderdaad!

@Jolt: Weten alle vrouwen dan zoveel over treinen? Het is echt een mannenwereld hoor.
__________________
Boe.
Oud 15-01-2006, 13:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 15-01-2006 @ 12:48 :
en dát papier hadden ze niet Dat wordt van te voren gemaakt bij het hoofdkwartier van het CBR (in mijn geval, in Eindhoven), maar niemand weet dat bijna, omdat normaal al die papieren er zijn.
Kunnen ze dat niet gewoon onder 't kopieerapparaat leggen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2006, 13:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Quantes schreef op 15-01-2006 @ 13:12 :

Inderdaad!

@Jolt: Weten alle vrouwen dan zoveel over treinen? Het is echt een mannenwereld hoor.
Jah die weten veel van treinen, zelfs meer dan mannen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-01-2006, 15:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 14-01-2006 @ 15:36 :
ik moet maandag om 13:05 uur
Wish me luck...
nou... ik heb mn zenuwen nu redelijk onder controle. Hoop dat t goed gaat
Oud 15-01-2006, 15:58
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2006 @ 13:29 :
Kunnen ze dat niet gewoon onder 't kopieerapparaat leggen?
Uhm nee?
Die papieren zijn van te voren al gedrukt op naam etc.
Oud 15-01-2006, 18:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 15-01-2006 @ 12:22 :
0-100 in 8 en een halve seconde is toch echt snel hoor.
Zo heel moeilijk is dat niet voor zo'n lichte auto met een gti motor onder de kap.
Wat is z'n topsnelheid dan eigenlijk?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 15-01-2006, 19:32
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-01-2006 @ 13:31 :
Jah die weten veel van treinen, zelfs meer dan mannen.
O. Dan mis ik wat
__________________
Boe.
Oud 15-01-2006, 20:19
Verwijderd
Woeh, mijn lesauto is kapot en nu mag ik in een andere auto examen doen
Oud 15-01-2006, 21:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-01-2006 @ 20:19 :
Woeh, mijn lesauto is kapot en nu mag ik in een andere auto examen doen
Jeetje, zo erg kapot, of heb je morgen ofzo? Onze auto is altijd binnen een dag gemaakt en lesauto's zijn toch ook vrij nieuw?

Iig klote voor je!
__________________
Oud 15-01-2006, 21:32
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-01-2006 @ 20:19 :
Woeh, mijn lesauto is kapot en nu mag ik in een andere auto examen doen
Oei
Is het wel hetzelfde merk etc.?
Dan weet je er in ieder geval nog een beetje van
Oud 15-01-2006, 23:50
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MTpower schreef op 15-01-2006 @ 18:46 :
Zo heel moeilijk is dat niet voor zo'n lichte auto met een gti motor onder de kap.
Wat is z'n topsnelheid dan eigenlijk?
het is en blijft snel.

de mijne was gechipt en voorzien van turbo (+volledig ander uitlaatsysteem + open air-intake) en was nog wel ff wat sneller. top op de teller was rond de 200. (en dat is doooooodeng in zo'n klein autootje.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 15-01-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 15-01-2006 @ 21:07 :
Jeetje, zo erg kapot, of heb je morgen ofzo? Onze auto is altijd binnen een dag gemaakt en lesauto's zijn toch ook vrij nieuw?

Iig klote voor je!
Nee vrijdag pas, maar ik krijg nu wel 3 gratis lessen om in ieder geval te wennen .

Citaat:
Rachel schreef op 15-01-2006 @ 21:32 :
Oei
Is het wel hetzelfde merk etc.?
Dan weet je er in ieder geval nog een beetje van
Nope, het is wel een diesel net als mijn lesauto en hij is iets kleiner. Dus op hoop van zegen maar.
Oud 16-01-2006, 00:20
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-01-2006 @ 21:07 :
Jeetje, zo erg kapot, of heb je morgen ofzo? Onze auto is altijd binnen een dag gemaakt en lesauto's zijn toch ook vrij nieuw?

Iig klote voor je!
nieuw is wat anders dan onverwoestbaar. sommige reparaties duren langer dan een dag. (typisch dat je zegt dat jullie auto 'altijd' binnen een dag gemaakt is : gaat-ie zovaak stuk dan ?)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-01-2006, 08:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-01-2006 @ 00:20 :
nieuw is wat anders dan onverwoestbaar. sommige reparaties duren langer dan een dag. (typisch dat je zegt dat jullie auto 'altijd' binnen een dag gemaakt is : gaat-ie zovaak stuk dan ?)
Langer dan een dag. Deze reparatie duurt een week.

Ja, onze auto is een aantal keer kapot geweest en die was altijd in no time weer gemaakt (binnen een dag dus). Verder doen m'n vader en m'n rijinstructeur regelmatig een servicebeurt en hoeveel ze ook moeten doen, hij is altijd binnen een dag klaar.
__________________
Oud 16-01-2006, 09:43
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 14-01-2006 @ 23:08 :
Punt 1: het is een gti versie
Punt 2: is misschien 150kg lichter dan een micra
Daarbij, een swift gti is zo standaard ook zo snel nog niet
er hóeft geen dikke motor in je auto te liggen om snel te zijn.
goed schakelen, gunstige pk/gewicht verhouding en maar van die dingen zijn minstens zo belangrijk.
de Fiesta waar ik in rondrij momenteel heeft ook 'maar' een 1.3 onder de kap, maar omdat dat ding zo licht is trek je heel veel auto's eruit die een dikke motor hebben maar veel zwaarder zijn.
Oud 16-01-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-01-2006 @ 23:58 :
Nee vrijdag pas, maar ik krijg nu wel 3 gratis lessen om in ieder geval te wennen .



Nope, het is wel een diesel net als mijn lesauto en hij is iets kleiner. Dus op hoop van zegen maar.
succes kerel
t is vervelend maar het is echt wel te doen
Oud 16-01-2006, 10:27
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-01-2006 @ 08:56 :
Langer dan een dag. Deze reparatie duurt een week.

Ja, onze auto is een aantal keer kapot geweest en die was altijd in no time weer gemaakt (binnen een dag dus). Verder doen m'n vader en m'n rijinstructeur regelmatig een servicebeurt en hoeveel ze ook moeten doen, hij is altijd binnen een dag klaar.
een beurtje is sowieso snel gebeurd omdat vantevoren vaak wel duidelijk is wat er moet gebeuren he.

misschien gaat het in dit geval om schadeherstel of zo ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-01-2006, 14:05
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Zijn er hier mensen die ook geen TTT gedaan hebben. Ik heb over 5 weken mijn examen en heb geen TTT gedaan, heb ook niet echt problemen met bijzondere verrichtingen en verwacht niet dat ik verschrikkelijk zenuwachtig zal zijn. Alleen al mijn vrienden die al hun rijbewijs hebben vertellen me allemaal dramatische verhalen dat de TTT zó slecht ging en dat het echt slecht is dat ik er geen gedaan heb.
Oud 16-01-2006, 14:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Phie. schreef op 16-01-2006 @ 14:05 :
Zijn er hier mensen die ook geen TTT gedaan hebben. Ik heb over 5 weken mijn examen en heb geen TTT gedaan, heb ook niet echt problemen met bijzondere verrichtingen en verwacht niet dat ik verschrikkelijk zenuwachtig zal zijn. Alleen al mijn vrienden die al hun rijbewijs hebben vertellen me allemaal dramatische verhalen dat de TTT zó slecht ging en dat het echt slecht is dat ik er geen gedaan heb.
Ik heb geen TTT gedaan en was in één keer geslaagd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-01-2006, 14:30
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik ben nu echt onwijs pissed op het CBR hè. Ze hebben nu nóg niet gebelt dat mijn papieren binnen zijn, terwijl ze er afgelopen maandag (!) al hadden moeten zijn en ik vrijdag (de 13e) geslaagd ben.
Oud 16-01-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-01-2006 @ 08:56 :
Langer dan een dag. Deze reparatie duurt een week.

Ja, onze auto is een aantal keer kapot geweest en die was altijd in no time weer gemaakt (binnen een dag dus). Verder doen m'n vader en m'n rijinstructeur regelmatig een servicebeurt en hoeveel ze ook moeten doen, hij is altijd binnen een dag klaar.
Totdat de koppakking er een keertje uit ligt.
Oud 16-01-2006, 16:46
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dukko schreef op 16-01-2006 @ 16:35 :
Totdat de koppakking er een keertje uit ligt.
daar heeft je rijstijl invloed op, en bij een beurt bij de garage wordt dat soort spul heus wel nagekeken. Daarnaast, lesauto's worden meestal binnen een paar jaar weer ingeruild, koppakkingen gaan - als het goed is - niet binnen de garantietermijn stuk.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-01-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-01-2006 @ 16:46 :
daar heeft je rijstijl invloed op, en bij een beurt bij de garage wordt dat soort spul heus wel nagekeken. Daarnaast, lesauto's worden meestal binnen een paar jaar weer ingeruild, koppakkingen gaan - als het goed is - niet binnen de garantietermijn stuk.
Normaal gesproken niet nee, maar het zal niet de eerste keer zijn. Een versnellingsbak is bij lesauto's vaak ook veel eerder een onderhoud toe.
Oud 16-01-2006, 18:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dukko schreef op 16-01-2006 @ 17:52 :
Normaal gesproken niet nee, maar het zal niet de eerste keer zijn. Een versnellingsbak is bij lesauto's vaak ook veel eerder een onderhoud toe.
Goh, wat gek. Ik moet ook zeggen dat ik me nooit zo heel erg druk maak om de staat van de auto. Ik vind rijlessen al erg genoeg en ik wil gewoon slagen. Zo rij ik bijv. nauwelijks in de vier binnen de bebouwde kop. Dat vind ik irritant en ik hoef niet zo op de kilometerteller te letten. Natuurlijk niet zo goed voor het milieu, maar kom op, ik wil m'n rijbewijs halen, dat milieu komt wel als ik m'n rijbewijs heb.
Ik rij met de les in een diesel en m'n ouders hebben gewoon benzine, dus dat is met schakelen toch anders. Ik verwacht niet dat ik mezelf verkeerde dingen aanleer.
Als ik een fout maak, die niet echt goed is voor de auto, maak ik me daar niet zo druk om. Het is niet mijn auto en als lesser mag dat nog.
__________________
Oud 16-01-2006, 20:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
bij het cbr letten ze anders wel op milieu-bewust rijden hoor, dat leer je niet voor niets.

overigens, zelfs een kia kon het schakelgedrag van een leerling best hebben. kwestie van goed onderhoud; nog nooit last gehad van een gare bak in een lesauto. (het wordt pas erg als mensen volgas gaan rijden, dus veel toeren maken, en DAN verkeerd schakelen, maar leerlingen doen dat niet.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-01-2006, 20:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-01-2006 @ 20:28 :
bij het cbr letten ze anders wel op milieu-bewust rijden hoor, dat leer je niet voor niets.
Hmm, maar het is niet super van belang. Ik zal tijdens m'n examen nooit een rotonde half nemen in z'n drie, omdat de kans dat het niet helemaal volgens plan gaat, groter is dan in z'n twee. Mocht de situatie het toelaten, dan kan ik best een keer naar vier schakelen, maar ik denk dat ik dan eerder 'belangrijkere' fouten maak. Op dit soort dingen laten ze je niet zakken. Een keer te laat kijken, daarop kan je wel zakken!
__________________
Oud 16-01-2006, 20:54
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-01-2006 @ 20:41 :
Hmm, maar het is niet super van belang. Ik zal tijdens m'n examen nooit een rotonde half nemen in z'n drie, omdat de kans dat het niet helemaal volgens plan gaat, groter is dan in z'n twee. Mocht de situatie het toelaten, dan kan ik best een keer naar vier schakelen, maar ik denk dat ik dan eerder 'belangrijkere' fouten maak. Op dit soort dingen laten ze je niet zakken. Een keer te laat kijken, daarop kan je wel zakken!
weetiktoch.

overigens, vrijwel niemand neemt een rotonde in de drie hoor. daar zak je heus niet op, aangezien de 'twee' ook goed is, sowieso.

waar je wel op kan zakken, is als je een lang stuk weg hebt waar je 50 mag en dan lekker in de 2 blijven zitten, of 80 in de 3, daar zijn ze niet echt dol op. je zal niet _alleen_ daarop zakken, maar het maakt geen goede indruk.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 17-01-2006, 00:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
nog 3 nachtjes slapen, begin een beetje zenuwachtig te worden
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-01-2006, 07:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-01-2006 @ 20:54 :
weetiktoch.

overigens, vrijwel niemand neemt een rotonde in de drie hoor. daar zak je heus niet op, aangezien de 'twee' ook goed is, sowieso.

waar je wel op kan zakken, is als je een lang stuk weg hebt waar je 50 mag en dan lekker in de 2 blijven zitten, of 80 in de 3, daar zijn ze niet echt dol op. je zal niet _alleen_ daarop zakken, maar het maakt geen goede indruk.
Gelukkig, dat doe ik toch nooit.
__________________
Oud 17-01-2006, 10:12
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik begin echt steeds meer chagrijnig te worden

@Jolt, succes!
Oud 17-01-2006, 11:49
Verwijderd
Op een gegeven moment moest ik de lesauto in de 2 doortrekken naar de 50 om vervolgens in de 3 te zetten. De versnellingsbak was een beetje gaar.
Oud 17-01-2006, 13:39
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-01-2006 @ 23:42 :
Jaja bijna, we zullen zien, dan moet ik dus ook echt nog naar jouw toe komen he

Met een of andere auto.
Zorgen dat er een auto geregeld wordt en dan kan je je rijkunsten aan me showen!
__________________
Wark!
Oud 17-01-2006, 14:27
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb net naar het CBR hoofdkantoor gebelt en toen werd mij vertelt dat ze proberen het VOOR HET WEEKEND (!!!!) te regelen en dat ze niet meer kunnen doen.

Serieus, wat voor @!$*#$!@ zijn dat?!
Hebben ze een week nodig om nieuwe papieren uit te draaien?!
Oud 17-01-2006, 16:06
sannie18
Avatar van sannie18
sannie18 is offline
ben helaas gezakt vorige week, voor de 1e keer nou moet ik weer 2 maanden wachten voor ik weer op mag. de reden was dat ik te onzeker reed....
Oud 17-01-2006, 16:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-01-2006 @ 20:41 :
Hmm, maar het is niet super van belang. Ik zal tijdens m'n examen nooit een rotonde half nemen in z'n drie, omdat de kans dat het niet helemaal volgens plan gaat, groter is dan in z'n twee. Mocht de situatie het toelaten, dan kan ik best een keer naar vier schakelen, maar ik denk dat ik dan eerder 'belangrijkere' fouten maak. Op dit soort dingen laten ze je niet zakken. Een keer te laat kijken, daarop kan je wel zakken!
Als je halverwege de rotonde terugschakeld naar de 2e versnelling, krijg je daar wel een aantekening van tijdens het examen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 17-01-2006, 16:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 17-01-2006 @ 14:27 :
Ik heb net naar het CBR hoofdkantoor gebelt en toen werd mij vertelt dat ze proberen het VOOR HET WEEKEND (!!!!) te regelen en dat ze niet meer kunnen doen.

Serieus, wat voor @!$*#$!@ zijn dat?!
Hebben ze een week nodig om nieuwe papieren uit te draaien?!
Wat tyfus lullig



Offtopic: ik heb nu zelfstandig 1009 kilometer gereden
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 17-01-2006, 16:57
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 17-01-2006 @ 16:49 :
Als je halverwege de rotonde terugschakeld naar de 2e versnelling, krijg je daar wel een aantekening van tijdens het examen..
dat hangt van je examinator af, en hoe je schakelt. (het is prima mogelijk om te schakelen zonder dat de examinator dat meteen doorheeft, maar dat vereist een voertuigbeheersing die niet verwacht mag worden van een leerling.)

beste is, bij een kleine rotonde (binnen de stad), om gewoon in de 2 op de rotonde aan te rijden en m daar in te laten staan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 17-01-2006, 17:06
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 17-01-2006 @ 16:50 :
Wat tyfus lullig



Offtopic: ik heb nu zelfstandig 1009 kilometer gereden
Ja
en ik zou morgen mijn auto'tje kunnen halen, maar dat wordt nu volgende week
Oud 17-01-2006, 20:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
balen!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-01-2006, 21:14
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 17-01-2006 @ 17:06 :
Ja
en ik zou morgen mijn auto'tje kunnen halen, maar dat wordt nu volgende week
Tenzij je het kenteken eerst op de naam van je moeder zet en volgende week op je eigen naam... Op je naam laten zetten kost 10 euro, valt wel mee dus... Wel megaaaaa frustrerend, ik moest 1,5 uur wachten alvorens ik mn rijbewijs kon afhalen, dat was in mijn optiek al veel te lang Succes he, pers dat CBR gewoon af!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 17-01-2006, 21:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-01-2006 @ 16:57 :
dat hangt van je examinator af, en hoe je schakelt. (het is prima mogelijk om te schakelen zonder dat de examinator dat meteen doorheeft, maar dat vereist een voertuigbeheersing die niet verwacht mag worden van een leerling.)

beste is, bij een kleine rotonde (binnen de stad), om gewoon in de 2 op de rotonde aan te rijden en m daar in te laten staan.
Precies, aangezien je als leerling/ beginner daar toch niet aan kunt voldoen, kun je het beste gewoon een rotonde in de 2e versnelling te rijden..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Theorie rijbewijs + dyslexie
Tripp
6 13-06-2007 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.