Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2006, 12:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 10-04-2006 @ 23:40 :
Overigens ga je uit principe niet sprinten met een stationcar
Juist wél

Handrembochtjes de gekstûh

Het is fantastisch om de koppen te zien van die scootergroepjes als je daar met piepende banden langsscheurt in een groene stationcar met eventueel een bagagerek bovenop
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 11-04-2006, 12:33
Verwijderd
hehe, dat wil ik je wel eens zien doen
Oud 13-04-2006, 19:06
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
M'n lesauto dan maar he BMW 3 serie
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 13-04-2006, 19:40
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
marrel schreef op 13-04-2006 @ 20:06 :
M'n lesauto dan maar he BMW 3 serie
[afbeelding]
vorige type 3-serie, had die nog oranje zijknippers ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 13-04-2006, 21:12
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 13-04-2006 @ 20:40 :
vorige type 3-serie, had die nog oranje zijknippers ?
T is ook niet excact mijn lesauto, maar wel die op de site van m'n rijschool staat dus dat was ff het makkelijkst
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 14-04-2006, 10:46
Ivo
Ivo is offline
ik heb eindelijk ook wat fotootjes online:

Oud 14-04-2006, 12:22
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 13-04-2006 @ 20:40 :
vorige type 3-serie, had die nog oranje zijknippers ?
Witte knipperlichten is een optie geweest (misschien vanaf een bepaalde uitrusting/motor standaard, dat weet ik zo niet). Ik heb gelukkig witte

__________________
:)
Oud 16-04-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Tom schreef op 14-04-2006 @ 13:22 :
Witte knipperlichten is een optie geweest (misschien vanaf een bepaalde uitrusting/motor standaard, dat weet ik zo niet). Ik heb gelukkig witte

[afbeelding]
Wat voor werk heb jij?!

Dat je zo'n vette bak mag hebben Echt mooi man


Ik les in een VW Golf 5 met hele mooie velgen, 19 inch geloof ik. Schuifdak en sportuitlaat. Zoiets:

Oud 16-04-2006, 22:16
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 16-04-2006 @ 22:26 :
Wat voor werk heb jij?!

Dat je zo'n vette bak mag hebben Echt mooi man


Ik les in een VW Golf 5 met hele mooie velgen, 19 inch geloof ik. Schuifdak en sportuitlaat. Zoiets:

[afbeelding]
heb je les in een r32 ? of ist een vr 6 ?

Daar heb ik nog nooit een Les auto van gezien hoor, beetje fel voor beginnende bestuurders.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 16-04-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 16-04-2006 @ 23:16 :
heb je les in een r32 ? of ist een vr 6 ?

Daar heb ik nog nooit een Les auto van gezien hoor, beetje fel voor beginnende bestuurders.
Haha nee gewoon een TDI, was meer om aan te geven hoe die eruit ziet.
Oud 17-04-2006, 07:58
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 16-04-2006 @ 23:25 :
Haha nee gewoon een TDI, was meer om aan te geven hoe die eruit ziet.

niet zo dus he....

overigens, welke instructeur gooit er nou 19" onder een leswagen. dat gaat echt niet heel blijven namelijk.

@tino : er zijn (veel) eisen aan lesauto's. 1 daarvan is : geen sportstoelen. dus een gti-achtige zit er dan al heel snel niet in, omdat er gewoon geen examen in gedaan mag worden.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 17-04-2006, 10:20
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-04-2006 @ 08:58 :
niet zo dus he....

overigens, welke instructeur gooit er nou 19" onder een leswagen. dat gaat echt niet heel blijven namelijk.

@tino : er zijn (veel) eisen aan lesauto's. 1 daarvan is : geen sportstoelen. dus een gti-achtige zit er dan al heel snel niet in, omdat er gewoon geen examen in gedaan mag worden.
Vanwaar die eis?
Oud 17-04-2006, 10:29
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-04-2006 @ 08:58 :




@tino : er zijn (veel) eisen aan lesauto's. 1 daarvan is : geen sportstoelen. dus een gti-achtige zit er dan al heel snel niet in, omdat er gewoon geen examen in gedaan mag worden.
okee, zoiets vermoedde ik al. Ik woon in de randstad en zie dagelijks vele ,zo niet tientallen leswagens en dat zijn altijd gewoon standaard wagens en geen Golf r32'en of dergelijken

Zelf had ik les in een ''normale'' Golf4 diesel.

Maar wel beter, die eisen, zijn maar weinig mensen die zonder ervaring ineens een wagen met 200+ PK kunnen besturen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 17-04-2006, 11:16
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Timmert schreef op 17-04-2006 @ 11:20 :
Vanwaar die eis?
cbr stelt nou eenmaal eisen aan examenvoertuigen. de meeste gaan over het zicht naar buiten, de zichtbaarheid van de instrumenten, de veiligheid van het voertuig, extra spiegels e.d.

sportstoelen zitten ws in de weg bij stuur-ingrepen. daarnaast, niet alle examinatoren passen in een sportstoel, vermoed ik...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 17-04-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-04-2006 @ 08:58 :
niet zo dus he....

overigens, welke instructeur gooit er nou 19" onder een leswagen. dat gaat echt niet heel blijven namelijk.
Er zitten toch echt 19" velgen onder hoor.
Oud 17-04-2006, 17:10
Verwijderd
Offtopic: Wat miept iedereen toch altijd over de Golf? Ik heb echt superlekker les gehad in een Golf
Oud 17-04-2006, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Tom schreef op 14-04-2006 @ 13:22 :
Witte knipperlichten is een optie geweest (misschien vanaf een bepaalde uitrusting/motor standaard, dat weet ik zo niet). Ik heb gelukkig witte

[afbeelding]
Zat standaard bij het Executive pakket.
En is volgens mij ook standaard geworden bij de refresh van de E4x serie, net als de andere achterlichten, iets andere bumpers en stootstrips.
Oud 18-04-2006, 10:56
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 17-04-2006 @ 16:46 :
Er zitten toch echt 19" velgen onder hoor.
ik geloof je ook wel, maar ik vind het zacht gezegd een beetje dom van die instructeur.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 18-04-2006, 22:55
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 16-04-2006 @ 22:26 :
Wat voor werk heb jij?!
Gewoon veel werken

Witte knippers is trouwens geen onderdeel van de E46 facelift, staan er ook met 'oranje' (hoewel iets minder fel oranje dan pre-facelift modellen). Zou wel kunnen dat het onderdeel is van Executive pakket.
__________________
:)
Oud 18-04-2006, 23:33
Verwijderd
Dan zal het idd het Executive pakket zijn. Mijn buren hebben de E46 318i Executive en daar zaten ze wel standaard op.

Edit: Heb het ff nagezocht, het was idd een optie, ook bij het Executive pakket.

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 16:25.
Oud 19-04-2006, 08:01
Verwijderd
Hey chatters... Dit is een fototopic he
Oud 19-04-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Tom schreef op 18-04-2006 @ 23:55 :
Gewoon veel werken
Dan vul je vast geen vakken bij de AH

@Mighty Marcel: Hij zorgt er wel voor dat je nergens tegenaan knalt.
Oud 19-04-2006, 18:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-04-2006 @ 12:16 :
niet alle examinatoren passen in een sportstoel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-04-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 16-04-2006 @ 22:26 :
Wat voor werk heb jij?!
Niet iedereen is student meer, zo duur is die nou ook weer niet
Oud 20-04-2006, 08:13
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Als ik mijn ford kwijt kan krijgen ben ik vogende week gelukkig eigennaar van zoiets:



Alleen dan met navi<3, een of andere dikke radio, spoilertje, verlaagd, etc

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 20-04-2006, 14:17
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-04-2006 @ 09:13 :
Als ik mijn ford kwijt kan krijgen ben ik vogende week gelukkig eigennaar van zoiets:

[afbeelding]

Alleen dan met navi<3, een of andere dikke radio, spoilertje, verlaagd, etc

netjes!

kleine broertje van

__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 20-04-2006, 22:07
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
<3!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 04-05-2006, 09:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Het is nu zeker, za heb ik hem, foto's volgen nog, eindelijk een Mazda rijder!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 04-05-2006, 15:53
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 04-05-2006 @ 10:02 :
Het is nu zeker, za heb ik hem, foto's volgen nog, eindelijk een Mazda rijder!
join the club

mazda rijdt echt heerlijk, ben benieuwd naar de fotoos van je 323.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 04-05-2006, 17:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tiño schreef op 04-05-2006 @ 16:53 :
mazda rijdt echt heerlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-05-2006, 17:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Yes, dus een goede aankoop gedaan.

Zaterdag om 9:00 is ie van mij!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 05-05-2006, 17:56
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Jolt schreef op 04-05-2006 @ 18:21 :
Yes, dus een goede aankoop gedaan.

Zaterdag om 9:00 is ie van mij!
wel goed remmen bij drempels hoor. Een vriend van mij heeft een 323f en die is gewoon helemaal standaard, niet verlaagd ofzo, maar schaaft regelmatig zijn neus bij.

de oranje knipperlichten van de E46 zijn trouwens verdwenen bij de facelift in 2001.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 05-05-2006, 19:19
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
vichog schreef op 05-05-2006 @ 18:56 :
wel goed remmen bij drempels hoor. Een vriend van mij heeft een 323f en die is gewoon helemaal standaard, niet verlaagd ofzo, maar schaaft regelmatig zijn neus bij.

de oranje knipperlichten van de E46 zijn trouwens verdwenen bij de facelift in 2001.
je moet niet 'goed remmen bij drempels', je moet er niet idioot hard op af rijden. die dingen liggen dr niet enkel om de automobilist te pesten he.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 05-05-2006, 21:10
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
vichog schreef op 05-05-2006 @ 18:56 :
de oranje knipperlichten van de E46 zijn trouwens verdwenen bij de facelift in 2001.
Nee hoor:
http://cgi.jandejongbmw.nl/img_huiss...ize/55PLTJ.JPG
http://cgi.jandejongbmw.nl/img_huiss...ize/18LVKK.JPG
http://cgi.jandejongbmw.nl/img_huiss...ize/70HTHH.JPG
die zijn alledrie van na de facelift..

Nog twee pics van mijn pooierwoage.



__________________
:)

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 21:17.
Oud 06-05-2006, 10:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Yes heb hem eindelijk!


en het belangrijkste:

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 06-05-2006, 11:20
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
mooi hoor
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 06-05-2006, 11:29
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Heb je die oranje knipperlichten van die plaatjes van jou wel vergeleken met die van voor de facelift? Die zijn veel anders.

De golfjes aan de onderkant van de koplampen zijn veel vloeiender bij het gefacelifde exemplaar, de vorm van de knipperlichten, maar ook de bumpers, de indeling van de achterlichtpartijen en zelfs de complete voorschermen zijn verschillend.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 06-05-2006, 11:34
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-05-2006 @ 20:19 :
je moet niet 'goed remmen bij drempels', je moet er niet idioot hard op af rijden. die dingen liggen dr niet enkel om de automobilist te pesten he.
als mijn vader met 20 km/h met zijn scenic een drempel oprijdt en bij een volgende keer dit te laat opmerkt en met 40km/h er oprijdt, blijven alleen de wielen in contact met het wegdek. Als mijn vriend zonder verlagingen al bij 25km/h de neus van zijn auto schaaft op de desbetreffende drempel, dan gaat er toch iets verkeerd, vind je niet?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 06-05-2006, 18:47
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
vichog schreef op 06-05-2006 @ 12:34 :
als mijn vader met 20 km/h met zijn scenic een drempel oprijdt en bij een volgende keer dit te laat opmerkt en met 40km/h er oprijdt, blijven alleen de wielen in contact met het wegdek. Als mijn vriend zonder verlagingen al bij 25km/h de neus van zijn auto schaaft op de desbetreffende drempel, dan gaat er toch iets verkeerd, vind je niet?
nou kun je een scenic niet vergelijken met een normaal postuur auto. overigens zou ik toch die auto eens na laten kijken; volgens mij moet je zo'n ding als alles klopt wel normaal over een drempel kunnen rijden. Als de snelheid zo ontzettend veel uitmaakt klopt er meestal toch iets niet helemaal.

@jolt : gefeliciteerd mooi auto. mooie kleur ook, voor die auto. en het rijdt denk ik erg lekker (mijn ervaringen met mazda's beperken zich tot de 626, een xedos 6 en een mx-3, maar zo'n 323 rijdt denk ik net zo lekker als een 626).

maar maak wel 's nieuwe fatsoenlijke foto's, ik kan nu niet de hele auto zien he.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 07-05-2006, 00:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb het ook maar even snel snel gedaan, zal als ik meer tijd heb nieuwe foto's plaatsen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-05-2006, 01:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jolt schreef op 06-05-2006 @ 11:45 :
Yes heb hem eindelijk!

[afbeelding]
en het belangrijkste:

[afbeelding]
Hele verbetering als je het mij vraagt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-05-2006, 08:21
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-05-2006 @ 19:47 :
nou kun je een scenic niet vergelijken met een normaal postuur auto. overigens zou ik toch die auto eens na laten kijken; volgens mij moet je zo'n ding als alles klopt wel normaal over een drempel kunnen rijden. Als de snelheid zo ontzettend veel uitmaakt klopt er meestal toch iets niet helemaal.
ow sorry, dan had ik de laguna moeten nemen.

ik denk dat het beter is om de gemeente op te bellen met een verzoek om drempelverlaging. Ligt ook precies aan de ingang van de parkeerplaats van de dorpskern, dus hebben anderen er ook minder last van.


Gefeliciteerd Jolt met je mazda! mooie kleur
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 07-05-2006, 09:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-05-2006 @ 02:03 :
Hele verbetering als je het mij vraagt
Dat is het idd, die Ford reed als een tank
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-05-2006, 11:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
vichog schreef op 07-05-2006 @ 09:21 :
ow sorry, dan had ik de laguna moeten nemen.

ik denk dat het beter is om de gemeente op te bellen met een verzoek om drempelverlaging. Ligt ook precies aan de ingang van de parkeerplaats van de dorpskern, dus hebben anderen er ook minder last van.


Gefeliciteerd Jolt met je mazda! mooie kleur
wat mij betreft hoeven ze drempels niet te verlagen. ze moeten die dingen gewoon niet op de vreemdste plekken neerleggen (weg waar je 50 mag, leg je dr op willekeurige plekken drempels in.... ....)

met een zware vrachtwagen met aanhanger dr overheen rijden helpt overigens, ken je geen hulpvaardige truckers ?

overigens helpt protest aantekenen soms wel : voor t huis hier ligt een 'boldrempel', die eerst echt veel te hoog was. Echt niemand kan er normaal overheen - terwijl wij wel moesten, onze parkeerplaats ligt nou eenmaal hier.... toen hebben we even gebeld, even gevraagd, toen zeiden ze nee, toen lieten we een advocaat een erg simpele brief sturen ('drempel onrechtmatig aangelegd, buitenproportionele overlast, geen gevaarlijke weg - nog nooit iets gebeurd - dus drempel moet weg').

een week later was die drempel 'ineens' te hoog toch, en werdt-ie afgevlakt tot een acceptabel niveau.

maar serieus, een 323f kun je niet vergelijken met een gezinstank als de scenic. echt niet.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 07-05-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 06-05-2006 @ 12:29 :
Heb je die oranje knipperlichten van die plaatjes van jou wel vergeleken met die van voor de facelift? Die zijn veel anders.

De golfjes aan de onderkant van de koplampen zijn veel vloeiender bij het gefacelifde exemplaar, de vorm van de knipperlichten, maar ook de bumpers, de indeling van de achterlichtpartijen en zelfs de complete voorschermen zijn verschillend.
Tom heeft toch echt gelijk hoor, de witte knippers zijn géén onderdeel van de E46 facelift.
Ik heb het nog nagevraagd aan mijn buren (want zij hebben een BMW 318 E46 van ná de facelift) en het was een optie.

Citaat:
wat mij betreft hoeven ze drempels niet te verlagen. ze moeten die dingen gewoon niet op de vreemdste plekken neerleggen (weg waar je 50 mag, leg je dr op willekeurige plekken drempels in.... ....)
Mja, dan heb je hier nog nooit rondgereden, mijn micra raakt zelfs met 20km/h meteen de weg bij het afrijden van een willekeurige drempel hier in de wijk. Die dingen die hier liggen zijn echt wel buitenproportioneel hoog.
Oud 08-05-2006, 17:43
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 07-05-2006 @ 17:18 :
Tom heeft toch echt gelijk hoor, de witte knippers zijn géén onderdeel van de E46 facelift.
Ik heb het nog nagevraagd aan mijn buren (want zij hebben een BMW 318 E46 van ná de facelift) en het was een optie.
dan vind ik dit wel vreemd omdat de Autokampioen dit ook niet beweerd. (nr 14-15 2005, blz 118)
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 08-05-2006, 17:50
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-05-2006 @ 12:10 :
wat mij betreft hoeven ze drempels niet te verlagen. ze moeten die dingen gewoon niet op de vreemdste plekken neerleggen (weg waar je 50 mag, leg je dr op willekeurige plekken drempels in.... ....)
hiero is de gemeente bezig met wegversmallingen en drempels die optisch hoog lijken.

Citaat:
met een zware vrachtwagen met aanhanger dr overheen rijden helpt overigens, ken je geen hulpvaardige truckers ?
die hebben daar geloof ik een rijverbod

Citaat:
overigens helpt protest aantekenen soms wel : voor t huis hier ligt een 'boldrempel', die eerst echt veel te hoog was. Echt niemand kan er normaal overheen - terwijl wij wel moesten, onze parkeerplaats ligt nou eenmaal hier.... toen hebben we even gebeld, even gevraagd, toen zeiden ze nee, toen lieten we een advocaat een erg simpele brief sturen ('drempel onrechtmatig aangelegd, buitenproportionele overlast, geen gevaarlijke weg - nog nooit iets gebeurd - dus drempel moet weg').

een week later was die drempel 'ineens' te hoog toch, en werdt-ie afgevlakt tot een acceptabel niveau.
Hoe zou dat nou komen he . Leuke anekdote

Citaat:
maar serieus, een 323f kun je niet vergelijken met een gezinstank als de scenic. echt niet.
ik opperde al de laguna van mama . Zo groot is de scenic trouwens niet echt, slechts een centimeter geloof ik dan de gewone megane hb (1 phase I dan).
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 08-05-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 08-05-2006 @ 18:43 :
dan vind ik dit wel vreemd omdat de Autokampioen dit ook niet beweerd. (nr 14-15 2005, blz 118)
Ook de autokampioen kan het fout hebben
Oud 08-05-2006, 21:45
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
vichog schreef op 06-05-2006 @ 12:29 :
Heb je die oranje knipperlichten van die plaatjes van jou wel vergeleken met die van voor de facelift? Die zijn veel anders.

De golfjes aan de onderkant van de koplampen zijn veel vloeiender bij het gefacelifde exemplaar, de vorm van de knipperlichten, maar ook de bumpers, de indeling van de achterlichtpartijen en zelfs de complete voorschermen zijn verschillend.
Klopt de vorm is anders, dat is vanwege de facelift. Maar ze zijn beide oranje toch? En daar ging het even om... dat het witte knipperlichten zijn is een optie geweest (of het hoorde bij een bepaald pakket, dat weet ik dus niet).
De drie foto's/linkjes die ik hierboven postte zijn alledrie van E46 modellen van na de facelift, maar wel oranje. En daar ging het even om, witte knipperlichten waren dus niet standaard op modellen van na de facelift.

Maar laten er stoppen met miereneuken, het doet er ook niet toe
__________________
:)
Oud 08-05-2006, 22:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
auto's showen!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :) part 3
MTpower
500 14-11-2008 03:01
Verkeer & Vervoer Hoe zuinig ben je op je auto/scooter/brommer/oid?
drukknoopje
30 02-02-2008 17:08
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :) part 2
Kurogane
500 07-06-2007 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.