Oud 06-12-2006, 21:04
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
We weten het allemaal: de dienstregeling van trein, bus, metro en tram verandert a.s. zondag. Maar: probeer maar eeens ergens een volledige dienregeling te vinden, met 9292ov kun je moielijk heel de drgl nazoeken. Ik kan bijvoorbeeld niets opzoeken over het OV in Zeeland bij Connexxion. West-Brabant is ze;lfs helemaal een probleem. En nu?


Lopen jullie ook tegen dit soort rare problemen op.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2006, 23:24
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Oh ja, goed dat je het zegt.. Pff voor mij verandert echt álles.. Dat ga ik nooit onthouden..

Je kunt trouwens, voor een specifiek traject, gewoon even reisplanner doen en dan voor een datum na 10 december. En verder hebben ze van de grootste stations/drukste trajecten overzichtjes.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 00:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
De tijden verschuiven een beetje. De rest blijft qua bus hetzelfde. Tenzij de aansluiting bus-trein verdwijnt vind ik het niet erg, maar ik geloof niet dat het spoor waarover ik reis overhoop gehaald is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 09:42
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Bij mij verschuift alles, ook bustijden,.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 09:46
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Quantes schreef op 06-12-2006 @ 21:04 :
Ik kan bijvoorbeeld niets opzoeken over het OV in Zeeland bij Connexxion. West-Brabant is ze;lfs helemaal een probleem. En nu?
Ik heb in de krant gelezen dat ze de dienstregeling gewoon nog niet klaar hebben. Die volgt pas begin januari, dus dat wordt 3 weken aanprullen..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Is het mogelijk om vanaf zondag op de normale manier de nieuwe dienstregeling op te zoeken? Of moet het dan ook nog op die demosite die slechte informatie geeft.
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 10:19
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-12-2006 @ 10:14 :
Is het mogelijk om vanaf zondag op de normale manier de nieuwe dienstregeling op te zoeken? Of moet het dan ook nog op die demosite die slechte informatie geeft.
je kan nu ook al via de 'normale' manier van 9292ov de dienstregeling opzoeken hoor. gewoon de datum na 10 december aangeven.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 13:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Even wat nagelezen. de op 1 na laatste en de eerste bus verdwijnen op de lijn waar ik zit, maar in de spits rijden meer bussen en de frequentie neemt overdags met 2 minuten toe.

Klinkt goed. Als ik de reistijden op de OV site mag geloven is ook de aansluiting met de trein ongeveer hetzelfde gebleven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 13:58
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Mijn tijden zijn slechter geworden. Heb ik nu een bijna perfecte aansluiting met schooltijden en bustijden wordt het slechter. Ik moet een half uur vroeger met de bus heen en moet bijna drie kwartier wachten op de bus die ik normaal altijd neem. Wel minder dus.

Verder zijn er geen bussen bij gekomen en rijden in de daluren nog steeds bijna geen bussen. Jammer.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 14:37
J-roenn
J-roenn is offline
ja, ik woon in 1 van de dorpjes waar de NS de stations wilt sluiten, maar volgens mij zijn ze dat vergeten ofzo, want k kan nog steeds me reis plannen na 10 december
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 15:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, in principe doe ik er 10 minuten langer over, maar mijn bus vertrekt als ik aankom
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 15:04
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 07-12-2006 @ 13:58 :
Mijn tijden zijn slechter geworden. Heb ik nu een bijna perfecte aansluiting met schooltijden en bustijden wordt het slechter. Ik moet een half uur vroeger met de bus heen en moet bijna drie kwartier wachten op de bus die ik normaal altijd neem. Wel minder dus.

Verder zijn er geen bussen bij gekomen en rijden in de daluren nog steeds bijna geen bussen. Jammer.
nou moet de busmaatschappij zn tijden waarschijnlijk nog aanpassen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 16:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik mis vooral de overzichten van de nieuwe diensregeling. Je kan een datum na 10-12 plannen op de NS-planner en je krijgt je nieuwe tijden. Maar ik wil gewoon zo'n geel bord zoals ze ook het station staan, zien. Voorheen stonden die gewoon op de site (en nog steeds, maar dan van de oude dienstregeling). Ik had het wel fijn gevonden als die al beschikbaar waren geweest.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 18:18
Krynn
Krynn is offline
Nou, ik heb het even bekeken voor mijn situatie (Abcoude, moet regelmatig naar zowel Amsterdam CS als Utrecht CS).

De eerste trein naar Amsterdam gaat drie kwartier later (kwart over zes). Leuk voor m'n vader die nu niet meer op tijd op z'n werk kan zijn en dus gedwongen wordt met de auto te gaan.

Mijn treinen gaan zowel naar Amsterdam als naar Utrecht tien minuten later. Leuk, dan ben ik als alles goed gaat tot op de minuut op tijd op college/werk. Alles gaat echter maar zelden goed. In het oude systeem kon ik vijf a tien minuten vertraging best hebben, nu moet ik dus 20 minuten eerder van huis. Oh, en er gaan nog maar 2 ipv 3 treinen per uur naar Amsterdam. Overdag maakt dat niet zoveel uit...maar in de spitsuren zitten die krengen nu al zo vol dat je bijna moet staan. Dat gaat nu dus des harings worden tot Maarssen respectievelijk Amstel.

Aan de andere kant...misschien moet ik maar niet zo zeuren 10-15 minuten staan, woo-hoo.

Maar ik lees m'n krant in de trein! Whaa
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 18:55
Verwijderd
Ik vind het stom dat de eerste treinen op het traject dat ik regelmatig rijd (Amsterdam Zuid WTC-Deventer of Amsterdam CS-Deventer en andersom) vanaf 10 december veel later rijden.
Ik dacht vanmiddag te hebben gezien op de NS-site dat straks pas de eerste trein om 07:45 gaat.
En er is geen fijne aansluiting meer tussen Amsterdam CS-Deventer, want je moet straks altijd overstappen in Amersfoort i.p.v. dat 1tje in het uur zonder overstap is en 1tje in het uur met.

Maar ja, ik zal d'r vast veel minder last van hebben dan mensen die elke dag een vast iets hebben i.v.m. werk enzo..

Iig worden de verbindingen tussen West en Oost(/Noord/Zuid) slechter, da's jammer.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:20
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Jaaaaaaaaaa, de spitstrein Utrecht CS - Leiden CS zit altijd propvol, laten we die maar schrappen!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:49
Verwijderd
Voor de mensen in limburg:

Vandaag kreeg ik de tip dat op de site van veolia (nieuwe busmaatschappij hier) de nieuwe busdienstregeling al staat. Met lijnfolder enzo.

jaha...nu al!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 21:31
Verwijderd
Het enige dat verandert is dat de stoptrein vanuit geldrop naar eindhoven totaal niet meer aansluit op de IC -> Utrecht CS.
Dat wordt dus standaard een kwartier wachten, dan kan ik net zo goed gewoon met de auto gaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2006, 22:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
mijn dagelijkse ritje verschuift tien minuten. eerst vertrok de trein om 7:31, nu om 7:21. (heerenveen-zwolle). terug heb ik nog niet bekeken, maar het blijft 2x per uur.

dat vind ik op zich niet erg.

wat ik wel erg vind : de bus sluit nu niet meer aan. Nou ga ik meestal met de auto naar het station (vanuit drachten naar heerenveen), maar soms is het beter om de bus te pakken. (auto bij garage, je bent erg moe, je bent dronken, etc). En tsja, als ik dat nu wil, moet ik de bus van zes uur pakken. want als ik de bus van zeven uur pak, redt ik t precies niet.

dus dan sta je van 6:30 te wachten tot 7:21 op de trein, waar dat eerst maar tien minuten was.

nou, fijn zeg, zeker voor al die mensen die wel met de bus en de trein moeten - en dat zijn er nogal wat.

het is dat autorijden me geld kost, anders zou ik puur uit protest elke dag de auto pakken naar zwolle.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 22:50
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
even een aanvulling : wie heeft die NS-gast laatst op het NOS-journaal gezien ?

"ja, we verwachten wel aardig wat problemen. Maar dat geeft niet, daar zijn we relaxed over.".... "veel van onze mensen vinden het juist leuk als er iets fout gaat, daar zit 'm de uitdaging dan in he...".

(dat is vrijwel LETTERLIJK wat die gast zei. Nu snap ik het - die hele dienstregeling is ervoor om het personeel te motiveren(!)).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 23:49
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Om even ontopic te reageren: de voorlichting kan op vele punten stukken beter.

NS:
- Vertrekstaten dienen online beschikbaar te zijn,
- Er dient meer duidelijkheid te zijn en informatie moet overzichtelijker weergegeven worden.

Over de overige vervoeders heb ik persoonlijk veel te klagen. De informatie bij Connexxion is ronduit slecht in mijn regio. Bij de RET is de informatievoorzieningen wel ěets beter. Over Veolia (Brabant en Limburg) begin ik maar niet. Hoe het in de rest van Nederland geregeld is qua informatievoorzieningen weet ik niet.

@Kattenkop, Veolia rijdt al een tijdje in Maastricht en in Brabant.
@J-roenn, de nieuwe dienstregeling wordt gefaseerd ingevoerd. De uiteindelijke dienstregeling met (mogelijke) sluiting van stations in Zeeland vindt nog niet in de eerste fase plaats.
@MightyMarcel (1), (aanvulling)veel busmaatschappijen hebben vanaf één januari a.s. een nieuwe dienstregeling. Er is dus een periode dat er dingen slecht geregeld zijn. Heel Europa krijgt tien december een nieuwe dienstregelin, maar stel je voor dat je daar in meegaat.
@MightyMarcel (2), beetje jammer van die man idioot.
@Nubis, de eerste trein om 07.45 lijkt mij echt onzin. Dat is ook uit economisch oogpunt voor de NS niet handig.
Ik heb 't even opgezocht, vanaf Amsterdam Zuid gaat de eerste trein 05.58.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"

Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 09:25
Verwijderd
Citaat:
vlep`un schreef op 07-12-2006 @ 21:31 :
Het enige dat verandert is dat de stoptrein vanuit geldrop naar eindhoven totaal niet meer aansluit op de IC -> Utrecht CS.
Dat wordt dus standaard een kwartier wachten, dan kan ik net zo goed gewoon met de auto gaan.
Oh ja, dit geldt ook voor de aansluiting van de IC op de stoptrein.
Die komt precies binnen wanneer de stoptrein vertrekt, echt lekker bedacht.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 11:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-12-2006 @ 22:48 :
dus dan sta je van 6:30 te wachten tot 7:21 op de trein, waar dat eerst maar tien minuten was.
Dienstregelingen voor de bus worden in januari aangepast hč.

EDIT: Thanks TRA
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 13:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gaat er iemand maandag (of een andere keer dat jullie voor het eerst met ndrgl reizen) eerder weg omdat je vertragingen verwacht?

Ik twijfel namelijk wat ik zal doen. Ik heb een half uur speling, zou dat genoeg zijn (reis duurt ruim 4 uur, met 2x overstappen).
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 15:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Maandag ga ik denk ik geen gebruik maken van het OV, maar dat is niet omdat het zo'n ramp wordt, meer omdat het toevallig zo uitkomt. Dinsdag moet ik wel weer gebruik maken van het OV, maar ik ga dan niet eerder weg om meer buffer te hebben. Iemand moet vertrouwen hebben in de NS.

@Miracle, ik weet niet hoe solide je overstapmogelijkheden zijn, bedenk wel dat je nu twee keer per uur met een IC naar je bestemming kan reizen tegen één keer in de huidige situatie.
@Gmb, graag gedaan hoor.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2006, 16:05
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-12-2006 @ 11:25 :
Dienstregelingen voor de bus worden in januari aangepast hč.

EDIT: Thanks TRA
ja, ach, ik pak toch alleen de bus als ik niet in staat ben te rijden. en wel dringend op college moet verschijnen. en dat is een hoogst zeldzame combinatie. (maar goed, bruiloften e.d. houden geen rekening met mijn studierooster.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 17:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
TRA schreef op 08-12-2006 @ 15:35 :
@Miracle, ik weet niet hoe solide je overstapmogelijkheden zijn, bedenk wel dat je nu twee keer per uur met een IC naar je bestemming kan reizen tegen één keer in de huidige situatie.
Mijn overstap is té solide. (28 minuten ) Maar stiekem hoop ik er op dat ik het toch af en toe haal om er een half uur korter over te doen.

Maar goed, ik weet niet in hoeverre dat veel uitmaakt qua vertraging... Ik gok het er wel gewoon op, want ik heb geen zin om nog eerder uit m'n bed te gaan.
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 17:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-12-2006 @ 13:39 :
Gaat er iemand maandag (of een andere keer dat jullie voor het eerst met ndrgl reizen) eerder weg omdat je vertragingen verwacht?
De voorlichting richting het NS personeel zal echt wel goed zijn hoor. Die mensen weten gewoon wanneer ze moeten vertrekken. Dus ik zie nog niet zo snel vertragingen ontstaan.
Nou hoef ik maandag niet met het OV, maar anders was ik dus ook niet eerder weggegaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 18:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-12-2006 @ 17:06 :
De voorlichting richting het NS personeel zal echt wel goed zijn hoor. Die mensen weten gewoon wanneer ze moeten vertrekken. Dus ik zie nog niet zo snel vertragingen ontstaan.
Nou hoef ik maandag niet met het OV, maar anders was ik dus ook niet eerder weggegaan.
http://www.volkskrant.nl/economie/ar...ter?source=rss
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 19:26
Verwijderd
Citaat:
TRA schreef op 07-12-2006 @ 23:49 :
@Nubis, de eerste trein om 07.45 lijkt mij echt onzin. Dat is ook uit economisch oogpunt voor de NS niet handig.
Ik heb 't even opgezocht, vanaf Amsterdam Zuid gaat de eerste trein 05.58.
Oeps, ik keek op 10-12 en dat is natuurlijk een zondag.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 20:19
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-12-2006 @ 15:04 :
nou moet de busmaatschappij zn tijden waarschijnlijk nog aanpassen.
Volgens mij veranderen er nu ook al behoorlijk wat buslijnen hoor. In ieder geval mijn lijntje

Maar ik geloof dat ze vanaf 15 april de verbindingen in Friesland gaan verbeteren. Jippie! Beetje laat alleen
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 21:47
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
BoZ - Goes gaat dacht ik niet/amper veranderen en van R'daal naar Breda gaat hij wel wat later (en terug ook) maar dat komt niet goed uit met de bussen, want die bussen zijn nog niet anders, omdat de BBA/Arriva dat nog maar net weten, dus die gaan pas later alles veranderen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 22:34
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Het personeel heeft een rooster en daar dienen zij zich gewoon aan te houden.
Het grootste probleem is dat er een geheel nieuwe omloop komt en materiel dat (bijvoorbeeld) eerst tussen Amsterdam en Maastricht reed en nu tussen Den Haag en Arnhem 'verplaatst' moet worden. Wellicht dat machinisten die normaal alleen treintype A rijden en officieel wel treintype B rijden er toch nog even aan moeten wennen.

@ArtemisQ en Rachel, leve de marktwerking.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 23:40
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
De trein die ik het meeste gebruik, doet er op de heenweg ineens 5 minuten langer over en op de terugweg 8 minuten. Maar hij maakt evenveel stops als voorheen.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 23:47
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Maar je trein is nu wel altijd op tijd!
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 00:00
Krynn
Krynn is offline
^^ rofl

Citaat:
Miracle schreef op 08-12-2006 @ 13:39 :
Gaat er iemand maandag (of een andere keer dat jullie voor het eerst met ndrgl reizen) eerder weg omdat je vertragingen verwacht?
Wis en waarachtig zeker wel...ik heb tentamen dinsdag
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2006, 03:09
Verwijderd
Ik neem maandag voor de zekerheid ook maar een trein vroeger. Ik heb weinig vertrouwen in een vlekkeloos verloop.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 10:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
TRA schreef op 08-12-2006 @ 22:34 :
Het personeel heeft een rooster en daar dienen zij zich gewoon aan te houden.
Het grootste probleem is dat er een geheel nieuwe omloop komt en materiel dat (bijvoorbeeld) eerst tussen Amsterdam en Maastricht reed en nu tussen Den Haag en Arnhem 'verplaatst' moet worden. Wellicht dat machinisten die normaal alleen treintype A rijden en officieel wel treintype B rijden er toch nog even aan moeten wennen.

@ArtemisQ en Rachel, leve de marktwerking.
als ze bij de NS het lef hebben om te waarschuwen voor vertragingen zal daar wel een goede reden voor zijn.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 10:13
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 08-12-2006 @ 20:19 :
Volgens mij veranderen er nu ook al behoorlijk wat buslijnen hoor. In ieder geval mijn lijntje

Maar ik geloof dat ze vanaf 15 april de verbindingen in Friesland gaan verbeteren. Jippie! Beetje laat alleen
de NS bezorgt busbedrijven ook een hoop werk en moeilijke keuzen. probleem in friesland is dat er niet zo vreselijk veel treinverkeer is (heerenveen, wolvega en is steenwijk nog friesland ?). en dat het busverkeer an sich prima werkt.

en er is natuurlijk een reden dat mensen in friesland vrij jong al zorgen voor eigen vervoer. dan kom je tenminste nog eens ergens...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 11:20
PV
PV is offline
Ik ben blij dat ik met de auto van huis naar mn kamer ga morgen. Een andere busmaatschappij + andere lijnen + andere treintijden + vaker overstappen =
Leve de auto dus.
Maandag ga ik wel met de trein naar m'n werk, maar daar verandert niet zoveel. Een paar minuten later vertrekken en een minuut later weer naar huis, zoiets is het.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 15:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik zag net dat de bustijden wel degelijk aangepast zijn.
en dat zie ik vandaag dus pas voor het eerst ergens staan voor 'mijn' bus, lekker op tijd dusss

maar op zich geen schokkende verandering. behalve dan als ik op tijd op school wil zijn ,dan moet ik of een uur te vroeg weg, of een reistijd van 1:56 accepteren. (terwijl ik het hele stuk drachten-zwolle in een uur kan rijden als er geen file is. dat kost me teveel, maar ze maken het me wel lastig om vaker het OV te gebruiken zo.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 15:22
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ga het zondag gelijk uitproberen en ik heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in..
Doordat alles verandert ben ik het overzicht helemaal kwijt, en voorlichting helpt daar neit bij. Nu doet de NS site het weer- want die ligt ook telkens plat - en dat helpt wel.
Op 3 uur reizen kan nogal wat fout gaan... Gelukkig sluiten mijn treinen nu helemaal niet meer aan en kan ik best wat vertraging hebben...
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 17:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Problemen voor mensen die niet gewend zijn aan het nieuwe rooster ja. En vertragingen voor mensen zelf (een half uur later op je werk omdat je trein nou op een ander tijdstip rijdt).

Maar echte vertragingen van de treinen zelf verwacht ik niet. Zoals TRA ook zegt: het personeel heeft gewoon een simpel rooster waar ze zich aan moeten houden en dat is anders dan normaal, maar niet dusdanig moeilijk dat ik daar problemen in voorzie. Hoe dat met het materieel zit weet ik niet, iig ga ik om deze reden echt niet mijn tijdsplan aanpassen. Het heeft veel meer nut als alle mensen zelf goed kijken hoe laat ze precies waar moeten zijn.

En ik moet uiteindelijk nu toch maandag met de trein, dus ik ben benieuwd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 17:25
PV
PV is offline
Oh wel handig trouwens, je kunt op de site van de NS de hele 'gele borden' downloaden
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 17:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 09-12-2006 @ 17:25 :
Oh wel handig trouwens, je kunt op de site van de NS de hele 'gele borden' downloaden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 21:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
PV schreef op 09-12-2006 @ 17:25 :
Oh wel handig trouwens, je kunt op de site van de NS de hele 'gele borden' downloaden


Ik zal m'n treinrooster maar weer eens een keer uitprinten.
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 22:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet dat er voor mij niet veel verandert, paar minuutjes mar ik moet nog eventjes goed kijken. Ik ga maandag niet eerder weg denk ik, dan zou ik elke dag wel eerder weg kunnen gaan want ik heb zó vaak vertraging

@ Quantes: ik denk dat je over Connexxion in Zeeland nog maar weinig kan vinden omdat de nieuwe dienstregeling hier pas op 8 januari ingaat Wel kut dat de bussen die eerst al nauwelijks op de trein aansloten nu helemaal niet meer aansluiten maar ik hoorde iets over een tijdelijke dienstregeling van 10 dec tot 8 jan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 22:16
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 09-12-2006 @ 17:25 :
Oh wel handig trouwens, je kunt op de site van de NS de hele 'gele borden' downloaden
Vertrekstaten
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 01:07
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Het jaar van de waarheid is aangebroken...
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 01:19
Verwijderd
Spannend. ;x Ik wist trouwens niet dat er ook heel veel busdienstregelingen worden aangepast, Vlaardingen wordt lekker uitgedund qua Connexxionlijnen...

Wie wil er om wedden dat het een chaos wordt? :')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.