Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 16:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Vorige gesloten

Laatste post:

Citaat:
Ik heb serieus nog nooit een kofferbak nodig gehad, ik gooi altijd alles op de achterbank
Enige wat ik nu in de kofferbak van de auto van m'n ouders heb liggen zijn 2 wat grotere boksen (groter dan origineel) omdat het geluid uit die orginele dingen bagger was
Als dat erin past ben ik tevreden
En een hele discotheek in de auto hoef ik ook niet, dus veel ruimte heb ik er niet voor nodig
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Advertentie
Oud 07-06-2007, 17:49
MH
Avatar van MH
MH is offline


Maar dan iets oranjeroder. Sinds Pinksteren in mijn bezit.
Oud 07-06-2007, 17:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MH schreef op 07-06-2007 @ 18:49 :
[afbeelding]

Maar dan iets oranjeroder. Sinds Pinksteren in mijn bezit.
wat is het voor type/ merk auto?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 07-06-2007, 17:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-06-2007 @ 17:45 :
Schijnen best fijne autootjes te zijn die astra's
Ik zit er aan te denken om er ook voor een te kijken, wel het nieuwere model dan en de coupe versie, of een renault megane coupe... Ben er nog niet helemaal uit
Aan mijn auto zijn alle Astra zwakheden volgens mij al aanbod geweest (behalve roestvorming). Het voordeel is dat de onderdelen niet duur zijn... (Hoewel alle reparaties bij elkaar wel veel gekost hebben).

Omdat het een Sedan is, is lekker ruim... (Ik sleep altijd veel te veel mee), een coupé zou ik mij niet mee kunnen redden (boodschappen, gereedschap wat ik bij ouders haal om te lenen, twiny load in kofferbak...).
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 07-06-2007, 18:27
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline

mazda mx3 klze
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 07-06-2007, 19:01
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 07-06-2007 @ 18:53 :
wat is het voor type/ merk auto?
Een Seat Cordoba Vario.
Oud 07-06-2007, 19:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Tiño schreef op 07-06-2007 @ 19:27 :
[afbeelding]
mazda mx3 klze
1.8 v6?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-06-2007, 19:29
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-06-2007 @ 20:19 :
1.8 v6?
De motorcode KLZE staat voor een 2.5 V6
Oud 07-06-2007, 20:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
origineel 1,8 V6 ja, maar die is een tijd terug kapot gegaan en toen is dit erin gehengeld.

juistem, klze ,japanse mazda motor 2,5 liter V6 200pk blabla etc etc.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 07-06-2007, 20:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 07-06-2007 @ 20:29 :
De motorcode KLZE staat voor een 2.5 V6
Ok, wist ik niet
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-06-2007, 20:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Tiño schreef op 07-06-2007 @ 21:48 :
origineel 1,8 V6 ja, maar die is een tijd terug kapot gegaan en toen is dit erin gehengeld.

juistem, klze ,japanse mazda motor 2,5 liter V6 200pk blabla etc etc.
Zit je dan niet met herkeuring? Of is dat niet nodig omdat ie standaard ook geleverd wordt met die 2.5 v6?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-06-2007, 21:15
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 07-06-2007 @ 21:58 :
Zit je dan niet met herkeuring? Of is dat niet nodig omdat ie standaard ook geleverd wordt met die 2.5 v6?
40% + toename in vermogen = herkeuring.
Daaronder volgens mij niet.

Met betrekking tot jouw 'dilemma':
Tja, ga een testrit regelen en kijk of de boxen er in passen, veel meer kan je er ook niet over zeggen
Je moet alleen de auto niet kopen in de verwachting ook nog daadwerkelijk iets makkelijk mee te kunnen nemen naar festivals ofzo
Oud 07-06-2007, 21:24
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-06-2007 @ 21:58 :
Zit je dan niet met herkeuring? Of is dat niet nodig omdat ie standaard ook geleverd wordt met die 2.5 v6?
nee standaard is ie alleen 1.6 16v of 1,8 V6

iedereen die de klze swap heeft gedaan heeft geen herkeuring aangevraagd, ook omdat je aan de buitenkant niet duidelijk ziet dat het een andere motor is.

En het is en blijft een 6cilinder,dus ach.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 07-06-2007, 22:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dittrich schreef op 07-06-2007 @ 22:15 :
40% + toename in vermogen = herkeuring.
Daaronder volgens mij niet.
Dat wist ik
Maar geen idee hoeveel hij standaard heeft

Citaat:
Dittrich schreef op 07-06-2007 @ 22:15 :
Met betrekking tot jouw 'dilemma':
Tja, ga een testrit regelen en kijk of de boxen er in passen, veel meer kan je er ook niet over zeggen
Je moet alleen de auto niet kopen in de verwachting ook nog daadwerkelijk iets makkelijk mee te kunnen nemen naar festivals ofzo
Moet eerst nog een klein beetje sparen en ben er ook nog niet helemaal over uit wat voor een het dan gaat worden, inderdaad even een testritje met een aantal verschillende auto's
En als het orginele geluid goed is vind ik dat ook best hoor, maar in de auto van m'n ouders was dat dus echt klote
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-06-2007, 23:06
Verwijderd
Tja, in mijn vaders auto (Laguna Break RXE I, bj 2000) is de audiokwaliteit met de standaardboxjes ook niet om over naar huis te schrijven.
Met een nieuwe radio is het al een heel stuk beter geworden maar topkwaliteit is het zeker niet. Aangezien de Coupé die jij wss op het oog hebt nog iets ouder is, verwacht ik niet dat de geluidskwaliteit beter zal zijn.
De Mégane die wij destijds reden (zelfde generatie maar 5 deurs model) had overigens wel redelijke boxjes maar ik lette toen nog niet echt op de kwaliteit. Hard gingen ze in ieder geval niet zonder ernstig te vervormen.
Oud 08-06-2007, 00:08
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 07-06-2007 @ 18:53 :
wat is het voor type/ merk auto?
Een Seat Cordoba Vario, het Spaanse broertje van de VW Polo Stationcar.
Oud 08-06-2007, 16:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tiño schreef op 07-06-2007 @ 22:24 :
nee standaard is ie alleen 1.6 16v of 1,8 V6

iedereen die de klze swap heeft gedaan heeft geen herkeuring aangevraagd, ook omdat je aan de buitenkant niet duidelijk ziet dat het een andere motor is.

En het is en blijft een 6cilinder,dus ach.
Hoe rijd ie nu?

Mijn bolide eindelijk gefixed op een velg na, zeer mooi geworden, zal binnekort als ik een MX-5 velgje ergens kan vinden foto's maken.

Iemand nog een adresje voor velgen?eentje is namelijk scheef, ik zoek een standaard MX-5 velg van het nieuwe model 15 Inch.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-06-2007, 14:46
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Mijn automobiele historie:





maar dan in het zwart..

Let niet op die Seat-Honda, was een tussenauto en 's nachts onder handen genomen door m'n zwager
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Ads door Google
Oud 09-06-2007, 15:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Heb je die Mini Cooper zelf gespoten? Of zaten de vlammen er al op? Tof wagentje! Die rode Honda vind ik overigens ook mooi



Dank aan bovenstaande leden die m'n bovenstaande type/ merk-vraag hebben beantwoord
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 09-06-2007, 16:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Die mini is gaaf!!!! <3 En een civic blijft natuurlijk ook een mooie auto.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-06-2007, 17:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2007 @ 17:32 :
Hoe rijd ie nu?

Mijn bolide eindelijk gefixed op een velg na, zeer mooi geworden, zal binnekort als ik een MX-5 velgje ergens kan vinden foto's maken.

Iemand nog een adresje voor velgen?eentje is namelijk scheef, ik zoek een standaard MX-5 velg van het nieuwe model 15 Inch.
Ik heb een keer velgen van de sloop gehaald. Met mijn standaard auto en standaard velg kon ik prima bij de sloopt terecht... Jouw velg klinkt niet erg doorsnee
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 09-06-2007, 17:01
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-06-2007 @ 16:36 :
Dank aan bovenstaande leden die m'n bovenstaande type/ merk-vraag hebben beantwoord
Je moet wel met heel vage auto's aankomen wil ik niet weten wat het is



Alweer bijna 10000km
Oud 09-06-2007, 18:08
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2007 @ 17:32 :
Hoe rijd ie nu?

Mijn bolide eindelijk gefixed op een velg na, zeer mooi geworden, zal binnekort als ik een MX-5 velgje ergens kan vinden foto's maken.

Iemand nog een adresje voor velgen?eentje is namelijk scheef, ik zoek een standaard MX-5 velg van het nieuwe model 15 Inch.
ja,rijdt echt super!
Mm, mx5 velgen, dat zal niet zo makkelijk te vinden zijn,marktplaats al gechecked?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 09-06-2007, 22:57
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb nu even geen foto bij de hand, maar ik had een Nissan Micra (groen) en heb nu een Fiat Punto (rood) sinds... eind april ofzo?
Oud 09-06-2007, 23:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Rachel schreef op 09-06-2007 @ 23:57 :
Ik heb nu even geen foto bij de hand, maar ik had een Nissan Micra (groen) en heb nu een Fiat Punto (rood) sinds... eind april ofzo?
Wat is er met die micra gebeurt dan?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Advertentie
Oud 10-06-2007, 02:08
MH
Avatar van MH
MH is offline
Vergeet ik toch bijna de auto die ik een maand lang in bezit heb gehad, tot ik mijn Seatje kreeg:


Leuk ding, alleen niet handig voor iemand langer dan 1.75m. Je zit dan nl als bestuurder op de achterbank, moet je hoofd tegen de ruit drukken om te zien of het licht groen is en kunt in vlakke landschappen met tegenwind amper 100 halen. Toen ik 'm uit Alkmaar ophaalde en ermee naar Groningen crosste over de Afsluitdijk (tegenwind), werd ik bijna door de vrachtwagens ingehaald, met alle zuigkracht van dien...
Oud 10-06-2007, 09:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 09-06-2007 @ 23:57 :
Ik heb nu even geen foto bij de hand, maar ik had een Nissan Micra (groen) en heb nu een Fiat Punto (rood) sinds... eind april ofzo?
Die Micra was hartstikkr tof Waarom heb je 'm verkocht?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-06-2007, 11:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tiño schreef op 09-06-2007 @ 19:08 :
ja,rijdt echt super!
Mm, mx5 velgen, dat zal niet zo makkelijk te vinden zijn,marktplaats al gechecked?
jah maar iedereen doet alleen een set kwijt en niet een losse velg.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-06-2007, 14:57
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja klinkt opzich logisch.
Maar hoe kom jij dan weer aan 3 velgen ipv 4

owja achterkant mx3;
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 10-06-2007, 16:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
De achterkant van mijn 323F is mooier .

Maja ik rij anders wel even langs de velgendokter, die doet ook velgen reparen voor 4 tientjes.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-06-2007, 18:01
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-06-2007 @ 00:17 :
Wat is er met die micra gebeurt dan?

Citaat:
coopergirl schreef op 10-06-2007 @ 10:36 :
Die Micra was hartstikkr tof Waarom heb je 'm verkocht?
Haha
Jullie kennen hem nog
Maar goed, ik had mijn auto een paar maanden en toen is er (hoogstwaarschijnlijk) overheen gelopen. Heel mijn dak zat vol met deuken en ook de motorkap had nodige deukjes. Het zou mij een heleboel geld gaan kosten om dat te laten maken. Kortom, dat heb ik niet gedaan.

Tijdje terug zat ik voor de gein te kijken op internet en toen kwam ik deze auto tegen. Hij is nog lekker jong, weinig km's (oké die groene had er ook niet veel) en ik ging er veél op vooruit (airco, elektr. ramen/vergrendeling) en toen heb ik de keuze gemaakt om hem te kopen
Ik moet wel eerlijk toegeven dat het mij wel een beetje zeer deed, omdat ik toch wel gek was op die groene

Nog voor de liefhebbers;


De kleur veranderd overigens lijkt het wel, want ik vind het een andere kleur rood dan op de foto


Oud 11-06-2007, 15:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Deze is ook erg mooi, Rachel... Waar doe je het toch van!
Arme studenten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
(Toch blijf ik het stiekem jammer vinden van die Micra, hij is erg tof Je argument snap ik wel.. En als ik in die luxe positie verkeerd zou hebben, had ik hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gedaan..)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-06-2007, 17:30
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 09-06-2007 @ 18:01 :
Je moet wel met heel vage auto's aankomen wil ik niet weten wat het is

[afbeelding]

Alweer bijna 10000km
welke uitvoering heb je?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 11-06-2007, 19:35
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline

__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 11-06-2007, 19:45
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
cool! kost je zeker geen wegenbelasting meer iigeval?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 11-06-2007, 22:16
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline




vr00m
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Ads door Google
Oud 12-06-2007, 12:10
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
vichog schreef op 11-06-2007 @ 18:30 :
welke uitvoering heb je?
Leon II 1.9 TDi Sportstyle, met wat opties

Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 16:13.
Oud 12-06-2007, 12:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-06-2007 @ 20:45 :
cool! kost je zeker geen wegenbelasting meer iigeval?

Nope, en is op LPG.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-06-2007, 15:28
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 12-06-2007 @ 13:28 :
Nope, en is op LPG.
wow,dat is economisch wel heel erg slim gedaan van je.
rijdt t verder nog een beetje comfortabel enzo?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 12-06-2007, 15:56
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 12-06-2007 @ 13:10 :
Leon II 1.9 Sportstyle, met wat opties
mooi spul hoor, daar les ik ook in . Vond 't bij de eerste keer een beetje te sportief voor een lesauto, heel grote toerenteller in het midden en van die stoelen . Beter dan zo'n duffe toyota of vw iig.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 12-06-2007, 16:00
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-06-2007 @ 16:28 :
wow,dat is economisch wel heel erg slim gedaan van je.
rijdt t verder nog een beetje comfortabel enzo?


Tja... het is oud, dus super comfortabel is het niet. Maar het rijdt ook niet verkeerd ofzo. Een beetje zoals een al wat oudere japanse auto ofzo.
Geen luxe, maar het rijdt, en goedkoop ook.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-06-2007, 16:12
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
vichog schreef op 12-06-2007 @ 16:56 :
mooi spul hoor, daar les ik ook in . Vond 't bij de eerste keer een beetje te sportief voor een lesauto, heel grote toerenteller in het midden en van die stoelen . Beter dan zo'n duffe toyota of vw iig.
Ja rijdt heerlijk. Ik zou hem voor een lesauto niet gebruiken Hij is behoorlijk stug, duurt erg direct maar hij zit inderdaad wel heerlijk. Verder is het zicht ook maar zozo en de motor heeft het al snel gehad bij verkeerd wegrijden Dus dat diesel beter is met lessen dan een benzineauto ben ik niet mee eens Heb zelf in een benzineauto gelest, dat ging echt prima.
Oud 12-06-2007, 18:24
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 11-06-2007 @ 16:47 :
Deze is ook erg mooi, Rachel... Waar doe je het toch van!
Arme studenten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
(Toch blijf ik het stiekem jammer vinden van die Micra, hij is erg tof Je argument snap ik wel.. En als ik in die luxe positie verkeerd zou hebben, had ik hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gedaan..)
Hihi
En ja, dat is mijn geheimpje
Oud 12-06-2007, 19:59
Verwijderd


Mijn auto.
Oud 12-06-2007, 20:23
Verwijderd
@RolfZ;
Kekke bak maar resizen zou wel mogen
Oud 12-06-2007, 23:30
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Dittrich schreef op 12-06-2007 @ 21:23 :
@RolfZ;
Kekke bak maar resizen zou wel mogen
ik houd wel van fullsize 5 mpix's
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 12-06-2007, 23:32
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 12-06-2007 @ 17:12 :
Verder is het zicht ook maar zozo en de motor heeft het al snel gehad bij verkeerd wegrijden
die hoofdsteun zit precies voor de dooie hoek. gelukkig zit er zo'n kerel naast me, anders vallen er echt slachtoffers
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 13-06-2007, 01:46
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 11-06-2007 @ 20:35 :
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is echt een hele mooie auto... ben heel erg jaloers.
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Oud 13-06-2007, 10:55
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
vichog schreef op 13-06-2007 @ 00:32 :
die hoofdsteun zit precies voor de dooie hoek. gelukkig zit er zo'n kerel naast me, anders vallen er echt slachtoffers
Mwa, valt ook wel mee. Als je je spiegels goed hebt staan en je kijkt goed over je schouder heb je vooruit rijdend 0 dode hoek. Alleen met achteruit rijden bij het inparkeren/uitparkeren is het lastig omdat je dan gewoon een stuk mist.
Oud 13-06-2007, 12:41
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 11:55 :
Mwa, valt ook wel mee. Als je je spiegels goed hebt staan en je kijkt goed over je schouder heb je vooruit rijdend 0 dode hoek. Alleen met achteruit rijden bij het inparkeren/uitparkeren is het lastig omdat je dan gewoon een stuk mist.
0 dooie hoek, maar bij het achteruitrijden mis je toch een stuk uitzicht
Je spreekt jezelf nogal tegen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.