Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 12:35
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
[QUOTE=Dittrich;25836812]in 's hemelsnaam geen dubbeldekkers...
Wat een klotetreinen zeg. Neem altijd de treinen van 17/47 omdat dat géén virm's zijn
QUOTE]

Ook ik ben geen fan van dubbeldekkers; De oude gele dubbeldekkers, DDAR, zijn krap en ademen een verwarde jaren 80-sfeer uit. De nieuwe dubbeldekkers, met blauwe band, hebben van binnen een dipremerende ensemble van enkele paars-blauw-roze tinten en het typische grauwe NS-laminaat. De stoelen zien er billig uit en de bagagrekken zijn lelijk. Verder dragen de kleine ramen bij aan het gevoel van claustrofobie en onbehaaglijkheid.
Dit kan beter! Post daarom je favoriete niet-NS dubbeldekker:

TS begint: M6 rijtuig van de NMBS



Mooi afgewerkt, oogt modern en gesofistikeerd, prettige kleuren en grote ramen.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 13:19. Reden: duidelijker vraagstelling: niet-NS dd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2007, 13:04
Verwijderd
Ik vind de intercity dubbeldekkers (de blauwpaarse) eigenlijk wel mooi en erg relaxt.

Maar er gaat natuurlijk niets boven de koplopers met de oranje stoeltjes
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:12
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Ik vind de intercity dubbeldekkers (de blauwpaarse) eigenlijk wel mooi en erg relaxt.
Maar het is er altijd net wat te koud
En de stoeltjesafstand is te ver voor mijn kleine beentjes om mijn voeten relaxt op de andere bank te leggen. Maar dat is wel fijner voor grote mensen natuurlijk.

Die DDar heeft groene stoeltjes toch? Die zijn oud ja, maar beneden kunnen wel de raampjes open

Verder heb ik niet zo'n mening en zit ik nooit in niet-ns-dubbeldekkers
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 15:25
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
fotos van die oude????
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 16:19
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
M6 stoelen zitten na een tijdje brak.

VIRM is opzich prima als het wordt gebruikt waar het voor bedoeld is; interregionaal vervoer inderdaad en geen lange afstanden. Ik ben benieuwd naar de nieuwe generatie. De generatie met stoffen stoelen (derde en vierde?) zijn al een stuk beter dan de versie met nepleren banken. Eigenlijk totaal ongeschikt voor de 800 ((Sgn -) Amr - Hrl/Mt)

DD-AR is geschikt voor de stopserie, mijn inziens ideaal voor de 5100 (Gvc - Ddr (- Rsd)) of 5000 (Ledn - Ddr): lekkere drukke series en brede deuren.

DDM is, net als VIRM, geschikt voor de interregionale afstanden. Dankzij de SGM banken zit het ook nog prima, ideaal voor een serie als de 2200 (Asd - Ddr (-Bd)).

In Duitsland zijn er momenteel een aantal dubbeldeksseries in gebruik, waarvan de oudste behoorlijk bagger zijn.

De beste dubbeldekker is natuurlijk een Duplex.

Deadlocks wensen:
Asd: Amsterdam Centraal,
Bd: Breda,
Ledn: Leiden,
Ddr: Dordrecht,
Gvc: Den Haag Centraal,
Sgn: Schagen,
Mt: Maastricht,
Hrl: Heerlen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 17:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
TS begint: M6 rijtuig van de NMBS
Wat is de plafondhoogte en stoelafstand van zo'n ding? Ziet er aardig uit, maar goed, dat vind ik van NS spul ook. Wat het probleem is met NS spullen is dat het ontworpen is in de hartstochtelijke overtuiging dat alle Nederlanders dwergen zijn, en je dus best op 1,70 of 1,80 meter hoogte een beugel of een rek kunt hangen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Voordeel van M6 is wel dat de deuren zich niet aan de zijkant bevinden, waardoor je je nek (vanaf boven richting deur) niet in één of andere vreemde stand hoeft te buigen om de trein uit te komen.

Edit, VIRM is wel fotogeniek.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 19:45
Verwijderd
Hét nadeel aan VIRM zijn die achterlijke deuren naar de zitdelen toe. Hoe vaak ik daar m'n kop wel niet gestoten heb...
Daarnaast zijn ze aanzienlijk minder comfortabel dan bijv. een Koploper (blijft nog steeds mijn favo trein, érg jammer dat het doorloop gedeelte dichtgelast is tegenwoordig) en in de bagagerekken past helemaal niks. Zelfs een rugzak met een paar boeken erin past niet. Dat had echt veel beter gekund.
Oh, bijna vergeten, de zithouding is ook erg matig vanwege het ontbreken van een middenarmleuning. Maar goed, de NS is geen staatsbedrijf meer en de kas dientengevolge ook (waarschijnlijk doch aannemelijk) minder diep.

Favo dubbeldekkers heb ik niet echt, alhoewel die Belgische bakken wel beter zijn dan de VIRM's. (Dus zoals op het plaatje in de sp.)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 20:48
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline

niets mis mee
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 20:53
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Duplex is idd fraai. Ik heb ooit eens in een Zwitserse dubbeldekker gezeten. Daar zijn ze afgestapt van het idee dat de balkons op een niveau moeten liggen tussen het de onderste en de bovenste verdieping. De bovenste verdieping loopt als het ware door zoals in een gewone trein. (-> geen standaard UIC overgangen tussen rijtuigen) De deuren zitten meer in het midden en er is geloof ik maar één trap per rijtuig. De trein was erg prettig, met donkere stoffen.



Citaat:
fotos van die oude????
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:27
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Over de UIC, Nederland heeft toch al niet bizar veel Europees toegankelijk materieel. Zelfs veel ICB rijtuigen zijn zo omgebouwd dat ze niet eens meer Duitsland kunnen rijden; dat mag dus geen excuus zijn bij het ontwerpen van een dubbeldekker naar Zwitsers voorbeeld.

Maar hoe zit het dan met de perronhoogten?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dit kan beter! Post daarom je favoriete niet-NS dubbeldekker:
En als je nou wel tevreden bent over de NS dubbeldekkers

Het zijn mijn favoriete treinen eigenlijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
niets mis mee
Behalve dan dat dat de 1e klas is
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 02:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
En als je nou wel tevreden bent over de NS dubbeldekkers

Het zijn mijn favoriete treinen eigenlijk.
Kan ik van deze (herrieschoppers) anders niet zeggen.

NS ''Wadloper''



NS ''Hondekop''

Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 08:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Kan ik van deze (herrieschoppers) anders niet zeggen.

NS ''Wadloper''

[afbeelding]

NS ''Hondekop''

[afbeelding]
Ik had het toch ook over mezelf en niet over jou

En dat zijn toch ook geen dubbeldekstreinen die jij laat zien?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 08:13
Verwijderd
Ik vind die nieuwe NSdubbeldekker prima. Behalve dat de bagagerekken zijn ontworpen door een ontzettende IO'er
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Deadlocks wensen:
Asd: Amsterdam Centraal,
Bd: Breda,
Ledn: Leiden,
Ddr: Dordrecht,
Gvc: Den Haag Centraal,
Sgn: Schagen,
Mt: Maastricht,
Hrl: Heerlen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 16:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik snap hem niet...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2007, 21:55
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Eigenlijk is het Leiden Centraal.

En Hondekop ftw, lekker laag zwaartepunt: ideale baanligging. Dat kan je van VIRM op bijvoorbeeld Wd - Ut of Apn - Ledn niet zeggen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Kan ik van deze (herrieschoppers) anders niet zeggen.

NS ''Wadloper''

[afbeelding]

NS ''Hondekop''

[afbeelding]
Hondekoppen (mat '54, die trein op de laatste plaatje) rijden als sinds '96 ofzo niet meer (helaas). Er is op het moment 1 rijvaardig (4-delig) museumstel, 1 die redelijk snel rijvaardig gemaakt kan worden (2-delig), 1 die nu als restaurant of partycentrum o.i.d. (2-delig) dienst doet en nog een benelux-hondekop (mat '57) in slechte staat in Leuven. Het materieel dat nu weleens - foutief - hondekop genoemd wordt is mat '64 en is iets totaal anders als op dat plaatje.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 22:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Eigenlijk is het Leiden Centraal.

En Hondekop ftw, lekker laag zwaartepunt: ideale baanligging. Dat kan je van VIRM op bijvoorbeeld Wd - Ut of Apn - Ledn niet zeggen.
Maar die hondekop is toch geen dubbeldekstrein
En ik vind Alphen-Leiden een prettigere trein dan die Hondekop. Bij die laatste kan je niet lezen, zo hard wiebelt dat ding heen en weer
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is het Leiden Centraal.

En Hondekop ftw, lekker laag zwaartepunt: ideale baanligging. Dat kan je van VIRM op bijvoorbeeld Wd - Ut of Apn - Ledn niet zeggen.
Aaargh, die kutafkortingen, get a life
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 01:23
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hondekoppen (mat '54, die trein op de laatste plaatje) rijden als sinds '96 ofzo niet meer (helaas). Er is op het moment 1 rijvaardig (4-delig) museumstel, 1 die redelijk snel rijvaardig gemaakt kan worden (2-delig), 1 die nu als restaurant of partycentrum o.i.d. (2-delig) dienst doet en nog een benelux-hondekop (mat '57) in slechte staat in Leuven. Het materieel dat nu weleens - foutief - hondekop genoemd wordt is mat '64 en is iets totaal anders als op dat plaatje.
Die zg Wadkopers worden nog gebruikt op het traject Roermond/Nijmegen, de vervoerder Veolia zet deze (nog)in in afwachting van nieuwe treinstellen (met LCD schermen)
De Hondekoppen rijden nog steeds op het traject Heerlen/Aken (via Landgraaf station) en als ik bij mijn moeder op bezoek ben (zij woont in een flat naast het spoor nabij het station) dan kan ik die ranzige Hondekoppen niet aleen horen (bak herrie) maar deze zien er ook nog eens smerig en aftands uit (ben er pas geleden nog mee naar Aken geweest)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 07:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Die zg Wadkopers worden nog gebruikt op het traject Roermond/Nijmegen, de vervoerder Veolia zet deze (nog)in in afwachting van nieuwe treinstellen (met LCD schermen)
Wanneer komen die ongeveer???
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Wanneer komen die ongeveer???
Die zouden er al moeten zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2007, 09:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Die zouden er al moeten zijn.
Nou, ik heb er nog geen één gezien.
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 10:00
Verwijderd
Dat komt omdat ze vertraagd zijn
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 10:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dat komt omdat ze vertraagd zijn
Dat is bekend. Ik heb ze nog niet vaak op tijd zien rijden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:09
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dat is bekend. Ik heb ze nog niet vaak op tijd zien rijden.
En als ze al gaan rijden dan houdt Veolia toch nog Wadlopers achter de hand in geval dat deze nieuwe high tech treinen door storingen zouden uitvallen.

Dan is een Wadloper toch betrouwbaarder dan een trein van de Stadler Rail Groep.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Die zg Wadkopers worden nog gebruikt op het traject Roermond/Nijmegen, de vervoerder Veolia zet deze (nog)in in afwachting van nieuwe treinstellen (met LCD schermen)
De Hondekoppen rijden nog steeds op het traject Heerlen/Aken (via Landgraaf station) en als ik bij mijn moeder op bezoek ben (zij woont in een flat naast het spoor nabij het station) dan kan ik die ranzige Hondekoppen niet aleen horen (bak herrie) maar deze zien er ook nog eens smerig en aftands uit (ben er pas geleden nog mee naar Aken geweest)
Op Heerlen-Aken rijden talentjes, geen hondekoppen. Hondekoppen kunnen trouwens niet eens op dat hele traject rijden, aangezien er op een deel geen bovenleiding is en er nog een deel is waar 15 kV wisselspanning op de bovenleiding staat. En tenslotte: er is nog maar één rijvaardig exemplaar op dit moment.

Er wordt op een deel van dat traject wel met mat '64 gereden, ik denk dat je die verward met hondekoppen.

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Maar die hondekop is toch geen dubbeldekstrein
En ik vind Alphen-Leiden een prettigere trein dan die Hondekop. Bij die laatste kan je niet lezen, zo hard wiebelt dat ding heen en weer
Nogmaals: hondekoppen rijden niet meer in de gewone reizigersdienst, wel mat '64 dat daar qua kopvorm ietsje op lijkt.

even voor de duidelijkheid:

Mat '54 'hondekop', nog maar een paar exemplaren over, geen van allen in de reizigersdienst:



Mat '64, soms 'apekop' genoemd, rijdt nog veel rond en wordt door leken weleens verward met een hondekop:

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 17:26.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:38
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Maar die hondekop is toch geen dubbeldekstrein
En ik vind Alphen-Leiden een prettigere trein dan die Hondekop. Bij die laatste kan je niet lezen, zo hard wiebelt dat ding heen en weer
Nee.

Lijkt me overigens stug dat jij die nog bewust hebt meegemaakt op dat baanvak.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:41
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Die zouden er al moeten zijn.
Volgens mij hoeft de Stadtler GTW voor Veolia (Maaslijn) er helemaal nog niet te zijn. De loods van Voith bij Venlo staat er ook nog helemaal niet?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:42
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Aaargh, die kutafkortingen, get a life
Gewoonte geworden.

Overigens snapte Balance het wel.

Edit: Overigens voor de liefhebbers van Mat. '54, morgen rijdt de 766 een aantal slagen Amsterdam Centraal - Amsterdam Werkplaats (Zaanstraat dus), samen met een andere duivelse trein.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 19:23
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Nogmaals: hondekoppen rijden niet meer in de gewone reizigersdienst, wel mat '64 dat daar qua kopvorm ietsje op lijkt.


Mat '64, soms 'apekop' genoemd, rijdt nog veel rond en wordt door leken weleens verward met een hondekop:
[afbeelding]

Ja die onderste trein is het dat regelmatig nog op dat traject Heerlen/Aken rijdt, maar omdat ik nu met rijlessen bezig ben hoop ik in de nabije toekomst noch in wadlopers, apekoppen of hondekoppen te reizen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:08
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ja die onderste trein is het dat regelmatig nog op dat traject Heerlen/Aken rijdt, maar omdat ik nu met rijlessen bezig ben hoop ik in de nabije toekomst noch in wadlopers, apekoppen of hondekoppen te reizen.
Dat lijkt me vrij onmogelijk, aangezien het traject Heerlen - Aken voor een gedeelte geen bovenleiding heeft en voor een gedeelte wel bovenleiding heeft waar 1.5 kV op staat.

Mat. '64 is niet geschikt voor 1.5kV en ook niet voor baanvakken zonder bovenleiding.

Daarnaast rijdt de EURegiobahn op Heerlen - Aken en bezit deze maatschappij geen Mat. '64.

Kan natuurlijk, al eerder gezegd (!), de Heuvellandlijn Heerlen - Maastricht zijn, maar die gaat niet naar Aken!
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2007, 20:18
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Gewoonte geworden.

Overigens snapte Balance het wel.

Edit: Overigens voor de liefhebbers van Mat. '54, morgen rijdt de 766 een aantal slagen Amsterdam Centraal - Amsterdam Werkplaats (Zaanstraat dus), samen met een andere duivelse trein.
de DE3? dat is namelijk wel dé meest duivelse trein nederland ooit gekend heeft..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nee.

Lijkt me overigens stug dat jij die nog bewust hebt meegemaakt op dat baanvak.
Wat doen die treinen dan in dit topic?

En dan lijkt het plaatje op de treinen die hier rijden.

Citaat:
Gewoonte geworden.

Overigens snapte Balance het wel.

Edit: Overigens voor de liefhebbers van Mat. '54, morgen rijdt de 766 een aantal slagen Amsterdam Centraal - Amsterdam Werkplaats (Zaanstraat dus), samen met een andere duivelse trein.
Wil je mij niet gebruiken voor je irritante gewoonte om onbegrijpelijke afkortingen te gebruiken?
En de enige reden dat ik ze wist, is dat ik ze dagelijks reis. Hoewel ik over Wd nog wel even na moest denken hoor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:33
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Wat doen die treinen dan in dit topic?

En dan lijkt het plaatje op de treinen die hier rijden.



Wil je mij niet gebruiken voor je irritante gewoonte om onbegrijpelijke afkortingen te gebruiken?
En de enige reden dat ik ze wist, is dat ik ze dagelijks reis. Hoewel ik over Wd nog wel even na moest denken hoor.
Er werd volgens mij ergens een vraag of opmerking over gesteld. Vandaar.

Dat was niet de bedoeling.

Ik vind het overigens wel een fijne gewoonte, anders moet ik bij gebruik (dienstregelingmodellen doorberekenen ed, de database van ns.nl pakt ze overigens ook ) altijd alles opzoeken.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja, maar jij bent een treinenfreak en de gemiddelde forumbezoeker niet.
Dus begrijpelijke posts maken is best fijn voor ons
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Maar die hondekop is toch geen dubbeldekstrein
En ik vind Alphen-Leiden een prettigere trein dan die Hondekop. Bij die laatste kan je niet lezen, zo hard wiebelt dat ding heen en weer
Bedoel je de SGMm of de V-IRM, aangezien die eerste niet verder rijdt dan Alphen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar jij bent een treinenfreak en de gemiddelde forumbezoeker niet.
Dus begrijpelijke posts maken is best fijn voor ons
Ik heb er ook al om gevraagd. Als treinenfriek zijnde begrijp ik het namelijk ook niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je de SGMm of de V-IRM, aangezien die eerste niet verder rijdt dan Alphen.
Sprinter of Dubbeldekker
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 14:42
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik heb er ook al om gevraagd. Als treinenfriek zijnde begrijp ik het namelijk ook niet helemaal
Er was verder helemaal geen (positieve) reactie op.

@Vice, volgens mij werd SGMm alleen in de spitspendels naar Gouda (!) gebruikt en verder de Apekoppen (zonder tussen-n, want 1964) in de 8800, Leiden - Utrecht (!). Nu rijdt er dus VIRM in die serie.
Ten koste van de 3700 Nijmegen - Zwolle, waar ze in mijn ogen veel meer nodig zijn.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Er was verder helemaal geen (positieve) reactie op.
Ik ben een niet-nerd in de IT die op een helpdesk heeft gewerkt én ik ben gebruiker van het spul geweest. Dan weet je wat je users willen jongen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik ben een niet-nerd in de IT die op een helpdesk heeft gewerkt én ik ben gebruiker van het spul geweest. Dan weet je wat je users willen jongen
Ach zeur.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ach zeur.
Noem me maar azijnzeiker
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 12:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Alles is beter dan die belachelijke diesels van Veolia. Lang leve de NS, lang leve de dubbeldektreinen van de NS! Ik vind ze wel rust uit stralen, zit er niet vaak in maar heb er absoluut geen probleem mee
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 18:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Waarom zijn die dubbeldekkers altijd zo f*cking koud!
Ik zat gister met jas en trui nog steeds te bibberen!

Enne, nu we het toch over treinen hebben: heeft iemand enig idee of het toeval is, of dat er tegenwoordig minder wordt gecontroleerd in de trein?
Normaal werd ik op mijn traject toch minstens 2x gecontroleerd (soms zelfs 4x), maar de laatste tijd soms maar één keer.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 21:04
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Omdat die airco's nooit goed zijn afgesteld. Het is niets of vrieskist.

Conducteurs verlenen natuurlijk ook graag reisinformatie in de eerste klasse en zijn daar erg druk mee.
/vooroordeel
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wc's in de trein
ganralph
63 15-12-2010 15:15
Verkeer & Vervoer Veenman: "Acht miljard voor spoor"
TRA
40 03-09-2007 22:56
De Kantine dit of dat?
Verwijderd
500 16-07-2007 22:35
Verkeer & Vervoer NMBS gaat oude treinen opknappen
Quantes
41 11-01-2006 11:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Trein bij Amsterdam reed door rood sein
ijscoman
24 01-06-2004 16:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Overtuig ons van jouw politieke ideen
Rabbi Daniel
26 15-06-2002 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.