Oud 21-12-2007, 09:26
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik heb er nog even over nagedacht. Ik ga sowieso de lessen bij deze rijschool opmaken en praktijkexamen doen. Als dat nou heel slecht gaat (bijvoorbeeld dat ik van de weg gehaald word omdat ik een gevaar in het verkeer ben) laat ik dat andere examen voor wat het is en stap ik over naar een andere rijschool. Of dan gebruik ik dat examen nog wel, maar les ik ergens anders. Van de examens afkomen is geen optie, omdat ze bij een pakket inbegrepen zaten.
@Kruimeltje: er zijn geen andere rij-instructeurs. Helaas.
ze doen dus niet aan restitutie?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2007, 12:38
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Even tussendoor: ik mag 22 januari praktijkexamen doen!
Zit nu de hele tijd te twijfelen of ik het oude of het nieuwe examen
zal kiezen...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 16:05
Verwijderd
Ik heb voor het oude examen gekozen. Lijkt me makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 01:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik heb voor het oude examen gekozen. Lijkt me makkelijker.
Wat is er volgens jou dan makkelijker aan het examen ''oude'' stijl!?

Hoe je het ook went of keerd, het blijft uiteindelijk toch gewoon het zelfde rijexamen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 02:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Nee hoor. Het blijft een examen, daar heb je gelijk in. Maar er zit wel degelijk een groot verschil in.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:07
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Ik ga sowieso in mijn lessen wel leren voor het nieuwe examen, gewoon omdat het fijn is om die dingen al te behandelen voor je je rijbewijs hebt. Maar ik denk dat ik het oude examen ga doen. Al lijkt het nieuwe examen me ook wel leuk... Je weet dan al precies waar je heen moet rijden... Maar begrijp ik nou goed dat je evengoed een gedeelte van de rit wel gewoon aanwijzingen krijgt?

Ik kan btw pas 7 januari weer lessen (ivm kerstdrukte), vet irritant want ik heb nu al weer zin om te rijden
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Wat is er volgens jou dan makkelijker aan het examen ''oude'' stijl!?

Hoe je het ook went of keerd, het blijft uiteindelijk toch gewoon het zelfde rijexamen.
Wat een onzin, als het hetzelfde examen zou zijn zou er toch geen nieuw examen hoeven worden ingevoerd? . Maar ik vind rijden naar coordinatiepunten niet prettig. Bovendien heb ik alle nieuwe dingen niet gedaan tijdens mijn lessen, dus vandaar dat het oude examen imo makkelijker is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:53
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Cornel denkt volgens mij dat-ie heel veel weet haha
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:10
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Cornel denkt volgens mij dat-ie heel veel weet haha
Wat het aantal examens betreft heb ik al heel wat ervaring opgedaan.

Alleen met het examen ''nieuwe'' stijl nog niet, maar dat gaat snel veranderen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:36
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik blijf maar moeite hebben met links en rechts x;
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:13
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Citaat:
Wat het aantal examens betreft heb ik al heel wat ervaring opgedaan.

Alleen met het examen ''nieuwe'' stijl nog niet, maar dat gaat snel veranderen.
Nou dan. Dan is je eerste opmerking helemaal onzinnig
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:14
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Citaat:
Ik blijf maar moeite hebben met links en rechts x;
Haha, hoe bedoel je? Dat je het verschil tussen links en rechts niet weet?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik blijf maar moeite hebben met links en rechts x;
Schrijf het anders op de rug van je hand Dan kun je snel even kijken tijdens het rijden, want je hebt je handen toch op het stuur.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:53
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Citaat:
Schrijf het anders op de rug van je hand Dan kun je snel even kijken tijdens het rijden, want je hebt je handen toch op het stuur.
Eigenlijk hoef je dat niet eens op te schrijven dan, want als je
een beetje fantasie hebt heeft je linkerhand (mits op het stuur geplaatst)
van zichzelf al een beetje een L-vorm
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 20:20
Nyawa
Citaat:
Even tussendoor: ik mag 22 januari praktijkexamen doen!
Zit nu de hele tijd te twijfelen of ik het oude of het nieuwe examen
zal kiezen...
Ik rij de 15e af en ik doe ook het oude examen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:13
Joycey
Joycey is offline
Ik moet 2 januari afrijden en ik ga ook voor het oude examen. Dit lijkt mij makkelijker, omdat ik ook de ttt heb gedaan in de oude stijl. Kheb eigenlijk ook nauwelijks geoefend met het nieuwe examen. Nu maar hopen dat ik het in 1 keer haal!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:36
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik weet dat je bij dat nieuwe examen met een tom tom ofzo moet gaan rijden, maar maakt dat nou zoveel verschil? Of zijn er nog meer verschillen?

Ging gister zelf rijden, en was HELEMAAL verkeerd gereden en ik kon maar niet keren, ik helemaal gestresst want ik wist niet meer waar ik was en m'n vriendinnen me maar uitlachen (maar ook weer helpen terugloodsen) Dus dat was me wel weer een avontuur

Echt hoe relaxt is het om klaar te zijn met lessen en lekker zelf te kunnen rijden! (als je een goede routebeschrijving meeneemt )
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik rij de 15e af en ik doe ook het oude examen.
Citaat:
Ik moet 2 januari afrijden en ik ga ook voor het oude examen. Dit lijkt mij makkelijker, omdat ik ook de ttt heb gedaan in de oude stijl. Kheb eigenlijk ook nauwelijks geoefend met het nieuwe examen. Nu maar hopen dat ik het in 1 keer haal!
Succes allebei!!!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik weet dat je bij dat nieuwe examen met een tom tom ofzo moet gaan rijden, maar maakt dat nou zoveel verschil? Of zijn er nog meer verschillen?

Ging gister zelf rijden, en was HELEMAAL verkeerd gereden en ik kon maar niet keren, ik helemaal gestresst want ik wist niet meer waar ik was en m'n vriendinnen me maar uitlachen (maar ook weer helpen terugloodsen) Dus dat was me wel weer een avontuur

Echt hoe relaxt is het om klaar te zijn met lessen en lekker zelf te kunnen rijden! (als je een goede routebeschrijving meeneemt )
Haha Ik vind het juist wel grappig om ergens heen te rijden en het 'ongeveer' te weten Alleen heb ik dat tot nu toe nog nooit gedaan
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat je bij dat nieuwe examen met een tom tom ofzo moet gaan rijden, maar maakt dat nou zoveel verschil? Of zijn er nog meer verschillen?
Zelfstandig naar vooraf vaststaande punten rijden, clusteropdrachten, bijzondere manoeuvres en je krijgt zelfreflectie/vragen over waarom je iets op die manier deed.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zelfstandig naar vooraf vaststaande punten rijden, clusteropdrachten, bijzondere manoeuvres en je krijgt zelfreflectie/vragen over waarom je iets op die manier deed.
Zelfreflectie?

"Hmm, niet om het een of ander hoor, maar uhm, waarom reed je net die voetganger over?"
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:13
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Schrijf het anders op de rug van je hand Dan kun je snel even kijken tijdens het rijden, want je hebt je handen toch op het stuur.
Ja, ik weet het wel als ik er bij nadenk. Ik kan het ook zien aan welk pijltje knippert Maar ik heb afgelopen twee lessen een keer gehad dat ik bijna de verkeerde kant op reed alsnog.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 03:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik weet niet waar ik het anders kwijt moet, dus maar even hier.

Ik reed vandaag met de auto, en het regende. Maar ook weer niet zo hard dat je achterruitenwisser constant aan moet. Maar dat ding heeft een knopje voor aan en uit. Dus, of hij doet niks, of hij schraapt je achterruit kurkdroog.

Dus dan zit je steeds met dat knopje, klik, klik. Om hem even aan en uit te doen.. En dat leidt mij dan weer zo af enzo..

Jullie nog van dit soort afleidende kleinigheden? En eventuele oplossingen?

Oh, volledig bedruppelde buitenspiegels zijn ook een pain
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 10:35
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
je vooral niet druk maken om druppels op de achterruit. maar, dat gaat heus nog wel over, kwestie van wennen dat soort dingetjes, over een tijdje heb je t niet eens meer door joh.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 10:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik weet niet waar ik het anders kwijt moet, dus maar even hier.

Ik reed vandaag met de auto, en het regende. Maar ook weer niet zo hard dat je achterruitenwisser constant aan moet. Maar dat ding heeft een knopje voor aan en uit. Dus, of hij doet niks, of hij schraapt je achterruit kurkdroog.

Dus dan zit je steeds met dat knopje, klik, klik. Om hem even aan en uit te doen.. En dat leidt mij dan weer zo af enzo..

Jullie nog van dit soort afleidende kleinigheden? En eventuele oplossingen?

Oh, volledig bedruppelde buitenspiegels zijn ook een pain
veel in de auto rijden? Daardoor kan ik zonder kijken elk knopje vinden (van de radio weet ik iedere zender uti mijn hoofd, en hetzelfde geldt voor de andere knoppen). Doordat ik een sedan heb, heb ik niet het probleem met de achterruitenwisser, aangezien die er niet is. Ik zet de achterruitverwarming aan waardoor de druppels verdwijnen. Als ik in een auto rijd die wel die functie h eeft, gebruik ik het alleen 's ochtends eenmalig ivm condens. Ik vind het irritant vanuit mij ooghoek zo'n wisser te zien. (Ik vind druppels op de achterruit alles behalve storend?)

De buitenspiegel veeg ik af voordat ik in de auto stap Aangezien ik vanaf mijn huis gerekend vrij snel de snelweg op moet en een zijspiegel met zicht dan wel belangrijk is

(wat mij betreft mag je er ook een nieuw topic over openen? Waar tips en ergernissen uitgewisseld kunnen worden? )
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 11:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
je vooral niet druk maken om druppels op de achterruit. maar, dat gaat heus nog wel over, kwestie van wennen dat soort dingetjes, over een tijdje heb je t niet eens meer door joh.
Ja nou ja ok Ik ergerde me er gewoon aan Want je ziet zoveel meer door een normale achterruit, dan een helemaal ondergedruppelde. Dan zie je 2 koplampen in elk druppeltje.

Citaat:
Ik vind het irritant vanuit mij ooghoek zo'n wisser te zien. (Ik vind druppels op de achterruit alles behalve storend?)

De buitenspiegel veeg ik af voordat ik in de auto stap Aangezien ik vanaf mijn huis gerekend vrij snel de snelweg op moet en een zijspiegel met zicht dan wel belangrijk is

(wat mij betreft mag je er ook een nieuw topic over openen? Waar tips en ergernissen uitgewisseld kunnen worden? )
Ik vind die achterruitenwisser wel storend omdat ie dus alleen maar zonder interval aan kan, terwijl ie helemaal niet zo snel natregent.

Ja, maar dat soort dingen bedenk ik pas als we eenmaal al rijden enzo

Ok
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 11:44
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
vorige week mijn motor rijbewijs gehaald.
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 11:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
vorige week mijn motor rijbewijs gehaald.
Gefeliciteerd!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 11:47
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
dank u
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 12:41
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
vorige week mijn motor rijbewijs gehaald.
congrats!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 18:15
Lethe
Lethe is offline
Ik heb eindelijk een afrijdatum!
30-01-2008
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 19:00
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
nice! succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 20:00
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Ik heb eindelijk een afrijdatum!
30-01-2008
Succes, dat is precies 4 jaar nadat ik mijn B-rijbewijs gehaald heb.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 20:12
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
nice! succes ermee!
Dank je!

Citaat:
Succes, dat is precies 4 jaar nadat ik mijn B-rijbewijs gehaald heb.
Moest jij toevallig ook om 13.00 uur?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 21:12
Verwijderd
1 uur is wel een fijne tijd. Ik moet om 8 uur, beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:21
Bowie_Jean
Avatar van Bowie_Jean
Bowie_Jean is offline
Ik moet dinsdag 22 januari om kwart voor elf ook wel relaxt, dunkt me...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:56
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
1 uur is wel een fijne tijd. Ik moet om 8 uur, beetje jammer.
8.00 uur lijkt me ook niet zo prettig. Dan is het zelfs nog een beetje donker toch? En spits en zo.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 23:12
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
1 uur is ideaal denk ik. Rond 8-9-10 uur heb je nog spits en rond 3-4 uur in de middag begint de spits alweer. Ik moest zelf ook om 1 uur, en toen ik bij het CBS aankwam zaten al die examinatoren in het zonnetje te lunchen, dus dat kwam hun stemming wel ten goede toen ik daarna moest afrijden.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 02:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik moest om 8 uur met daarvoor nog een rijlesje De tweede keer moest ik (dachten ik, mijn instructrice en het mannetje van de administratie toen) ook om 8 uur. Bleek het om 9 uur te zijn. Ik had de hand van de examinator enzo al geschud. Moest ik nog een uur in die kantine wachten Ik was niet zenuwachtig, maar na een uur wachten toch beduidend meer De tweede keer wel geslaagd gelukkig
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
8.00 uur lijkt me ook niet zo prettig. Dan is het zelfs nog een beetje donker toch? En spits en zo.
Yep. Gelukkig is het wel vakantie, dus minder druk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 11:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik moest om 8 uur met daarvoor nog een rijlesje De tweede keer moest ik (dachten ik, mijn instructrice en het mannetje van de administratie toen) ook om 8 uur. Bleek het om 9 uur te zijn. Ik had de hand van de examinator enzo al geschud. Moest ik nog een uur in die kantine wachten Ik was niet zenuwachtig, maar na een uur wachten toch beduidend meer De tweede keer wel geslaagd gelukkig
Dat is écht heel erg. Dan zou ik ook (extra) zenuwachtig worden.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 17:09
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
8.00 lijkt me echt een nare tijd

Ik moest zelf om 1 uur en het was echt heel relaxt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 22:36
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Aahh ik baal echt steeds erger dat ik gezakt ben, want ik wil gewoon mijn rijbewijs! Over een maand mag ik weer afrijden, ik hoop zo dat ik het nu wel haal!

Mijn tijd is trouwens maandag 11:40, wel vet relaxt! Als ik dat verkloot weet ik het niet meer hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 02:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is écht heel erg. Dan zou ik ook (extra) zenuwachtig worden.
Je hebt je er al een maand lang op voorbereid dat je om 8 uur moet Sta je daar daadwerkelijk, hand geschud, zegt die examinator 'Ik verwacht een mevrouw Huppeldepup'. Oh..? En dan pas hoor je dat je om 9 uur pas hoeft

Citaat:
8.00 lijkt me echt een nare tijd

Ik moest zelf om 1 uur en het was echt heel relaxt
Opzich is het best relaxed hoor. Het is ook niet zo erg om in druk verkeer te rijden. Zolang het maar niet te druk is. Je hebt dan gewoon veel verkeer, veel stoplichten en vaak stoppen. Maar dat maakt het ook wel weer makkelijker. Gewoon je voorganger volgen.

Citaat:
Aahh ik baal echt steeds erger dat ik gezakt ben, want ik wil gewoon mijn rijbewijs! Over een maand mag ik weer afrijden, ik hoop zo dat ik het nu wel haal!

Mijn tijd is trouwens maandag 11:40, wel vet relaxt! Als ik dat verkloot weet ik het niet meer hoor.
Ja, ik baalde ook zo toen ik de eerste keer was gezakt!! Mijn ouders gingen vrij snel daarna zonder auto op vakantie, maar daar mocht ik toen dus nog niet in rijden Maar het komt wel goed joh. Gewoon de tweede keer slagen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 10:49
Verwijderd
En ach, als ik dan zak kan ik naast de examinator ook de tijd de schuld geven .
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 11:01
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Jawel, de eerste keer was gewoon een klote tijdstip, klote dag en klote weer + zenuwen en alles bij elkaar. Nu weet ik zeker dat ik het kan (dat zegt mijn instructrice ook steeds) dus het komt hopelijk wel goed.

Nog 29 dagen haha.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 12:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jawel, de eerste keer was gewoon een klote tijdstip, klote dag en klote weer + zenuwen en alles bij elkaar. Nu weet ik zeker dat ik het kan (dat zegt mijn instructrice ook steeds) dus het komt hopelijk wel goed.

Nog 29 dagen haha.
Bij mij ging het de tweede keer keihard regenen en hagelen. Niet de hele tijd, maar toch wel een kwartier ofzo. Maar dat is juist fijn, want dan kun je lekker zacht gaan rijden Ik had de tweede keer ook ergens voorbijkomende sirenes. En als je dan niet in de stress schiet is dat ook een pluspunt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 16:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Tijden maken weinig uit. Voor elke tijd is wel wat te zeggen.

< 9.00 uur: binnen bebouwde kom lekker relaxed rijden ivm kids die naar school gaan. Op de snelweg hoef je niet haastig snelheid te maken om in te voegen ivm spits en dikke kans dat je veel tijd kwijt bent met de file.
10.00 - 15.00 uur: overal rustig op de weg
15.00 - 16.00: wederom rustig rijden binnen bebouwde kom ivm kinderen. Extra mogelijkheid rustig je wegen van rechts te bekijken en je maakt snel een goede indruk.
> 16.00 uur: wederom spits, dus makkie op de snelweg. Lekker veel tijd kwijt op provinciale wegen met afslagen die vol staan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 17:25
Lethe
Lethe is offline
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik een kans maak om te slagen. Dat komt echt door m'n instructeur, het interesseert hem ook vrij weinig.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 18:07
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
meer als je best kan je niet doen. en als je het idee hebt dat het je instructeur geen reet kan schelen. dan zou ik toch maar naar een andere rijschool gaan.
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles- en Rijbewijstopic #14
Verwijderd
502 15-06-2009 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.