Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-09-2006 @ 22:15 :
Tuurlijk is dat mooi. En ja, ook ik vind het fijn als ik merk dat mijn vriend mij zou helpen als ik echt in gevaar ben. Dat vind ik eigenlijk niet meer dan normaal, andersom geldt dat ook. In elke relatie die je met wie dan ook hebt; als er echt gevaar is waar jij de ander voor kan beschermen of bij kan helpen, dan moet je dat doen.

Mar in een avondje stappen of op een feestje zijn, zie ik niet direct veel gevaar schuilen. En om in het geval dat er echt wat aan de hand is, te kunnen helpen, hoef je je partner ook echt niet de hele avond in de gaten te houden.
Neuh, dat niet, maar in disco's etc. doe ik dat ook, je hebt van die mongolen ertussen daar ...
Advertentie
Oud 29-09-2006, 21:19
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ja, net wat delta one zegt, je hebt er echt vreemde types bij. En ik voel me verantwoord om die types van haar af te houden. Het is heus niet zo dat ik om de minuut haar kant uit kijk, haar ondervraag, dat ik elk haar vrienden/vriendinnen moet kennen ofzo
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 21:19
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 22:17 :
Neuh, dat niet, maar in disco's etc. doe ik dat ook, je hebt van die mongolen ertussen daar ...
En als je je daar de hele avond mee bezig gaat houden dan ben je in mijn ogen toch een tikje overbezorgd, óf je hebt een partner die blijkbaar totaal niet voor zichzelf op kan komen en volslagen hulpeloos is.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-09-2006, 21:25
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Liever een tikje overbezorgd als een tikje te onbezorgd.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-09-2006 @ 22:19 :
En als je je daar de hele avond mee bezig gaat houden dan ben je in mijn ogen toch een tikje overbezorgd, óf je hebt een partner die blijkbaar totaal niet voor zichzelf op kan komen en volslagen hulpeloos is.
Je kunt alles ook een beetje in de gaten blijven houden zonder er echt bewust druk mee bezig te zijn, en dat zal inderdaad wel gekomen zijn omdat mijn vriendin(ex nu) nogal bang was uitgevallen, en inderdaad niet snel haar eigen mond open zou doen, ze had al eerder een aanranding meegemaakt, dus dan ben je automatischer wat oplettender, ik wel in ieder geval.
Oud 29-09-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 22:25 :
Liever een tikje overbezorgd als een tikje te onbezorgd.
Absoluut, maar 't gaat hier over dansen. Als zij met iemand anders gaat dansen, wat is dan het vreselijkste dat er kan gebeuren? 't Lijkt me echt niet dat ze in situaties komt tijdens het dansen waar ze jouw hulp bij nodig gaat hebben. En natuurlijk zal er soms een opdringerige jongen bij zijn waar ze niet van gediend is, maar dat is haar zaak, niet de jouwe. Zij hoort dat zelf op te lossen, en dat kan ze vast ook prima. Als jij dit soort dingetjes telkens op gaat lossen voor d'r dan komt ze nergens.
Oud 29-09-2006, 21:37
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Naja je hebt vormen van beschaafd dansen, een wals ofzo. En meer van dat soort ongein, iig geen gerij. Als je dat doet op een feest waar je vriend bij is lijkt het me geen probleem, evenals dansen met iemand van zelfde sekse.
Maar tegenelkaar aan lopen rijen, handtastelijkheden etc kan echt niet op een feest waar je vriend bij is.

Dus braaf dansen wel, en dansen op zn Almeers niet!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 29-09-2006, 21:40
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ik bekijk het niet van die kant dat er wat vreselijks kan gebeuren, voor mij is het meer normaal dat ze niet met anderen danst. Ik zie het dan alsof anderen mijn vriendin gebruiken, terwijl ze bij mij hoort. Ze is geen kermis attractie. En over dat beschermen, als er een jongen is waarvan zij niet van gediend is, dan ga ik even met die jongen praten. Dat moet toch gewoon kunnen? Mijn vriendin is een meisje van 160cm lang en fijn gebouwd. Als haar mondelinge afwijzing niet genoeg is voor die jongen, dan zal ik toch echt erbij moeten komen. Ik lijk wel gek als ik dat niet doe.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 21:40
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-09-2006 @ 22:33 :
Zij hoort dat zelf op te lossen, en dat kan ze vast ook prima. Als jij dit soort dingetjes telkens op gaat lossen voor d'r dan komt ze nergens.
Ik zou het anders best fijn vinden als mn vriend iets zou zeggen tegen een opdringerige jongen. Ligt er natuurlijk ook aan wat je opdringerig vind.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 29-09-2006, 21:40
Verwijderd
Ja, dat is wel zo; als ze aangeraakt wil worden door mannen, mannen tegen haar aan laat rijden, zelf tegen mannen aan rijdt etc, dan zou ik daar eens met d'r over praten.
Oud 29-09-2006, 21:41
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 22:40 :
Ik bekijk het niet van die kant dat er wat vreselijks kan gebeuren, voor mij is het meer normaal dat ze niet met anderen danst. Ik zie het dan alsof anderen mijn vriendin gebruiken, terwijl ze bij mij hoort. Ze is geen kermis attractie.
Maar wat vind jij dansen?
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 29-09-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 22:40 :
Ik bekijk het niet van die kant dat er wat vreselijks kan gebeuren, voor mij is het meer normaal dat ze niet met anderen danst. Ik zie het dan alsof anderen mijn vriendin gebruiken, terwijl ze bij mij hoort. Ze is geen kermis attractie. En over dat beschermen, als er een jongen is waarvan zij niet van gediend is, dan ga ik even met die jongen praten. Dat moet toch gewoon kunnen? Mijn vriendin is een meisje van 160cm lang en fijn gebouwd. Als haar mondelinge afwijzing niet genoeg is voor die jongen, dan zal ik toch echt erbij moeten komen. Ik lijk wel gek als ik dat niet doe.
Als die jongen niet naar haar luistert wanneer ze zegt dat hij op moet houden, dan mag je best even duidelijk maken dat hij op moet houden. Maar niet als een vadertje kijken naar of een jongen opdringerig is en dan 'even met hem gaan praten'.
Oud 29-09-2006, 21:45
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ik hoopte eigenlijk dat je zou begrijpen wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dus, dat ik niet agressief ben, en dat ik iemand gelijk aanval. Maar dat ik iemand ben die begint met rustig praten, verzoeken weg te gaan etc.

En wat ik dansen vind, dansen is dansen, maar mijn algemene beeld op dit moment is de klassieke stijl, dus handen in elkaar.. rechter hand echt naar voren en de andere bij het lichaam zegmaar. en gewoon alle vormen van dansen.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 21:45
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-09-2006 @ 22:42 :
Als die jongen niet naar haar luistert wanneer ze zegt dat hij op moet houden, dan mag je best even duidelijk maken dat hij op moet houden. Maar niet als een vadertje kijken naar of een jongen opdringerig is en dan 'even met hem gaan praten'.
Ja idd! Of mischien kijkt ze vet zuur of wanhopig om zich heen, en heeft ze geen idee hoe ze van hem af kan komen. Dan kan je ook altijd even langsgaan
Ik ga in dat soort gevallen naar de wc
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 29-09-2006, 21:51
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 22:45 :

En wat ik dansen vind, dansen is dansen, maar mijn algemene beeld op dit moment is de klassieke stijl, dus handen in elkaar.. rechter hand echt naar voren en de andere bij het lichaam zegmaar. en gewoon alle vormen van dansen.


of



Naja sorry kon ff niks beters vinden. Want het maak nog best veel uit, het ene is een onschuldig vermaak, en het andere is wat geiler zeg maar. En dat is niet leuk als je dat moet zien.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 29-09-2006, 21:54
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
beide niet. En die tweede al helemaal niet, daar denkt ze niet eens aan.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 21:55
Verwijderd
Dat geile moet je sowieso nooit doen, alleen thuis in de slaapkamer *preuts*
Als ze dat doet, gaat ze te ver, dat ben ik dan met je eens.
Maar gewoon lekker dansen zonder lichamelijke geilheid (zoals op plaatje 1 en op nog een paar vormen) lijkt me echt geen probleem.
Oud 29-09-2006, 21:57
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 22:54 :
beide niet. En die tweede al helemaal niet, daar denkt ze niet eens aan.
Volgens mij wil je dat ze daar niet aan denkt.
Oud 29-09-2006, 22:00
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ik vertrouw mijn vriendin op haar woord, ik vertrouw haar zodanig dat als zij zegt daar niet aan te denken, dan durf ik met volle zekerheid te zeggen dat ze dat dan ook niet doet.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 22:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ligt eraan hoe ze dansen. Je kunt gewoon gezellig met elkaar staan dansen, maar dansen kan ook heel intiem zijn. Op die manier zou ik niet willen dat hij met een ander meisje danst. Dat is gewoon iemand voor mijn neus zitten versieren.
Oud 29-09-2006, 22:03
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik zou echt kriebels krijgen van iemand die denkt dat hij me continu moet beschermen en dat ik iemand niet zelf van me af zou kunnen slaan. Als ze wanhopig je kant op kijkt lijkt het mij vroeg genoeg om in te grijpen.

Hoe oud is je vriendin eigenlijk?
Oud 29-09-2006, 22:07
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 29-09-2006 @ 23:01 :
Ligt eraan hoe ze dansen. Je kunt gewoon gezellig met elkaar staan dansen, maar dansen kan ook heel intiem zijn. Op die manier zou ik niet willen dat hij met een ander meisje danst. Dat is gewoon iemand voor mijn neus zitten versieren.
\

ja maar persoon vind plaatje 1 al te ver gaan
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 29-09-2006, 22:08
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Mijn vriendin is 16, en ik ga niet wachten tot ze wanhopig me kant op kijkt.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 22:13
Verwijderd
Ieuw, ik vind dit echt heel disturbing. Fuck man, het is gewoon dansen! Je vind zelfs stijldansen te ver gaan
Mijn man mag met iedereen dansen, hij mag plezier hebben en het kan me geen donder schelen wat mensen daarvan denken. Ik weet dat hij alleen intiem met mij danst, alleen mij tijdens het dansen diep in de ogen zal kijken, me stevig vast zal houden en zich dichter tegen me aan zal drukken. Ieder ander die zoiets bij hem probeert krijgt daar gewoon de kans niet toe dus daar hoef ik me niet eens zorgen over te maken.
Dat kan zowel in de discotheek zijn als op een feestje beetje stijldansen (of nou ja, een poging tot)
Ik zou echt gillend weg rennen als mijn vriend zulke dingen tegen me zou zeggen, nadat ik heel erg pissig was geworden omdat hij me blijkbaar niet vertrouwd. Lekker is dat dan!

Sommige mensen moeten leren dat dansen geen vorm van voorspel is ofzo en gewoon inzien dat dansen gewoon een manier is om je te vermaken.
En ja, je mag je best vermaken met andere mensen dan alleen je partner.
Oud 29-09-2006, 22:17
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Dan verschillen onze meningen sterk. En je typt "mijn man MAG met iedereen dansen" voor het geval dat je denkt dat ik mijn vriendin dingen verbied, dat is niet zo.. ik zal haar vrij laten in die dingen. Ze weet dat ik het liever niet heb. Maar verbieden daar doe ik niet aan.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 23:17 :
Dan verschillen onze meningen sterk. En je typt "mijn man MAG met iedereen dansen" voor het geval dat je denkt dat ik mijn vriendin dingen verbied, dat is niet zo.. ik zal haar vrij laten in die dingen. Ze weet dat ik het liever niet heb. Maar verbieden daar doe ik niet aan.
Zelfs al spreek je het niet als zodanig en letterlijk naar haar uit, ik denk dat iedereen donders goed weet wat je daarmee bedoeld. Zelfs al zou ze het doen, dan ga jij daar met een chagarijnige kop staan... Ja joh, echt bevorderend voor de sfeer
Je belet haar gewoon om lekker met iemand voor de lol te gaan dansen door over dit soort dingen ontzettend moeilijk te doen terwijl dat helemaal niet nodig zou zijn als je gewoon een beetje vertrouwen zou hebben.
Oud 29-09-2006, 22:24
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Nee hoor, ik ga niet met een chagerijnige kop staan. Ik zal het moeten accepteren dan. En het gaat er niet om dat ik haar niet vertrouw, ik vertrouw haar juist wel. Mij gaat het er meer om dat ik vind dat het niet hoort. En jij denkt daar blijkbaar anders over.
__________________
ok...
Oud 29-09-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 23:24 :
Nee hoor, ik ga niet met een chagerijnige kop staan. Ik zal het moeten accepteren dan. En het gaat er niet om dat ik haar niet vertrouw, ik vertrouw haar juist wel. Mij gaat het er meer om dat ik vind dat het niet hoort. En jij denkt daar blijkbaar anders over.
* zucht *

Echt hopeloos dit. Ik hoop maar voor je dat je vriendinnetje blind van verliefdheid is, wat ieder ander weldenkend mens weet dat er niets mis is met gezellig stijldansen op een schoolbal.
En je gaat mij echt niet wijsmaken dat jij de gezelligheid zelve bent als zij de hele avond zin heeft om met klasgenoten te staan dansen. Of God verhoede, op dansles wil met een andere danspartner dan jij

Dansen is een normale, geaccepteerde vorm om sociale contacten te leggen en/of die te onderhouden omdat het gewoon gezellig is. Jij maakt er veel meer van dan dat het daadwerkelijk is.
Als ik mijn man zie dansen met een vriendin van me tijdens het uitgaan ofzo, ben ik alleen maar blij dat hij zich vermaakt en het goed kan vinden met mijn vriendin. Verder helemaal niets.
Oud 29-09-2006, 22:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 29-09-2006 @ 23:07 :
\

ja maar persoon vind plaatje 1 al te ver gaan
Oh oke, dat is dan gezeur
Oud 29-09-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 29-09-2006 @ 23:46 :
Oh oke, dat is dan gezeur
Echt, ik kan me voorstellen dat sommige manieren van dansen niet de manieren zijn waarop je je partner met een ander wilt zien dansen. Begrijpelijk. Maar verdorie zeg, als stijldansen al niet eens meer kan....
Oud 29-09-2006, 22:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 29-09-2006 @ 22:51 :
[afbeelding]

of

[afbeelding]

Naja sorry kon ff niks beters vinden. Want het maak nog best veel uit, het ene is een onschuldig vermaak, en het andere is wat geiler zeg maar. En dat is niet leuk als je dat moet zien.
Eerste zou ik wel ok vinden, bij die 2de zou ik die gast z'n kop verbouwen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 29-09-2006, 22:56
tunng.
Avatar van tunng.
tunng. is offline
natuurlijk mag dat, dansen is gewoon dansen. tenzij het natuurlijk iets te intiem word want dan kunnen ze een mep krijgen van mij .
Oud 29-09-2006, 22:58
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-09-2006 @ 23:54 :
Eerste zou ik wel ok vinden, bij die 2de zou ik die gast z'n kop verbouwen
En je vriendinnetje dumpen, hoop ik?
Oud 29-09-2006, 22:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-09-2006 @ 22:33 :
Absoluut, maar 't gaat hier over dansen. Als zij met iemand anders gaat dansen, wat is dan het vreselijkste dat er kan gebeuren? 't Lijkt me echt niet dat ze in situaties komt tijdens het dansen waar ze jouw hulp bij nodig gaat hebben. En natuurlijk zal er soms een opdringerige jongen bij zijn waar ze niet van gediend is, maar dat is haar zaak, niet de jouwe. Zij hoort dat zelf op te lossen, en dat kan ze vast ook prima. Als jij dit soort dingetjes telkens op gaat lossen voor d'r dan komt ze nergens.
Juist, en och wat is dansen? Je hebt immers 'dansen' en DANSEN, tegen die eerste heb ik niet zoveel, die laatste hmm..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 29-09-2006, 23:35
Verwijderd
Amish niet wat voor je?
Oud 30-09-2006, 00:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mijn vriend en beste vriendin(nen) doen soms best foute dingen met dansen, en ook ik doe vaak foute dingen met dansen bij vrienden (en ook vriendinnen, want onderscheid tussen mijn vrienden maak ik niet als ik lol maak) al liggen we daarna erom in een stuip vaak. Het is gewoon klieren, ouwehoeren. Het is máár dansen en ik weet dat het van alle kanten ook niet meer is dan dat. Ik hou van hem, hij van mij en het echte intieme doen we wel lekker thuis in bed en alleen met elkaar.

Ik zou me meer zorgen maakt als hij op díe manier met vreemden zou dansen, dan trek ik een wenkbrauw op en zal ik daar ook wat van zeggen. Maar dat is iets wat hij dus echt niet zou doen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-09-2006, 08:47
Verwijderd
Zou het ook niet iets te maken kunnen hebben met eerdere ervaringen met meisjes?

Vaak bedrogen, gedumpt etc?

Dat telt in mijn geval wel..
Oud 30-09-2006, 09:27
Verwijderd
Ik zou t ook niet fijn vinden als ze wel met een ander zou dansen, op wat voor manier dan ook. Móet ze t wel voor lessen nemen, ok. Maar als ze de keus heeft om met mij of een ander te dansen, verwacht ik wel dat ze met mij danst.
Nou zijn ik en mn vriendin niet echt van t dansen, dus maak ik me er nu ook niet druk om dat ze danst met een ander.
Oud 30-09-2006, 10:04
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 09:47 :
Zou het ook niet iets te maken kunnen hebben met eerdere ervaringen met meisjes?

Vaak bedrogen, gedumpt etc?

Dat telt in mijn geval wel..
Als je slechte ervaringen hebt met meisjes is het inderdaad niet raar dat je onzekerder - en dus jaloerser - bent. De vraag is alleen of dat ook een legitieme reden is om je vriendin te beperken in haar doen en laten, of dat je misschien moet proberen iets aan die jaloezie te doen.

Bezitterigheid & extreme beschermingsdrang zouden voor mij een breekpunt in een relatie zijn, omdat ik het een vorm vind van je vriendin niet serieus nemen en haar niet in haar waarde als zelfstandig en capabel persoon laten.
Oud 30-09-2006, 10:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jezus, wat ben ik blij dat ik je vriendin niet ben.


Ik zou me totaal niet serieus genomen voelen met een jongen die denkt dat-ie me moet beschermen tegen al het kwaad in de wereld als ik aan het dansen ben. Je mag van je vriendin verwachten dat ze voor zichzelf op kan komen en iemand die te dichtbij komt zal stoppen. En mocht het haar dan toch niet lukken, want ja er bestaan inderdaad een aantal foute figuren, dan kan ze altijd nog naar je toe. We hebben het hier over dansen, doe normaal.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-09-2006, 10:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Frondish schreef op 29-09-2006 @ 22:17 :
whaha inderdaad, mondelinge discussies ga ik niet voor haar oplossen. het gaat om de situaties waarin ze me nodig hebt.
Ze heeft je niet nodig als ze staat te dansen. (hooguit als danspartner maar dat was hier niet aan de orde)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-09-2006, 11:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
grl schreef op 30-09-2006 @ 10:53 :
Ze heeft je niet nodig als ze staat te dansen. (hooguit als danspartner maar dat was hier niet aan de orde)
Zelfs al zijn er vervelende handtastelijke jongens, dan kan ze die vaak zelf wel aan, het is niet op een verlaten landweggetje waar geen andere mensen zijn. Midden op een dansvloer wordt je nog niet zomaar aangerand.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-09-2006, 11:08
Verwijderd
Op een feestje waar ik ook met anderen dans, zou ik dat dénk ik ook geen probleem vinden. Maar ik vind het niets als hij op dansles zou gaan met een ander meisje, en de situatie is al een paar keer voorgekomen dat hij er voor gevraagd is (of om gewoon een keer vrij te gaan dansen met een kennis) en dan heb ik toch liever dat hij niet gaat.
Ik gooi niet vaak een veto in de strijd, maar in dit soort gevallen wel Kweenie, ik vind echt dansen iets dat veel te veel spanning creëert tussen mensen en hoewel ik echt niet denk dat hij vreemd gaat of me zou dumpen voor iemand anders, heb ik ook geen zin om de kat op het spek te binden. En hij vindt 't ook wel best, geloof ik...
Oud 30-09-2006, 12:14
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
hangt ervanaf hoe dansen he. dansen is niet erg, ik ben zelf ook altijd mal.

kijk, een lapdance of iets in die trant daarentegen zou ik natuurlijk wel bezwaren tegen hebben. maar volgens mij heb ik me vriendinnetje ook wel goed ingeschat en zal ze dat soort dingen ook niet doen.
__________________
hoi
Oud 30-09-2006, 13:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tuurlijk 'laat' ik hem dansen met anderen. Tenminste, met bekenden.

Als 1 of ander onbekend meisje met hem wilt dansen, zou ik dat niet leuk vinden, maar dat zou -ie toch niet doen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 30-09-2006, 13:18
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Als hij met een van mijn vriendinnen wil dansen, dan laat ik hem zijn gang gaan. Maar als een of andere griet ineens haar achterwerk tegen zijn lul aan staat te schudden, dan heb ik wel zoiets van ; Eh, kom jij es effe hier.

Maar goed, wanneer dansen wij..
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 30-09-2006, 13:27
mara18
mara18 is offline
Als het uit is met je vriendin, heeft ze toch ook niemand die alleen haar de hele avond in het oog houdt? Dan moet ze ook voor zichzelf zorgen.
Je bent gewoon jaloers en bezitterig, meer niet.
Oud 30-09-2006, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 29-09-2006 @ 23:58 :
En je vriendinnetje dumpen, hoop ik?
ik vind het sowieso altij maar een onlogische reactie dat als jouw vriend/in vreemd gaat dat je de ander waarmee ze vreemd gaat in elkaar mept. Je moet háár in elkaar meppen!
Oud 30-09-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 30-09-2006 @ 15:21 :
ik vind het sowieso altij maar een onlogische reactie dat als jouw vriend/in vreemd gaat dat je de ander waarmee ze vreemd gaat in elkaar mept. Je moet háár in elkaar meppen!
jep
Oud 30-09-2006, 15:47
MB
Avatar van MB
MB is offline
Tuurlijk mag ze dansen met iemand anders, dat wil ik zelf ook kunnen doen. Ik heb liever niet dat ze echt gaat lopen flirten, maar zolang ze mij ook aandacht geeft als ik er ook ben vind ik het dansen allemaal niet zo'n punt. Bij het zogenaamde 'schuren' zou ik misschien ook wel jaloers worden, maar ik houd denk ik toch wel in mijn achterhoofd dat ze met mij gaat en daar zal ze dan ook wel redenen voor hebben, dus zit het wel goed.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Kunstbende 2012
Ratatouille
40 01-04-2012 19:47
Liefde & Relatie familie ruzie
sharon21
16 13-03-2012 09:17
Liefde & Relatie Partner laten dansen met een ander #2
Lorelei
4 02-10-2006 17:58
Liefde & Relatie Hoe begon het?
Sweetsurrender
73 27-01-2005 13:32
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen.
Ieke
0 08-04-2004 20:05
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 12:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.