Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2009, 18:04
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Misschien heb ik het verkeerd getypt, maar we gaan zowieso niet aan kinderen beginnen voor we een tijdje samenwonen. Over 3 maanden gaan we samenwonen, dan verhuizen naar zijn huis (december) en dan zou eventueeeeeel de planning zijn om dan eens echt te kijken wat de mogelijkheden voor een baby zijn en dan te gaan proberen.

Haha waarschijnlijk kom ik al heel zeker over, maar dat is het juist.. alles is ingepland en het kan allemaal, we hebben tot nu toe de relatie voor en de middelen. Maar toch zoon klein knagend/t gevoel en daarom vroeg ik raad
Waar wil je raad over dan? Het klinkt allemaal prima zo!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Advertentie
Oud 12-05-2009, 18:09
Verwijderd
haha dat bedoel ik dus.. t klinkt allemaal goed, maar t is zo'n grote stap
Misschien maar eerst ff het samenwonen afwachten.. Bedankt voor je hulp!
Oud 12-05-2009, 18:46
Verwijderd
Zolang je het niet zeker weet en een knagend gevoel hebt (hoe klein dan ook), zou ik er niet snel aan beginnen.

Natuurlijk zul je (vrijwel) altijd iets van twijfels hebben en natuurlijk is het een grote stap, maar dat vind ik wat anders dan een knagend gevoel hebben...
Oud 12-05-2009, 19:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
haha dat bedoel ik dus.. t klinkt allemaal goed, maar t is zo'n grote stap
Misschien maar eerst ff het samenwonen afwachten.. Bedankt voor je hulp!
Ja, geniet eerst van het samenwonen! (waarom zeg je afwachten?)
Als je twijfels hebt, kun je natuurlijk beter niet gaan samenwonen. Ben je nog niet toe aan de burgelijke droom en woon je liever nog even een aantal jaar in je eigen flatje en hij in z'n eigen flatje, is toch ook prima? Niets mis mee
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 13-05-2009, 19:13
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Zijn hier eigenlijk ook mensen bezig met 'proberen' zwanger te worden? Dat vroeg ik me eigenlijk af. Want we willen natuurlijk niet dat dit topic dood gaat als alle baby's straks geboren zijn

@ the preggers; zoo spaanneeend
__________________
*Signature*
Oud 13-05-2009, 20:39
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Leonoor je moet weer posten !! We willen info.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 13-05-2009, 20:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Still pregnant Denk dat we maar nieuwe weddenschappen moeten afsluiten want die baby van haar wil er mooi niet uit
__________________
Tsja
Oud 13-05-2009, 21:37
Verwijderd
Shit


Nou dan zeg ik van 't weekend
Oud 14-05-2009, 02:26
Verwijderd
Citaat:
Still pregnant Denk dat we maar nieuwe weddenschappen moeten afsluiten want die baby van haar wil er mooi niet uit
Ik wilde inderdaad zeggen: de baby zit er nog steeds in.

Ja, zelfs als ik op dit tijdstip post.

En de weddenschappen worden wel steeds makkelijker te winnen.
Oud 14-05-2009, 14:25
Verwijderd
Ik droomde gister dat ik een kindje kreeg. Een heel lief meisje. Het was wel een beetje vreemd, want we konden het nog niet vertellen, omdat we nog geen naam hadden en Vriendje vond het niet nodig om daar haast achter te zetten, dat kon best nog een paar dagen wachten. En anders vond ie 'spijkerlaarsje' wel een leuke naam

Maar goed, ik was er wel echt dolgelukkig mee <3 Alleen was het wakker worden niet zo leuk. Het voelde echt alsof ik een kindje had gehad en dat ze nu was afgepakt ofzo.

Maar goed. mijn biologische klok tikt dus ofzo. Nu al Maar in plaats van per direct met de pil te stoppen (toch niet zo verstandig) heb ik mn nichtje maar plat geknuffeld..
Oud 14-05-2009, 15:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ooohhhh Leonoor wat spannend!!

Hier een nogal late reactie op de kinderkamer-vraag: de onze is nog lang niet af, we hebben al wel meubeltjes, die we gekregen hebben van mn oppaskindje. We hadden zelf wel andere meubels uitgezocht, maar besloten dat we ons geld beter ergens anders aan uit kunnen geven. Manlief is druk bezig met het kamertje klaar te maken voor inrichting.

Sinds een week en een dag kan ik het kindje voelen, wow dat is gek! We hebben de 20weken echo gehad, alles was goed en we weten NIET wat het wordt.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-05-2009, 18:51
Verwijderd
Super dat de echo goed was, drukknoopje! Dat is het belangrijkste, wat het wordt kom je vanzelf wel achter. En de baby voelen is echt zo fijn en gaaf...
Oud 14-05-2009, 19:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Ave: bleeegh, zulke dromen zijn zo frustrerend... Gelukkig heb je een lief nichtje om te knuffelen.

@ drukknoopje: gefeliciteerd met de goede echo! En wat leuk dat je de baby nu voelt. Hoever ben je nu? Ik vond het ook zo'n gek gevoel in het begin... Denk nu dat ik het een gek gevoel ga vinden als straks m'n buik niet meer alle kanten op gaat...
__________________
Tsja
Oud 14-05-2009, 22:07
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Leonoor hoeveel weken ben je nu eigenlijk?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik er een zusje bij kreeg. Was wel vreemd want dat kán helemaal niet omdat mn ouders 50+ zijn en inmiddels dus niet meer zo vruchtbaar

Ze heette Karlijn. Ik heb wel een zusje maar die is inmiddels bijna 15 en die heet anders Ik lach me dood als een van jullie een dochter krijgt die zo heet (bij Snoopy zou het wel mooi bij jullie eigen namen passen toch? Ook met een IJ )
Oud 15-05-2009, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Leonoor hoeveel weken ben je nu eigenlijk?
1390 (En 41 en een halve week zwanger. )

Citaat:
(bij Snoopy zou het wel mooi bij jullie eigen namen passen toch? Ook met een IJ )
Oud 15-05-2009, 07:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn kind vannacht heette Nootje We zijn maar aan het dromen met z'n allen, zou het een voorteken zijn?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-05-2009, 09:08
Verwijderd
Ik heb van monsters gedroomd geloof ik
Oud 15-05-2009, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van monsters gedroomd geloof ik
Laat dat maar geen voorteken zijn.
Oud 15-05-2009, 11:52
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
We zijn maar aan het dromen met z'n allen, zou het een voorteken zijn?
ik heb over iets heel anders gedroomd hoor Dat ik een hele stoere geslaagde zakenvrouw was (geen grapje) Het is maar net wat je bezighoudt, denk ik. Als je er veel mee bezig bent droom je er ook eerder over
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 15-05-2009, 11:53
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ook met een IJ )
Inderdaad ja, alledrie met een IJ dan
damn, misschien heb je de naam wel geraden
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 15-05-2009, 11:58
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ik heb over iets heel anders gedroomd hoor Dat ik een hele stoere geslaagde zakenvrouw was (geen grapje) Het is maar net wat je bezighoudt, denk ik. Als je er veel mee bezig bent droom je er ook eerder over
Dromen zijn een natuurlijk manier om dingen die je hebt meegemaakt te verwerken.
__________________
Altijd nuchter
Oud 15-05-2009, 12:01
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Dromen zijn een natuurlijk manier om dingen die je hebt meegemaakt te verwerken.
ja idd, maar ze geven ook richting aan je toekomst, denk ik. Ik bedoel sommige schrikken van zo'n babydroom, anderen worden juist bevestigd in hun idee dat ze eraan toe zijn
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 15-05-2009, 12:31
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Inderdaad ja, alledrie met een IJ dan
damn, misschien heb je de naam wel geraden
Denk het niet, daarvoor lijkt het wat te veel op Snoopy's eigen naam
Oud 15-05-2009, 19:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hihi, we zijn niet van plan haar Karlijn te noemen hoor Mensen komen daar wel vaker mee trouwens, dat we een naam met een IJ moeten doen. Annelijn is al ingebracht, evenals Carolijn. Maar goed, onze naam heeft geen IJ.

(edit: nou ja... onze naam nou juist wel natuurlijk, maar de naam die we voor ons meisje hebben bedacht niet)
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 15-05-2009 om 19:34. Reden: voor het geval mensen gaan betweten :P
Oud 15-05-2009, 19:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Ik heb vannacht gedroomd dat ik er een zusje bij kreeg. Was wel vreemd want dat kán helemaal niet omdat mn ouders 50+ zijn en inmiddels dus niet meer zo vruchtbaar
Heb laatst gedroomd dat mijn moeder zwanger was. Ik vond dat wel raar, maar ook wel mooi, omdat er dan toch nog iets van mijn vader zou zijn. Totdat iemand in m'n droom tegen me zei: 'euh... dat kind is echt niet van je vader hoor, die is al 7 jaar dood'
__________________
Tsja
Oud 15-05-2009, 21:45
Verwijderd
maar snoopy, niet om te slijmen.. maar jij bent toch ook n product van je vader? En nog mooier.. je eigen kindje ook voor een gedeelte!
Oud 16-05-2009, 01:58
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Nog steeds geen baby?
Oud 16-05-2009, 04:39
Verwijderd
Oud 16-05-2009, 04:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hah ik dacht een post om 5.40, dat moet een "onze baby is geboren!!!" post zijn. Maar nee
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-05-2009, 04:57
Verwijderd
Citaat:
Dromen zijn een natuurlijk manier om dingen die je hebt meegemaakt te verwerken.
Ik vraag me af waarom ik in hemelsnaam over grote enge wolven droomde die ons op gingen eten en we zaten op en soort van platform hoog in een kamer/winkel en iedereen ging dood.

En om even on-topic te blijven, mijn vriendin is hier vanaf volgende week donderdag, erg beniewd naar dat buikje! En mijn vriend is al helemaal bezorgd dat we het straks alleen maar over baby's gaan hebben.
Oud 16-05-2009, 06:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
maar snoopy, niet om te slijmen.. maar jij bent toch ook n product van je vader? En nog mooier.. je eigen kindje ook voor een gedeelte!
Tuurlijk, maar ik bedoelde nog iets. Mijn broertje en ik zijn alweer zo oud

En tis natuurlijk maar een droom... Maar vond m wel grappig stiekem

Kan me trouwens niet voorstellen dat Leonie hier komt posten als ze net een baby heeft gehad, maar goed...
__________________
Tsja
Oud 16-05-2009, 06:58
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Kan me trouwens niet voorstellen dat Leonie hier komt posten als ze net een baby heeft gehad, maar goed...
Er zijn toch anderen die dat voor haar kunnen doen?
__________________
Altijd nuchter
Oud 16-05-2009, 07:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Er zijn toch anderen die dat voor haar kunnen doen?
Maar het was een post van Leonie

Enneh... Wie dan?

Anyway: wil maar zeggen dat het niet het eerste is wat IK ga doen als ik bevallen ben
__________________
Tsja
Oud 16-05-2009, 07:53
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Maar het was een post van Leonie

Enneh... Wie dan?

Anyway: wil maar zeggen dat het niet het eerste is wat IK ga doen als ik bevallen ben
Ik verwacht juist dat als Leonoor bevalt, het ruim een week ofzo duurt voor ze tijd/zin/energie heeft om hier te posten, maar dat kind is door iemand verwekt die volgens een ander topic goed weet hoe s.com werkt.
__________________
Altijd nuchter
Oud 16-05-2009, 08:36
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
En Leonoor kent een hoop mensen op s.com persoonlijk waar er waarschijnlijk vast wel 1tje vn op de hoogte wordt gesteld door sms/telefoon etc.
Oud 16-05-2009, 09:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat ze het leuker vindt om het zelf te zeggen, maar goed... Dat zijn allemaal speculaties van mij

Maar nogmaals: het was een post van Leonoor zelf!
__________________
Tsja
Oud 16-05-2009, 11:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Natuurlijk gaat ze niet meteen achter de pc zitten om even te posten (ho, sorry Leonie, het is niet beleefd om over iemand in de derde persoon te praten die aan een discussie deelneemt). Maar ik blijf benieuwd!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-05-2009, 14:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Haha, ik ook natuurlijk...
__________________
Tsja
Oud 16-05-2009, 18:19
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik wil net zoals snoopy ook eerst een meisje
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 16-05-2009, 18:50
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik verwacht juist dat als Leonoor bevalt, het ruim een week ofzo duurt voor ze tijd/zin/energie heeft om hier te posten, maar dat kind is door iemand verwekt die volgens een ander topic goed weet hoe s.com werkt.
Sterker nog: als s.com er niet was geweest was dat kind er ook nooit gekomen volgens mij?

Ik weet niet of ze een computer of een laptop hebben, maar met een laptop kan het volgens mij best Zo lang duurt een post maken niet
Oud 16-05-2009, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wil net zoals snoopy ook eerst een meisje
hihi, ik ook! Ik zie mezelf ook echt niet met een jongen. Heel raar, maar al sik mezelf voorstel met n kind is het een meisje. Mijn vriend heeft dat juist met een jongen, dus dat is erg leuk met discussies haha! Hij heeft zelf al mini nike voetbalschoentjes gekocht met zo'n mini voetbal.
Oud 16-05-2009, 21:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh, mijn schoonmoeder heeft al besloten dat onze eerste een jongen wordt.
Maar zij heeft ook besloten dat die gisteren al geboren werd (nou ja, dat had ze gewild) dus misschien dat ze er wat dat betreft ook wel naast zit.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-05-2009, 22:16
Verwijderd
Leonoor, wat leuk om te lezen dat je toch wel heel binnenkort een kindje mag verwelkomen in deze wereld! Dus even een uitzondering van mijn zelden hier nog posten, om je te feliciteren Maar jou een beetje kennende (van vroeger nog ) wordt het vast een geweldig lief en mooi kindje. Met een heeeeeeele lieve mama (en naar jouw verhalen ook een heel lieve papa). Geniet ervan!

En Snoopy, meis, ik probeer je op de voet te volgen. Heb ik straks ook nog een extra excuus om je weer eens op te zoeken
Oud 17-05-2009, 08:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
hihi, ik ook! Ik zie mezelf ook echt niet met een jongen. Heel raar, maar al sik mezelf voorstel met n kind is het een meisje. Mijn vriend heeft dat juist met een jongen, dus dat is erg leuk met discussies haha! Hij heeft zelf al mini nike voetbalschoentjes gekocht met zo'n mini voetbal.
Hihi, ik zag mezelf juist niet met een meisje. Maar op de een of andere manier went het toch wel

Wel heel schattig: van die mini-schoentjes
__________________
Tsja
Oud 17-05-2009, 10:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Offtopic: Loontjuh!!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 17-05-2009, 19:01
Verwijderd
Tussen de bedrijven door het 'Grote Nieuws':

16 mei ben ik bevallen van een prachtige dochter! Ze heet Jinthe Alissa. En het is niet echt een klein baby'tje te noemen, maar ze is superlief en supermooi en voor ons natuurlijk wel heel klein! Als ik een beetje bijgeslapen ben en alles op orde heb, zal ik foto's komen posten.
Oud 17-05-2009, 19:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jaaaaaaaa! Gefeliciteerd!

Jinthe, mooie naam!

Is de bevalling een beetje meegevallen? Rust lekker uit, dat heb je wel verdiend!
__________________
Tsja
Oud 17-05-2009, 19:03
Verwijderd
Gefeliciteerd

Ik had al de hele tijd zo'n gevoel! Ik ben trouwens 1 van de stiekeme meelezers en heb alles gevolgd.

Ik wens jullie heel veel geluk met jullie dochtertje Leuke naam ook!
Oud 17-05-2009, 19:05
Verwijderd
ik probeerde net op de andere site te posten "ik wed dat het een meiske is!" Anyway, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed verlopen is.
Oud 17-05-2009, 19:15
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.