Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 19:25
helli
helli is offline
Ik heb een probleem wat misschien niet echt een probleem hoeft te zijn maar wel vervelend is. Ik ben al heel lang niet meer verliefd geweest, maar vind wel heel vaak jongens leuk. En dit kan echt elke week/maand van jongen veranderen. Hebben jullie dat ook wel eens of is dit gewoon een teken van dat ik wanhopig op zoek ben naar een vriendje, wat volgens mij wel meevalt, maar ik heb wel al lang geen vriendje meer gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2002, 19:26
whizzer
whizzer is offline
ik ken het wel ja, had het eerst ook, slijt vanzelf wel joh.....
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:22
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vin da ut helemaal nie betekent da je dan wanhopig op zoek bent.. ut kan toch altijd dat je veel mense na elkaar leuk vind..
nix om je druk over te make!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:31
utopian me
utopian me is offline
achjoh, ik vind ook altijd super veel mensen leuk
geniet ervan en ga fijn met ze om. wanneer je verliefd bent merk je het wel en zolang je ze alleen maar leuk vindt is het alleen maar fijn dat er zulke leuke mensen op de wereld zijn.
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:51
lieve
lieve is offline
Niets abnormaals denk ik!
Ik heb juist hetzelfde als jij! Ik kan deze week, die jongen leuk vinden en volgende week is het die bepaalde jongen die dan weer op nr 1 staat! Ik weet ook niet hoe het komt!
Dat zijn die 'leuke' hormonen zeker? Wie weet het?

Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:07
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmm, ik vind ook heel vlug iemand leuk, maar ben niet zo snel echt verliefd, daar moet ik iemand toch wel iets beter voor kennen. Maar dat heeft soms wel eens problemen opgeleverd, dat ik dacht dat ik verliefd was op iemand, alleen bleek dat na een maand toch echt niet zo... twas meer gewoon 'leuk vinden' denk ik achteraf. Maargoed, het moeilijke is nou juist om dat onderscheid te maken tussen verliefd zijn en leuk vinden en dat is soms heel erg moeilijk, maargoed... je komt er vanzelf achter.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 08:18
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee joh, volgens mij is dat heel er menselijk om altijd wel iemand gewoon leuk te vinden. Je zou pas wanhopig op zoek zijn als je over al die mensen die je leuk vindt zou zeggen dat je er ZO verliefd op bent...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 08:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft. Ik had dat ook altijd, was ik op de ene jongen uitgekeken, dan was er meteen iemand anders.
Pas sinds ik verkering heb met mijn vriend (2 jaar al!! Zou je zeggen dat het een wonder is, omdat ik zo snel van "jongen-leuk-vinden wisselde), maar het is super!
Dus je bent zeker niet de enige!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 08:40
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Heb ik ook last van dat ik snel iemand leuk vind. Om te voorkomen dat ik dus snel op iemand uitgekeken raak en haar dus misschien zou kwetsen kijk ik eerst gewoon een maand ofzo of het gevoel aanhoud. Vaak is ergens halverwege die maand haar 'leuk-vind'-gevoel weer weg en weten we al hoe ver het is
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:01
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Hmmm, ik vind ook heel vlug iemand leuk, maar ben niet zo snel echt verliefd, daar moet ik iemand toch wel iets beter voor kennen. Maar dat heeft soms wel eens problemen opgeleverd, dat ik dacht dat ik verliefd was op iemand, alleen bleek dat na een maand toch echt niet zo... twas meer gewoon 'leuk vinden' denk ik achteraf. Maargoed, het moeilijke is nou juist om dat onderscheid te maken tussen verliefd zijn en leuk vinden en dat is soms heel erg moeilijk, maargoed... je komt er vanzelf achter.
owww ik d8 dat ik de enige was die dit had
je haalt de woorden uit me mond
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, ik ken het. Dan heb je niet de vlinders en het niet kunnen eten, maar de aanwezigheid van die perso(o)n(en) is toch erg prettig. Gaat wel over als je écht verliefd wordt; dan zie je het verschil pas.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:34
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
naja ik heb nu wel last van de vlinders in de buik het niet kunnen eten het niet kunnen concentreren op schoowl.. en eeeen heeel raar gevoel als ik hem weer spreek...




kben een btje verlieft geloov ik
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hmm dat heb ik af en toe ook wel snel.. nou ja ikga met iedereen leuk om, en positieve aandacht is altijd leuk.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:55
Fallen396
Fallen396 is offline
Ik had nog nooit met meisjes in de klas gezeten tot 2 september 2002, ik kwam in de klas en werd direct verliefd op een meisje, ze voelde ook wat voor mij(via haar vriendinnen gehoord(zijn er veel)) en we flirtten een beetje, ik had ook niet de intentie om een relatie te beginnen(dus gewoon wa flirten heh ). Verliefdheid is nu over maar ik vind gewoon alle meisjes uit de klas leuk en zij vinden de manier waarop ik met hen omga(soms plagerig, soms serieus, soms uitdagend, soms gentleman-way) heel leuk.

Dus...waar is het probleem? Ik voel me goed, zij voelen zich goed.................................................................. ...............................
Verliefdheid is er niet echt, die liefde voor de meisjes is er wel maar meer op een familiale manier, het is niet zo dat ik één ding voor één meisje zou doen(IK HEB HET ZEER SNEL DOOR ALS ZE MIJ ZOU GEBRUIKEN!, en nee ik zou niets doen wat mij of anderen in gevaar zou kunnen brengen). Als een ander meisje me dat zou vragen zou ik dat ook doen.......................................
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Advies gevraagd, ben mega verliefd maar weet niet of zij me leuk vind
Ikke1234_
6 10-02-2016 11:13
Liefde & Relatie Verliefd maar hij heeft al vriendin!!
EileenLovesYou
30 19-08-2015 23:44
Liefde & Relatie jongen is lelijk, maar wel leuk tijdens appen
Zottie2
9 22-07-2015 22:38
Liefde & Relatie niet verliefd,maar toch leuk vinden
Anwen
12 18-04-2006 11:26
Liefde & Relatie Verliefd, maar door verleden onzeker...
Verwijderd
8 04-11-2005 14:13
Liefde & Relatie vrijgezel zijn: dit kan toch niet levenslag?!
elledc
30 03-01-2004 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.