Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 08:16
ThugGurl
ThugGurl is offline
nja een vraag en misschien voor jullie een weet...waar koop je in hemelsnaam rozenblaadjes!?
Advertentie
Oud 20-02-2004, 14:48
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
Citaat:
ThugGurl schreef op 20-02-2004 @ 09:16:
nja een vraag en misschien voor jullie een weet...waar koop je in hemelsnaam rozenblaadjes!?
zag ze vorige week nog bij de xenos
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Oud 20-02-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
ThugGurl schreef op 20-02-2004 @ 09:16:
nja een vraag en misschien voor jullie een weet...waar koop je in hemelsnaam rozenblaadjes!?
Jaa..wij hadden ze ja..Maar ze zijn met Valentijn super hard gegaan..Xenos roosendaal dus uitverkocht wat betreft rozenblaadjes..
Oud 28-02-2004, 14:51
dream-on3
dream-on3 is offline
de jongen die ik leuk vind was laatst jarig, en ik heb hem een COCTAILSHAKER cadeau gegeven
Oud 01-03-2004, 16:58
Verwijderd
op www.kadobel.nl kun je grote (versierde of effen) ballonnen bestellen, waar een knuffel in zit. Lijkt me super leuk!

Laatst gewijzigd op 01-03-2004 om 17:19.
Oud 01-03-2004, 17:21
Verwijderd
Ik wil trouwens graag van die persoonlijke postzegels bestellen uit het vorige topic, maar het geld daarvoor moet je vantevoren door TPG post van je rekening af laten schrijven. Heeft iemand al eens van die postzegels besteld, en is het toen allemaal goed gegaan met betalen enzo?
Oud 01-03-2004, 19:35
Verwijderd
Jaaa, heb ik gedaan. je ziet op de site precies wat t resultaat wordt, de postzegels wijken er nauwelijks vanaf. de bezorging is perfect gegaa. ik had mn rekenignummer opgegeven, en het geld werd pas afgeschreven toen ik ze al had, maar dat ligt maar net aan de tijd die ze onderweg zijn.
Maar het is betrouwbaar hoor
Oud 04-03-2004, 15:47
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
Mn vriend vind dat thshirt dan Tietsto op de dvd aanheeft (ook te zien in zijn clip) t is zo n I (L) (=hartje) NY thshirt...t heeft een beetje wat weg van n Gsus thshirt ofzo (felle kleuren, mooie pasvorm etc) maar hij kan t nergenssssss vinden.
Nu d8 ik oooh das nou eens leuk om mee te verassen voor zn verjaardag ofzo...maarre dan moet ik t eerst zelf even vinden Weet IEMANd waar die te krijgen/vinden/kopen/jatten/ruilen etc
Hoop dat iemand me kan helpen........

Voor de rest van cadeautjes: ik vind het vooral leuks om wat persoonlijks te geven en dat je dan gezellig samen wat heeeeeel leuks kan doen waar jullie dan heel erg leuk naar kunnen uitkijken (dancevalley kaartjes ofzo wel suppppppperduur ) maar over t algemeen lukt t me nooit om iets heeeeeeel speciaals te doen...vind t ook heeeeeeeel moeilijk inschatten wattie nou eg \heeeeeel leuk zal vinden of eigenlijk neit zo geweldig vind....
Oud 04-03-2004, 20:53
Susanne
Susanne is offline
Hmm ik heb nu ongeveer drie weekjes een vriendje (ohh ja het is nog pril) maar ik heb kunnen 'uitvinden' dat zijn zus de 18e van deze maand jarig is, en ik vroeg me af wat jullie geven aan de broer of zus van je vriend(in), of geven jullie niets?

Verder, ik heb zijn zus met uitgaan een keer een halfuurtje oppervlakkig gesproken dus weet eigenlijk niet waar haar interesses liggen..
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 04-03-2004, 21:13
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Susanne schreef op 04-03-2004 @ 21:53:
Hmm ik heb nu ongeveer drie weekjes een vriendje (ohh ja het is nog pril) maar ik heb kunnen 'uitvinden' dat zijn zus de 18e van deze maand jarig is, en ik vroeg me af wat jullie geven aan de broer of zus van je vriend(in), of geven jullie niets?

Verder, ik heb zijn zus met uitgaan een keer een halfuurtje oppervlakkig gesproken dus weet eigenlijk niet waar haar interesses liggen..
Moeilijk, ik koop eigenlijk altijd samen met mn vriend iets voor hem/haar. Die weet tenmiste waar haar interesses liggen.

Maar misschien een door jou samengesteld beauty-pakket. Maskertje voor dit, cremetje voor dat, lotion, massage knots. Dingetjes zoals dat.

Succes
Oud 05-03-2004, 16:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik hou wel van kleine aparte cadeautjes... En aangezien mijn vriend al een paar nachten slecht geslapen heeft, heb ik vandaag een kleine dromenvanger voor hem gekocht.
Oud 05-03-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 04-03-2004 @ 21:53:
Hmm ik heb nu ongeveer drie weekjes een vriendje (ohh ja het is nog pril) maar ik heb kunnen 'uitvinden' dat zijn zus de 18e van deze maand jarig is, en ik vroeg me af wat jullie geven aan de broer of zus van je vriend(in), of geven jullie niets?

Verder, ik heb zijn zus met uitgaan een keer een halfuurtje oppervlakkig gesproken dus weet eigenlijk niet waar haar interesses liggen..
Als je haar niet goed kent kun je op zich ook iets algemeens geven, een doosje chocola of een bos bloemen of iets dergelijks, dan weet ze iig dat je haar wel 'belangrijk genoeg' vind om iets te geven - ze vindt het vast niet erg als het niet precies datgene is waar ze al jaren over droomde
Oud 08-03-2004, 14:10
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Haai iedereen,

Volgende week zijn m'n vriend en ik 2 jaar bij elkaar en ik wil um graag verrassen met iets, hij houd niet zo van romantische dingen (helaas voor mij ) Ik heb hem al gevraagt wat hij graag zou willen hebben maarja, hij weet natuurlijk nix......
Dus hebben jullie een leuk ideetje??
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 08-03-2004, 14:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
WPWW schreef op 08-03-2004 @ 15:10:
Haai iedereen,

Volgende week zijn m'n vriend en ik 2 jaar bij elkaar en ik wil um graag verrassen met iets, hij houd niet zo van romantische dingen (helaas voor mij ) Ik heb hem al gevraagt wat hij graag zou willen hebben maarja, hij weet natuurlijk nix......
Dus hebben jullie een leuk ideetje??
tsja... jij kent je vriend natuurlijk beter dan wij. Is er niet iets persoonlijks waar je m blij mee kunt maken? Iets voor z'n hobby ofzo? En verder... tsja... moet t echt n cadeautje zijn? Je kunt m namelijk ook blij maken met n dagje uit (efteling, artis, weet ik veel...).
__________________
Tsja
Oud 08-03-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 08-03-2004 @ 15:10:
Haai iedereen,

Volgende week zijn m'n vriend en ik 2 jaar bij elkaar en ik wil um graag verrassen met iets, hij houd niet zo van romantische dingen (helaas voor mij ) Ik heb hem al gevraagt wat hij graag zou willen hebben maarja, hij weet natuurlijk nix......
Dus hebben jullie een leuk ideetje??
vind hij het ook niet leuk als jij wel iets romantisch doet? Mijn vriend is echt a-romantisch, maar vond het wel heel leuk toen ik iets georganiseerd had.
Oud 08-03-2004, 20:17
konijntje18
konijntje18 is offline
ik ben wel benieuwd na wat jongens nou leuk vinden om te krijgen..
kijk ik heb nu wel een beeld van wat ze krijgen, maar wat vinden ze ervan? en wat zouden ze zelf leuk vinden om te krijge?
enz. enz.

(misschien zitte er leuke ideetjes tusse voor mn vriend )
Oud 08-03-2004, 23:11
Verwijderd
Citaat:
ThugGurl schreef op 20-02-2004 @ 09:16:
nja een vraag en misschien voor jullie een weet...waar koop je in hemelsnaam rozenblaadjes!?
expo
Oud 11-03-2004, 16:17
replaygirly17
replaygirly17 is offline
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag een parachute sprong cadeau. Ik wist echt niets, en toen kwam hij aanzette dat hij ooit nog eens een parachute srpong wou maken.
Dus zo kwam ik op het idee.
Oud 11-03-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
replaygirly17 schreef op 11-03-2004 @ 17:17:
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag een parachute sprong cadeau. Ik wist echt niets, en toen kwam hij aanzette dat hij ooit nog eens een parachute srpong wou maken.
Dus zo kwam ik op het idee.
duur
maar wel gaaf
Oud 12-03-2004, 16:52
Susanne
Susanne is offline
Hee thnx voor de ideeen, ga zo'n soort beautyding in elkaar flansen denk ik.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 14-03-2004, 12:51
Nick BoXeM
Nick BoXeM is offline
Heeeuyy weten jullie nou nog nie dat ut nie gaat om wat je geeft als kadoo. Het gaat om met hoeveel liefde je het hebt gekocht.
Ik koop ook nooit wat ik verwen een vrouw wel met mezelf, en niet met materie
Niet mee eens??? ik houd graag discussies

Groet NICK
__________________
VIVA LA REVOLUTION!
Oud 14-03-2004, 12:55
Nick BoXeM
Nick BoXeM is offline
Trouwens een spontaan iets is ook veel leuker dan zon uitgedacht inmekaargeflanst kadoo. Gebruik je creativiteit eens en doe niet van die standaard dingen

groet de nieuwe DR Phill (Nikkel) Nick
__________________
VIVA LA REVOLUTION!
Oud 15-03-2004, 14:41
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
Als je vriend/vriendin wel eens bij je blijft slapen, koop dan een eigen tandenborstel voor hem/haar die hij/zij bij jou kan laten liggen, misschien een grappig k'dootje!
Oud 16-03-2004, 18:50
Gurly_X
Avatar van Gurly_X
Gurly_X is offline
Heej heej!
Ik heb sinds kort een vriend die best verweg woont...(hij-groningen en ik-limburg)
Hij is al een paar keer bij mij geweest en nu ga ik dit weekend voor het eerst naar hem toe daarom wil k een leuk (standaard) cadeautje geven aan hem, maar ik weet niet zo goed wat..(iets wat altijd wel in de smaak valt..)
Hebben jullie misschien tips voor mij.......?
__________________
wat hebben vlinders in hun buik als ze verliefd zijn??
Oud 21-03-2004, 09:25
Verwijderd
Leuke foto van jezelf in een mooi lijstje? (btje late reactie maar goed..)

En ik ben vant weekend uitgeweest met een hele groep vrienden, inclusief mijn vriend. Een hoop gave foto's gemaakt, die uitgeprint en mooi uitknippen, opplakken en hopla, weer een leuk cadeautje dat herinnert aan een leuke avond samen!
Oud 22-03-2004, 13:05
kussie van Michelle
Avatar van kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
www.funkado.nl

super leuke, lieve kadotjes met jullie/jouw foto erop wat je kunt bestellen en het is nog niet eens zo duur
Oud 23-03-2004, 15:30
[BlisteX]
Avatar van [BlisteX]
[BlisteX] is offline
Ik heb weer een vriendin,(jahoe ), maargoed, echt pas 1 week nu, en ik 'ken' haar pas echt 2 werken goed.. ja ik weet het.. maar het was echt liefde op't eerste gezicht, en ben echt super verliefd enzo, maar nu is ze dus echt al bijna jarig wat echt zwaar verschrikkelijk is want ja, zogoed ken ik haar niet enzo, iemand nog geniale ingevingen?
__________________
If you play this shit in you're car, you just beat my expectations of this crap by far
Oud 23-03-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
[BlisteX] schreef op 23-03-2004 @ 16:30:
Ik heb weer een vriendin,(jahoe ), maargoed, echt pas 1 week nu, en ik 'ken' haar pas echt 2 werken goed.. ja ik weet het.. maar het was echt liefde op't eerste gezicht, en ben echt super verliefd enzo, maar nu is ze dus echt al bijna jarig wat echt zwaar verschrikkelijk is want ja, zogoed ken ik haar niet enzo, iemand nog geniale ingevingen?
aan haar vragen wat ze wil krijgen .
Of vissen wat haar muzieksmaak is en gewoon lekker saai een cd geven.

Ik heb trouwens... ehm...Theodoor, als je dit leest, ga dan nu weg, want dit mag je nog niet lezen Nee echt niet, dat wil je ook niet lezen, wegwezen, je komt er vanzelf wel achter.

.

.

.

Ik heb voor mijn vriend als verjaardagscadeau alvast een dekbedhoes + bijbehorende kussensloop gekocht (hij is pas over ruim een maand jarig), en dan precies dezelfde als die ik zélf altijd op mijn bed heb (behalve als-ie gewassen wordt), maar dan éénpersoons. Toen ik het bedacht vond ik het een geweldig idee van mezelf, maar zo achteraf is het misschien een beetje een... ehm... arrogant cadeau? Zo van 'jij wil ook 's nachts altijd per se iets met mij te maken hebben', ofzo. Mjah.
Oud 23-03-2004, 21:03
Verwijderd
Over een paar dagen ga ik naar Italië, als onderdeel van een uitwisseling. Weet iemand een leuk geschenk voor mijn gastgezin?
Oud 24-03-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 23-03-2004 @ 22:03:
Over een paar dagen ga ik naar Italië, als onderdeel van een uitwisseling. Weet iemand een leuk geschenk voor mijn gastgezin?
Iets typisch Nederlands?
Oud 24-03-2004, 11:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-03-2004 @ 22:03:
Over een paar dagen ga ik naar Italië, als onderdeel van een uitwisseling. Weet iemand een leuk geschenk voor mijn gastgezin?
Ik heb toen ik op uitwisseling naar Italie ging een stuk kaas meegenomen en drop en een klein schaaltje van delfts blauw. Voor het meisje zelf had ik een memoblokjeshouder-koetje meegenomen.
Een andere keer heb ik een miniatuurmolentje, een boek over Nederland (in het Engels) en chocolaatjes meegenomen.
Oud 25-03-2004, 12:01
Verwijderd
Een stuk Hollandse kaas! Bedankt! (Drop lust ze niet en een molentje of een klompje vind ik zo afgezaagd.)
Oud 25-03-2004, 12:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-03-2004 @ 13:01:
Een stuk Hollandse kaas! Bedankt! (Drop lust ze niet en een molentje of een klompje vind ik zo afgezaagd.)
Dat is het ook, maar de meeste gastgezinnen vinden het wel heel leuk, hoe stereotyp Nederlands het ook is
Oud 25-03-2004, 20:53
Verwijderd
hm ik zoek een kado voor mijn vriend. ik heb echt geen ideeen meer. hij is over 2 maanden jarig. hij heeft niet echt hobby's, hij zit vaak achter zijn computer. hij wordt 18. ik heb hem al eens cd's gegeven, fotos, knuffeltjes, van die dobbelstenen, kaartje voor concert, geurtjes, bedrukt t-shirt, schaakspel met borrelglaasjes.
nou ik weet het echt niet meer wat ik nu moet geven. ik vind eerlijk gezecht sieraden niet zo staan bij hem, dusja dat valt ook af. tenzij ik nou iets moois vind, maargoed.

heeft er iemand dan nog ideeen??
Oud 25-03-2004, 21:02
Verwijderd
misschien is www.kadopagina.nl wat voor jou?
Oud 29-03-2004, 22:14
Verwijderd
Ik kreeg zondag een leuke verassing!!!
Ik liep mijn kamer in en toen zweefde daar opeens een grote ballon in de vorm van een hart! Hij was verzwaard met hartjes van plastic en daaronder lag een kaart met een zelfgemaakt gedicht....
Echt, een "ik-krijg-tranen-in-mijn-ogen" gevoel!!!
Absolute aanrader dus!
Oud 30-03-2004, 13:36
AnneCath
AnneCath is offline
Hallo,

IK heb volgende week een afspraak met een vriend van me, eigenlijk wil ik dat hij meer wordt. Weten jullie of het dan verstandig is om een cadeautje mee te nemen volgende week? En wat dan?
Oud 31-03-2004, 20:02
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
OPROEP AAN ALLE JONGENS DIE OOIT EEN **LEUK** CADEAUTJE WILLEN ONTVANGEN VAN HUN VRIENDIN:::

HELP ONS.........GEEF TIPS.........WAT KAN WEL.........WAT NIET????

Mijn vriend s verjaardag komt steeds dichterbij-er en t schiet allemaal niet zo op zeg maar.........Iets origineels, leuks, gezelligs, iets ''echts van mij'' HET CADEAUTJE is nog niet gevonde.....

MORE TIPS TIPS TIPS........

Bij voorbaat thanx
Oud 05-04-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
AnneCath schreef op 30-03-2004 @ 14:36 :
Hallo,

IK heb volgende week een afspraak met een vriend van me, eigenlijk wil ik dat hij meer wordt. Weten jullie of het dan verstandig is om een cadeautje mee te nemen volgende week? En wat dan?
Hij weet nog niet dat je verliefd op hem bent? Dan zou je eerst je bedoelingen duidelijk kunnen maken, kijken wat hij ervan vindt en de afspraak erna (indien die er komt) een roos mee kunnen nemen of een kaartje sturen.
Oud 06-04-2004, 18:25
Blondfun
Blondfun is offline
ik wil mijn vriendje iets leuks geven, maar weet niet wat.... ik d8 aan iets van een collage van foto's van dingen die hij interessant vind, en van hem en mij. leuk? owja en verder nog iets: staat het stom als je een jongen deo geft van hugo boss want hij draagt altijd zijn luchte met de bijhorende deo maar die is nu bijna op..
__________________
Be the miracle!
Oud 09-04-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Simone_lilo schreef op 11-02-2004 @ 17:54 :
Toen mijn vriend en ik een jaar verkering hadden, hebben we elkaar een ring gegeven, met elkaars naam erin gegraveerd en de datum waarop we kregen...
dat gaan wij over twee maanden ook doen, als we een half jaar samen zijn eergisteren pas afgesproken
(we willen het heel erg graag, maar we hebben besloten om te wachten op een speciale gelegenheid, omdat het toch een beetje een kostelijke bedoening is )

xxx
Oud 10-04-2004, 13:51
Verwijderd
ik wist niet wat ik mijn vriend voor Valentijn moest geven, ik gaf hem een armband en

een klein boekje, op de voorkant had ik geschreven van 'hoi schat, je vraagt je vast af wat je nou met zo'n boekje moet, maar de bedoeling is dat je elke dag opschrijft hoe geweldig ik ben, en omdat dat een beetje egoistisch klinkt mag je af en toe ook opschrijven hoe geweldig jij bent! ik hou van je
Helene'
nou ja, goed, na 2 maanden verder is het boekje al redelijk gevuld met allerlei vage rebusjes en wat mijn vriend allemaal wel niet bedenkt, ik heb tekeningetjes erin gemaakt, we schrijven belangrijke data op (gebeurtenissen in het liefdes leven etcc)

Oud 14-04-2004, 22:05
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
per piacere schreef op 10-04-2004 @ 14:51 :
*verhaal*
Wat een heeeeeel leuk idee! Dat boekje..<33
__________________
Dare to fly!
Oud 17-04-2004, 18:06
Poesket
Poesket is offline
WAt voor een kado geef je een vriend die net verhuisd is . Op zich zelf woont op een kamer?
__________________
einde
Oud 17-04-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 17-04-2004 @ 19:06 :
WAt voor een kado geef je een vriend die net verhuisd is . Op zich zelf woont op een kamer?
Lamp ? Of verfpotten
Oud 19-04-2004, 16:04
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Ridder schreef op 17-04-2004 @ 22:55 :
Lamp ? Of verfpotten
Het is al ingericht en geverfd ed. Dus dat is het niet denk ik...
__________________
einde
Oud 20-04-2004, 09:05
Verwijderd
Iets leuks om aan de muur te hangen, of een kookboek, of zoiets
Oud 23-04-2004, 18:50
Girliej...Joh!!
Girliej...Joh!! is offline
er zal vast wel een leuk idee zitten hiertussen, maar echt veel tijd om al die reacties te lezen heb ik niet, me vriend is over een maand jarig en ik weet dus echt niet wat ik voor hem moet kopen ben nu zo ongeveer uitgedacht... ik weet niet of 1 van jullie misschien een leuk idee heeft waar ik dan verder op kan breien??

Ow ja, we zijn dan iets langer dan een jaar bij elkaar en hij wordt 17...

HELP!!!
__________________
Lfs Johanna
Oud 24-04-2004, 14:13
°sk@tergirl°
°sk@tergirl° is offline
wat koop je op je eerste afspraakje???

of wat heb jij gekocht?
__________________
°°° -> Sk@TeRgIrL <- °°°
Oud 24-04-2004, 19:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
°sk@tergirl° schreef op 24-04-2004 @ 15:13 :
wat koop je op je eerste afspraakje???

of wat heb jij gekocht?
Op mijn eerste afspraakje heb ik niks meegenomen. Het eerste wat ik hem gegeven heb (een keer), is een kaartje met een gedichtje erin...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie hoeveel geef je uit?
snoopy
54 23-05-2005 19:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.